KATSEYE üyesi Manon ile ilgili güncel durum: HYBE ve üyelerden doğum günü dilekleri

2

image (5)

Resmi hesap, Manon’un doğum gününü kutlayan bir gönderi paylaştı.

image (7)

image (8)

KATSEYE’in tüm üyeleri gönderiyi beğendi.

(Manon yakın zamanda, kendi ağzından dinlendiğini belirtmişti.)

image (9)

Ancak resmi gönderide, Manon’un erkek arkadaşı ve arkadaşları, bunu alaya alıyormuş gibi görünen yorumlar bıraktılar.

image (10)

Sonuç olarak, Manon’un toksik solo hayranları, KATSEYE üyelerinin Instagram hesaplarını yine kötü niyetli yorumlarla dolduruyor.

(Bu durum sadece bir iki gündür değil, aylardır devam ediyor.)

Bu arada Manon, partilere katılmakla meşgul.

  1. Manon’un yaptıklarından dolayı o kadar hayal kırıklığına uğradım ki.

  2. Nefret yorumlarını alanlar üyeler, bu yüzden “HYBE’ın karması” veya “kendi düşen ağlamaz” gibi şeyler söyleyenleri görmek gerçekten çok itici.

  3. Makyajsız hiçbir yıldız ışığı yok.

  4. Sadece üyeler nefret alıyor. İnsanlar neden HYBE’ın karma almasından bahsediyor ki?

  5. Zamanı geldiğinde onu gruptan çıkaracaklardır; KATSEYE’in daha da başarılı olmasını ve nefret edenlerin kıskançlıktan ağlamasını umuyorum.

  6. KATSEYE’in daha da başarılı olmasını diliyorum.

  7.  Yanlışlıkla ikonik oldular. ( Ç/n: şarkıya gönderme, “they are iconic by mistake.”)

  8. Yüzünü saklama şekli acayip komik.

  9. Umarım ENHYPEN’daki çocuk gibi aynısını yapar ve gidip istediği her şeyi yapar.

  10. HYBE tam bir geri zekalı.

K: pannchoa

Önceki İçerikLisa, ikinci kuşak bir chaebol ile ayrıldığı söylentilerinin ortasında
Sonraki İçerikBu hafta yayınlanan şarkılardan favoriniz hangisi?
Subscribe
Bildir
guest
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments