Benzer Yazılar

NCT Taeyong’un okulda zorba olduğu iddiaları çıktı

NCT Taeyong'un okulda zorba olduğu iddiaları çıktı

HABER: Taeyong okul zorbalığı skandalında.. “grupça zorbalık yapılıyordu, Taeyong da vardı”

KAYNAK: Star Today via Nate

1. [+610, -21] Açık artırma sitelerinde dolandırıcılık yapmaktan zorbalığa ㅋㅋ şişman ve çirkin olan herkese zorbalık yapmış yani?? ㅋㅋㅋ

2. [+584, -23] Lütfen okulda zorbalık yapmış tüm ünlüleri sektörden kovun!

3. [+542, -17] Çıkış yapmadan önceki dolandırıcılık skandalından karakterini biliyorduk zaten ㅋㅋㅋㅋ yani şaşırmadım

4. [+34, -1] Çıkıştan önceki günlerde bile pislik bir karaktere sahip olmasıyla biliniyordu

5. [+29, -1] SM Taeyong’u popüler etmeye çalıştıkça Taeyong kendi ayağına sıkıyor ㅋㅋㅋ

6. [+27, -2] Asla affedilmeyecek

7. [+23, -1] Ortaokul ve lisede zorbalık yapanlar gerçek dünyaya düştüklerinde aynı muameleyi görmeliler

8. [+20, -1] Taeyong’un kaderinde başarılı olmak yok galiba. Mağdur ortaya çıkmadı, Taeyong ile birlikte zorbalık yapan biri her şeyi anlattı ㅋㅋㅋ

9. [+19, -1] Şimdi ne yapacak? Zaten dolandırıcılık yapmasıyla biliniyordu ama bu daha kötü

10. [+18, -2] Lütfen bu çocuklara çıkış yaptırmadan önce geçmişlerini kontrol edin.. mağdurlar onları sürekli televizyonda görünce neler hissediyordur düşünün

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+227] Hayranların parmaklarını ve boyunlarını çıtlatışlarını duyabiliyorum.

a) Bu sahte
b) Taeyong değişti
c) xx kişisi çok daha kötü şeyler yaptı

Seçin bakalım.

Kaynak: Netizenbuzz

67 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Ayla

Netizenlerin olayı açıklayan kişiye direk inanmalarının sebebi yakışıklı olmasıymış , yüzüne bakarak doğru söyledi demişler kjbfvıulnhvzlıuafnh Eeee bu çocuk da yakışıklı onu napacaz ? Hangisi daha yakışıklıysa o mu doğruyu söylüyor ?

Lolo

Sadece yeri gelmişken söylemek istedim ama neden hiç kimse bu konularda mağdurları düşünmüyor bir şekilde suçlular vb. belli başlı materyaller sunularak affedilmeye (affetirilmeye) çalışırken neden hiç kimse dönüpte o hayatının içine s*çılan insanı düşünmüyor g*tüne k*yduğumun dünyasında bu pisliği yaşayan insanların hayatlarının ne hale geldiği nasıl yaralar açtığı ileride nelere sebep olacağı niye kimsenin umrunda olmuyor bir türlü bu çocuk(yaptı yamadı bilemem olaydan bağımsız konuşuyorum biraz) ya da başkası bir şekilde paçayı sıyıran insanlar neden bu kadar hoş görüyle karşılanıyor insan olmak kisvesi altında suçluya hoşgörü dünyanın en mide bulandırıcı şeyi değil de ne neden önce acısı olan yaraları sızlayan… Read more »

Aaa

İlk yorum zorba birine kızarken insanların dış görünüşüyle alay ederek zorbalık yapıyor.
Teayonga zorba demiyorum ortaya kanıtla çıkmadıkça birşey dememde hem insanlar değişir. Zorbalığa uğramış biri olarak değiştilerse sorun etmiyorum.

Bende kalsin

bu çocuk bunu yaptı evet. Özür diledi pişman oldu. Yaptığı doğru değil ama ders çıkardi. Ne zaman nct cb yapsa bu çocuk bir şey yapsa başa sarıyor bu haberler yetti

Suna

Valla siz ne derseniz diyin. Taeyong’un yakın takipçisi olan herkes içine kapanık sessiz biri olduğunu bilir. Hatta çok utangaç. Yengeç burcu tüm özellklerini yansıtıyor. Siz yok onlar oyun, kameraya oynuyor vs diyebilirsiniz o kadar uzun zamandır idol takip ediyorum ki neyin sahte neyin doğru olduğunu görebiliyorum artık. Taeyong’un kameraya oynamadığını da fark edebiliyorum. Açıkçası böyle karakterde ki bir insandan zorbalık beklemem. Ha yapmış da olabilir. Ama ortaya kesin kanıt koymadan da inandığım insanı yavana atmam.

Birisiiii

Benim de düşüncelerim tam anlamıyla bu yapmışsa savunmam ama taeyongu ben de takip ediyorum burçlarımız bile aynı ve yengeç burçlarının en çok ezilen burç olduğunu da biliyorum aldjskdj şimdi burada burçlara göre kişilik analizi yapıyormuş gibi olmayayım da öyle yani zorbalığa yatkın bir burç değil ve geçmişteki dolandırıcılıktan da aşırı pişman olduğunu biliyoruz, İslam’da en büyük günahı işleyenleri bile Allah affediyor tövbe Edip pişman olunca ama insanların merhametine kalınca böyle olmuyor

Suna

Kesinlikle. Hatta şirket tarafından hep öne atılan üye olsada yayınlarda showlarda vs asla kendini öne çıkarmak, dikkat çekmek gibi hareketlerde bulunmayan bir insan. Birileri onu övdüğünde nasıl cevap vereceğini bilmeyen bir insan. Kimse kusura bakmasın ama yaklaşık 3 yıldır takip ettiğim her hareketini izlediğim bir insanı biri çıkıp o zorba diyince evet kesinlikle kötü bir insan diye savunamam. Zaten bir çok kez belirtti geçmişte dolandırıcılık yaptığı ile ilgili özür diledi. Herkes altın kaşıkla doğmuyor ne yazık ki. Bazı koşullar insanları kötü şeyler yapmaya itiyor. O da gençliğinde düşmüş bu hataya ama en azından kabul edip özrünü de diledi. Asıl güzel… Read more »

once

arkadaşım islam ile bu ne alaka…. ayrıca şunu da söyleyeyim yengeç burcu en manipüle edici burçlardan biridir ve kendini acındırmayı, sevdirmeyi topluma mağdur rolü yapmayı çok iyi bilir… taeyong zorbadır demiyorum ama madem çocuğun yengeç burcu olmasından girdiniz ben de yengeç burcunun kötü özelliklerini yazayım dedim 😀

Suna

Ben de bir yengeç burcu olarak yazdığın kötü yönleri ilk defa okuyorum. Sanırım çoğu astroloğun bimediğini biliyorsun. Bir ton kötü özelliği de var ama manipüle etmek, acındırmak, mağdur rolü yapma gibi özellikleri ilk defa okuyorum. Lütfen bir tarafınızdan uydurma bilgilerle burayı kirletmeyin

once

tatlım ben de yengeç burcuyum… türk astrologları dinleyip burç bilgisinden bahsediyorsan en başta deseydin keşke de kendimi yormasaydım bu kadar :((

Suna

Onediolardan mynetlerden edindiğin bilgiyle gelen sensin bence. Ayrıca Türk astrologların neresi kötü bunu anlayamadım. Gayette başarılı isimler var. Bırakın artık şu yabancı hayranlığınızı.

once

JDKLSJFKJSDKFJISDJFISDJFISD annem salak mısın ya da rol mü yapıyorsun????? türk astrologlar zaten kendileri yabancı sitelerden çalıyor…. doğum haritası, şans dönümü bunları da bilmezsin şimdi sen tabii… ayrıca onedio ve mynette burç yorumu olduğunu ilk defa senden duydum bence sen oralarda gezinmeyi bırak asıl

Suna

Al işte sitelerden çalıyorlar diyor ey babam eyy skskks Kimlerle konuşuyorum eyyy eyy. Sitelere yazanlar astrolog değiller zaten. Onlar yalnızca senin dediğin gibi copy pasteci webciler. Gerçek Türk astrologları bilmiyorsun bile demek ki. Metin Kirazcı, Hasan Kocabaş vs. Bunların hepsi önemli araştırmalarda bulunmuş bir çok ünlü kitap çıkarmış isimler. Öyle dandik sitelerde astrolog bulamazsın zaten. Kimlere laf anlatıyorum ben ya sömsösö

once

djiajdjs bebegim ben de o dediğin isimleri takip ediyorum :(( eğer onları takip ediyorsan çoğunun zaten astrolojiyi bıraktığını bilirsin :((( neyse acıdım sana hadi doğum haritanı at da yorumlayayım djsjdjs ayrıca köylü köylü eyy yazacağına normal insanların konuşma şeklini öğrensen iyi edersin sana tavsiyem:(

Suna

Evet eyyy eyy yazan birine köylü diyen, köylü insanları aşağılık bir terimmiş gibi kullanan, köylü insanların normal konuşmadığını itham eden bir cahille daha fazla muhattap olamayacağım. Değmez. Kendi çöplüğünde iyi günler.

Birisiiii

İslamla alakası yok evet anlatmak istediğim yaptıklarından pişman olmuş defalarca özür dilemiş birine insanların asla ikinci şansı vermiyor oluşu ve bu bana çok saçma geliyor herkes hata yapabilir madurlardan da özür dilediyse bu konuyu sürekli açıp çocuğu linçlemek niye? Ayrıca evet yengeç burcu çok iyi bir manipüle edici olabilir ama bunun zorbalığa itici bir şey olduğunu düşünmüyorum

once

dediğimi anlamışsın gerçekten sağ ol… zorbaysa ki hayatında herkes bir noktada birilerine kötü davranmıştır ama bundan pişman olduysa ve daha iyi birisi olmaya çalışıyorsa direkt ”cancelled” olması saçma olur bence de… ama herkes de ikinci şansı haketmez bunu da dinleyeyim. demeye çalıştığım şey kendini asıl mağdur gösterebileceği ve bunu yaparken çoğu insanın anlamayacağıydı ama arkadaşlar beni yengeç burcu olmaktan afaroz ettiler neredeyse.

Orhan BenceGay

Sen çocuğun dibindesin çünkü değil mi? Çevresinden birisin. Gösterdiği kişiyi tanırsın gerçek veya sahte bilemeyiz, kimseden bu kadar emin olmayın güvenmeyin ayrıca yengeç Burcu demişsinde bunun yengeç burcu olmak ile olan alakası ne cidden hayatında kaç tane yengeç Burcu insanı tanıdın snnsmsnsnsjxndnd yengeç burçları melek gibi insanlar sanıyorsunuz cidden sjnsjsnsnsns

Birisiiii

Yengeç burçlarını melek sanmıyoruz sadece her burcun bazı şeylere yönelimi vardır yengecinse çoğunlukla ezen taraftansa ezilen tarafta olduğunu söylüyoruz bunu yaparken de taeyong yüzde yüz suçsuz demiyoruz bok da çıkabilir yani çok da şey yapmayın

Orhan BenceGay

Ezilen tarafta mı xjsmdjmzjs xjsmsn efsane bunu kendin yazarken cringe olmadın mı jdnsnsns kim vardı bu karara yengeç burçları kurulu falan mı jdsjsmnsmxncmdnxmd

Suna

Gene anlamak istediğinizi anlamışsınız tebrik ederim. Benim size anlatacak lafım yok.

Suna

Ki bahsetmek istediğim şey bunu itiraf eden kişinin SM’in eski stajeri. Mağdur olan kişi değil. Başkaları A’yı rahatsız ettiğinde içlerinde Taeyong’da vardı. Taeyongla birlikte kötü şeyler yaptık, Taeyong güzel insanlar için iyi çirkin insanlar için kötü biriydi vs. Bunlar açıkçası bana şirketten ayrılmış bir stajerin şirketin gözde üyesine kıskançlıkla atılmış bir itham gibi geliyor. Mağdur konuşmadığı olanları kanıtlamadığı sürece bunlara inanmak ne derece doğru? Aynı Onew’ya atılan iftira döneminde ki gibi sakince kimseyi suçlamadan bekleyeceğim. Sizlerden ricam lütfen sizde körü körüne insanları suçlamayın. Zira o çok laf ettiğiniz netizenlerden farkınız kalmıyor.

tuğba

çok garip tam da NCT popülerliği yakalamışken açıklaması? Neden önceden söylemedi onu geçtim mağdura batmadı da bu çocuğa mı battı. Çok garip gerçekten

Suna

Bence de. İnsanlarda koyun misali hemen karalıyorlar. Dur bi bekle bakalım ne çıkacak? Belki mağdur konuşup gerçekten zorbalığa uğradım diyecek belki de şirket konuşup iftira olduğunu hukuk işlemi başlatacağını söyleyecek? Sevmek istemeyenler hemen koşmuş gelmişler zaten. Çok belli

Kill This Love Shot

Çok haklısın ben de bekliyorum umarım yapmamıştır. Yaptıysa büyük hayal kırıklığı

tuğba

yaptıysa bile ortaokulda yaşanmış bir olay stajelik yada debut döneminde değil bu yüzden yargılanması yanlış. Ortaokulda bende zorbalık gördüm sınıftaki hiç bir kız arkadaşım beni sevmiyordu. sırf jimnastiğe gidiyorum diye yüzüme bakmıyorlardı saç bağlama tarzıma bile laf ediyorlardı niye çünkü çocuktuk o zamanlar neyin yanlış neyin doğru olduğunu tam idrak edemediğimiz zamanlardı.

Cey

d) Kimseye güvenmiyorum, gerçek neyse ortaya çıkmasını bekliyorum

deatheater

Şöyle ki bu olay çok önceden patlak vermiş, ortaya çıkmıştı. Bununla ilgili SM ayrı olarak Taeyong ise ayrı olarak özür diledi. NCT izlemiyor, sevmiyor, bilmiyor olabilirsiniz normal karşılıyorum ancak Taeyong’un artık büyük ve olgun bir insan olduğunu unutmamak gerek. Çocukluğunda, ergenlik döneminde kıyametleri koparan yemediği halt kalmayan birçok insan daha sonrasında iş hayatında bambaşka biri olup ailesine varana kadar herkesi şaşırtabiliyor. Ben Taeyong’un da böyle olduğunu düşünüyorum. Evet yaptıkları doğru değildi. Ama o artık büyük ve kalabalık bir grubun lideri, omuzunda bir sürü sorumluluk hâkim ve ona göre davranıyor.

Hahah

O kadar idol var içlerinden illaki zorba olanlar var. Bu kadar körü körüne desteklemeyin

Birisiiii

[+610, -21] Açık artırma sitelerinde dolandırıcılık yapmaktan zorbalığa ㅋㅋ şişman ve çirkin olan herkese zorbalık yapmış yani?? ㅋㅋㅋ

Bu biraz garip çünkü taeyongun predebut fotoğrafını gördüm kendisi de şişmandı :d
Ayrıca kanıt falan olmadan ünlülere böyle ithamlarda bulunmanın amacı ne anlamış değilim bp jennieye de zorba denilmişti sonradan ortaya çıktı olmadığı

estuko

lisedeyken satış sitesinde birini dolandırdı, adam “ürünü ver” dediğinde de ona küfür etti, domuz falan dedi:D neyini savunuyorsun acaba?

Birisiiii

Metni iyi okuduğuna emin misin zira dolandırıcılıla ilgili bir şey yazdığımı ve onu savunduğumu göremiyorum ben?

estuko

zorba olduğunun kanıtı var diyorum sana?

ClarryRiddle

Demek a şıkkını seçtin aferin parlak zeka

Birisiiii

a şıkkını falan seçmedim sahte olduğunu da iddia etmedim ama sizin okuduğunu anlamama sıkıntısı yaşadığınızı fark ettim suçu kanıtlanana kadar suçsuz bu adam kanıtlanırsa da gram savunmam

gezegentozu

Sonradan ortaya çıktı olmadığı jdnsnshsh bunlara kim inanıyor derken salak fanlarının olduğunu hatırladım. Şirketin görevi zaten bu, olay çıktığında doğru aynen diyecek hali yok üstünü kapatmaya çalışacak. Kanıt anlayışın ne onu da anlamadım o kadar zorbalığa uğramış insan, yazışmalar, resimler varken.

jung

of savunmak gibi bi amacım yok ama biz bunu zaten biliyoduk cidden çocuk kendisini ve grubunu yükseltmeye çalışırken netizenler sürekli şu haberleri göz önüne çıkarıyo ki değerleri düşsün saçmalıktan başka bi şey değil yabancı yorumun bahsettiği şeyi yapıcam şimdi ama umrumda da değil seungri piçine bakın o kadar şey yaptı ve hiç biri küçüktür affedilir tarzı değildi, ama adam yakalandıktan sonra da kumarla anılmaya başladı yani asla uslanmadı vE cezasını almadı ama taeyong yaptığı şeyden pişman olduğunu DEFALARCA söyledi kaç kere gözyaşı döktü, belki vicdanını rahatlatmak için belki kendini affettirmek için bilmem orasını ama iyi şeyler yaptı, öğrenci okuttu bağış… Read more »

jung

btw seungri denen piç ve yandaşı olan kim varsa idam edilirse çok sevinirim 😗✌🏻

ClarryRiddle

Belki de kendini masum göstermek için??

jung

tamam, peki debutundan beri hiç ‘uyuşturucu pazarlarken yakalandı, kadın satarken yakalandı’ haberi çıktı mı? hayır yani hala benim için seungri seviyesinde değil ve affedilebilir biri

Lol

Demek c şıkkını seçtin dlflgş

jung

çünkü mantıklı olan bu

reveluvie

sonra bu yazıyı yazan kişi silip ortadan kayboldu ortalığı karıştırmak için yapılmış olduğu belliydi evet taeyong’un çok çok küçükken ergen zamanların da yaptığı şeyler (zorbalık değil) vardı ve bunlar için yüzlerce kez özür diledi herkes hata yapabilir o zaman küçüktü şimdi büyüdü ve öyle biri değil. idolümüz diye savunmuyoruz çünkü bu ona atılan bir iftara açıkça ortada.

renjun

yorum yazanlar herhalde gizli fbı dan kanıt almış ya da aynı okula fln gitmiş kanıt var mı yok tamamen melek mi o da değil ama birden gelip sanki her şey kanıtlanmış gibi konuşmanız delirdiniz gerçekten taeyong u kesin olarak savunmuyorum ama taeyong iyi biri eskiden nasıldı bilemeyiz ama şuan nasıl olduğunu görebilirsiniz tabi siz nct den bir kişiyi bile tanımadan sadece haberden habere koşup duruyorsunuz. eğer yapmışsa bir şeyler bekleriz ama mağdur bile ortada yok sırf 5 yıl geçmiş nct ztn sürekli nefret alıyor ve medyada da uyutulaması gereken bir halk var nct yi hemen öne atmışsınız . neyse en… Read more »

Eirene

Tayong degil taeyong*

tuğba

Önemli olan geçmişte yaptığın hatalardan ders çıkartıp bunu bir daha tekrarlamamaktır. Hatasız insan olsa niye cennet cehennem yaratılmış olurdu?

Taeyoong

Hayır eskide olan bir olyı tekrar gündeme çıkarmanın bir anlamı yok bence bu olayı 2 dir gündeme çıkarıyolar ve taeyongu çok rencide ediyosunuz artık ve artı superM grubu çıkacagı zaman bu olayları yine çıkarıyorsunuz bence artık yeter bu kadar üstüne gitmeyin HERKES HATA YAPABILIR ve sizde yapiyosunuz.

Yılgın

insan değişebilir de değişmeyebilir de yorum yapmak imkansız

May

Bu cümle gerçekten sinir bozucu ama bu çocukta ters giden bir şeyler olduğunu nedense hissetmiştim. Bilmediğim bir nedenden ötürü hiç sevemedim.

nana

Abi biraz kendinizi zorbalık gören insanların yerine koyun. Çok sevdiğiniz idolleri deli gibi savunmadan önce o insanları düşünün. Sürekli her skandalı savunmaktan vazgeçin. Başkalarının suçlarıyla karşılaştırmak nedir? Asla akıllanmıyorsunuz.

Suna

Kendinizi iftira atılan insanların yerinde düşünün. Birilerini ya da bir şeyleri savunmadan önde elinizde sağlam kanıt olsun. Şu an yalnızca karalama yapıldı. Hiç bir neden sebep konum isim belirtilmedi. Ve yine çok eminim aynı şey sizin idolünüze yapılsa idolünüzün yerine cenke gidecek insanlar yine sizsiniz

Alice

Ya bu çocuk yaptığı kötü davranışlardan dokayı özür dilemedi mi zaten ? Neyine iftira ben anlamadım şu an öyle olmak zorunda değil yanlış anlamayın ben netizenlere hak veriyor değilim hepsi geri zekalı Nct’yi de dinlerim gayet bu meseleyi de bilmem ama bence doğru ki söyleyen o zaman ki arkadaşı. Ve bu çocuğun özür videosu var yaptığı davranışlar için. Bu var olan bir şey. Deidğim gibi şu an ki karekterine bir şey diyemem yorum yok ama rahatsız edici da bulunmuş gayet de

nana

Şu an yalnızca karalama yapıldı diyorsunuz ama ilk cevap gerekli açıklamayı yapmış, teşekkür ediyorum. Ve uzun yıllardır bir YGstan olarak cenke gidecek insanlardan biri olmadığıma eminim, rahat olabilirsiniz. Karşıdaki kim olursa olsun, yapılan şey yanlışsa yanlıştır ve olay bitmiştir. Basit.
*eski bir YGstan diye de belirteyim.

tuğba

çocuk daha çocuk sen de çocukken birçok şey yaptın.Biz yaptığı şeyi savunmuyoruz küçükken yaptığı bir şeyle şimdiki durumunun kıyaslanmaması savunuyoruz

JKW

Küçük ? İnsanların yaş aldıkça değişmez karakterleri hep aynı kalır ..o zaman beyni almıyor muydu neyin yanlış neyin doğru olduğunu kestiremiyor muydu pardon ?

Sanane

Okulda zorbalık gören siz olmadığınız sürece sıkıntı yok değil mi? Hemen savunun unnilerinizi oppalarınızı devam edin🤬🤬🤬

Didem.x1

Bu yeni bir haber değil ki zorba olduğunu biliyoruz yani.

gezegentozu

Çıkış yapmadan daha çaylakken de bu skandallar ortaya çıkmıştı. Dolandırıclık yaptığında sadece ona inanan saf insanları kandırıyor ama zorbalık tamamen başka bir boyut. Yeni ergenliğe girmiş kendine en çok güvensiz hissettiği yaşta olan insanlara iki üç çevresi olan çocuğun toplanıp aşağılaması kadar iğrenç bir sey yok. Hayranları muhtemelen SM’in çıkıp aynenn dolandırdı da, zorbalık da yaptı diye resmi dilekçe vermesini falan bekliyor djndh mağdur olan birbirinden bağımsız o kadar insan varken yaa bunların hepsi yalancı ilgi için yapıyor çünkü SM in 927282 idolünün hepsi melek gibi demeye getirmek olayı…. Bir insanı koruyacağım derken mağdur olan o kadar insanı hiçe sayıyorsunuz.… Read more »

Taeyoong

Hayır tabikide zorbalıktan hayati kararan kişiye üzülüyoruz ama bundan kaç sene öncede verdiler ve tae çıkip ozur diledi ve ağladı bunu tekrar gündeme getirmenin bi anlami yok burda evet idolumuzu korumak gibi olmasin ama o tae nin zorbalik yaptigi cocuken ki kiside bu haberleri gorup rencide oluyodur hadi onuda geçtim bir haberi kaç kere daha cikaracaksiniz analamiyorun.

SUNMİ

Çok yetenekli ama pis bir kalbi var

BlueElf

Yapmışsada şaşırmam hayranı değilim ama artık şaşırmıyorum.. Beni en çok şoka uğratan Hyolyn olmuştu belki gençliğinden dolayı bu hatayı yaptı umarım duzelmişlerdir. Birde bu iddia’yı atan eski stajyere baktım valla Taeyong’dan daha yakışıklı nasıl çıkış yapamamış hayret.

Levi Ackerman

Ateş olmayan yerden duman çıkmaz

renjun

ben de düşünüyorum acaba kimlere bu kadar ter bastı da yine nct ye sarıyor

Gerçek KpopRuhu

Tek yumrukla Allah’ına kavuştururum bu mu zorba

Aswium

Emin ol fiziksel olarak senden daha güçlüdür bu kadar ince görünüşüne aldanma

:D?

Ben SM’in bu olayı da kapatacağını ve Taeyong’un sektörden ayrılmayacağını düşünüyorum. Belki özür bile dilemez. Bu durum doğru mu yanlış mı bilemeyiz ama NCT Life izlediğim dönemde Taeyong yaptığı debut öncesi çıkan iljinlik ve dolandırıcılık dedikoduları için özür diliyordu ve ağlamıştı da. Fakat ben o zamanlar onu sevmeme rağmen bile döktüğü göz yaşları ve mimikleri sahte gelmişti.

JKW

Savunulacak bir tarafı yok ..bir de grupça yapıyorlarmış

Yeni Yazılar