Benzer Yazılar

Jung Jun Young kendi suçlarını itiraf etti, ama Seungri sorulduğunda ‘hatırlamadığını’ söyledi

Jung Jun Young kendi suçlarını itiraf etti, ama Seungri sorulduğunda 'hatırlamadığını' söyledi

HABER: Jung Jun Young kendi fuhuş suçlamalarını kabullendi ama Seungri hakkındaki sorulara ‘hatırlamıyorum’ diye cevap verdi

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+1,290] Seungri onlar için ne kadar büyük bir figür yahu…

2. [+1,195] Lee Jae Yong bile hapiste, neden Seungri ve Yang Hyun Suk’u hala hapse atamadık..? ㅋㅋ

3. [+476] Hepsi birlikte cezalandırılmalı

4. [+439] Tüm kurşunları yemesi için Jung Jun Young’ı seçmişler galiba

5. [+317] İnanılmaz bir sadakat ㅋㅋ

6. [+297] Aynı taraftalardı, nasıl hiçbir şeyi hatırlamaz?

7. [+175] Ne kadar göz yaşartacak güçlü bir arkadaşlık

8. [+56] Yaptıkları asla unutulamaz bir suç. Hayatı boyunca hatırlayacak muhtemelen.

9. [+39] Seungri onların gözünde bir çeşit tanrı mı? Niye kendi suçlarını itiraf ederken Seungri’ninkileri söylemiyor.. lütfen hepiniz cezalandırılıp önümüzden çekilir misiniz?

10. [+55] Bir insan nasıl bu kadar sadakat elde edebilir

11. [+24] Seungri bayağı güçlü kişileri tanıyor olmalı

12. [+174] Seungri ne ya?! Arka sokakların bir tanrısı falan mı??

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+109] Bu ayın sözü: “Hatırlamıyorum”

Kaynak: Netizenbuzz

guest
134 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Lalalala

Pisliklerin favori sözü: Hatırlamıyorum

Ahsen

Hatırlamıyorum ama yapmadığıma inanıyorum skskskaksk

Lalalala

SLXÖDÖXNDŞÖEXH

aswium

yapmamış olmayı umuyorum var bir de fgherukgtıg

buse

vay be, seungri’nin arkasında ne kadar güçlü isimler varsa artık jjy, kendisi suçlarını bile itiraf ederken seungri hakkında hiçbir şey diyemiyor. bu olay bizim düşündüğümüzden de korkunç.

buse

muhtemelen medyaya yansıyanlar, seungri’nin suçlarının çeyreği bile değildir.

Last edited 1 ay önce by buse
Hadwyn

Jjy birde hapiste ne kadar suçu artarsa o kadar kalacak buna rağmen savunabiliyor.

Aaa

Koreliler sengrinin arkasındakileri yakalayalım diye azcık ses çıkartsalar suyu bulandırsalar. Sengriyi direk elden çıkarır arkasındakiler. Nasıl olsa onun yerine geçicek çok kişi var. Sadece pis işleri yapıp para kazanıp kendini önemli sanan bir maşa.
*adını bilerek yanlış yazdım.*

ARMY-ㄴㅇㅅㅌ

Eminim hatırlamıyordur. Eskiden minik pandam diye seviyordum ben bu adamı ya şu an midem bulanıyor. Sizinle geçirdiğim 5 yılıma açıyorum. Pislik herif. Arkasında kim var ya neden hala dışarda bu herif.

YÜCE SOSHI

Seungri pEzEvenK oppam yapmaz, hep PeZeVENK pandamın üstüne yürüyorsunuz o masum aklandı ;(

...

Seungri mafyanın başı galiba, çalışanları gırtlak korkusunda ismini bile veremiyor.

DNAME

Seungri bu işin içinden yırtacak ben söyleyeyim. Yg’ye de hiçbir şey olmayacak.
Yine eksileneceğimi bile bile konuşuyorum. Şapkalı hala YG’nin hissedarı, hala gizliden de olsa şirketin başında o var. Tüm YG toptan boykot edilmediği sürece o pislik para kazanmaya vr aynı bokları yemeye devam edecek
YG’nin skandalının ortaya çıkmasından sonra şirkette kalmayı seçen herkes bu suçun ortağıdır.
YG hala deli gibi para kazanmaya devam ediyor. O parası ile de kendine güç satın alıyor elbette

ilvos

AKMU yakın zamanda yenilemişti sözleşmesini….

kendihalimdebirderdimvar

Valla YG yüzünden diğer üyelere yaptırım olmasını desteklemiyordum
Ancak Jennie ile GD haberini gördükten sonra hepsi aynı halt dedim
O şirkette kimsenin tepkili olduğunu dusunmuyorum

Boş yapmayın

AKMU bir de sözleşmeyi yenilerken , asla ayrılmayı düşünmedik dedi. Really ? onca şey dönerken bir kere bile aklınızdan nasıl geçmez ? YG arka kapıya kamyon yanaştırıp tüm evrakları atarken ve her gün Peso için yeni suçlamalar çıkarken ve YG’nin büyük ihtimal destek verdiğini bilirken. Burada herkes diğer grupların suçu yok dedi eyvallah ama asla ayrılmayı düşünmedik de demezsin . Benim için hayal kırıklığı oldular.

DNAME

Hepsini hala bir tutamam, Jennie’nin ne halt olduğu ortaya çıksa da… Ama her şeye rağmen şirketteki HERKES en azından “bana dokunmayan yılan bin yaşasın” modunda. Kazandıkları her kuruş bir kadının hayatının karartılmasına yardım ediyor ama sözde herkes masum. BP henüz sözleşme yenilemediği için Jennie hariç diğerlerine bir şey diyemem. Ama sözleşme yenileyen her aktör, AKMU ve skandaldan sonra çıkış yapan Treasure hepsi bana dokunmayan yılan bin yaşasın modunda.

jeyan

En büyük hayal kırıklığım bugün çıkan kişisel formlarda treasure üyelerinin en başarılı buldukları/sevdikleri şarkıcı kısmına gd yazmaları

yorummer

Ben de senin gibi düşünüyordum ta ki Lisa’nın son konseri The Show’da şapkalıyı gülerek taklit ettiğini görene dek. Benim için bitti. Saflıktı zaten masum olduklarını düşünmek

Last edited 1 ay önce by yorummer
jeyan

Nasıl yaptı mı cidden onu ya ama şaşırdım desem en büyük yalancı olurum kızların yakın olduğu herkes ot5 destekçisi zaten

yorummer

GD olsun Taeyang olsun hepsi Seungri’nin arkasında. Kızlar da GD ile çok yakın gülüp eğleniyorlar arka kamerada Seungri de vardır şapkalı da. Yıllardır şirketin kökeni bu adamlar zaten burda Chanyeol Zico’nun şarkısını instaya attı diye öldürdüler çocuğu, arkadaş çevresi ne kötü diye. Blackpink üyeleri kimlerle oturup kalkıyor hala yok yok inanmak istemiyorum. Adam kayırıyorlar şaşırıyorum. Biri Gd’yle çıkar öbürü konserde şapkalının taklidini yapar. Kızlar rezil çıktı benim gözümde.. bundan sonra desteklemicem tarzları da hitap etmiyor zaten artık yıl 2021 oldu ergenlikten çıkamadılar bir türlü tiktok kızları gibi takılıyorlar hala

yorummer

Artı ekliyorum. Bu adam Jennie’yle beraber çekildikleri fotoğrafın altında ‘tembel’ diye yapılan bir yoruma cevap verip kızmıştı falan laf sokmuştu. Çok uzak değil The Show zamanı. Fakat şimdi bu iki yorumu da beğenmiş. Korece bilmiyor hadi yanlışlıkla beğendi diyelim? İngilizce biliyor ve gidip de bunları yanlışlıkla beğenmez. Kesinlikle sorunlar var :))

944A5313-B4A5-4498-9EC8-8D07C10AE283.jpeg
kendihalimdebirderdimvar

Çok garip ama benim Jennie ve GD ilişkisini gördükçe aklıma Pera’nın kelebek şarkısı geliyor orda anlatılan insan tipiyle
Belki başkalarına ağır gelebilir ama ben bu şarkıdanda daha fazlasıni hak ettiğini düşünüyorum bu ilişkini
Duyar duymaz o kadar midem bulandı ki ölsem Blackpink dinlemem bir daha

Blinkto

Sana çok ihtiyacı vardı zaten blackpinkin 😔

Cfm

Lisa’nın taklidinin linkini atar mısın? Ben the show’u izledim ama hatırlamıyorum

yorummer

Ben de zaten the show’u izlemedim instagram keşfette atılanları izlerken karşıma çıktı. Ki normal izlesem asla taklit ettiğini anlamazdım ama fan sayfası hem şapkalının dans videosunu hem de lisa’nın dans videosunu yan yana koyup atmış anlamamız için.. şapkalının dansını taklit edip gülüyordu kamera arkası olması lazım zaten. Yorumlarda tek tük gülenler vardı ama ben gülemedim . Dediğim gibi burda Zico’nun şarkısını paylaşan insanlardan nefret edip tecavüzcülerle yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen insanları görmezden gelmek şaka gibi. Kabul edelim artık masum değil kimse. Düzenleri tıngır mıngır işliyor. Ta ki birisi dayanamaz rahatsız olursa yapılanlara, tekmeyi basarlar :)) harcarlar o adamı, sesini çıkaranı;… Read more »

Cfm

kamera arkasını da izledim ama fark etmedim. Her tarafta arattım ama yine de bulamadım lütfen link at.

yorummer

hesap fake’di instagramı butiklerden bişiler almak ve magazini biraz takip etmek için açmıştım kapattım zaten kullanmıyorum.. dediğim gibi keşfetime düşmüştü. Yabancı bir sayfaydı linkini bulamam ama keşke ekran kaydını alsaymışım 🤔 kamera arkasını izleyip de anlayabileceğin bir dans değil 4-5 saniye yapıp hemen gülüyor ama iki videoyu yan yana koyunca şapkalıyı taklit ettiğini anlıyorsun. Zaten Lisa fan sayfası da gülerek atmıştı. Yabancı sayfaları takip et onlar daha çok bilgi ve paylaşım yapıyor

Cfm

bana link ya da herhangi bir kanıt paylaşamadıkça nasıl bu kadar kesin konuşuyorsunuz? Kanıt sun ya da sus. Yaklaşık 20 dakikadır aratıyorum aratıyorum yok.

yorummer

sen ne hadle bana ne yapacağımı emir vererek söylüyorsun? Ben gördüğümü söyledim. Sen bulamadıysan banane? Gidip İnstagram açmıcam senin için. Yabancı blackpink, Lisa magazin sayfalarına bak araştır dedim the Show zamanı gördüm eski baya. Yalancı durumuna düştüm bi de ya sanki size yalan borcumuz var aynen yalan söylüyorum ben gizlice lisaya kumpas kuruyorum nefret edin istiyorum tarikat üyesiyim tövbe allahım boş boş işler.. ekran kaydı almaya bile gerek görmedim o kadar umrumda değiller yani. Cidden bırakıcam burayı da tek takip ettiğim yerdi ama sıkıldım kimsenin karakteri oturmamış ne fanların ne idollerin tencerenin dibi kara seninki benden kara hesabı

Cfm

şimdi yorumları daha temiz kafa ile okudum, dün çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım ve mutlu olmak için lisa videoları izledim beni cidden mutlu etti. Onun tarafından böyle bir hayal kırıklığı yaşamak istemiyordum bu yüzden aşırı sert davranmışım seni kırdıysam özür dilerim.

yorummer

ben de aynı hayal kırıklığını yaşadım sorun yok 🤗

Wanna Be Your Girl

Ay evet ben de gördüm o postu. Lisayı çok sevmeme rağmen gülemedim maalesef. Hatta ne yalan söyleyeyim midem bulandı. Eskiden çok seviyordum hepsini ama artık hepsinin gerçek yüzü ortaya çıkıyor sanırım.

Sadecenefesal

Aynı gönderiden bahsediyoruz sanırım. Benim de keşfetime düştü o video. Keşke ekran videosu alsaymışım ben de.

yorummer

valla bulursan atar mısın şunlara da kendi gözleriyle de görsünler. Bizim uydurduğumuzu düşünüyorlar ama paylaşanlar Lisa hayranı ve komik olduğunu düşünüyorlar..

Sadecenefesal

Ögleden sonra derslerimi halledip bakacağım. Merak etme ben de gördum o gönderiyi yalan değil yani biliyorum.

Çinça

Tiktok kızları değil manken onlar. Şöyle bakıyorum gruba gerçekten hani 1-2 şarkı dışında söz yazarlıkları yok, adam akıllı rose dışında enstrüman çalan yok, rapçiye rap partı verilmiyor verilmeyen kişi de zaten pis şerefsizin biriyle çıkıyor onun dışında ana dansçı kızımız şapkalı taklidi yapar. Ama şöyle bakınca hepsi güzel , alımlı , cool her gün kameraya havalı şekilde bakılıp fotolar paylaşılır ama sizce sanatçı olabilecek potansiyele sahip bir grup ya da bu kadar popülerliği hak eden bir grup mu?

Last edited 1 ay önce by Çinça
Blinkto

Offf sıktı şu muhabbetiniz . 2018-2019 arası baheneleriniz değil miydi bunlar? Daha yaratıcı gelin ama…Buyur gel günde 12 13 saat alıştırma yap şan eğitimi al dans eğitimi al idol olacak yeterliliğe sahip ol sonra onları eleştir. + İdoller ses, duruş, dans eğitimi fln alıyor. Söz yazarlığı eğitimi almıyorlar değil mi? Hem bu o kadar önemli mi? Ariana grande gibi bir megahitin çoğu şarkısı başkaları tarafından yazılmış. Ki izin verilse yazarlar şarkı neden yazmasınlar? Rose Gone’ı kendisi yazdı mesela? Abii enstuman ne alaka isicem WLSPWMSKSKWKWKWKA ŞAKA MISIN??? ENSTURMAN ÇALAN KAÇ ŞARKICI VAR?????????? HADİ ONU GEÇTİM Bİ ÖNEMİ VAR MI ENSTRUMAN ÇALMANIN???… Read more »

Cfm

mankenpink muhabbeti üzerinden bir yıl geçmemiş miydi? Ayrıca her gün foto mı paylaşılır? TJGVFKMOCJNGTUVJRFK kendi favım lisa ve instagrama foto paylaşsın diye dua ediyorum, bir ay önceki fotoğrafları daha yeni paylaştı. Anlıyorum cadı avı yapıyorsunuz ama düzgün yapın bari. Ayrıca rose dışında enstürüman çalan yok demişsin lisa gitar, piyona ve ukulele çalabiliyor. Ve bana lisa’nın taklidini atın

iskuku

https://twitter.com/Thepinks05/status/1355430367449255936?s=20
Al sana Lisa’nın taklidini attım

Cfm

yg’nin takliti dediğiniz bu mu? Ben bu tarz hareketleri sürekli yapıyorum, ben de mi yg’yi taklit ediyorum şimdi? Hem dans hareketlerini dikkatli izlerseniz farklı olduğunu anlarsınız

Cfm

yazdığım yorumu s2ktir et artık umrumda değil, ona da güvenmiyorum. Yorumumu silemedim

Blinkto

Keşke bir hareketi bile benzer olsaydı
👁💧👄💧👁

Cfm

söz yazarlığı yapamayan karapembe: Jisoo ve jennie stay şarkısını yazdı aiiyl rap partını lisa stajyerken yazdı kick it rap partını lisa yazdı sure things rap partını jenlisa yazdı so hot rap partını jenlisa yazdı clarity korece sözlerini jisoo yazdı solo şarkı sözlerini jennie yazdı lovesick girl prodöktörlüğünü jennie yaptı lsg sözlerini jensoo yazdı love to hate me rap partını lisa yazdı say so coverını lisa besteledi, lisa korogrefiyi hazırladı lisa söz yazarlığını yaptı jisoo the show coverının korece sözlerini kendi yazdı jennie solo the show rap partını kendi yazdı rose gone sözlerini yazdı (kızlar bunları tek başına yapmadı kimsenin hakkına… Read more »

Blinkto

Bence elini boşuna yorma . bunlara fırsat geçti illa nefret kusacaklar 😉

Ree.a

abi yiğidi öldürün hakkını yemeyin. lisa şu ana kadar katıldığı bütün dans yarışmalarında birincilik aldı. Rap’i de iyi. Sektörde belli bir yer edindi sonuçta. Çin’de mentörlük yapıyor ki tonla olan Çinli idollerden de Pinky, Cheng Xiao, Lay ve Minghao yaptı. Ki ikinci defa yapan sadece Lay idi. Sahne hakimiyeti de iyi. Bir çok koreograf onu en iyi dansçı kadın idol seçti. Aynı şekilde kadın idoller de. Bu kız altı yıla yakın staj gördü, acıtasyon yapma diyeceksiniz belki ama bambaşka bir ülkede, yalnız başına çıkış yapmak için 18 saate kadar çalıştı. Kişiliği hakkında yorum yapamam ama yeteneğine dil uzatmayı denemeyin bile.

Reallyme

Şirket sözleşmesini iptal işleri falan baya zor öyle düşündüğümüz gibi değil ayrıca akmu bile yeniledi hiç beklemiyordum sadece işini yapıp çıkarsa niye tepki verelim saçma bence ? Yani destek olduğu anlamına gelmesi için aynı suçlardan hüküm giyse anlarım ama öyle bir şey yok.

lore

Açıkçası YG’nin içindeki kimsenin bu olayları salladığını düşünmüyorum. YG hep kendi içinde farklı kafalardaydı ve halkı hiçbir zaman umursayan bir tavırları olmadı. Hep “biz şöyle havalıyız böyle mükemmeliz ulaşılmazız” kafalarındaydılar ve YG’den çıkan idoller hiçbir zaman başka şirketlerden idolleri örnek aldıklarını söylemediler Bigbang’i örnek aldıklarını açık açık belirttiler her yerde. Yeni nesil idoller hep örnek aldıkları idollerden bahsederken Btsi filan söylüyor bu aralar ama Treasure’un ağzında hep YG idolleri var. Açık açık söylüyorlar tüm Bigbang şarkılarını gururlana gururlana. Yang Hyunsuk Korelileri değil de skandalları umursamayan global fanları hedefliyor ve bu konuda başarılı olduğunu hala deli gibi ot5 stanleyen fanlardan da… Read more »

Blinkto

“Yg’nin skandalının ortaya çıkmasından sonra herkes suç ortağıdır” derken??? Bu olay 2018 sonu 2019 başı gibi çıktı. Blackpink üyeleri 2010dan beri yg’de takdir edersiniz ki bilmiyorlardı böyle bir şey olduğunu + treasure üyeleri de bu skandal çıktığında stajyerdi. Bir kontrat imzaladılar ve süresi bitene kadar orada kalacaklar. Ha dersen ki iptal edip para versinler o kadar kolay da değil. Kazandıklarının mislini verip anca ayrılıyorlar. (Ki o kadar paraları varsa)
Seungri ve Yg’yi neden masum insanlarla bir tutuyorsunuz?

Last edited 1 ay önce by Blinkto
kendihalimdebirderdimvar

Tabi canım Jennie GD ile çıkar birisi şapkalıyı taklit eder ama masum Siz anca asıl hedefleri görür kınar ancak yardakçılarini görmezden gelip Böyle koruyarak onlarada destek verirsiniz O şirkette kimse masum değil gör bak BP kontrat yenilicek o zamanda ama ama diye ağlar bahaneler bulursunuz Hepinizin iq seviyesi yerlerde Ve evet ülkemizde aslında sanat yeteneğinin üst seviyesinde mükemmel sanatçılar var Özellikle yeni nesil gruplar rock alanında aşırı yetenekli Söz yazarlığında çığır açan Mabel ve Cem Adrian Uluslarasi bizi temsil eden Karsu Daha 23 yaşında 16 yaşından beri hem türkçe hem ingilizce söz yazan Sena Şener Kusura bakmayında sadece Sena ve… Read more »

Blinkto

The showda taklit etti mi bilmiyorum ettiğini de hatırlamıyorum en son 2016da çaylakken bir varyete şovunda taklit etmişti şapkalıyı. 🍸 bravo 2 yorumda iq’mu tespit edecek kadar iyi bir analizcisiniz😄+ blackpink üyelerini az da olsa bazı şarkılarda söz yazarlığı yaptıysa bir potansiyelleri vardır değil mi? As if your last rap partını lisa yazdı, sure thing rap partını jennie yazdı Jisoo ve Jennie lovesick girls yazımında bulundu + Rose Gone’ın tüm sözlerini kendisi yazdı bunlar başkıca aklıma gelenler. Ayrıca eminim kendi şarkılarını yazacak potansiyelleri vardır. Yg credit vermiyor diye düşünüyorum. Ben türk ünlüleri neden araya kattın anlamadım? Beste yapabilmek için illa… Read more »

kendihalimdebirderdimvar

Tecavüzcu tacizci şerefsizlerin yaninda olanlarinin fanlarina karşı usluplu olmucağimi söylemiştim O yüzden hiç mi hiç dikkat etmeme gerek yok Sizin gibi aptallara dünyadaki kimsenin saygili olmasinin dilemem Öyle gözler kapanmış ki tüm dünya toplansa açamaz Midem bulaniyor kusura bakma Toksik Türkçesi onun Ve sizin gibi olucağima toksik ya da psikopat olurum kimin umrunda şahsen benim değil Bana uslup dersi vericeğine git bir kendini sorgula Masum kadinlarin şuan ne yaptigini dusun sizin gibi aptallari gordukce kalbinin sizisini dusun Masum insanlara yapilan her halta karsiyim Zorba ise pislik ise yandaşci ise yerilmesini hatta ölmesini dilerim Çünku onlardan daha fazla yaşamayi hak edenler… Read more »

Blinkto

Ben seungriyi desteklediğimi söylemedim 🤠 dedim mi öyle bir şey? Nereden duyar kasıcam diye şaşırmışsın .d kancık beyinsiz

Lavinia🌹

Karsu bilen birisini buldum. Etrafımdaki kimse bu kadını bilmiyor ama o kadar değerli bir yetenek ki kendisi. İnsanların haberinin olmamasına üzülüyorum. Bu sitede karsu kim bilmeyen varsa youtube a yazıp baksın lütfen.

BRAIN

Karsuyu herkesin bilmesini istemiyorum sadece ben bilim istiyorum, siyah dinleyin dinlettirin

Cey

Bu arada suçluyla empati yapılmaz be. Yorumları İngilizce’ye çevirip Cube’a falan atmayın lütfen kendi itibarınız için hahahahshs
Dipnot: Zorbalık haberleri ilk çıktığında kesin bilgi olmadığı için bir yorum yapmayan, tarafsız kalan da bu site bu arada. Hani siz de at gözlüklerinizi çıkarın artık

20210227_222751.jpg
Last edited 1 ay önce by Cey
Cey

Lisa’ya hakaret eden Türklerin kendi arasındaki mesajlarını İngilizce’ye çevirip ortalığa yayan da fanlardı. Siz var ya idollerinizin en büyük düşmanısınız. Kıza ulaşması imkansız nefret mesajlarını gözüne soktunuz bir de iyi halt ettiğinizi sanıyorsunuz ya amaaaaaan

uykucu

Geçen bir gönderide buradakiler netizenlere özeniyorlar gibi bir şey diyen vardı. Acaba aynı kişi olabilir mi diye düşünmedim değil.

𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Bence o kişi ondan dolayı demedi ama bazıları abartıyo cidden

kendihalimdebirderdimvar

Huuu twitter tayfa duyuyor musunuz
Umarım sizleri kadınlar için açılan taglarda yakalamam
Tüm sayfalara verip rezil ederim hepinizi o yüzden uzak durun oralardan
Bu arada hiç çizmeyin isimlerini şikayet edicem şunları

Kuzey Tekinoğlu'nun ikonik tulumu

Yorum yapmak ne zamandan beri bir başkasına özenmek oldu? Hem Soojin’in suçsuz olduğu kanıtlanmadı eğer suçluysa ne diyecekler? Hem kim olursa olsun üslubuna göre eleştirmek lazım. Sosyal medyadan hakaret, küfür gibi şeylerle mağdur olduğunu iddia eden kıza demediklerini bırakmadılar. Bu yaptıkları siber zorbalıktır farkında değiller herhalde. Antiler bile Soojin’i mahvetmek için bu kadar uğraşmadı. Koreliler, yabancı fanların yazdıklarını gördükçe daha bileniyorlar.

heartheart

Arkadaşlar ayyynen böyle devam bunlar bizi ne kadar yererse o kadar doğru yoldayız demektir djdhshshshshsh zibidilere bak ya afedersiniz ama gte gt dedik diye ne laflar yiyoruz

Cey

Bu zamana kadar Korezin olsun Twittter, Instagram olsun türkücü savunma merkezi haline gelmişti, biraz da biz konuşalım. Teşekkürler Netizen Turkey.
Bu arada her şey iyi güzel de yorumlar daha çok ss alınıp Twitter’a gidecektir. O yüzden yazdığımız eleştiri ve yorumlarda bir anlık öfkeyle kin, nefret olmamasına dikkat etmek gerekiyor. Gibi geldi.

forall

Twitterdakilerin yaşı en fazla 13 olduğu için böyle salak saçma yorumlar yapıyorlar. Ama ne yalan söyleyeyim aşırı cringeler

Cfm

yaptıklarınız unutulacak şeyler değildi? Birlikte onlarca kadının hayatının içine ettiniz ve sen s*ungri’nin yaptıklarını hatırlamıyor musun?

Last edited 1 ay önce by Cfm
Cfm

TDK arkadaşa sesleniyorum bilerek s harfini küçük yazdım.

Blinkto

ŞWSPAKEKXKWMLWLAWNDKŞAŞSŞŞDLDÖWL

azizi

arkadaşlıktan değil de seungri’nin arkasında duran biri olduğundan da olabilir belki

la cha ta

herkes de hatırlamıyor ne hikmetse

la cha ta

bir sürü kadının hayatını mahvettin ve hatırlamıyorsun?Bunu da savunmayın artık bıktım bıktım pislik herif

Cey

Seungri Kore dizilerindeki kötü baba sanırım; gücü, parası, bağlantısı olanlardan. Onlar da bölümün sonlarına doğru anca yıkılıyorlar darısı bu peze*enge

elif

ne seungriymiş kimse ağzını açıp bir şey diyemiyor çıldırıcım. umarım seungri bu işten hiç ceza almadan yırtamaz ama içimden bir ses yırtacağını söylüyor

Aeri

Sohbet odalarında konuşurken herkes her şeyi hatırlıyordu şimdi mi unuttunuz

uykucu

Şerefsiz desen bunlara az kalır…
Şu pisliği destekleyecek ne yaşadın gd??

Jendeuk

Seungri mafya babası filan mı ya da elinde cok buyuk kozmu var devletin filan ne bu ya parayla halledilicek is degil diger iceri giren pisliklerinde parası var bunlarda baska bir sey var kesin delil var seungri serefsizinin

syssota

ben de aynı şekilde düşünüyorum, muhtemelen suçlu bulunup alınsa da çok yaşamaz gibi geliyor bana epstein davasındaki gibi

autumn carter

alakasız ama ne zaman seungri görsem aklıma jennie gelecek bundan sonra galiba. nasıl yaptı böyle bir şey anlamıyorum. midem bulanıyor tüm ygden ya. bok çukuru gibi bir yer.

Reallyme

Umarım öyle bir şey yoktur diye umut ediyorum resmen yg de o kadar saçma açıklama yaptı ki bir yandan Jennie kariyerinin zirvesindeyken niye bunu yapsın diyorum anlamıyorum sevse hatta desteklese bile kariyerini riske atmaz bence yani ben atmazdím en azından.

Notoday

Aslında bakarsan neredeyse sektörün kendi bok çukuru geçen sene burası çevirdi mi hatirlamiyorum ama seungri sadece fuhuş yapmıyor aynı zamanda kadın-erkek idol ve oyunculara sponsor da buluyor diye bişi görmüştüm. haberde işte bir yorumu çevirilen netizen yazmış ne kadar doğru bilmiyorum ama koredekiler kendi ülkelerinde neler olup bittiğini bizden daha iyi bildikleri için iç meseleler falan da o yüzden doğruluk payı olduğunu düşünüyorum

𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Sm ve jyp kim bilir nasıl kirlidir

Ben sektörde tutunabilen bütün şirketlerin kirli olduğunu düşünüyorum

BRAIN

Ucu dediğin gibi diğer oyuncu idollere dokunacağından Acaba acaba demek istemiyorum ama o yüzden mi seungri piçi hala hapiste değil acaba

Yem

Ee bu olay çok basit .piramittin en altta ni oluşturanlar itiraf ediyor ortasında bullunan seungriye ve onun gibilerini ifşa 3tmiyorlar piramitin ustuňu bilenlere helal olsun onları kimse ifşa etmez

Moon Jelly🌙

Bu ne bir çeşit pezevenk dayanışması mi diyeceğim de kesin bir çıkarı ya da çekincesi vardır. İkisi de aynı bokun soyu nasıl olsa 💩

billgesue

Seungri’nin hapishaneyi boylacayağı günü sabırsızlıkla bekliyorum :)))

skzstay

seungri geber artik

Hisoka'nın Kırmızı Saçı

Uf Allah bilir s*ungri nin arkasında kimler var da bi tezek olmuyor şuna.

Notoday

Bi bok olmuyo diye okudum otomatikman sonra tezek yazdğını görünce gülme krizine girdim neden bilmiyorum benim de bunu yazasım geldi jfkvkrlblgmfm

Feride

Arkadaşlıkla alakası yok bence kim hapisteyken arkadaşını düşündüğü için hatırlamıyorum derki bence arkadasinda güçlü kişiler var adamda korktuğundan hatırlamıyorum diyor bu güçlü kişiler kimse zaten o sayede seungri hapse girmiyor para ve güç olunca her suçun üstünü kapatıyor pislikler !

packyamwon

kafasi guzeldi tabii hatirlamaz

BRAIN

.

IMG_20200810_163120.jpg
Last edited 1 ay önce by BRAIN
green wang

yav arkasında güçlü biri olmasa bu kadar pis işe karışacak yürek olur mu belli arkası sağlam işte

ilvos

YG de S*ungri de bu işin içinden sıyrılacak gibi görünüyor şaka gibii

kendihalimdebirderdimvar

Güclu olan seungri değil devlet adamları ulkenin zenginleri uluslararasi sahada Kore’nin önemli markaları
Samsung için böyle bir skandal düşünsenize imaj yerle bir olur satışlar düşer
Şahsen ben markalarin sahiplerininde bu işlerle alakasi olduğunu dusunuyorum

Notoday

Lee jae yong diye bahsettikleri kişi var ya Samsung un başında olan kişi şu an. babaları geçen sene öldü bu geçti başa ama onu bile içeri atıyorlar böyle biri bile içerde iken seungri nin bağlantıları ne diye düşünüyorlar ama benim düşüncem şu lee jaeyong da istese içeri girmez gibi geliyor göstermelik yani hapse atılmazsa hisseler daha çok düşer diye böyle stratejik bir yol izliyor olabilirler seungrinin böyle yol izleme imkanı yok çünkü elinde büyük bir şirket yok yani chaebol değil

myeon

Bu adamın arkasında nasıl kişiler varda sürekli her şeyden yırtabiliyor. Ve bu yapılan caniliği hatırlamıyorum savunması ne demek . Bildiğiniz insanların aklı ile dalga geçiyorlar. Gelir şimdi bu haberden sonra “oppam masumcular”.

Lover

Sektördeki herkesin B12’si düşük sanırım kimse bir şey hatırlamıyor.

Kuzey Tekinoğlu'nun ikonik tulumu

Acaba neyden korkuyor da, hatırlamıyor(!)

la cha ta

her b0ku ye sonra hatırlamıom de oh ne ala memleket

Moonsun

Oha ya gerçekten bu adam sandığımızdan daha güçlü olmalı

someonereal

boş insanlar eksi atmaya başlamış yine. ne deyim Allah hiçbirimizi böyle insanlarla karşılaştırmasın

Afrodizyak

Daha kim bilir ne devlet adamları var da bu skandalın içinde hepsi dışarıda birbirlerini kolladıkları gibi Seungri hakkında herkesi tembihliyorlar. Yazık.

Abs

Mahkeme’de Jung Jun Young’un beyni;
E biz kalkalım madem

Kuzey Tekinoğlu'nun ikonik tulumu

DNAME, blinkie, Jeyan ve Meryem adlı arkadaşlar bu sizin için.

https://twitter.com/Wigubuya/status/1364563050158784513?s=19

Last edited 1 ay önce by Kuzey Tekinoğlu'nun ikonik tulumu
forall

Ay çıldırıcam cringeden bu ne dkdlsbnxkwhsisxhsi

jeyan

cringe cidden yapmayın utanıyorum sizin yerinize

BRAIN

Oh shit

DNAME

Git kendine bir hayat edin, lütfen. Sen bunları Twitter’a yazınca benim için kötü değil aksine iyi oldu. Bir insan zorbalık yaptıysa, bu sevdiğim bir idol dahi olsa, cezasını çekecek. Bu kadar basit

kkpop

seug**ngri pezevenki Allah bilir kimlere fuhuş ve uyuşturucu hizmeti vs veriyordu ki hala serbest, JJY da hapiste olmasına rağmen o kişiler kimse konuşamıyor…. en azından jjy ve cjh pislikleri hapiste.. darısı diğer pislikleirn başına inşallah.

Jean-Baptiste

Hala “Seungri aklandı. Hiç bir suçu yokmuş, iftiraymış” diyenler. Akıl züğürtlüğü bu resmen. Se**gri’ye ait o kadar kanıt varken suçsuz demek insan aklıyla dalga geçmek resmen

Last edited 1 ay önce by Jean-Baptiste
Notoday

Arkadaşlar sene 2086’dan geliyorum iki çocuğum oldu 6 tane de torunum var bir ayak çukurda benim zaten yakında ölürüm gibi geliyor ama seungri hala cezaevine girmemiş anlaşılan. neyse belki torunlarım görür inş

ahjumma deme bozuluyorum

Hayır o bu suçlara katılmadı değil, evet o da bu suçları işledi de değil. Hatırlamıyorum. Sanırım bu Koreliler oldukça balık hafızalı

ilvos

Mide bulandırıcı….

Ziftin Peki

P*zevengin yaptıkları yanına kâr kalmamalı

Yeşil Gökyüzü

Bu herifin ve arkasındakilerin adil yargılanacağı günü iple çekiyorum.
Hapishanenin cehenneminiz olması dileğiyle

depresifpanda

kim var bu salağın arkasında çok merak ediyorum

Hadwyn

Bu açıklamadan dedim ahanda itiraf etti.Yanlis anlamışım seungriyi bilmiyormuş haspam

20210227_221409.jpg
Hadwyn

Jjy biliyorda kendi barının işletmecisi nasıl bilemicek.Tanik olarak çağırdıkları kişi jjy ya o da diyorki o kadınlar fuhuş için ordaydı nasıl seungriyi hatırlamıyormuş ya o cagirttirtmamis öyle mi?Nasıl bir mantık

Last edited 1 ay önce by Hadwyn
Pan

Neden koruyor bu aptal senin zaten hayatın mahvolmuş onunkinide mahvet aa salak

Notoday

Tiplere gel dncmdjvmdmfm meymenet kalmamış suratlarında nursuzlar

Kiminhayranıbu

Sektörde artık çalışamaz hapisten sonra para lazım eeee bunu nereden kazanacak tabi ki şapkalı papadan

Eloo

Bu kişi hapis cezası falan almaz boşuna beklemeyelim. Digeri de rahat konuşuyor çünkü söz vermişler ona da 10dan çok ceza almazsın diye. Üzüldüğüm tek konu hala o salak hayranları. Mağdur kadınların yanında durmuyorlar ve bu pisliği savunuyorlar. Umarim bu ve bunun gibi diğer insanlar hangi ülke olduğu fark etmez. Bu dünyada cehennemi yasamadan obur dünyaya gitmezsiniz.

ıwashere

hatırlamıyorum kelimesinin alt anlamı: Evet, doğru, hatırlıyorum

Yeni Yazılar

134
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x