IZ*ONE 'Fiesta' ile geri döndüIZ*ONE 'Fiesta' ile geri döndü

HABER: “Festival zamanı” IZ*ONE ‘Fiesta’… güzellikleri tomurcuklandı

KAYNAK: OSEN via Naver

1. [+1,686, -694] Şarkı ve performans mükemmel, sizi seviyorum IZ*ONE♥♥♥

2. [+1,192, -348] Chaewon’un kısa saçı harika olmuş ㅜㅜㅜㅜ neden hepsi bu kadar güzel

3. [+1,072, -359] IZ*ONE fiesta şimdi başlıyor

4. [+825, -204] Fiesta IZONE gibi güzel bir şarkı😍

5. [+883, -370] Lütfen artık kimsenin canı yanmasın

6. [+384, -127] Şarkı cidden çok kaliteli ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

7. [+339, -103] Vay be, şarkı süper ㅋㅋㅋ

8. [+271, -63] Minjoo-ya, geciktim ama mezuniyetini tebrik ederim. Bugün çok güzeldin.

9. [+302, -97] Şarkı çok iyi~ IZ*ONE’u görmeye devam edeceğimi umuyorum ㅜㅜ

10. [+266, -74] Geri dönüşünüzü tebrik ederim IZ*ONE, artık çiçekli yollarda yürüyelimㅜ😍😍

IZ*ONE 'Fiesta' ile geri döndü

KAYNAK: Nate

1. [+269, -38] Skandal dedikodu değildi, onaylandı

2. [+232, -35] İşte ünlü olmak herkese uygun bir iş değil.. bu kadar vurdumduymaz olmak şart…

3. [+214, -42] Gidin hilelerinizden sonra Japonya’da çalışın

4. [+25, -9] Hile onların kariyerini takip edecek ㅋㅋㅋ utanmazlar

5. [+22, -8] İnanılmaz, nasıl utanmıyorlar?

6. [+18, -5] Onları destekleyen domuzlar ve köpekler daha üzücü

7. [+18, -8] Ne kadar vurdumduymazlar ya ㅡㅡ

8. [+17, -5] Geri dönebilmeleri adil değil. En azından hileyle giren üyeleri gruptan atmalılardı

9. [+13, -9] Wanna One’ın da hileli olduğu onaylandı ama dağılmadılar, niye IZ*ONE dağılsın ki

10. [+12, -8] Skandal ilk çıktığında IZ*ONE da mağdurdu ama neler olduğunu bilmelerine rağmen buna devam etmeleri artık mağdur değil, suçlu olduklarını gösterir

IZ*ONE 'Fiesta' ile geri döndü

HABER: MC Mong IZ*ONE dönüşünü destekledi, “Şarkı verdiğimde çok heyecanlanıyorum… bu benim hayatım”

KAYNAK: Sports Kyunghyang via Nate

1. [+1,419, -29] Ne güzel bir uyum

2. [+1,280, -22] Vay be~~ IZ*ONE’u kendisiyle birlikte mahvetmek istiyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+1,099, -27] Tencere yuvarlanıp kapağını bulmuş…

4. [+46, -1] IZ*ONE flop olacak ㅠㅠ

5. [+45, -0] Hileli askerlik ve hileli oy kombosu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+38, -1] Söyledikleriyle birilerini “destekleyeceğini” mi sanıyor?

7. [+35, -0] Tencere yuvarlanıp kapağını bulur sözü nedir? ㅋㅋ Bilimdir~ ㅋㅋ

8. [+26, -0] Artık umrunda değil mi?

9. {+21, -3] ㅋㅋㅋㅋㅋ Hileli askerlik ve hileli oy bir araya geldi, başka nerede hile yapacaklar? Dijital listeler?????

10. [+20, -0] Nefret bu adamın hoşuna gidiyor

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+54] “Wanna One’ın da hileli olduğu onaylandı ama dağılmadılar, niye IZ*ONE dağılsın ki”

Wanna One dağıldı diye biliyorum? Geçen yıl elveda konseri vermemişler miydi?

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
26 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
someone

wanna one’da sadece 1 kişi hileliydi. o da nuest için olduğu tahmin ediliyor. yani mantıklı düşünüldüğünde iki grup için de avantajlı bir durum oldu. ama izone tamamiyle hileli bir grup ve üyelerin bundan haberi olduğunu salak olmayan bilir. yani bir sınavda 70lik kağıt verdiğim ortada iken hocayla aram iyi diye 100 almış olsam bunun hile ve haksızlık olduğunu bilmez miyim? şu grup için masumlarmış gibi davranmayın. zaten kısa zamanda dağılacaklar. bu cbden sonra biraz da japonyada takılırlar. korede ekmekleri çok yok.

inspiritholy

Albüm satışlarını görmemişsin galiba Twice ın bile ilk günlük satışını geçtiler Sence korede çok ekmekleri yok mu?

reveluvie

yok mu? melonda şu an 2.sıradalar büyük grupların geçemediği zicoyu geçtiler albümlerinin diğer 11 şarkısı da ilk 36’ının içinde. ilk gün satışlarında 183k+ satışla kız grupları arasında rekor kırdılar ayrıca tüm gruplar arasında top10’a giren tek kız grubu oldular bunları sadece 10 saat içinde yaptılar evet korede ekmekleri yokmuş

reveluvie

artılıydı bu bazıları yedirememiş böyle devam arkadaşlar izone zirveye oynuyor

someone

bu onların hileli bir grup olduğunu ve hakedenlerin ekmeğini yediği gerçeğini değiştirmiyor ama:)

reveluvie

finalin top20’nde hile olduğu söyleniyor final line up da değil farklı şekilde olsaydı izone bu kadar sevilmezdi :d

someone

izone sadece fanları ve japonlar tarafından seviliyor. yani mnetin hedef kitlesi tarafından ama programı belli bir noktaya kadar izleyen biri olarak söylüyorum taste sahibi insanlar dönüp bakmıyor bile. ister istemez 1-2 sezonlarla kıyaslıyorsunuz ve aradaki farkı görünce (her anlamda) izone’un ne kadar ortalama bir grup olduğunu farkediyorsun. yani 1. ve 2. olan üyelerin güzelliklerinden başka bir yeteneğini gösterebilir misin bana? sakura’nın daha ilk bölümden top 3 de olacağı belliydi o sesiyle.. aynı şekilde woonyoung’da iki bölümde yaşına rağmen çok güzel olduğu farkedildiği için grupta. diğer japon üyeler hakkında yorum bile yapmayacağım. tek hakkettiğini düşünebileceğim üye chaeyeon. sahneye çıkıp dans ettiğinde… Read more »

...

Zico’nun şarkısı çıkalı 9482772 gün oluyor ee bi zahmet geçsinler ya

someone

kaldı ki zico’nun öyle diğer idol gruplarında olduğu gibi stream kasacak bir fan kitlesi de yok. yani burada övündükleri şey izone’un zico’yu geçmesi mi yoksa zico’nun müziğinin başarısı mı bilemedim. stream sayesinde kazanılan başarılar bana biraz boş geliyo 😛

reveluvie

e zico dijital de başarılı bi idol?!!?! aylar boyunca birden düşmeyen biri, bts dijital de çok güçlü bir grup fakat onlar bile geçemedi ki ayrıca iu’nun şarkısı daha yeni çıktı ona rağmen şu an 2. sıradalar. fan olmayanlarda dinliyor izone’nun müziği onlara hitap ediyor çünkü ayrıca debut şarkımız bile melonda top 50 de şu an ii günler

skzstay

salak değilsen wanna one’da 1 kişinin hileli olmadığını da bilirsin :d samuel ve jonghyun kesindi zaten nereye 1 kişi. net bir şekilde wanna one’da en az 5-6 kişi hileli. iz*one ve wanna one’ın farkı yok

skzstay

ayrıca 2. sezonun final günü mnet yanlışlıkla asıl line-up’ı paylaşmıştı sonra da o örnekti diyip üzerini kapatmışlardı 🙂 wanna one’da 1 kişi hileli falan değil. iz*one ve wanna one’ın farkı yok. iz*one’a yaptığınız kötü yorumları wanna one’a da yapın o zaman. aşırı iki yüzlüsünüz

Sadece May

Wanna One dağıldı diye biliyorum? Geçen yıl elveda konseri vermemişler miydi?

Wanna One kontratı dolduğu için dağıldı. İz*one’de kontratı dolunca dağılacaklar.
Yanlışım varsa düzeltin bir an şüphelendim böyle görünce.

KINGEXO

X1 dağılmadı mı? Bu grup neden hâlâ devam ediyor ki.

reveluvie

x1 kontrat imzalamamıştı ama izone üyeleri imzaladığı için dağılmak o kadar kolay değil

KINGEXO

Aaah bilmiyordum bunu

Orhan BenceGay

Kul hakkı yemek böyle bir şey işte, bu işte parmağı olan herkesin yatacak yeri yok öbür dünyada

sel

bu grubu destekleyen herkes hayatında gerçekten emeklerinin yendiğini görmek istiyor gibi karma bu sizi bulur benim chowonum evde onların cblerini izlemek zorunda kendi hakkı olan parayı playback yaparak sahnede dans eden kızlar kazanıyor programdaki hem rap hem vokal konusunda üst seviye olan tek kişiydi umarım dağıldıklarında chowonun başlangıcının yarısını elde edemezler (aynı soyeonun grubu idle’ın pristin wekimeki dia wjsn ve gugudandan iyi olması gibi)

Xx34

Bu grubun aslında desteklenmemesi lazım ..ama her şey duyulduktan sonra bile hala yüzsüz yüzsüz sahneye çıkıyorlar ilginç…

Aswium

Daha düne kadar dağılsinlar diye yanıp tutuşan netizneler şimdi şarkı yüzünden Gruba Yanıp tutuşuyor. Çok komik cidden!

Didem.x1

Hileli bir gruplar ama hiç utanmadan çıkıp promosyon yapabiliyorlar.

Pinkpink

Şarkı güzel olabilir ama bu hileli bı grup olduğunu ve X1 ın dağılıp bu grubun dağılmaması gerçeğini değiştirmez siz ne kadar kızları savunsanizda bu gerçek değişmeyecek grubu seviyodum çıkış şarkılarınida beğenmiştim ancak X1 dağılıp bu grup dagilmiyosa protesto ederiz bu en doğal hakkımız istediğiniz kadar savunun ama gerçek bu evet bende biliyorum kızların bı sizi olmadığını arkasındakilerin suçlu olduğunu ama bu hiç bı anlam ifade etmiyor şuan olan X1’na oldu

Enis

Siz cidden kafayı yemişsiniz. Kızları tek bir kere bile takip etmeden sadece İLK çıkan hile haberine takılıp kalmış hala konuşuyorsunuz. Bir sürü açıklama oldu. Mnet tüm suçun kendinde olduğunu hiçbir şeyden habersiz olan üyeleri desteklenmesi gerektiğini söyledi. Cidden bu kızlar artık napsın daha? Şirketlerinin sebep olduğu bu saçma olayda 2-3 kız hileli diye bütün grubu mu dağıtsınlar? Emek emek diyorsunuz grubun verdiği emekleri bilmeden konuşuyorsunuz alkış tutuyorum size. Produce yarışmasını bende izledim ve emin olun benimde başka picklerim vardı ama zaten bu 12 kızın çıkış yapacağı çok açıktı ister hile olsun ister olmasın. Ki bu programın hileli olduğunu yıllardır biliyoruz… Read more »

jeyan

X1 KARMA

la cha ta

iyi şarkı

roty X1

flop izonea bak sen listeleri altüst etmişler