Lisa incecik beliyle hayrete düşürdü

HABER: Lisa ‘kazağını içine sokmasına rağmen beli karınca gibi’

KAYNAK: TV Daily via Nate

1. [+862, -35] Vay be, beline bakın.. bu vücutla nasıl şarkı söyleyip, dans edip, konser verebiliyor??? Ünlü olmayı, özellikle kız grubu üyesi olmayı herkes kaldıramaz işte ㅋㅋㅋㅋ

2. [+741, -17] Aaa, kazağını içine sokmuş ama ona rağmen incecik

3. [+504, -16] Daha çok kilo vermiş gibi

4. [+33, -3] Lisa ve Rose ciddi seviyede zayıflar ama

5. [+20, -1] Organları oraya sığıyor mu?

6. [+19, -8] Sağlığı yerinde mi?

7. [+16, -3] Aa… manken gibi…

8. [+16, -4] Lisa’yı gerçek hayatta gördüm, en muntazam yüz hatlarına sahip olan üye oydu…

9. [+14, -4] Bildiğiniz iskelet

10. [+12, -4] Kolları ve bacakları upuzun, iyi bir dansçı olmasına şaşmamalı

11. [+11, -2] Sahnede.. aşırı havalı görünüyor. Özellikle makyajla bir Barbie bebek gibi oluyor…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+131] Lisa doğuştan zayıf gibi duruyor ama “vücudum Lisa’nınki gibi olsun istiyorum” diyenler beni korkutuyor

 

Kaynak: Netizenbuzz

76 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hahah

Blackpink’in havaalanı ve instagram gönderi haberlerinden gerçekten sıkıldım

Bluewh

Üyeler şu an sadece instagramda paylaşım yapıyorlar arada da başka ülkelere gittikleri için havalimanı haberleri geliyor haliyle bundan daha doğal ne var.Birsürü ünlünün havalimanı haberi geliyor sadece Bp’e özel değil

Deniz

Aman siz de bir bitmediniz . Sıkıldıysanız girmeyin kardeşim sanki bütün haberlere girme zorunluluğu varmış gibi . Biz sıkılmadık kızlar gayet aktif , albüm de yolda bizzat üyeler söyledi . Bir salın bizi be sanki albüm çıksa destekleyecekmiş gibi .Sırf konuşmak için konuşuyorsunuz

Muziksever

@Deniz 👏👏👏👏👏👏👏
Seni netizenturkteki kardeşim ilan ediyorum fjfjjff Bu kadar aynı düşünemezdik♡👭

Deniz

Hayır ama gerçekten iyice şeyini çıkardılar. Tamam en başta dedik ki herkesin kendi fikri saygı duyalım falan ama bir insan sıkıldığı haberlere neden ısrarla girer ki ? Hem habere kendi özgür iraden ile giriyorsun hem de şikayet ediyorsun , neyin kafası anlamadım. Sanırsın sadece Bp’ nin havaalanı fotoğrafları var , herkesin var ama BP daha çok tıklanma aldığı için editörler genel olarak çok tiklananlari ceviriyorlar . Orijinal haber sitesinde 7363763746 tane idolun havaalanı haberi var ama bizimkilere anlatamıyoruz işte .Bir BP antiligi almış başını gidiyor .Benim gibi sakin bir insanı bile çileden çıkarıyorlar hdvhdvdhdh

Stardust

Yorumunu ayakta alkışlıyorum 👏👏👏 tespitin dibi adamsın

Suna

Eee süper starlar işte ne yapsalar haber oluyor. İlgin ile çorbaya bir tuz da sen atıyorsun. Teşekkürler

furioso xâm lược

cidden ya çok sıkıldım tamam sexy sevimli cool yüksek auralı güzel kızlar laf yok ama diğer idoller müzik şarkı mv klip ne ararsan işiyle ilgili bir haberfi yapılırken bir şeyler kazandığını veya yaptığını görürken BPi böyle görmek gerçekten çok can sıkıcı

Mutant

Knk bak seri köz getir zaten bekliyo bad boy arkadaşlarım var seni döverler

Levi Ackerman

Bence aşırı zayıf ben bu kadar inceliği güzel bulmuyorum. Daha hatlı vücutları seviyorum. Umarım sağlıklıdır.

Betüş

İsteyen istediği kiloda olabilir sağlıklı olmak şartıyla . Ama şunu eklemek istiyorum. Bu tarz görünüş haberleriyle birçok fan idolleri “ilah”yerine koyuyor. Açıkçası kendini ezen kişilerin yorumlarını bile gördüm. Kpop bu şekil edebiyatina acayip yağ sürüyor. Gazeteciler ve sektör fena , kitleyi nasıl etkileyeceklerini biliyorlar.

balrimnyk

bence biraz kilo almalı o ve Rose için endişeleniyorum

blinkı

Blackpink üyeleri gayet yemek yiyorlar özellikle rose asla diyet yapamaz 2 saat bir şey yemezse çöker sanırım. Bu kızlar kilo alamıyor yani bu kadar basit bu konu

balrimnyk

ne bu atar rose asla diyet yapmaz diyorsun nerden biliyorsun sana haber veriyor herhalde

blinkı

Evet aksam aradı yapamam dedi. Kız kendisi yemek diye yaşıyor bi siz biliyorsunuz fanları olarak biz bilemiyoruz su kızları

Lia

Uff boşluğuma denk geldi kahkaha attım agdjdkfk akşam aradı harika cevap agejdk

balrimnyk

yalnız bende blinkim niye boş yapıyorsun

blinkı

Blinksen rosé sabah akşam yemek yiyip diyet yapmadığını yemek yemeden duramadığını bilirsin

balrimnyk

ya sorunlu musun kardeşim bahsettiğin kadar çok yese o kadar zayıf kalamaz düzgün kasları yok idollerin her dedikleri doğru mu sanıyorsun

buse

Yayından sonra yediklerini kusuyordur merak etme

Stunnnnn

Lisa hoş görünüyor bence lakin konun dışında Blackpink 7-18 yaş arası gençlere özellikle kızlara ciddi bir şekilde hitap ediyor. Tek dertleri güzellik, popülerite, dans, şarkı tarzı şeylerde olan ergen kesimden ciddi manada besleniyorlar ve besliyorlar çünkü bütün içerikleri o yönde. Olumlu şeyler 2 ise olumsuz 20 falan… Ben cidden anlam veremiyorum böyle gruplari destekleyen kafası yerinde insanlara. Günlük hayatta bile karşılaşmak istemem sanırım hele ki YG falan destekleyenlere. Hem kpop hem dünya hem gençlerimiz olarak nerelere gidiyoruz…. çok üzücü. Ayrıca zayifliklari yaşlarıyla alakalı muhtemelen. Yapısı zayıf olan insanlar anlar o yaşlarda ne yaparsanız yapın kilo alamıyor insan. Ancak 25den sonra… Read more »

Suna

Sektörde bunu empoze etmeyen grup yok ki. Neden kabak yine Blackpink’e kaldı anlamıyorum.

🍀:*

İlk paragrafta yazdığınız şeyler koskoca bir sektörün sorunu maalesef sadece BP’nin değil

Deniz

Sanırsın diğer gruplar insanlık namına bize çok şeyler katıyorlar da bir tek BP sadece güzellik algısını dayatıyor . Az mantıklı saçmalayın ya

Stunnnnn

Diğer gruplarla aralarına ciddi ve önemli gördüğüm bir çok fark var en azından bir çoğuyla. Ilk olarak bir çoğu kadar tutkulu değiller ve onlar kadar çalışkan değiller (üyeye göre değişmekle birlikte sahnede yine bile tembel duruyorlar bence) ve bp’nin egosal davranış sorunu çok çok fazla. Evet diğerleri harika pozitif şeyler falan empoze etmiyor lakin blackpink’de daha çok bence. Çok ve üstüne populeriteleri var…açık açık iğrenç yollarla para kazanan şirket ile bu yoldalar üstelik. Grupta üyeler arası bile egosal-parasal-kayırma tarzında sınıflandırılma , tutkusuzluk, bu kadar görsel ve lüks odaklılık, parayla iş görme, kapitalist ve statü odaklı davranışlar… bu tarz şeyleri diğer… Read more »

...

Evet kendine güvenme, kendine özen göstermek gibi kötü yönleri var. Evet sadece güzel kız imajını empoze etmeye çalışıyorlar. Çünkü diğer idoller şarkı söyleyen birer barbie bebek değil evet. Hatta Lisa dans ediyor. Ayyyy nasıl kötü bir özellik asla özenip dansa başlamamalıyız. Aaa Rose çok güzel şarkı söylüyor kesinlikle örnek almamalıyız. Güzel pahalı markalar giyiyorlar evet diğer idoller çok ucuz kıyafetler giyiyorlar. SİZİN ZİHNİYETİNİZE TUKUREYIM

Stunnnnn

Yalniz bu bahsettiklerinin benim zihniyetimle alakası yok. Bahsettiklerimle de alakası yok. Uzakta tükür nereye tükürüyorsan

Muziksever

@stunnnnn “Ilk olarak” kelimelerinle başlayan cümleye cevap olarak;tutkulu ve çalışkan olmadıklarını hangi duruma bakarak çıkarım yaptın?Çok takip etmediğin grubun hangi performanslarını izledin?Çok takip etmediğini söyleyebilirim çünkü yukarıdaki paragrafından anladığım kadarıyla Blackpink’ten hoşlanmıyorsun.Yine sevmediğin grubun özel showlarını,youtube videolarını takip etmeyeceğini varsayarak nasıl grup içerisinde ego yarışı olduğunu gördün?Biz ki grubun sevenleri olarak,blink olarak kızların sevgisini,samimiyetini net görebiliyorken nasıl dışardan birisi kızlar için kendi hayranlarına samimi olmadığını söyleyebilir? En en önemlisi de cidden kpop dünyasını bu kadar ciddiye alıyor musun?Her şeyi yaşa bağlayan bilmiş olmak kesinlikle istemem ama kpopla 21 yaşında tanıştığım için çok mutluyum.Küçük yaşta tanişsaydım belki ben de gruplarla kafayı… Read more »

Stardust

Ya kardeş sen çok dolmuşsun bu ne bir roman yazdın yok kapitalist yok bilmem ne 😂 diğer gg komunistdi zaten laflara bak bbni tanıyormusunda konuşuyorsun hangi grubu seviyorsan git onlarla ilgilen.Senin hayatda bir kez bile görmediğin konserine bile gitmediğin belkide müziklerini bile dinlemediğin bir grupa böyle tutkulu nefret etmen sağlıklı değil hem de ne içim diğer grupa fansın ve ya başka sebebden bbnin kişiliğine laf edeceğine git işe kendinden başla

Stunnnnn

Neden her eleştiriye nefret diyorsunuz arkadaş ne alaka nefret?! Eleştiri diye bir olgu var eger bilmiyorsan bakabilirsin. Tanımadığım etmediğin insandan ne diye nefret edeyim…. kendin gibi değerlendirme herkesi.

Humta12

Benimle kanka ol

Mutant

Bak gardaşım orjinal svarovskim var kendi ellerimle paramla aldım bak bak gardaşım para veriyoruz özel alıyoz şıklığına klaslığına bak be gardaşım sende yok tabi

Emilie

ilk çıkış yaptığında bu kadar ince değildi neden kilo verdi bilmiyorum özellikle dansçı olduğu için hep keskin hareketler yapıyor ve kemikleri ve kaburgası gözüküp duruyor kötü duruyor genetik olarak da zayıf olabilir ama ilk çıkış yaptığında vücudu çok güzeldi

GirlsLikeSunset

Lisa’nın doğuştan bu derece zayıf olduğunu söyleyenler var ama davullarında bu derece zayıf değildi. Yanakları vardı,bacakları ve beli bu derece ince değildi. Lisa’nın u derece zayıf olmasının genetikle alakası olduğuna inanasım gelmiyor

Suna

Lisa’nın çocukluk ve gençlik ve çocukluk fotoğraflarına bakarsan hep aşırı zayıf olduğunu görebilirsin.Yani genlerin de var çok belli. İlk çıkış yaptığında yine çok zayıftı ama vücut orantısı yoktu. Bunu da yaptığı sporlarla dengelediği gayet açık. Zaten yanak bel vs zamanla spor ve dengeli beslendikçe şekle giren şeylerdir. Her şeyden bir negatiflik çıkarma şekliniz komik geliyor artık.

KINGEXO

4. [+33, -3] Lisa ve Rose ciddi seviyede zayıflar ama

blinkı

Sağlıklarını etkilediğini düşünmüyorum zayıflıkları bence genetik çünkü çok yiyorlar

artemisjisoo

kilolu bi insana sisko demekle zayif bi insana sagliksiz demek ayni seye denk geliyo 🤡

Mutant

Benimkisi pop up reklamlarında anlık çıkan kadınlar gibiydi be ALBAYIM…

whotrynakillme

bu derece zayıf olmak düzenli bi spor ve egzersiz programınız yoksa hayatınızı berbat edecek türde bir şey. psikolojinizi ve sosyal yaşamınızı çok fazla etkiliyor her zaman halsiz dayanıksız bitkin ve kırılgan hissediyorsunuz, her açıdan yetersiz biri olduğunuzu düşünmeye başlıyorsunuz, bu tür ünlülerin zayıflığının iyi bir şeymiş gibi gösterilmesine katlanamıyorum… tamamen yanlış, çok sağlıksız.

Suna

Yoo bende bu zayıflıktayım. Spor, kendine bakma vs yapmıyorum. Psikolojim de gayet normal sağlığımda. Sadece genlerde olan bir durum. Gayet normal bir insanız bizde. Anormal bir durummuş gibi göstermekten vazgeçin

Suna

Blackpink gönderilerinin altına olumsuz bir şey yazmayınca otomatik eksi geliyor sanırım ldldlsl

whotrynakillme

üüff sen ne diyosun okuduğundan anlam çıkarmak bu kadar zor olmamalıydı. ben de kendimi bildim bileli çok zayıfım ailem ve akrabalarım da öyle belli ki konu hakkında hiçbir fikrin yok uzun boylu ve zayıf olmak başta kalp kapakçığının gevşemesi gibi bir sürü soruna neden olabiliyor. ayrıca beni sinirlendiren şey bu zayıflığın özendirilmesi, kişi hakkında bu tür haberlerin yapılması. bu grubu seven ve takip eden bir sürü genç kız ve çocuk var kendileri doğuştan zayıf olmayabilir ve ekstrem diyetler yaparak sevdikleri kişi gibi görünmeye çalışabilir, sindirim sistemine, bağışıklık sistemine büyük zararlar verebilir hafife alınacak bir konu değil. sadece kendinden yola çıkarak… Read more »

Suna

Sektörde ki zayıf ol zihniyetine ben de karşıyım ama zayıf olan herkesin de bunu empoze ettiği anlamına gelmiyor. Bazı yalnızca bazı fizik yapılarıyla doğar. Sorun zayıf olan da değil bunu haber yapanlarda aranmalı. Haa ayrıca fikrim olmadığını iddia ettiğin konu üzerinde 22 yıllık bir tecrübem elhamdürillah. Yıllarca kilo almaya uğraşan biri olarak bunun hiç bir soruna neden açmadığını, yeterli beslenme olduğu sürece hiç bir rahatsız yaratmayacağının gayet kanısındayım. Sen bilgiyi hangi merdiven altı klinikten aldın bilmiyorum ama vücut normal çalışıyorsa zayıflık hiç bir soruna neden olmuyor. İyi günler.

whotrynakillme

bahsettiğim şey de oydu zaten, iyi bir şeymiş gibi gösterilmesine katlanamıyorum derken gayet açıktı nereyi suçlu bulduğum. ayrıca kendin süper sağlıklı on numara bi insan olabilirsin ama bu durum herkes için geçerli değil maalesef. 22 yaşında bir insan olarak bunu gayet iyi biliyor olman gerekir. insanların muzdarip olduğu hastalıklardan merdiven altı klinik bilgisi diyerek bahsetmen gerçekten çok kaba ve iğrenç. hadi her şeyi geçtim, vucüt kitle indeksi diye bir gerçek var ve bunun ciddi seviyede düşük olması yine insanın sağlığına zararlı. zayıf olmak asla kötü bir şey değil ama her şeyin fazlasının zararı olduğu gibi bunun da zararları var. hiçbir… Read more »

aRMyley

Yine şu kaynakları takmışlar çıldırıcam

Stardust

Ya çok pardon ama sana ne fashion week’e katılıcak öyle olmalı takıyor seni ne ilgilendiriyor bir de başka derdin yokmu ya böyle şeye çıldırıyon hayatınızı zamanınız neden boş bir nedenle başkasına nefret kusmak için harcıyosunuz kardeş bu kadar değersizmi güzelim hayatın

aRMyley

Kardeş manyak mısın şu cümlemdeki nefret söylemi ne bana bir söyler misin skksmdmd İşim gücüm yok tanımadığım insanlardan niye nefret edeyim ya djkdkdk Sevmiyorum şu kaynakları, yakışmıyor ve doğal durmuyor. Bunun hesabını da mı soracaksınız Allah aşkına? Ne bu savunma mekanizması arkadaş, kimse idollerinize bir şey diyemeyecek mi? Ha sevmesem, nefret etsem kimi ilgilendirir? Önce siz bir kendi hayatınızı gözden geçirin bence. Değişiksiniz çünkü.

:D?

Stardust sen tür bir rahatsızsın : D

Krystal benim karım ok?

Biraz tuhaf geldi bana ama yüzü fena değil.Ayrıca artık şu tarz şeyleri haber yapmayı kesseniz

Destinesia

Bence metabolizması çok hızlı BPnin günlük videolarına izlemiştim abur cubur çok yese bile almıyor zaten hareketli dans ediyor sağlığında bir sıkıntı yoksa bence iyi. Tabi zevkler tartışılmaz

blinkı

Blackpink üyeleri yoga plates boks ve normal spor da yapıyor hem yiyorlar hem spor yapıyorlar

ST6969

Blinkler neden kızların geceleri abur cubur yemesini bu kadar övüyorlar? Kilo alamıyor olabilirler ama gece gece abur cubur yemek ilerde ciddi sorunlara yol açabilir.

Suna

Al bir de burdan çal. kdkzlsls Nefes alsalar kötü hava da nefes almanın neresine özendiriyorlar olacak. Komiksiniz slslls

ST6969

Sadece savunma şekliniz komik. Boşverin ne diyorlarsa desinler, it ürür kervan yürür.

Destinesia

lafı başka taraflardan anlamayın ne garipsiniz yahu

May

Benimde belim çok ince (yani kiloma göre, 58cm belim) ama böyle incecik bacakları çok seviyorum işte insan kendinde olmayanı istermiş…

Stardust

Ben yalnız knetzleri beton kafa sanırdım ama işe bak nefret yorumlarını okuyunca anladım tneztlerin onlardan bi farkı yokmuş insanlık olmadıkdan sonra ülke farketmiyormuş.Umarım bir gün böyle nefret kusduğunuz için utanırsınız vicdanınızın önünde hiç idolların neden bu kadar çok intihar etdiyini düşünüyormusunuz Jonghyun’un intiharı ders olmadı bütün netzlerede utanmadan devam ediyorsunuz ayıb ya gerçekten

Suna

Yok çok zayıf, yok organları var mı, yok ben daha geniş hatlı vücutları seviyorum, yok hastalıklı gibi vs vs Sizene abi sizene? Kız doğuştan zayıf. Belki zayıfla baş ediyor sizeneee? Kilolu biri eleştirilse hemen duyar kasacak tipler burada Lisa eleştiriyor. Komik bile değil acıyorum

Bzg

Katılıyorum kesinlikle kilo almak vermekten zor derler hep ki kız böyle mutluysa kimseye laf düşmez bence. Deli gibi dans ediyor, spor yapıyor aşırı yemediği sürece zayıf olacaktır zaten. Sağlığı için endişelendiklerine de inanmıyorum açıkçası herkesin.

Gerçek KpopRuhu

Lalisa quuen 😄

xoo

Vücudunun diğer kısımları da ince olduğu için beline ince demek yanlış olur.

Lia

Lisanın debut öncesi halleri de böyle kuru. Benim teyzem de böyle kuru. Öyle de obur ki onun yediğini ben yesem obez olurum kısa zamanda. Gerçi benim anne tarafım hep kuru o yüzden bu kız genetik kurulardan.

Litzz

Vücudum Lisa’nınki gibi olsun istiyorum.

Htcnr

Çok sağlıksız ya

Stardust

BlackPink 2020 Grammy ödüllerinde “En iyi yeni sanatçı” kategorisinde resmen olası adaylar arasında gösterildi tebrikler kızlarıma ve blinklere birlikde ödüle aday olub kazandığımız günlere 👏

Gerçek KpopRuhu

Lalisa aşkıma kurban olayim muck ☺️🥰♥️🥰♥️💘♥️

Stardust

Rose yemek yeme challenge yapsa güney koreni yer bitirir lisanın yatağının yanında abur cubur eksik olmaz çok acıkır uyanınca yer bu salaklar kilo alın diyor yahu vücüt yapıları öyle size ne.Bbnin başarısına aferin demek zorlarına gidiyor eleşdirmek de üstlerine yok beton kafalar neden billboardın bbnin grammy de aday ola bileceğini konuşmuyorsunuz anca böyle laf atmalar siz adam olmasınız 🤦‍♀️

blinkı

Blackpink üyeleri aşırı diyet yapan bir grup değil özellikle zorlayıcı diyetler kendileri bunu önermiyor spor öneriyor kendileri uçan yoga plates boks spor yüzme gibi şeyler yapıyor kızlar yemek yemeyi çok seviyor gece sabah fark etmez yiyorlar sağlıksız değiller

Stardust

Evet ya lisa daha yeni dergide gece napıyorsunuz sorusuna abur cubur yiyib film seyrediyoruz dedi bilib bilmeden antıler yine bb haberine üşüşmüşler 🤦‍♀️

Gerçek KpopRuhu

Bu ne kendini kertenkele mi zannediyor incecik belmiş tek karnına aparkatım ile diğer dünyayı boylar sağlıklı değil anlayacağınız Lisa kpop tarihinde en çöp kişi gitsin bitsin kariyeri saygılar

Suna

Lisa’yı bilmem ama bu boş beyinle senin diğer dünyayı boylaman çok uzak değil

Gerçek KpopRuhu

Benden önce senin orada yerin olduğunu değiştirmez

lol

kardeş sen şizofren misin yukarda lalisa aşkım lalisa queen yazmışsın

Deniz

Bence öyle . Hadi biz neyse en fazla saçma yorumlarını okuyoruz da Allah ailesine sabır versin

Bzg

Nasıl bir eğlence anlayışı ya😂😂😂