–
-
Cidden hepsi o kadar güzel ki…
-
Şarkının miksajı (müzik mixing) kulağa acayip tuhaf geliyor. Şarkı söyleyemediklerinden mi yoksa telaffuzlarının iyi olmamasından mı kaynaklı bilmiyorum ama her şey tam bir fiyaskoydu…
-
Melodi bir türlü akılda kalmıyor, o yüzden biraz yazık olmuş. Ama herkes çok tazeleyici ve güzel görünüyor.
-
Şarkı ortasına kadar gayet iyi gidiyordu aslında ama nakarat kısmı Red Velvet’ın ‘Red Flavor’ şarkısının çakma bir versiyonu gibi tınlıyor; resmen şarkının tüm havasını bir anda söndürmüş
-
Ye-on çok tatlı.
-
Bunların hepsi neden burunları tıkalıymış gibi şarkı söylüyor?
-
Bu şarkıya acilen Joy’un vokali ve şarkıyı zenginleştirmek için Red Velvet tarzı armoniler eklenmesi gerekiyormuş gibi… Vokaller bu haliyle hayal kırıklığı yaratıyor.
-
A-na ve Ian’ın olduğu kısımlar gayet iyiydi.
-
Bana hiçbir zaman SM şirketini anımsatmıyorlar, her zaman buram buram JYP havası alıyorum bunlardan ㅋㅋㅋㅋ
-
Önceki şarkıları çok iyi olduğu için beklentilerim tavan yapmıştı ama bu şarkı hiç benim tarzım değilmiş
K:Pannchoa




