[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

Şu anda Twitter ve Instagram 2 Kai için deliriyor

Kai’nin ilk teaserı EXO’nun resmi hesabına yüklendi 

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyülediBu bizim görmeye alışık olduğumuz Kai değil mi? 

Ama bu seferki konsept, EXO’nun kendi klonlarıyla savaşması
Klon ‘EX” Kai böyle doğdu

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyülediSonra bizim tanıdığımız Kai fotoğraflarına devam ettiler  

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

Ve sonra yine X-Kai ortaya çıktı

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

Şimdi Twitter’da RT sayılarına göre hangi Kai daha popüler diye yarış yapılıyor

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

Gönderi tepkisi: (+788; -171)

1. [+215, -5] Birkaç fotoğrafa baktıktan sonra gerçek Kai’nin güçlü göründüğünü düşündüm, bir rahatlık hissediyorsunuz. Sahte Kai ise zavallı görünüyor, güçlü görünmeye çalışıyor ama zihniyeti zayıf gibi.

2. [+191, -3] Kai bu çift konsepti ne güzel kaldırmış, gerçekten çok yakışmış. Çok iyi dans ediyor ama her konsepti kaldırabilmesi de bir yetenek. Bana EXO’nun merkezi hep Kai gibi gelmiştir

3. [+172, -11] Bir düşünün, sahte Kai kendisinin de insan olduğunu düşünüyor, ama diğer Kai gerçek olduğu için sahte olan o ve hep gölgede kalıyor. Bu dünyadan çıkamıyor ve hep bir klon olacak, bu yüzden isyan ediyor

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

4. [+77, 0] İkisini de sevdim ama sadece kazanan taraftan bir şeyler yayınlanacakmış bu yüzden EXO Kai için retwitimi çektim ㅠㅠ Ah ㅠㅠÇok üzüldüm..

5. [+70, -1] Gerçek Kai sahte Kai’yle tanışsa ağlar ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+59, -1] Ben ikisini de sevdim, bilemedim ki

[PANN] EXO Kai ve X-EXO Kai teaserları büyüledi

 

Kaynak: Pannchoa

48 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
roty x1

exoyu hep görürsünüz arkadaşlar cb kıtlığı yok ya. oyuzden gidip ex-Exoya oy verin, bu cb onları görmek istiyorum 🙏

Kill This Love Shot

Bence de hele X Yeolu gördükten sonra kesin kesin X e verin arkadaşlar

Hata

Exo nun en sevdiğim yanı kalitelerini düşürmemeleri, umarım bu geri dönüşte harika olur (teaserlardan çok iyi olacakmış gibi gözüküyor) başarılar

Artemisiaa

Konsept çok değişik. Bunun üzerine güzel birde fantastik-aksiyon türünde film çekseler ne izlenir ama. Yeşil renkte çok yakışmış

Miyalll

Dimi yaaa teaserlar böyleysee ben klibi çokk merakk ediyorum umarımm flimm gibi yaparlarrr zatenn senle benn hep flim tarzı klipleri severizz☺☺

Artemisiaa

Evettt☺️ O tarz klipler daha etkileyici oluyor ya

Exovelvet

Ben oy vermedim zaten fark etmez bana. İyi bir promosyon dönemi geçirirler umarım. (Soo bu konseptte patlardı ama yapacak bir şey yok bir dahakine artık)

GirlsLikeSunset

Ksoo’yu bu lenslerle düşünemiyorum

Exovelvet

Şey var ya x olan taraf kötüymüş gibi gözüküyor ama Soo da tam tersi olurdu

KINGEXO

Twitter da bununla ilgili paylaşım görmüştüm jwjdhwnn
Sm lens takacaksın kas açacaksın diyordu ksoo google dan erkenden askere nasıl gidilir diye arama yapıyordu nebdhjwndns

Miyalll

Aaaa bilmiyorumm ikisidee efsanee iyii ama X EXO daha farkliii daha manyakkça ve bende manyakçaa olann herşey severimm mdokdkdkd şuu makyajaa bakınn efsaneee yaa ha bidee mademm ikitanee varrr barii Klon olanı bana verinn

Artemisiaa

Öyle beleşe vermezler tabiki. Benim arapa söyleyelim alır bize kdjxjdjdjjdjd

Miyalll

Knk mxmdmmdm deste deste gelsinn paralllarr yatarrr katlarrr

Narengi

Benim oyun klon kai’den yana!

wesong

Hepimiz tertemiz sıyırdık

Deniz

Hakkını vererek , tertemiz delirdik arkadaşlar

Bende kalsin

ah EXO ah acımasızlık bu yaptığınız yüreğim kaldırmıyor

Matmazel

Arkadaşlar sanırım ben X-Kai’e fena halde düştüm ne yapacağımı bilemiyorum, bana biraz akıl verin benim aklım şuan yerinde değil çünkü. Bir de sadece Kai’nin değil gruptaki herkesin X halini daha çok beğendim ben X-EXO’u destekliyorum sanırım.

Kaşıkçatalseti

EXO nun konseptlerindeki bu gizemli havayı fantastik şeyleri çok seviyorum. Aşırı iyi yaa

rien

Gerçek kai sahte kai ile tanışsa ağlar ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

bu yorum çok hakli sksjsnbdbd

BlueElf

Her seferinde yeni ve değişik şeylerle gelmeleri beni hep heyecanlandırıyor Honbealerimizi merakla bekliyorum 🙂 Exo’nun kış albumlerini özledim keşke kış albümüde çıkarsalarda o güzel vokallerini dinleyebilsek:/

Kayısı

ne deMEK SADECE KAZANAN TARAFTAN BİR ŞEYLER YAYINLANACAK BEN İKİSİNİ DE GÖRMEK İSTİYORUM YA

isimsiz army

Ohaaa.Klon olana fena düştüm. Zaten gerçeği fazla can yakıcı değilmiş gibi

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Güzel bir fikir Exo hep kaliteli

EXO-Aeri

Çoğu hayran Exo’ya haksızlık olur diye sosyal medyada yapılan oylamada X-Exo’ya oy vermiyor. Ağlamak istiyorum 🙁

mabel

5. yorum katılıyorum ama kai korkmaz da jongin kabuslar görüyordur… 😂😂😂

evet evet

Us filmini hatirlatti bu konsept

...

Tempo Lotto gibi facialardan sonra SM hiç riske atmayalım verelim bi Monster demiş bu olmuş. Fanlar Exo’ya konsept kralı diyor ama kendilerini tekrar ediyorlar neyin kralı? BTS’in be SuperM’in amerika meyvesini yiyecekler şimdi.

EXO-Aeri

Bu konseptin monster ve lotto ile tek benzer yanı dark konsept olmasıdır herhalde. Onun dışında bir benzerlik göremiyorum ben. Hikaye ve konsept bakımından diğer comebacklerden oldukça farklı olduğunu düşünüyorum. Exo için kendini tekrar ediyor diyorsunuz da Exo’nun klon ile alakalı bir konsept yaptığını ne zaman gördünüz acaba? Ya da şöyle sorayım: Kpop sektöründe daha önce böyle bir konsepte rastladınız mı? Exo’nun kimsenin ekmeğini yediği falan yok. İdollerinizin daha kpop sektöründe adı bile geçmiyorken Exo Amerika’ya gidip konser veriyordu zaten. Kore’de olduğu kadar yurt dışında da bir kitlesi var, merak etmeyin.

...

Aynen kardeşim çileği çikolaya batırınca ne kadar çileklikten çıkıyorsa Exo’yu da anca o kadar monster ve lottodan farklılaştırabilir bu konsept. Aynı görünüşler aynı havalar ismine yalnızca klon ekleyince ooooo sektörde kimse yapmadı bunuu ooo. İki ayna koyarlar exo-l “soktordo kom oyno koydo bogono kodor” artık fazlasıyla flopsunuz. İster kabul edin ister etmeyin sizin krallığınız çoktan yıkıldı. Lotto ve Tempo’da fazlasıyla gördük. Yalnızca kendi aranızda konuşursunuz. İyi günler.

reveluvie

aha çomarmy iş başınds ağla canım oppaların asla böyle konseptler yapamayacak exo her defasında farklı şeylerle geliyor bu sefer de öyle çatla diyorum o kadar grubun exo gibi olmak için her gün dua ediyo

...

Bizim cicili bicili görünüşlere ihtiyacımız yok sadece şarkı yapsak sektör yer yerinden oynuyor. Ancak böyle zor durumda ki gruplar absürt şekillerle dikkat çekmeye çalışır iyi günler

SeulgiWendy

Haha sen Kpopu çok yanlış anlamışsın Kpop’un içinde her zaman konsept vardır canım benim dikkat çekmekle alakalı değil bu kaldırıp kaldıramamak ile ilgili bence stream yapmaktan beynin yanmış senin git streama devam et 🙂 sonrada bizi dünya dinliyor:D

BlueElf

Haha sadece güldüm kendini mi tekrar ediyor😂

EXO-Aeri

Bu arada Tempo ve Lotto faciaysa BWL ne o zaman? Hazır yorum yapmışken sorayım dedim 🙂

...

BWL Dünya hiti. Lotto, Tempo, Power yalnızca kpopcuların duyacağı isimler

EXO-Aeri

BWL mı dünya hiti shdhdjchx Sadece Armylerin beğendiği bir şarkı. Armyler dışında hiç kimse açıp dinlemez bile. EXO ise hayran olmayanların bile dikkatini çekiyor, kpop ile alakası olmayan kişiler bile Exo’yu beğeniyor. Bunlardan birisi de benim bu arada. Kpop ile pek bir alakam yok ama gel gör ki konu Exo’ya gelince akan sular duruyor. Adamların yaptığı müzikler yabancı artistlerin yapabileceği seviyede müzikler. Öyle sizin gibi zevksizler anlamazlar. Her neyse, size Bts’ten oluşan küçük dünyanızda mutluluklar diliyorum 🙂

Misafir

ben bilmiyorum BWL ne, yenen bir şey mi? 🙄😅

Kill This Love Shot

Senin gibiler yüzünden BTS den soğuyorum ha ayrıca Tempoya ve Lottoyo facia demek için daha iyisini çıkarmak lazım değil mi? Daha iyisi var da biz mi görmüyoruz neöshsksns

...

Aynı pencereden farklı manzaraya bakamazsın zaten. Açı değiştirmeyi dene

reveluvie

bwl’ı sadece 1 kere dinledim o da halsey olduğu içindi ve sonuç hüsrandı üzgünüm.. sadece armyler dinleyince dünya hiti olmuyor. love shot gibi coverının yapıldığını falan da görmedim garip geldi dediğin bilmem

...

Ki sizin soğumanıza ihtiyacımız yok yalnızca sizi geçmiş olmamız bile size nefret sebebi. O yüzden işine bak

Kill This Love Shot

Aw yazık sana stream yakmış o küçük beynini bir de diyor ki sizi geçmemiz bile nefret sebebi xklsbslshsösnms yoksa sizin nefret etme sebepleriniz bu mu? Hümanist insancıl fandom melek fandom imajınıza ne oldu? En çok acı çeken hep zorbalığa uğrayan yazıl fandom jdnsjksbsjsbsbs yazık size, ne kadar düşük olduğunuz belli sonuçta fandomunuzun ıq ve yaş aralığı belli ne diyeyim

EXO-Aeri

Bizi geçmiş olmanız bile nefret sebebi mi? Ona bakarsan Exo’nun comeback yapıyor olması bile sizin için nefret sebebi, bu bile sizi delirtmeye yetiyor. Mademki Exo’nun kötü olduğunu düşünüyorsunuz ve sevmiyorsunuz, neden Exo ile ilgili bir gönderiye yorum yapıyorsunuz ki? Ben olsam sevmediğim bir grup/sanatçı ile ilgili olan bir gönderiye yorum yapmam, ilgilenmemeyi tercih ederim. Böyle yorumlar yaparak boşu boşuna insanları üzmeye gerek yok.

Misafir

lotto’ya facia demiş 😂😂😂 iyi güldüm.

Jejeje

Kudurmaya devam

KINGEXO

Azıcıkta şu koşede ağla bakayım

Ree.a

EXO konsept kralı, ağlayarak günlüğüne yaz askim.