iKON, B.I olmadan ilk konserini tamamladıiKON, B.I olmadan ilk konserini tamamladı

HABER: iKON’un BI ayrıldıktan sonraki ilk etkinliği… altı üyeli ilk sahnelerinde gözyaşları

KAYNAK: Newsen via Nate

1. [+953, -31] Saçmalık~

2. [+739, -30] Niye ağlıyorlar ki, sanki iyi bir şey yapmışlar gibi

3. [+664, -24] Empati mi? Niye bu keş palyaçolara üzüleyim ki?

4. [+34, -7] ㅋㅋ Aptal hayranlar, savunmayı kesin. YG’dekilerin atlanması gerektiğini hepimiz biliyoruz değil mi?

5. [+28, -4] Niye ağladıklarını biliyorum. Tüm besteleri BI yapıyordu ve en fazla o söylüyordu değil mi? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+28, -0] Bu grupta görsel yok

7. [+25, -3] BI grubun lideri ve bestecisiydi, o olmadan iKON  denebilir mi bu gruba? ㅡㅡ

8. [+22, -3] Hala dağılmadılar mı?

9. [+21, -2] Diğer üyelerin karakterleri hakkında iyi şeyler duymadım hiç

10. [+21, -4] ㅋㅋㅋㅋ Hepsi şov…

11. [+20, -1] Dağılın ve bir kafe, market ya da restoran açıp sessizce yaşayın

12. [+18, -0] Şimdi bir rapçisi, beş vokalisti olan bir hip hop grubu oldular

13. [+14, -4] Bobby hariç hiçbirinde star potansiyeli yok… 4minute Nam Jihyun’un erkek versiyonu gibiler

14. [+13, -0] Bu üyeler suç ortağı değil mi? BI’ın uyuşturucu kullandığını biliyorlardı, grup üyesi olmasına rağmen onu rahat bıraktılar. Onu durdurmadılar, yıllarca birlikte çalışırken bilmiyormuş gibi davrandılar

15. [+12, -0] Hala böyle konserlere giden mi var…;;;

KAYNAK: Naver

1. [+329, -37] Zor bir durum. iKON’un 6 üyesi profesyonel davrandı!! Konserlerin devamında incinmeyin ve sağ salim bitirin!! Sizi hep destekleyeceğim!!! iKON fighting!!!

2. [+256, -27] Ağlamaları hakkında bir şey söylememelisiniz. Ne kadar zorlandılar kim bilir. iKON elinizden gelenin en iyisini yapın, hayranlarınızı çok düşündüğünüz için teşekkürler.

3. [+245, -57] Acınızı unutup harika performanslar sergilediğiniz için teşekkürler. iKONIC desteğiniz için teşekkürler. Uzun süre yavaş yavaş ilerleyelim

4. [+199, -15] Bu haber kalbimi güçlendirdi. Hayatım karanlıkken bana ışık olan grubu şimdi daha çok destekleyeceğim. Zor olacak ama Japonya turunda neşelenin. Bunu atlatalım. Konserlere gidemiyorum ama uzaktan destekliyorum.

5. [+178, -14] Aferin iKON’umuz. Biraz neşelenin. Özür dilerim, sizi seviyorum.

6. [+90, -2] Aile üyesi gibi olan bir üye yoktu ve zor zamanlar geçirdi, normal bu. Bu sefer gruptaki herkes bir grup olmuştu. Sizi hep destekliyorum

7. [+86, -5] Turun devamını da tamamlayalım. Zor zamanlar geçirdiniz.

8. [+76, -2] Dün ağladığınızı gördüm, düşündüğümden daha zor olmalı. Sizi destekleyeceğim, yakında görüşürüz

9. [+74, -1] Performansınız için teşekkürler, umarım psikolojinize dikkat ediyorsunuzdur. iKON’un kalan üyeleri için çok zor olacak. Lütfen nefret yorumları yapanları cezalandırın.

10. [+59, -1] Umarım kendinizi çok zorlayıp incinmezsiniz, iyiymiş gibi rol yapmanıza gerek yok. Zor zamanlar geçirmenize rağmen iyi performans sergilediğiniz için teşekkürler!

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+173] YG’den ayrılırsa ayakta kalabilecek tek grup AKMU. Umarım yakında kurtulurlar

 

Kaynak: Nate: Netizenbuzz, Naver: KNetizen

Abone Ol
Bildir
guest
32 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Ayla

Japon İkonicler çok yanlış yaptılar bu konser turunu boykot edip biletleri iptal etmelilerdi fakat onlar BI partlarını yüksek sesle söyleyerek boykot edeceklerini söylediler . Bu yg’nin umrunda mı? ” Ne duygusal bir sahne Allah beni kahretsin .” falan mı diyecek . Adamın cebine milyonlar girdi mi girdi . Sizde ağladığınızla kaldınız . YG’yi en başta boykot etmesi gerekenler YG gruplarının fanları . Gelip ” Ama gruplar masum onların günahı ne ?” demeyin siz ona para yatırdıkça o da böyle harcar suçu olmayan idollerinizi . Netizenler veya başkaları değil bu grupların en büyük düşmanı yg . Bugün bir hayran sayfasında okudum… Read more »

señorita

4 aydır şunu anlatmak istiyorum işte insanlara. “konserde BI hakkında konuşmaları yasaklanmış, Bobby duygularımı ifade etmek istiyorum fakat senaryoya uymak zorundayım demiş. Daha duygularını anlatamıyorlar siz gelmiş burada hepsi biliyordu neden sustular diyorsunuz? Nasıl anlatsınlar hangisi onunla baş edecek kadar güçlü. Adam resmen ülkeyi sarmış sarmalamış ne yapacaklardı gidip Yg’nin elinin altında olan polislere mi şikayet edeceklerdi”

Kill This Love Shot

Çok haklısın YG de fandomunda olduğum Blackpink var ama YG deki şu olaylar çıktı çıkalı MV lerini bile izlemiyorum bir tık para kazandırıp onunla pis işler yapılmasın diye

army

doğru haklı olduğun yerler gerçekten var ama dediğin gibi yaparsakta gruplar harcanacak o paralar gruplara da gidiyor bts blackpink ve ikon benim en sevdiğim 3 grup…. İkonic olanlar diğer üyelere de kendileri bir tekme atmamak için desteğe gittiler o konsere. Üyelerin fanlarının arkalarında olduğunu hissetmeye ihtiyaçları var. Yg ye para kazandırılmasını istemiyoruz ama işte bir yanımızda böyle anlamıyorsunuz…. yazık değil mi o çocuklarada?

Ayla

Bu yazıyı İkon’u çok seven biri olarak yazdım .Fakat başka yolu yok . Konserde nasıl duygusal çöküş yaşadıklarını görmedin mi ? İKON bu kadar sakin sessiz bir grup muydu ? Hani nerede her gittikleri yerde etrafı yıkan grup , nerede o gülüp güldüren grup ? Konserdeki grup benim bildiğim grup değildi. Konsere giderek değil biletleri iptal ederek destek olabilirlerdi , giderek sadece yg’ye destek oldular .

Hata

13. [+14, -4] Bobby hariç hiçbirinde star potansiyeli yok… 4minute Nam Jihyun’un erkek versiyonu gibiler
Kız hiçbir şey yapmasa bile nefret alıyor çıldırcam slcmeöeöç

denniss

böyle hiçbir şey yapmayıp nefret alan çok kişi var öcöcööfld gülüyorum ama onların yerinde olmak istemezdim 😕

Hata

Cidden Jihyun çok zor zamanlar geçirdi bu yorumlar yüzünden, keşke biraz daha anlayışlı olsalar

hutazone

B.I olmadan fazla ilerleyemezler

Sıkıldım

İkon ile alakalı değil sadece ama YG sanatçıları sadece naver da iyi yorum alıyor diğer yerlerde ağzına ne gelirse söylüyorlar. Sanırım YG naverın önemli bir parçası. sahibi falan mı

señorita

Bunun yg ile alakası olduğunu sanmıyorum. Başka insanların haberlerinde de nate her zaman daha negatif, naver her zaman daha pozitif yorumlar bırakan taraf olmuştur

denniss

çok alakası var bence çünkü tesadüf bu haberden önce naver ın YG hisseleriyle ilgili haber başlığı gördüm

Sıkıldım

Zaten çok grup takip etmem bu yüzden hepsinden haberim yok. Bu şey blackpink de dikkatimi çekti ama onlar her yerde nefret aldıkları için takmamıştım. Şimdi ikonda da görünce aklıma takıldı. Anladım neden olduğunu zaten yorumlardan

SeulgiWendy

Yok yg gruplarından olmayanlarda naverda pozitif yorumlar alıyor nedeni ise naverı kullananların yaş aralık ve cinsiyet farklılığı göstermesi yani fanlardan çok genel halktaki insanlarda haberi gorup yorum yapabiliyor diğer yerler ise fan veya anti ortamı olduğu için negatif yorumlar daha fazla oluyor.

db db

Naver hisseleri ve holdingleri:comment image
Bu da yg hisseleri ve holdingleri:comment image
(Burada tüm hisse sahipleri yok tabii ki)

burning sun olayları patladığında haberler anasayfada yer almıyormuş. Arama motorlorunda bile adları geçmiyordu bile (buna kendim de şahit oldum).

señorita

Skandal kısmından bahsetmiyorum ben. Arkadaş yg sanatçıları naverda daha iyi yorum alıyor demiş. Yg hissesi kadar yorumları manipüle ediyorsa eğer o zaman neden naverda genel olarak diğer idoller için nefret yorumları olmuyor? Anlatabiliyor muyum derdimi? Olay sizin anladığınız gibi değil. Parayı çalan düdüğü çalmadı yani yorum kısmında. Skandal zamanı motorlarda aramaları kapatmıştır tamam ama bırakılan yorumlar hep stabildi. İstediği kadar başlıkları gizlesinler. Naverda kimse seungri zamanı böyle pozitif yorum yapmadı yani. Skandal sonrası da yg’ye geçiren yine naver kullanıcılarıydı. Kısacası özellikle de konser, fotoğraf vb şeylerde çıkan haberde boşuna nate = hate demiyorlar.

db db

Sıkıldım’ın “Sanırım YG naverın önemli bir parçası. sahibi falan mı” demesi üzerine bunları attım

army

bunu bile yg’ye bağladın pes!!!! naver kullanıcılarına her grubun haberinde dikkatle bak naver red velvet twice got7 daha nice gruplarada iyi bir şekilde yaklaşıyor bir tek yg gruplarına işlemiyor yani iyi kullanıcıları var. yeter artık ne sanıyorsunuz yg deki gruplarında destekçileri var tabiki!

yeter

Boykot edilmeli bu şirket

Raven

püüh uyuşturucu kullandığı için onu uyarmadılar durdurmadılar yardım etmediler atılınca ağladım mı oluyo..? her grup aile gibi değildir işte bir örneği

4. [+34, -7] ㅋㅋ Aptal hayranlar, savunmayı kesin. YG’dekilerin atlanması gerektiğini hepimiz biliyoruz değil mi?
+∞∞∞∞

Yeollinz

Yıkık bir EXO-L olarak IKON üyelerini ve fandomunu çok iyi anlıyorum. Aptal netizenler ağlamamaları gerektiğini söylüyor. Bu fandom içinde üyeler içinde çok zor. Özelliklede Bobby ve Jinhwan için çok kötüdür. Üçü stajyerlikten beri beraber.

Aycik

Geçende söyledim şimdi de söylüyorum. Uyuşturucu ister kullansın isterse kullanmasın beni ilgilendirmez. Kimseyi ilgilendirmez. Sonuçta kendi vücudu bu. Başka birisine zarar verirse benim için biter. Ama kimse bunu anlamıyor sanırım…

GirlsLikeSunset

Ikonic değilim ama Hanbin’e çok üzülüyorum. Gitti gül gibi çocuk

Raven

kendi kendini bitirdi. daha ‘dahi’ olmak için suç işledi neden üzülüyosun anlamadım

GirlsLikeSunset

YG de az baskı yapmadı

Zayrix

Sadece kendi bakış açınızla olaylara bakmayı nekadar seyiyorsunuz, Hanbin biraz tanımayı deneseniz nedenini azda olsa anlardınız be çocuk kullanmamış bile şirketi kendi suçlarını örtmek için hanbin kullandı

army

nasıl bu kadar acımasız olabiliyorsunuz cidden…. Onlar çok uzun süredir beraberlerdi ve biz hayranları olarak Hanbinin eksikliğini hisederken birde grup üyelerini düşünün! Beraber sahne alıp aynı ortamı paylaşıyorlardı. Herşeyden önce hanbin liderdi onların yol göstericileriydi. birçok anıları varken ağır bir durum…..

army

çok özledim hanbin çok…….

Miyallll

8. [+22, -3] Hala dağılmadılar mı? Niye dağılsınlar malmısin sen yaaa

JenBellaShakespare

Kırmızı saçlı taş kim? Merak ettim sadece ehe.

Yeollinz

Netizen denen gerizekalılar neden böyle? Herkesin IKON’a ve fanlarına saydırmasından bıktım! Herkes B.I’ı tanımadan onu suçluyor! Belki aptalım, belki olaya duygularımla yaklaşıyorum ama B.I’ın yerine kendimi koyamadan duramıyorum. Acı çektiğini söylemiş. Dostum nasıl bir psikolojik bunalımdaydı Allah bilir. Önce babasıyla ilgili skandallar çıktı. Her zaman güçlü durmaya çalıştı ama bu aptallara dayanamamış ve KIDEMLİLERİNDEN gördüğü yönteme başvurmak istemiş. Ya onunda sonu Jonghyun gibi olsaydı?

Mini

Her boka Jonghyun’un ismini geçirip kirletmeyin. Kimse Jonghyun’un tırnağı bile olamaz. Adam kimseye belli etmeden kendi acısını kendi içinde yaşadı, en ufak olumsuz bir şey bile yapmadı acılarını bahane olarak kullanıp. Gelip burda ajitasyon yapmayın dizi çevirmeyin ya sabır hadi yallah