Hwasa havaalanındaki ilginç tarzıyla şaşırttıHwasa havaalanındaki ilginç tarzıyla şaşırttıHwasa havaalanındaki ilginç tarzıyla şaşırttı

HABER: Mamamoo Whasa ‘iki pantolon üst üste?’

KAYNAK: Money Today via Nate

1. [+2,362, -256] Han Hye Yeon ‘I Live Alone’da Hwasa’nın stilistliğini yapıyorken daha az makyaj ve normal kıyafetlerle çok daha güzel görünüyordu. Harika bir fiziği var ama kendi tarzı çok kötü

2. [+2,002, -196] …

3. [+1,446, -211] Merak ettiğim için bu pantolonu araştırdım, içindeki şort da pantolonun bir parçası, yani bu onun iç çamaşırı değil. “Alexander Wang bike shorts” diye aratın. Bence bu sezonda trend olduğu için giydi. Havalı olmuş.

4. [+118, -23] Hayata bir kez geliyoruz, niye istediğini giyemesin ki? İşinde sıkı çalışıyor, en azından bırakın istediğini giysin. Albüm ve eğlence şovlarıyla o kadar meşgul ki, uyumaya bile vakti yoktur.

5. [+109, -54] Bunu giyen Hwasa olduğu için tuhaf durmuyor ㅋㅋ

6. [+103, -42] Kimin umrunda, istediğini giyebilir. Yorumlara yaşlılar mı doluşmuş?

7. [+91, -34] Çok havalı görünüyor ve çok da kıvrımlı

8. [+81, -23] Vay be, beli çok ince

9. [+68, -32] Havalı görünüyor, bu tarzlar ona yakışıyor

10. [+60, -21] Bir trend yaratıcısı

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+76] Pantolonun bir parçası mı altındaki? Modayı hiç anlamıyorum ya, çok tuhaf şeyler olabiliyor ._.

Kaynak: Netizenbuzz

30 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hata

6. [+103, -42] Kimin umrunda, istediğini giyebilir. Yorumlara yaşlılar mı doluşmuş?
Keşke Hyuna ya da Hyojong aynı tarzda giyindiği zamanlarda da böyle yorum yapsaydınız.. İki yüzlüler cidden

Olga

Cidden…

Tae's slippers

+++++++

Aswium

kız gözün bile gözükmüyor önünü nasıl görüyorsun kız sen

KINGEXO

Son zamanlarda moda diye bize gösterdikleri şey o kadar saçma ki…
Allahım neden 70 yıllara denk gelmedim. O yılların modasına geri dönsek böyle moda diye dayatılan saçma şeyleri bıraksak?

Ayla

Ah o 70′ ler de ki Fransız modası .. Keşke tekrar giyilse öyle şeyler

KINGEXO

Ah o yıllarda yaşamak için nelerimi vermezdim…

falan

tabiki isteyen istediğini giyer de beğenmeyen de beğenmez yani ben de beğenmedim modaa diye saçma sapan şeyler yapıyorlar düz pantolon giyse daha havalı olur

Jisoooo

Gerçekten bu pantolon tarzı şeyleri başka ünlülerde giymişti ve nefret almıştı. Ama hwasa giydiği için daha normal karşılamışlar. Hwasanin rahatlığını ve kimseyi takmayışını seviyorum ama o fizikle daha süper şeyler giyinebilir hem tarz hemde rahat olan bazı kıyafetleri çok basit geliyor bana. Ama gerçekten mamamoonun en iyi üyesi o.

Billgesue

Ben beğendim açıkcası marjinal olmuş

Mel

4. [+118, -23] Hayata bir kez geliyoruz, niye istediğini giyemesin ki? İşinde sıkı çalışıyor, en azından bırakın istediğini giysin. Albüm ve eğlence şovlarıyla o kadar meşgul ki, uyumaya bile vakti yoktur.
Eh haklı. İsterse çarşaf giyer kime ne

Carat17

Herkes istediğini giyer çok doğru ama ben bir insanın bunu giymesini, havalı bulmasını, gözüne güzel gelmesini anlamlandıramıyorum üzgünüm… Aşırı saçma ve bence giyen kişi içinde rahat değilmiş her an pantolonu düşecekmiş gibi görünüyor, benim açımdan rahatsız edici bir görüntü en azından. Moda diye kılıksız insanlarla doluyor etraf bence hoş değil. Bu arada söylediğim hiçbir şey hwasaya hakaret değil hwasanın giyimi üzerinden genel bir eleştiridir.

so ya

İki parça birleşik

soo2

Fiziği çok iyi ama stili biraz kötü

SURMEW-BTS

İstediğinizi giyiniz kimsenin fikrini umursamayınız.

estuko

aktif kpop sektöründe hwasa kadar seksi bir kadın yok, change my mind

Elif

Saçma sapan şeyleri bile yakıştırabiliyor, kendine has bir tarzı var ve çok hoşuma gidiyor

SUNMİ

Pantolonu hiç sevmedim ama üstüne oturuşu onu güzel gösteriyor

seulrene

Bence gayet hoş olmuş, bu sıralar trend olan bir şey bu.

Leylak

bu trendler bana düşük bel pantolonu bile özletiyor

Suna

Moda’dan gram anlamayan insanların moda’ya sallaması ne trajik. Bence çok güzel bir kombin. Çok güzel yakıştırmış

Ironman

Havalı değil ama ilginç. Kötü yönde ilginç benim açımdan.

Loura

Herşey iyi hoş da fermuarı niye çekmemiş anlam veremedim.

GirlsLikeSunset

Keşke bir 10 cm daha uzun olsaydı dediğim kadın idollerden

May ile

Çok rahat bir pantolona benziyor ve ben çok beğendim.

Tae's slippers

Ba-yıl-dım.Onun kıyafetleri kesinlikle benim tarzım

so ya

Olsa ben de giyerdim bence çok güzel ve cesaret gerektiren bir parça işte queen✌

JenBellaShakespare

Moda dan ne kadar anlasam da, aynen işte o kadar da anlamıyorum fsafzadf bu mu trend olmuş lan adgsagdsa gülmekten yazamıyorum resmen :>

Delixx

Pantalonunuzun düğmelerini açmaktan vazgeçer misiniz -.- Ayrıca havalimanında neden üst üste 2 kıyafet giyiniyorsunuz .p

Sumin

Bu kıyfetlerin rahat olduğundan dolayı tercih ettiğini sanmıyorum havalı olmaya mı çalışıyor…bana daha çok gündem olmaya çalışıyor gibi geldi