Hyuna'nın 'reggae' tarz saçı konuşuluyorHyuna'nın 'reggae' tarz saçı konuşuluyor

HABER: “Siyahi kültürüyle dalga geçmek vs sadece bir tarz” Hyuna’nın reggae saçı konuşuldu > “Herkese saygı duyuyorum” açıklamasını yaptı

KAYNAK: Mydaily via Nate

1. [+1,341, -12] Saçını reggae tarzı yapınca siyahilerle dalga geçmiş mi oluyorsun yani?? İnsanlar her şeyi sorun ediyor yahu;;

2. [+971, -10] Kafayı mı yemişler? Bunun neresi siyahilerle dalga geçmek? ㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+877, -15] Saçını sarı yapmak beyaz insanlarla dalga geçmek mi o zaman

4. [+31, -0] Ben de Hyuna bir şey söyledi sandım ㅋㅋㅋㅋ

5. [+29, -0] Ha? Bu nasıl siyahilerle dalga geçmek olsun?

6. [+24, -1] Haha ve başka bir sürü ünlü geçmişte bu saç tarzını yapmıştı.. o zaman siyahi biri saçını düzleştirince kiminle dalga geçmiş oluyor?

7. [+22, -1] Sorun edecek bir sürü şey varken saç stili.. bırakın insanlar istediğini yapsın ㅡㅡ

8. [+19, -1] İnsanlar her şeyi sorun ediyor. Gerçekten siyahilerle dalga geçmek isteseydi olabildiğince komik görünmeye çalışırdı, iyi niyeti var, belli. Bir şeyi kültürle dalga geçmekle suçlayacaksanız sebebini açıklayın, açıklamadan insanların anlamasını bekleyemezsiniz.

KAYNAK: Naver

1. [+304, -1] Siyahi biri saçını düzleştirince Asyalılarla mı dalga geçiyor o zaman?

2. [+185, -0] Bir sürü idol reggae saçını yaptı ㅋㅋㅋㅋㅋ kim bu saçın siyahilerle dalga geçmek olduğunu düşündü? Saçınızı sarı yapınca beyazlarla dalga mı geçmiş oluyorsunuz o zaman?

3. [+30, -0] Bunun neresi kültürle dalga geçmek? 90’lı yıllarda bir sürü ünlünün saçı böyleydi, anlamıyorum

4. [+12, -0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Reggae saçı siyahilerle dalga geçmek mi oldu????? Her şeyi dert etmek amma yorucudur.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+6, -0] Güney Doğu Asya’da tatile giderseniz saçınızı böyle örüyorlar.. o zaman Taylandlı ve Vietnamlı insanlar da mı siyahilerle dalga geçiyor?

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+192] Saçını örgü yapmak niye saygısızlık oluyor anlamıyorum. Sadece siyahiler örmüyor saçlarını sonuçta, niye herkes öyle gibi davranıyor

 

Kaynak: Netizenbuzz

14 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Bombastik Turta

Dalga geçiyor konusunu ilk ortaya atanın zekasından şüphe duyuyorum.

Nokta

Al işte yine saçma sapan konular fkfmckc ya saygısızlık mı oluyor bu millet kafayı yemiş

May ama telefonu bozuk

Skz Chan’de bu olaydan dolayı linç yemişti.
Bence dalga geçmenin aksine siyahilerin tarzını beğendiğini gösterir eğer onların başlattığı bir saç modeliyse.

stan talent stan pentagon

genelde twitterda falan gezinen asla anlam veremediğim “cultural appropriation” meselesi… beğenip yaptıysa kültürüyle niye dalga geçmek olsun ki bu dreadlock, örgü, perma falan yaptıran her ünlü için konu oluyor…

Yerimiese

Of aynen

2jin

Ca olaylarını bende sevmiyorum

Hata

Ben de saçımı böyle örerdim küçükken fark etmeden ırkçılık yapmışım resmen fkwlfpelö insanlar her şeyi kavga malzemesi yapmakta çok yetenekli cidden tebrikler 👏

Çizgidekikılçık

Bu insanların derdi yok.Başka açıklaması olamaz.🙄

angel

Yalnız çok güzel durmamış mı Hyuna’da?

Betüş

Hani bazı insanlar her normal ve iyi olanın altında bir bit yeniği arar ya. Bunu da insanlara şikayet ederek ortamın enerjisini düşürür. İşte bunun gibi saçma meseleler de böyle insanların altından çıkıyor. Sahte duyar kasmışlar resmen.

Artemisiaa

5. sınıftım galiba. Anneme tüm saçımı parça parça ördürmüştüm açıldığında dalgalı olsun diye. Örgüyle okula gittiğimde sınıftaki bir erkek arkadaşım demişti ki futbolculara benzemişsin, ben de evet galatasarayda oynuyorum dediydimsksjjsjsjsjs. Örgünün ırkçılığı mı olur ya

EXO-L ie

Havadan taş düşse HyunA’dan bilecekler. -_-

irene

insanlarin bir sey bilmeyip bunun irkcilik olmasiyla dalga gecmesi cok sacma. do your fucking research xoxo

JKW

Siyahilerin gine bir mağdur rolü oynamak için ortaya attıkları saçma sapan iddia..kültür hırsızlığıymış ..gerçekten mi ? Siz de saçlarınızı renkli boyamayın o zaman..sinir oluyorum gerçekten