[PANN] '2019 E! People’s Choice Ödülleri'nde Black Pink aday olduğu üç kategoriyi de kazandı[PANN] '2019 E! People’s Choice Ödülleri'nde Black Pink aday olduğu üç kategoriyi de kazandı[PANN] '2019 E! People’s Choice Ödülleri'nde Black Pink aday olduğu üç kategoriyi de kazandı

2019 E! People’s Choice Ödülleri’nde galip seçilirken oylama sonuçları önemli

BTS ve Black Pink, iki grup da şu kategorilerde adaydı: 2019’un Grubu / 2019’un Klibi / 2019’un Konser Turu

Oylama sonuçlarını fotoğraflarda görebilirsiniz, BTS’in oyları çok daha fazla

Ama üç kategoriyi de Black Pink kazandı

 

Geçen sene BTS dört ödül almıştı: 2018’in Grubu, Favori Sosyal Medya Ünlüsü, 2018’in Klibi, 2018’in Şarkısı

Bu yıl da kazanmayı bekliyorduk ama üç ödülü de Black Pink aldı

1. Bu ödül töreni beş para etmez

2. Bangtan’a hiçbir şekilde ödül vermeyecekseniz niye onları aday gösterdiniz, niye hayranlar oy vermek için uğraştı?

3. BTS’i aday olarak gösterdiler çünkü onları kullanarak törenin tanıtımını yaptılar ㅋㅋㅋ Pislikler

4. BLACKPINK ödül alacak kadar popüler mi? ㅋㅋㅋ Adalet nerede

5. People’s Choice Ödülleri ㅋㅋㅋ Buradaki ‘seçim’ ne anlama geliyor?ㅋㅋㅋ

6. BLACKPINK nasıl yılın konser turu ödülünü kazanabilir?

7. Aman tanrım~ Amerika’da bile~ Ha s*kt*r

8. Bunun sadece Kore’deki törenlerde yaşandığını sanıyordum ama yurtdışındaki törenler de aynısını yapıyormuş ㅋㅋㅋ

9. Bu güvenilir bir tören mi?

10. Hayranlar başka şeye harcayabilecekleri vakti oy vererek harcadılar ama organizatörler bizim bilmediğimiz bir kritere göre galibi seçtiler ㅋㅋㅋ People’s Choice Ödüllerini s*kt*r edin

 

Kaynak: Knetizen

84 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Artemisiaa

Ben şansa inanmam. Başarmanın tek sırrı yg de bir tanıdığının olması. Dikkatimi hiçbir pezevenk bozmamalı ve daima fake izlenme kanıtlarına karşı zinde olmalıyım. PARAmaton asla pes etme…

Deniz Yetkin

+sonsuz tuşu olsaydı keşke bu yorumun kesinlikle onu hak ediyor baya iyiydi tebrik ederim resmen olayı özetledin😄😄😄

Merve

DHFKSUXKWHXNS AY NE GÜLDÜM YA

Artemisiaa

Hsjkjxjxjsjzj

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

+++

Drbel

Ya sen nasıl bi kralsın acabaa

Halime

😂😂😂😂😂😂😂 Haklı yorum

Bay

Yaaaa seni yerim böyle gerçekci olma 😃😃😚😚

Artemisiaa

146 like mı bu bir rekor skjssjjzjz şaka bir kenara demek ki, yaklaşık olarak, aynı fikirde birleştiğimiz bir sürü insan varmış🙃

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Hadi ama yılın konser turu mu?20 den az şarkıyla tur yaptılar o kadar haber bile olmadı ama kazandılar öyle mi?Bir tane Falan kazansanız tebrik ederim,ama 3 ne ya!Bunda hile var gibi…O kadar uğraştık cidden mi
Hadi neyse bp revolution dimi

Muziksever

Blackpink is the revolution kısmını nerden öğrendin ya doğruyu söyle en sevdiğin Blackpink şarkısı hangisi?

Lucia

Müziksever kanka dakka başı bp is revolution diyorsunuz ondan olabilir mi?
Bence grubunuz ve sizler sloganınızı bp is money revolution , bp in your money arae olarak değiştirin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😉

Muziksever

@Lucia aynen senin dediğini yapalım.Tamam.

Deniz

Ulan öyle bir yanlış yazmışlar ki doğrusunu unuttum kdsjbskça

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

nE

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

İki kere gönderdi lol

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

nE

hello b

Seninkide güzel kafaymış söyle bakalım ne tür bir ilaç kullanıyorsun? Siz blinkler gördüğüm en toksik fandomsunuz

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Dimi knk

Muziksever

@hello b bu şekilde hakaretvari yorumlara ne yapsam ki?

Matmazel

Bir şirket düşünün kendi grubunun en büyük antisi olsun😏 Kendi adıma konuşacağım Blackpink Boombayah ile ilk çıkış yaptığı zaman gerçekten grubu çok sevmiştim hem grubu hem üyeleri ama öyle bir zaman geldi ki artık haberlerine giremez oldum. Bu tamamen benim kişisel görüşüm ama ilk baştaki benim tanıdığım grupla bu grup arasında dağlar var. Bir de sadece grup değil fanları da aşırı değişti benim en başında karşılaştığım, tanıdığım, yorumlarını okuduğum Blink’ler aşırı tatlı ve sıcak kanlı insanlardı şimdikilere anlam veremiyorum. Çok uzun zaman sonra ilk defa haberlerine yorum yapiyorum o da BTS’in adı geçmeseydi buna da yorum yapmayacaktım. Neyse asıl konuya… Read more »

Anyela

Dalga mı geçiyorsun bts yalnızca Twitter oylamasında öndeydi armylerin kanıt diye sunduğu şeyde bu diğer oylamalarda tam tersi şekilde blackpink fark atmıştı bts e cidden bir an ben bile inanıcaktım bilmesem oy durumunu bu kadar da olmaz ki resmen bu kızların hakkı yeniyor. Ne zamandan beri yalnızca Twitter oylamasıyla insanlar birinci oluyor.. Geçen sene aynı şovda bts 4 ödül alınca insanlar tebrik etmesini biliyordu da bu sene blackpink kazanınca mı bu nefretiniz

Matmazel

Hayır diğer iki ödülü geçtim de konser turunda Blackpink nasıl BTS’e fark atabilir? Bunu senin mantığın kabul ediyorsa tamam bir şey diyemem. Bir de daha ödülün basın bildirisi yayınlanmadan YG’nin Blackpink 3 katagoride de kazandı açıklamasına ne diyeceksin? Bunu da mı biz uydurduk? Bu ödül töreninde kazananları jüri seçmiyor biliyorsun değil mi? Halkın seçimleri ile oluyor. Senin kastetiğin fark attı dediğin şeyler ne, neye dayanarak bunu söylüyorsun? Gerçekten yargılamak için değil merakımdan soruyorum.

büş

Cidden diğer oylamalarda blackpink fark atmıştı derken neyden bahsediyorsun sitedeki oylamayı mı? fark attığına dair kanıtın var mı gösterebilir misin yoksa sadece bir tahmin den ve oradan buradan duyduğunla mı söylüyorsun bunu. Army ler her şeyin kanıtını gösterdi twitterda ki oylar arasındaki farkı, turların rekorlarını vs. Ha birde site de Blacpink fanları oy vermede bu kadar iyiyse twitterdaki oy açığını kapatacak, fark atacak kadar iyilerse açıklayabilirmisin niye MAMA oylamasında da bu performansı sergileyemiyorsunuz? Ödüller hak eden bir gruba giderse insanlar tebrik eder lakin ödüller göz göre göre haketmeyen bir yere giderse de eleştirilir kimse nefret etmiyor kızlardan olayın ne kadar… Read more »

blinkı

Blackpinkin oy siteleri başından beri sitelerden oy veriyorlar. Twitterda oyları açıklayan hesap botlar var onlar silinecek diye açıklama da yaptı. Günde kaç bin e posta açıyorlardı. Demek ki sitede daha iyilerdi. Mama konusuna geleceksek artık blinkler mama da oy vermiyor bile yarısı takmıyor ikisini bir tutmanın anlamı yok. Kimse nefret etmiyor kızlardan diyorsunuz kızları ödül için milletin altına yattı diyorlar gayette nefret var açık açık. Blackpink izlenmede iyi olur izlenmeye laf edilir ödül alır ödülüne laf edilir. 2017 mamada blackpink çoğu gg kategorisinde blackpink oylamalarda öndeydi kazandı mı? Yoo niye uğraşsınlar.

Alice

sadece tweetır verisi açıklandı. site verisi açıklanamdı açıklanan veride bts öndeydi hem de 22 milyon farkla. ona da adam bot dedi başka ne diyecek ayrıca bu adam Bp nin US şirketi. yani ödül törenin yapımcısı Bp nin amerikan şirketi. şimdi bu var açıklanan verilerde bts önde ver siz açıklanmayan verilerde geçtiğinizi idda ediyorsunuz ??? hadi her şeyi geçtim dünya konser turunu nasıl bts almaz aklın alıyor mu ? adamlar bu konser turuyla dünya sanatçıları arasına girdi bir çok ünlü ismi geçti 2019 top konserde ilk sıraya geldi bir konserle en çok hasılat yaptı ilklere imza attı her yerde konuşuldu. şimdi… Read more »

Nişu

@Anyela Bi şey söylicem iki fandomda da değilim tamamen dışardan biri olarak yazıyorum ve söylediğin şeyler aşırı saçma?? Anladığım kadarıyla oylama bi twitter üzerinden bir de kendi sitelerinden oylamaya açılmış? Siz siteden ne kadar oy atatsanız atın twitter da bu kadar fark varsa sitede de vardır abi yanlış mıyım yani mantık olarak bakarsan senin bunu söylemen için site oylamasının sadece blinklerin bilmesi lazım anca böyle kazanabilirler ki bu tür ödülleri en çok alan gruptan bahsediyoruz bence köşenize geçip blackpinkin yg den ayrılması için dua edin yoksa bu kızları böyle böyle harcıyacak bu şirket

blinkı

@Nişu bazıları twitterda oy verip bazıları sitede vermiyor twitterda oy vermenin sınırı var. Botlar var. Arkadasların oy farkını açıklayan hesabın söylediği diğer söz:çok bot var burası bunları sayıyor ama site saymaz dikkatli kullanın. Demekki düzgün veremediler oylarını. Taylandlı blinkler günde 50 bin eposta açıyorlardı düzenli olarak demekki bir noktada geçmiş blackpink. Blackpink ygden ayrılsın istiyorum ama sırf ygde diye kızlara atılan her iftiraya da göz yumamayız

Betül

Yani ciddi ciddi, 20 bin tweed’den, botlar var, geçersiz sayılanlar var diyelim. Sitedende hiç umrumuzda olmadı, hiç oy vermedik. Buna mı inanılıyor? Komik. Bir ARMY olarak, bu duruma anca gülüyorum. Çünkü dediğim gibi traji komik. BP’in müziğinden hiç hoşlanmayan biri olarak, kızlara saygın ve hoşgörüm baki. Anck fandomu sanırım Alice harikalar diyarında yaşıyor. Neyse kızlarda çalıştı, her ne kadar açıklanır veya elle tutulur bir kazanma kayıtları olmasada sadece emeklerinden dolayı tebrik ederim. Umarım CL gibi o saçma yönetimli şirketten kurtulurlar. Aksi taktirde fanları sadece dijital dünyada onlara mv izleyerek destek verebilecekler çünkü. Yukarıda biri, “ödül törenine asılmıyoruz.” demişti. Siz ciddi… Read more »

büş

Hadi yılın grubu yada klibini boşverdim de yılın konser turunu nasıl bp alabildi acaba bari hile yapacaksanız bu kadar gözümüze sokmayın çaktırmadan yapın bildiğin dalga geçilmiş o oy farkı bir kenara bu yıl BTS yemedi içmedi konser yaptı doldurduğu stadyumlarla da rekorlar kırdı şimdi geliyorsunuz başka bir gruba veriyorsunuz bu ödülü buna army olmayan bile güler blink iseniz ise bir elinizi vicdanıza koyun cidden hakederek mi aldılar diye.

Yılgın

tur ödülünü kazandılar ya bu yıl stadyumda full turlar düzenleyen Bts e karşı buna hakkımızdı kazandık diyene acırım anca hala birileri yg değil Bighit medya oyunu yapıyor diye ağlar kimin medya oyunu haksızlıklar kralı olduğunu herkes biliyor büyük şirketse büyük şirket ne sm ne jyp asla bu kadar kirli oynamadı gruplarının başarısı neyse o her dönem popüler güçlü gruplara yönelik bu tarz oyunlar oynadı yg bir dönem TVXQ hedef tahtasındaydı şimdi Bts ama sonuç ne kore de stadyumda en çok seyirci toplayan gruplar yine Tvxq ve BTS her yaştan korelinin dinlediği santaçılar listesinde idol grup olarak en tepede Bangtan var… Read more »

Jisooo

Gercekten de yg nin ödüllerin sahipleri açıklanmadan önce birşeyler yayınlaması resmi veriler ortadayken böyle şeylerle medya oyunu yapması acınası kızların zaten bir suru başarısı var bu onlari da kotu duruma düsuruyor ne var yani yavas ve emin adimlarla ilerleser ki cok iyi bir yerdeler daha da iyisi zamanla olur ne gerek var küçük dağları ben yarattım havasına bp yi çok seviyorum ama yg den artık biktim umarım kizlar daha iyi bir şirkete geçiş yapabilirler.

Cafuné

ilk defa bu konuya objektif bakabilen bir blink e rastladım sabahtan beri nerdeyse herkes hak ederek kazandıklarına inanıyordu

Anyela

Bak bi blink olarak armylerin oyununa geliyorsun bari sen yapma o sundukları oylama yalnızca Twitter oylaması diğer tüm oylamalarda blackpink bts e fark atmıştı..

Jisooo

Ben çoğu yerde oylama sonuçlarını aynı gördüm eğer dediğin gibiyse link atar misin benim için ha bp almış ha bts iki grupta benim için çok önemli hangisi alırsa sevinirim zaten ama eğer gerçek seni dediğin gibiyse burda ki insanlarda görsün o zaman kimse kötü birşey diyemez kızlara

Am I Wrong?

twiterda bir kategoride bp 3m iken bts 25m, birisinde 20ye 40 fark. Kısaca demek istediğim twitterda bu kadar fark varken site oyları bu açığı kapatabilir mi? Yakın olsa sonuçlar anlarım ama siteden oy veren de tek siz değildiniz sonuçta. Kimse kimsenin oyununa gelmiyor. Herkes açıklama bekliyor. Üstelik Kmedya nasıl tören açıklamadan birkaç saat önce sonuçları bilebilir de ‘bp 3 ödül kazandı.’ haberi yapabilir. Sonradan hatalarını farkedip sildiler makaleleri ama bir kere tepkisini aldılar insanların.

Betül

Blink kopmuş, biz boşverelim. Onlar hayal dünyalarında gezsinler. Kuyruklarına basanlar olur yakında. YG’de kaldıkça daima tshlikede olan bir grubun fandomundalar çünkü haberleri yok.

Lover

O ödül kimsenin umrunda değil.Haksızlık yapılması insanları çıldırtıyor.Anlayın artık. 1) Twitter oylamasında BTS öndeydi ve site oylamasını önümüze sürenlere soruyorum sizce twitterdan o kadar fark yiyen bir fandom site içi oylamada ARMY gibi büyük bir fandomu geçebilir mi?Hayır yani buna cidden inanıyor musunuz? 2) Kmedya daha kazananlar açıklanmadan Bp 3 ödül kazandı diye makale yayınladı.Daha kazanan açıklanmadan nasıl böyle bir haber yapabildiler? Kim uçurdu haberi Bp kazanacak diye? 3)Ödül töreninin yapımcısı Bp nin Amerika promosyonu için anlaştığı şirketin sahibi. Kısacası şirket bünyesindeki gruba kıyak geçmiş. 4) Bu ödüller oylarla veriliyor hadi diyelim başka şeyler de değerlendiriliyor e o zaman yine… Read more »

Muziksever

Bunları bir yerde okudun mu yoksa uydurdun mu? Ödül toreninin yapımcısı BP promosyon şirketi sahibi kısmını özellikle bir kanıtla sunabilir misin? Merak ettim olayı şimdi.

Lover

Hayal gücüm o kadar kuvvetli değil.Kanıtlarıyla beraber okudum.

Muziksever

Anladım bulursan linkini atabilir misin? Emin olamıyorum da.

Lover

Bulursam atacağım👍

Lover

Google elinin altında git araştır millete kanıt sunacağm diye telefon alanımı işgal edecek değilim.

Muziksever

Telefon alanını işgal etmez ya link atacaksın sadece ben bulsam sormazdım zaten. Hazır sen de okumuşsun. Nerde okuduğunu söyle bari buraya linkini ben atayım da kafalardaki karışıklılığı gidereyim.

Lover

Twitterda gördüm boş beleş bir Türk fan hesabı değildi ama bak emin olabilirsin.Kanıt diyince aklıma direkt ss geldiğinden telefon alanı falan dedim Twitterda tekrar görürsem linkini atarım

Muziksever

Tamamdir teşekkür ederim

Lover

Rica ederim ne demek

Muziksever

Ben şimdi biraz bakindım Google amcaya, Ödülün yapımcısı ve sponsoru E! diye bir haber kanalıymış. Kim Kardashian Show’un da yapımcısi olan. Blackpink’in Amerikadaki yapımcısı ise Interscope Records. Aralarında da bir bağlanti yok gibi gözüküyor neyse zaten birliktelik olmuşsa Kore haberlerinde de hemen yayılır.

blinkı

1)evet geçebilir bazı armyler sadece twitterda oy verdi tıpki blinklerin twtte oy vermeyip sitede deli gibi vermesi. Lisa oy hesabı bile açıkladı günde 35bin ayrı 20 bin ayrı e posta açıyorduk düzenli olarak diye. Army kadar büyük olmasak da gayet büyük bir fandomuz özellikle asyadaki fanlar bu konularda iyiler ve bu ödülü çok istiyorlardı. 2)PCA kmedia haberinden önce zaten sitesinde açıklamıştı. 3) Ödül törenin yapımcısı blackpinkin şirketinin sahibi değil kanıtlayamadın da çünkü twitterda her gördüğüne inanan birisin. 4) Bu ödüller oylarla veriliyor ve demekki blinkler daha çok oy verdi? 5) Btsin turu daha iyi olabilir ama oylarda kazanılmadıysa bunu blackpinke… Read more »

Lover

Her gördüğüme inanan biri değilim ama bence sen oylamayı düzgün takip edememişsin cidden bir düzgün araştır Allah aşkına.Her şeye hile denilmiyor hile olana hile deniyor.Blink olmayan herkes de farkında bunun haksızlık olduğunun kardeşim siz kendinizi kandırmaya devam edin.

Muziksever

Anladım ben yanlış biliyorum o zaman

Betül

👏🏻👏🏻👏🏻 BP’te başarılı bir grup ancak elle tutulur bir albümü olmayan bir grubun tek başarısı mv izlenimi kasmak olunca, bizim gibi birçok şekilde grubuna destek olmaya çalışan fandomlara anca laf atmaya çalışıyorlar işte anca komik oluyorlar haberleri yok.

Once since birth

Oylama sonuçları bariz belli hala Blinkler daha çok oy vermiş demek ki diyorsun ne alaka

Betül

Sende ARMY fandomunu çok azınsıyorsun sanırım! Bizde twetter’dan oy verip siteyi boşlamadıysak ki ARMY global oylamalarda coşar bunu sağır sultan bile duymuş durumda. Siz anca eski dosyaları açıp, fanwar çıkartıp, kendinizi bu işten sıyırmaya çalışan acınası bir kişisiniz sanırım. Umarım tüm blinkler sizin gibi değildir.

İğrençlik

ARMY bu haksızlığa karşı tepkisini önce CYPHER serisini itunes ta listeye sokarak sonra da MAP OF THE SOUL PERSONA ile başlayıp bütün BTS albümlerini itunes albüm listerinde yükselterek gösterdi. Map Of The Soul Persona şuan 40 ülkenin itunes albüm listesinde 1 numara da ve BTS in debut albümden başlayarak nerdeyse tüm albümleri dünyada pek çok ülkede albüm listelerinde yer alıyor. Bugün ARMY çok güzel bir cevap verdi ve vermeye de devam ediyor. İtunes listeleri BTS albümlerinde kaynıyor. Ve doğal olarak şarkılarda en üst sıralarda ve BTS dünya dijital artist listesinde 52 sıra atlayıp 4. Sıraya kadar yükseldi. Daha da yükselirler… Read more »

Lucia

YG ve BP kendini rezil ederkene aşaşaöaşamaşKşaaöşaLşAlşaaöşssşmzls

Prdsdefg7

Ne Blackpink ne de Bts stanliyorum. Tamamen olaya objektif bakıyorum. Her şeyi geçtim KESİNLİKLE yılın konser turu ödülü Bp’nin olmamalıydı. Hadi diğer iki ödülü geçtim ama yılın konser turu ödülünü almalarına herkes şaşırır çünkü çok az şarkıları var ve turları başka sanatçıların şarkılarının coverları ile geçiyor.

Nişu

Ohaa abi bunu cidden yapmışlar mı bari oylamaya açık olmayan bi törenle anlaşsaydınız şaka mı bu ya da hepsini bi gruba vermeseydiniz güldüm bu toyluğa jshskbwhajabsjsn

:D?

Yılın konser turunu stadyum dolduramayan kızların alması aşırı ironik. Diğer kategorilerde istedikleri ödülleri alsınlar, helali hoş olsun. Hak ettiler demek ki ve aldılar ama kimse kendini kandırmasın ya. Yılın konser turu kesinlikle BTS’indi. Fanı olduğunuz grup gözüyle bakmayın. Hakları fena şekilde yendi bu kategoride.

sinbjang

blackpinkin ilk çıkış yaptıgı zamanları hatırlıyorumda nasıl bi sevgi vardı onlara benimde ilk çıkış anlarından belli büyük sempatim vardı kızlara,ama sempatim aitylden sonra yavas gitti şimdi zerra sempatim sevgim kalmadı kızlara hele ilk zamanlar jennıe hayran kalmıstım ama şimdi ygnin yaptıkları medya oyunları.. gercekten blackpinkin en buyuk antısı yg kime sorarsanız sorun herkes blackpink ilk çıktıklarında çok iyilerdi çok sempatim vardı derler ama şimdi oyle degil derler. Valla uzuluyorum bi yandanda sinirleniyorum kızlar bunu farıkında degilmi ayrılsınlar şirketten tonlarca paralarımı yokmu ayrılıp yılda daha çok geri dönsunler ne biliyim yani boyle devam ederse yg onlar icin pek iyi olmaz

GirlsLikeSunset

Blinkler 2019’un grubu ve 2019’un turu ödülünü nasıl hak ederek aldıklarını söyleyebiliyorlar? Hadi iki grup arasında az buçuk fark olsa neyse de dağ kadar fark var arada.

RrRr

Üzgünüm ama Blackpink’in haddinden fazla abartıldığını düşünüyorum bence şuan Blackpink’in aldığı bu ilgiyi başka kız grupları hak ediyor mesela karşılaştırma yaptığım zaman diğer kız grupları daha çok müzikle ilgileniyor Blackpink’in aksine blackpink muzisyenden daha çok gerçek meslekleri mankenlikmis gibi davranıyor neredeyse her haberlerinde moda haftalarındalar kabul etmek gerekirse yaptıkları müzik güzel ama yeterli mi o tartışılır bide herşeyi yg bağlamalarında çok komik evet yg çok büyük suçu var ama bence blackpink herşeyin farkında bana sorarsanız her şeyi bilerek bu şirkete girdiler o yüzden blackpink in pek masum olduğunu düşünmüyorum üzgünüm

Bangtwice

Bu lanet blackpink in medya oyunları bitmedi yine allahım ya. Defolun gidin şirketiniz olmasaydı siz bir hicdiniz. Bikmadinizmi artık diğer guruplarin hakkını yemekten? hepsini bts hak ediyordu bunu da herkes biliyor. lanet gurup umarim hiç bir zaman başarılı olamazlar keşke hiç çıkmasaydı blackpink. kpop dan soguyorum blackpink sayesinde

Öyleişte

Noldu Blackpink comeback mi yapıyor? Böyle peşpeşe haberler?

Lucia

Grup ve şirket ne naneler yiyor onları görüyorsun ne comebacki

Öyleişte

Hep iyi haberler geliyor ama. Yok şunu kazandı, yok şu rekoru kırdı vs

Hale

Olaya tamamen tarafsız bir şekilde bakıyorum. Bu sitede fikirlerine uymayan her yorumu eksilemeyi görev sayan garip bir Army kitlesi var.

Betüş

BTS’in hakkı yendi ama bu bp’in suçu değil . İki grubun fandomuda kaos yaşadı bugün ..

Lover

Kızlara laf söylenmesini doğru bulmuyorum ben de onlarla alakası yok ancak yapılan haksızlıkta emeği geçenlere tepki gösterilmesi yerinde bir hareket bence.Göz göre göre hak yenmesi insanın zoruna gidiyor.

Rsm

Fanwar is loading… Thank you YG👏

Betül

Fanwar yok ortada. Kör olmayan her BLINK kardeşimizinde bildiği bir gerçek var ortada, buradaki ve birkaç tane daha fan saçma olan bu olaya kanmış durumda ve boş boş yorumlar yapıyorlar. ARMY kolay kolay kimseyle kavga etmez. Çünkü gtubumuz bize düşman değil, dost kazanmanın erdem olduğıunu tekrardan öğretti.

Stardust

Kudurdukca kudurun biz en iyi fandom değiliz ama kimin en berbat fandom olduğu ortaya çıkdı 2 ve 3 yorumu yapan sen nasıl malsın hangi kafayla yaşıyorsun çok merak ediyorum kaç yıllık pca kpopdan reklam yapacak ALLAH size akıl fikir versin zavalılıkda zirveyi oynuyorsunuz.oy verdik diyen gerizekalılar blinkler de oy verdiler grupları için her an ve kazandılar tüm gün insta da twitterde BP için iğrenç yazılar yazacağınıza akıllı olaydınızda sitede bir defa da 25 oy veriliyor gidib ordan verseydiniz kanser oppacı ergenler bir defa da adam olun tebrik edin oturun.

Suna

Yumuşak yorumlarınız nefrenizi kıskançlığınızı gizleyemiyor. Ben artık millete laf anlatmak sıkıldım. Nasıl olsa herkes görmek istediğini görüyor. Alın kardeşim tüm ödülleri siz alın tamam mı en popüler sizsiniz en organik sizsiniz en zirvede ki sizsiniz tamam mı allahım yaa

Stardust

Kaç yıllık kpop fanıyım net diyorum army kadar berbat fandom görmedi bu sektör net ne yazarsanız umrumda değil.Berbatsınız blackpinki hazm edemeyib ölün yorumları yazacak kadar insanlıkdan çıkmışsınız jennie next lisa next jisoo next hashtag’ni kullanıb twitter de yorumlar yapdı fandomunuzu iğrençleri şimdi de bu başladılar yine ölüm yorum yapmaya YAZIK çok acınası gerçekten İĞRENÇ ister kabul edin ister etmeyin twitterde bir yorum bir oy salak sürüsü sitede bir defa da 25 oy vere bilme şansın vardı blinkler siteyi kullandı anca iftira atın siz kim başka grupların başarısına saygı duymak kim

...

Sebep gayet açık zeki Armyler bot oy kullandılar sonra “o odolo botoso olmoloydo” Ki durumun Blackpinkle hiç bir alakası yok.

reveluvie

noldu army 2017 de 2016 da açık ara farkla exo yenerken ödüller haksız yere size verildiğinde nerdeydiniz? karma nasıl armyyyy

İğrençlik

2016 yılında MELON da BTS HYYH: YOUNG FOREVER ile ilk daesang ını aldı sonra MAMA da da yılın ARTIST i daesangı nı aldılar ve bu böyle olmaya devam etti ve MAMA da 2017 de oylamada BTS açık ara öndeyken ne hikmetse MNET yetkilileri oylamada bot oylar, hile var diyerek BTS in oylarını sildi. bi şey demeden önce bilgi sahibi olun düşünün öyle yorum yazın, 2016 da FIRE ile sonra 10 EKİM de yayınlanan WINGS ile BTS uçmaya başladı ve uçmaya daha da yükselmeye devam ediyor. ödüller haksız yere bize verilmedi ve milletin YILIN ŞARKISI ÖDÜLÜNÜ hakketmiyor dedikleri SPRING DAY 1000… Read more »

Lucia

Amerikada daha ödül sahipleri açıklanmadan korede haber olup sonradan silinen bir haber varken utanmıyor musun sen?

Betül

Cidden mi? 🤔 EXO’yu buraya karıştıracak mısınız?

Muziksever

Blinksler üzerimde büyük bir yük var şu an. Yang Hyun insta takip isteğimi kabul etmiş. 😲 Blackpink ve hak ettiği yerleri ve onun bize vermediği tam almümleri, sadece 2 geri dönüşün hesabını sormaya başlıyorum. Gazamız müberek ola…

Deniz

Arkandayız kanka 😂😂 Sen yaparsın , aslansin , hadi koçum benim Allah yar ve yardımcın olsun jdvdufegs

Once since birth

Blinksler ÖSLDÖDLFÖWLGÖF

Muziksever

Aynen blinksler, kankslar gibi bir şey kendi aramızda bu şekilde hitap ediyoruz katılmak ister misin?

blinkı

Twitterda oy farklarını açıklayan hesap twitler arasında botların olduğunu dikkat etmelerini pca bunları kabul etmez dediği tivit var. Paylaşan hesap sadece twitter oyları diyor. Demekki blinkler twitter oylarını takmayıp direkt sitelere yoğunlaşmışlar. Ki blinklerin oy hesapları da açıklama yaptı bir günde kaç tane e posta açıyorduk düzenli olarak siteden yaptık diye. Demekki armyler siteyi umursamayıp twittera abanmış blinkler siteye. Bts turu kazansın isterdim ama oylarla kazanılan bir ödülde bakmıyorlar sanırım turun başarısına (ki bp turu da gayet başarılıydı ama btsinki farklı bir seviyedeydi) çaldınız hile yaptınız demekten asla sıkılmıyorsunuz demekki uğraştık yaptık bu kadar basit ya. Yabancı ödüllere para yetiştiren… Read more »