[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor

Youtube’da trailer da yayınladılar

[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor[PANN] ITZY 17 Ağustos'ta geri dönüyor

Bu sefer harika bir konsept geliyor, izleyin

Gönderi tepkisi [+181, -136]

1. [+346, -25] Bu seferki ITZY geri dönüşü için tahminlerim: “Utangaçlığından gına geldi, sen sensin, ben benim” “Yeah yeah yeah yeah diğerleri ne derse desin ben kendimim, hiç utangaç değilim” “(Şarkı ortalarından sonuna doğru bir dance break) Dung dung tak du-du-dung tang dung dung tak du-du-dung tak Hey!”

2. [+340, -24] Konsept sorun değil. Sorun şarkı sözleri. “Ben benim, özgüvenli biriyim” demek için bir sürü farklı konsept ve metafor kullanabilirler. Farklı şeyler deneseler insanlar böyle konuşmaz ama şarkı sözleri o kadar basit ki.. Bu temayı sürekli “Ben benim, olmak istediğim kişi benim, kendi istediğim gibi yaşayacağım” diyerek sunuyorlar ve bıktım artık. IU’nun Bbi Bbi’si gibi metaforlu ve ilginç bir şey yapsalar bu kadar bariz belli olmazdı

3. [+113, -3] Umarım bu seferki şarkı sözleri farklıdır

4. [+109, -3] “Ben kendimim” konsepti güzel ama şarkı sözleri kötü ve çok çocuksu ㅋㅋ sözleri çok basit ve buna melodi de ekleyince kulağa çocuksu geliyor. Şarkı sözü yazarını değiştirirler umarım

5. [+84, -22] Red Velvet havası verdi bana

6. [+69, -13] Ha? Benim sevdiğim bir grup ama? ITZY dışında şarkılarında bu konulardan bahseden grup yok

7. [+62, -8] Sırf teasera bakıp şarkı sözlerini tahmin etmişsiniz ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ siz JYP’de mi çalışıyorsunuz? “Utanma, gel bana” tarzı şarkı sözleri de olabilir? Konseptten bıktığınızı söylüyorsunuz ama daha konsepti görmeden nefret yorumu yazıyorsunuz

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
181 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Selin

E sizin son zamanlarda göklere çıkardığınız şarkılarda da anlamlı cümleyi geçtim anlamlı kelime yok bada bim bum falan filan 😄😄😄

in-somnia.exe

Ya nw alaka

94220718_3811111665597940_5986426353191223296_n.jpg
FOD

Hiç beat yoğunluklu bu tarz şarkı duymadiniz mi çıldıracam ya..sanki tüm şarkı o kisimdan ibaretmiş gibi salak önyargılarınızdan bıktım..her şarkıda full sözler ön planda olmak zorunda değil, olsa da zaten anlamayacaksiniz bu neyin tribi ya..saçmalık resmen şarkıların tarzina bile laf ediyorsunuz..dinlerken eğlenmek, mutlu olmak neyinize yetmiyor..bir kesin ya o şarkı bu sene pek çok ilki başardı bir kpop grubu için, haşmetli hylt a saygi duyun

Last edited 5 gün önce by FOD
Spam yiyen SEN

Bl*nks nasıl konuşur:

Evet kesinlikle Rampapampa ve sonra bana dedi ki dududu ben de sen ne diyorsun be bada bim bada bum dedim ee haliyle whatta bum bum oldu bara Bing boom derken dum dum duru falan işte canım

Henna

Nefretini bp gönderisine sakla burada harcama

Spam yiyen SEN

Yooo ben her mecrada belli etmek istiyorum.

Eth

Takıntılı manyak

EehF0iuU8AEIQT1.jpeg
Hgs

Yani nefreti bu postta yaymadığı sürece nefret yayması sizin için kabul edilebilir öyle mi ? İnsanların bana dokunmayan YILAN bin yaşasın bencilliği ve duyarsızlığı inanılmaz doğrusu..

Eth

Dün gidle da böyle bir şarkıyla dönüş yapti ne var bunda..şarkıyı dinlerken eğleniyorsan mutku hissediyorsan tamamdir sanki sözlerini anlıyormuş gibi dert ediyorsun..sen fazla kasıyorsun , dinlemiyorsan dinleme ama diğer insanlarin müzik zevkine karışma

Spam yiyen SEN

Aynı şey bende bp de oluyor sjsjjs bak şimdi:
şarkıyı jennie başlatır
sonda dance break adında bir beat olur ama dans falan etmezler sadece ellerini kollarını sallarlar
nakarata da şarkı sözü eklemeyeceksin bir bakış at durduğun yerde iki el kol hareketi
ek olarak saçma sözcükler ör dududu, rampapampa, dum dum dum duru, bum bum gibi
Tebrik nur topu gibi bir bp şarkınız oldu.

Nabirella

Buna katılıyorum. Buna müzik terminolojisinde gibberish song da deniyor genelllikle melodisi ve altyapısı oluşturulmuş şarkıların sözleri yazılmadan önce bu bimburumi bam, pang, dadada, yehu gibi sesler kullanılıyor. Eğer bir şarkının asıl chorus kısmını bu tarz gibberishler oluşturuyorsa lirikarite(söz yeterliliği) açısından vasat şarkılar ortaya çıkıyor ve ne yazık ki kpop şarkıları birkaç grup haricinde sürekli bu tarz şarkılara kaçmaya başladı.

la cha ta

Ne yazık ki doğru

Kira

Kpop grupları, bir şarkı tutunca sıkılana kadar o konsepti kullanıyorlar. 3 4 yıllık gruplar bile kendilerini tekrar ediyorlar.

***

Bu seferde harika bir konseptle geliyolar. Bu tittle cikarttiklari diger tittlelardan farkli olacak. Yani farkli bir konseptle gelecekler. Her Itzy haberinde surekli konseptlerinden bahsetmeniz cidden kabak tadi verdi. Kpop camiasinda o kadar cok kendini tekrar eden gruplar var ki ama gozunuzde yine de kendini en cok tekrar eden grup Itzy. Komiksiniz cidden. Elestiri yapabilirsiniz yapamazsiniz demiyoruz ama seviyesiz elestirilerinizi kendinize saklarsaniz seviniriz. Klip ciktigi zaman gorusuruz sizlerle koreli ve turk netizenler. 180 derece donmenizi dort gozle bekliyorum 🤩 Simdi Itzy hakkinda bir sey bilmeyen, grubu tanimadigi halde haz etmeyen turk netizenlerimiz gelir sey derler “Guzel olup sarki soyleyemeyen ve dans… Read more »

MeU , Once and ReVeluv

Ağzı olan konuşuyor. Bence şu ana kadar ki her cb de farklı bir mv yaptilar ama kendimi seviyorum teması sıkıyor biraz BENCE

erh

blackpinkte sürekli bak bana cok havalıyım konsepti yapıyor ama kimse bundan bahsetmiyor asdgsjak hadi vuralım kıralım seni dududu ile vururum bi bana bak bi sana bak özellike 2018 yılından beri böyle

...

BP silkti seni herhalde alakalı alakasız her yere kızları dahil etmene bakılırsa

Blue

Burda konseptlerinden çok sürekli aynı sözleri tekrar etmelerinden bahsetmişler yalnız. Blackpink Girl crush konsept yapıyor evet ama şarkı sözlerinin tekrar ettiğini düşünmüyorum. Ayrıca kpopdaki grupların büyük çoğunluğu dağılana kadar başladığı konseptle devam ediyolar tek Blackpinkle alakalı bir durum değil. Kaldı ki Bp’in as if it’s your last gibi bir şarkıları var her an böyle bir şarkıyla geri dönebilirler. Ağustosta çıkacak şarkının bu tarz olacağını düşünüyorum.

TheBlackandWhiteandGrey

Kendimizi anlatmak zorunda değiliz bırakın hala “aYnI konSepT YapıYrlAr ühü” desinler. Sözleri okuyup idrak eden bir kişi bunun böyle olmadığını biliyor bunlar da nerden vursak diye düşünüyor.

Leyla

Duduu dudu duu ve
Dun dun dun dun dun, dun dun dun dudun
Aynı şey değil mi? Klipler de hep aynı tarz olduğu için 4Dden sonra hiç birini izlemedim.
erh katılıyorum 2017-den sonra anlamsız şarkılar çıkardılar amma kimse bir şey demedi sjjsjs

Last edited 6 gün önce by Leyla
SGJK

Allah Allah beat yoğunluklu hiphop bir şarkı hylt, nesi yanlış bunun? Böyle şarkı hiç duymadın mi ? Her şarkı sözlere dikkat çekmek zorunda mi ? Ve geri kalan sözlerine baktın mi acaba ? Ordaki mesajlara bakmali ve üstünüze alınmalıydınız oysaki ve klipler ayni tarz mi ? Yüksek kalite olmasi ayni tarz mi demek oluyor ? Ah sinir bozucu ister dinle ister dinleme 2020de bir idol grubu tarafindan pak yapan ilk şarkı olan ve totalde 12 pak, 57 rak ,hala korede listelerde top 3 de bulunan ,insanlar tarafindan sevildiği için dinlenen hylt herkesin zevkine hitap etmek zorunda değil ve bpnin şarkıları… Read more »

Alice

İzlemeyip dinlemediysen nasıl aynısı diyorsun malum mu oluyor şarkılar sana? ”Dinlemediğin” şarkıların sözlerinde mantıksız bulduğun yerler neresi çok merak ettim. Ne enstrümantal versiyonları dinlemişsiniz ne de kliplerdeki süreklilikten haberdarsınız boş boş yorum yapıyorsunuz. Blackpink’i sevmiyorsanız sevmiyorsunuzdur, bence şöyle diye desteksiz sallamasyon bahaneler sunmak zorunda değilsiniz.

TheBlackandWhiteandGrey

Keşke BP in ne yaptığını bilsen.. 4D girl crush bir konseptti KTL toxic bir aşktan kurtulmayı anlatıyordu (birçok insan verdiği mesajı çok sevdi bu arada) HYLT ise hiphop. Açıkçası size kızmıyorum bunlar aynı dediğiniz için siz onları aslında yazdığınız gibi görüyorsunuz yani her seferinde GÜÇLÜ. Bu yüzden ne yapıyorsanız yapın ama BP den vazgeçin sıkıcı ve primcisiniz

luka

.

9B38BA48-0456-4578-A007-49E658FE2551.jpeg
TheBlackandWhiteandGrey

Kanka aldım helal et

FOD

Bu sitede bana gına getiren birkaç userdan birisin..hatta 2 tane var, diğerisin işte tahmin et kendi durumunu..

EeKzelCXsAEdh4d.jpeg
Last edited 6 gün önce by FOD
SGJK

Bol kefeden sallayan bir user daha…şu yorumlari yapip bir de bp stanliyorum ,yanlış anlamayin demezler mi ? Tamam hiç yanlış anlamıyoruz , biliyor musun ..Hem cahil hem güçlüler shshsh

EeKz4A-WoAIrHzO.jpeg
Last edited 6 gün önce by SGJK
Bqşn

aşırı haklı yorum twice ve blackpink kadar kendilerini tekrar eden grup yok ve en zirvedeki gg lar da onlar 😀 yazıp piyasayı silktiler rtık

Soya

Buna katılıyorum ama biraz daha düzgün bir üslupla yazabilirdin sanki

bokunohero

Bence DDDD tuttuğundan beri aynı tat veren şarkılar yapmaya başladılar. Açıkcası Blackpinkin eski şarkıları çok daha kaliteli ve güzeldi. Bir nevi sana hak veriyorum ama fanların sana karşı savunmasıda normal. Önemli olan o fanların Bpyi savunurken Itzye sallamaması.

...

Yav bu tiplerin derdi bir grubun kendini tekrar etmesi falan değil öyle olsa birbirinin aynısı olan oppalarına fan olmazlar ki kpopta bir şey tutunca en ala grubun bile popüler olanı yaptığı gözle görülür bir şey ama bunların tek derdi kız gruplarını gömeyim erkek gruplarını öveyim sallayayım benim grubumdan daha fazla tanınmasın sevilmesin övülmesin falan

erh

erkek grubu sevmemem şokunu yaşamak ister misin ahskaagaha

Hgs

Tabi tabi…btsyi övüp özellikle bpyi gömdüğün yorumları arşivden bulup getiririm ama..kuyruklu yalanlarda bugün 🐍

Last edited 2 gün önce by Hgs
Nokta

Açıkçası teaserı çok beğendim 🥰 Wannabeyi sevmiştim. Merakla bekliyorum. Ayrıca sürekli aynı dönüyorlar diyenler bazı gruplara daha çok bakmalı. Sürekli aynı şeyler yapanları göklere çıkartıyor birileri.

SGJK

Birileri birilerini göklere çıkarıyorsa hak ettikleri içindir merak etme..göğün bir tık ötesi stratosfer ,imkan olsa oraya da çıkarır birileri hiç endişelenme..hak ettikleri,sevdikleri ve genel müzik zevklerine hitap ettikleri için olabilir bu durum ..ve bu da kimseyi ilgilendirmez öyle değil mi ? Kimse kimsenin müzik zevkine bence karişmasin, emeklere saygısızlık etmesin ve dünyada birçok müzik çeşidi ve tarzi olacağını ve istenilenin kullanacağını bilerek at gözlüklerini çıkarsın..

Nokta

Hak etmediklerini söyleyen ya da insanların zevklerine karışan mı oldu?? Demek istediğim aynı konsept yapan kendilerini tekrar eden KPOP da bir çok grup var. Biirini eleştirirken diğerini göklere çıkarmak ne kadar doğru bilemem.

Last edited 5 gün önce by Nokta
SGJK

çok duyarlisin vay canına 👏👏 çok haklı bir isyan kpopie dünyasına karşı şuan ..

Nokta

Duyar kasmaya gelmiştim sana denk gelmiş demek…..

SGJK

Anlamıştım onu zaten ilk bakışta 👌

loonaverse

Nefret yorumluk bir şey yazılmamış, ben de sevmiyorum sürekli aynı şeyleri yapmalarını. Umarım bu sefer “Kendimden utanmıyorum, ben buyum.” gibi bir şey çıkarmazlar değişik bir şeyler olur..

MeU and Once

Twice:shy shy shy
Itzy:no shy
Twice………(shy shy shy)

bokunohero

ne alaka

MeU , Once and ReVeluv

Anlamadıysan ben ne yapayım

bokunohero

twice haberleri bitti başka haberlerdede mi twice ı katacaksınız cidden.

bokunohero

yorumunu yanlış anlaşılabilir bir şekilde yazmışsın yapacak bir şeyin yok

MeU , Once and ReVeluv

Off sadece aklima geldi ve yazdım bu kadar!

MeU , Once and ReVeluv

Özür mü dileyeyim . Ben gayet anlaşılabilir yazdığımı düşünmüştüm ama neyse sıkma canını

MeU , Once and ReVeluv

Ve özür dilerim

WIZ*ONE Sakura

Dilemek zorunda değilsin

bokunohero

yok özür dilemeye değmez boşver

MeU , Once and ReVeluv

Diletmeseydin keşke. Seni kırdığımı sandım. Bu konularda cidden hassasım ve özür dilenecek bir durum. Eger yanlış anladıysan bu bende olan bir problemdir

MeU , Once and ReVeluv

O zaman diğerlerini neden uyarmadın . Blackpink haberleri bitti şimdi başka haberleredemi katacaksınız demedinde olaya katildın o zaman bu saçma oluyor ki benim yazdığım şey Itzy ile alakalı.

WIZ*ONE Sakura

Nite diletecek duruma getirttin. Garezin mi var arkadaşa? Diğerlenide uyar o zaman 😡

WIZ*ONE Sakura

Biraz abartmışsın , kız senden özür bile dilemiş seni kırdığını sanmış . Pes doğrusu!

MeU , Once and ReVeluv

Anlamadıysan ben ne yapayım?

What

Duyanda diğer grupların şarkı sözleri çok mantıklı sanır. Severek dinlediğim gruplarda dahil kpop şarkılarının %95 inin sözleri anlamsız zaten. Ben zaten anlamadığım için sorun yok ama anlasaydım muhtemelen ne anlamsız diyip çoğunu dinlemezdim. Türkçe pop dinlemiyorum bu sebepten mesela. Yani diyeceğim o ki itzy nin sarkilarinin sözleri diğer gruplarin şarkıları ile kıyaslandığında daha güzel ve mantıklı bence

***

+sonsuz

KINGEXO

Şahsen benim takip ettiğim bir çok grubun şarkıları oldukça anlamı hatta anlamını çok beğendiğim için bile dinlediğim şarkılar var. %95 diyip büyük bir kısmını bu kalıba sokmak mantıklı değil bence.

Amanın

Katılıyorum exo, bts, Pentagon, ikon, seventeen, btob, monsta x ve daha adını sayamadığım bir çok grubun çok güzel anlamlı şarkıları var size denk gelmemiş olabilir ayrıca anlamını bilmeden şarkı dinlemek tuhaf değil mi ya? Ben dinleyemiyorum en azından.

What

Evet çoğu grubun anlamlı birkaç şarkısı var. %5 lik kısmı da onlar için ayırmıştım zaten. Ama genel olarak sözlerinin saçma olduğunu düşünüyorum. %95 olmasında %80 olsun hadi

Hgs

Blackpink stay dinleyin,öneririm.Sözleri de melodisi de çok güzel.. jennie ve jisoonun yaziminda katkıları var..

Pass

Şarkıların sözleride özneldir aslinda kisiden kişiye hatta icinde bulunduğun druma göre bile değişir benimde eskiden dinlediğim be sözlerini sevdiğim şarkılar şimdi anlamsiz geliyor diyeceğim o ki ona göre %95 anlamsızdır sana göre % 95 anlamlidir bir birnizi uzmeyin bir şarkıyı sevmek için sadece sözler gerekmez müziği nakarati bunlarda o sarkinin bir parcasidir ve sarkiyi sevdirir bu yüzden müziğin dili evrenseldir yani bence anlayamadığı bir şarkıyı dinlyor diye birisi tuhaf olmaz.

What

Başlık şarkılarının %95 i diyeyim madem.

KINGEXO

Başlık şarkıları hit olmak için genelde duygudan çok enerjik tercih ediliyor bu yüzden anlamlı olmadığı doğru, tabii her grup için geçerli değil ama çoğu grubun albüm içindeki şarkıları daha anlamlı oluyor. Exo, bts, rv, mamamoo gibi grupları takip ettiğim için bu sıkıntıyı hiç yaşamadım.

Ree.a

Başlık şarkılarının sözleri hep mantıksız oluyor cidden. Kendi stanlediğim gruptan örnek vereyim mesela -NCT-; Bana göre Punch acayip mantıksız. Ama Make Your Day acayip iyi bir şarkı benim için. Ya da Cherry Bomb ve Paradise. Genelde başlık şarkılarının ritim ve dans için oluşturulduğunu düşünüyorum. Yani sonuçta promosyonu yapılan şarkılar onlar ve Kpop da zaten dans+şarkı üzerine kurulu bir sektör.

Soya

Kesinlikle+

la cha ta

Aynen

Nur 🌼

İnsanlar Red Velvet’ten bahsedince hemen niye eksi atıyorlar. Herşeyiyle mükemmel bir grup. Gerçi bu durum Bp, Twice ve diğer kız grupları içinde geçerli

MeU and Once

Kesinlikle evet

Miyav

Aynı atarlı giderli şeyleri blackpink de yapıyor onlara aynı tepki verilmiyor?

SGJK

Bpninkiler atarli giderli değil arkadaşım git oku şarkı sözlerini..bu ne önyargı ya ? Kidemli grup bp ile çaylak itzy i bir mi tutuyorsun ? Bp kendini kanıtlamış , şarkıları ve tarzi o şekilde sevilmiş kpopta öncü gruplardan biri..ve dert atarli giderli olmasi da değil çok güzel diss parçaları yapilabilir ve bp bunu iyi yaptığı için seviliyor , burda sözler genelde kalitesiz ve çocuksu dert bu..bpnin çoğu şarkısı ya aşk ya da diss üzerinedir ve çocuksu değil kesinlikle..bu tür bir önyargıyla gelmeden önce iyi araştır..mesela pwfda aşki arıyorlardı, aiiyl de aşki buldular, 4d de bu aşkın onlara iyi gelmediğini anladılar ve… Read more »

Last edited 6 gün önce by SGJK
Miyav

Dinledim zaten? Ve bence itzy şarkıları nasıl çocuksuysa blackpinkin de öyle. En azından benim için böyle.

SGJK

Sözlerine baktın mi cidden ?Karşılaştırilamaz üzgünüm ..fakat saygi duyuyorum istemiyorsan dinlemek zorunda değilsin ama bari her şarkıyı genelleme..ve her diss içerikli şarkıya çocuksu diyecekseniz ohoo neyse..

Last edited 5 gün önce by SGJK
Miyav

Çocuksu demek benim için bu tür diss ve basit sözler içeren şarkıdır. Bir şarkıda bin kere, bir kendine bak bir bana ve dududu geçmesi sizin için çok anlamlı ve çocuksu olmayan bir şarkı olabilir. Ama benim için değil. Bir şarkının anlamsız olmasıyla bir derdim yok ama gayet basit sözleri olan bir şarkının öyle olmadığı iddia edilince böyle yazmak istedim. Ayrıca her şarkı öyle diye bir şey demedim geneli öyle.

Last edited 5 gün önce by Miyav
SGJK

Şarkınin tek kısmı o değil ama sen bilirsin ..hylt beat ağırlıklı bir şarkıydı başı yavaş ilerlerken daha sonra hiphop kısmı geliyor ve o kisim beat ağırlıklı..neyse neden kendimi yoruyorum ki hylt bazi kişiler beğenmese de bu sene bir idol grubun kıracağı bir çok ilki yapti , listelerde genel kitleyici beğendiği için uzun süredir iyi bir durumda ve dünya rekorları kirdi..herkesin müzik zevki ayni değil , olmak zorunda da değil tabi ama bu tür şarkıları küçümsememek lazım beğenmiyorsanız bile..

Alice

Ya arkadaşım kpop’ın efsane olmuş şarkılarının çok büyük bir kısmında “ddu du ddu du” gibi ağza takılan sözler yok mu? Genre’nın olayı bu zaten hayatın sırrını keşfetmek istiyorsan başka eserlere bak o zaman?

Alice

Itzy’nin sözleri ile blackpink’in sözleri arasında nasıl bir kesişim kurdun merak ettim. Itzy yaşlarına uygun teen crush konsepti yaparken blackpink’in şarkılarının teması daha olgun. Ayrıca konu Itzy, Blackpink’e nereden bağlama ihtiyacı hissettin?

Bqşn

vay mq ne kadar da anlamlıymış biz nası anlamadık bunca zaman xdkljcsoıdlşskfcdplwajdfhjeklsdşferugdhjıfkersgıhrejkdslfpourdflkerjjfck

SGJK

Stay dinle o zaman fazla anlam ariyorsan ve her şarkıda sözler öne çıkmak zorunda mi ? Zaten az şarkımiz var sanki 100 şarkımiz varmış da aynıymış gibi konuşuyorsunuz..titlelar dışında da şarkılar var ama hepsine anlamsiz diye etiket yapıştırmak daha kolay tabi👏👏 dinlemeyin peki ama gerçekten güzel şarkıları var , sirf önyargılarınız yüzünden kendinizi farklı belki de seveceğiniz müzikten mahrum bırakırsiniz ..tabi bu yine umrunuzda değil at gözlüğü tabi..müthiş 🤙

SGJK

Klibinin analizinin yapıldığı çok güzel videolar var youtubeda..vermek istedikleri mesajlari çok iyi yakalamışlar..anlayamadiysan git izle..fazla yüzeysel bakıyorsunuz bazen her şeye , sizin gördüğünüz gibi değil her sey…Hyltdeki mesajlarin klibe nasıl yansıtıldığı , yunan mitolojisinden alinan hikayeyi ve hikayenin alt yapısını, klipteki sembollerin ve heykellerin sembolik anlamını göremeyebilirsiniz anlayışla karşiliyorum..

erh

olay vermek istediği mesaj değil ki gerçekten teddy artık o kadar zorlama sözler yazıyor ki yabancı piyasaya da göndermek için bütün sözler ingilizce araya korece katıyor bunu somiye de yapmış mesela bence bu şarkının estetikliğinden değil sadece yapılmak için yapılmasından kaynaklanıyor. hiçbir anlamı yok şarkı bile insana itici geliyor

SGJK

Tamam kanka al sana müjde bu albümde Teddy çok az yer almış,farklı yerli ve ünlü yabanci yapımcılarla çalışılmış..mesela Ryan tedder ve Ariana Grandenin yapımcısı Tommy kızlar için şarkı yaptıklarını onayladılar ve bunlar sadece bildiklerimiz.. şarkılar çıkınca bolca dinlemeyi sakın unutma olur mu ❣

Last edited 5 gün önce by SGJK
Miyav

Her eleştiriye pire gibi zıplamamayı öğrenmeniz dileğiyle. Yok şu kadar rekor yok bilmem ne bunlar o kadar saçma ki gözümde. Hayır yani bunlarla övünen fanlar sanki grubun bir üyesiymişçesine ya da bu kendi hayatlarındaki en büyük ve önemli başarıymışçasına anlatıyorlar ya buna üzüluyorum. Biraz kendinizi düşünün. Ama şimdi siz her şeye bir cevap yetiştirdiğiniz için boşverin böyle devam.

SGJK

O rekorlar çoğunlukla fan eserleri ve fanların da emekleri var biliyorsunuz değil mi ? Fan kültürünü anlamanızı beklemiyorum..yanlış konuşursan cevap vermekte özgürüm ..yapacak bir şey yok , üzülme bu kadar..kendi hayatıma zaten bakıyorum merak etme ama bu da benim hayatımın başka bir parçası , 4 yıldır takip edip sevip dinliyorum ve bilgisiz olduğunu düşündüğüm yorumlar canımı sıkıyor

Last edited 5 gün önce by SGJK
Miyav

Daha fazla yazmak bile istemiyorum. Çünkü anlamak istemeyen anlamıyor. Hakaret olmadığı surece İSTEDİĞİMİ YAZMAKTA ÖZGÜRÜM. Ayrıca sen yanlış buldun diye bir yanlış olması wtf?? 😂😂

Last edited 5 gün önce by Miyav
in-somnia.exe

Yalnız çoğunuzun yaptığı eleştiri olmuyor

koniçiva

Antilerden eleştiri yapiyorum sadece savunması 😂 kulaksızdınız şimdi de okuma yazmayı bilmiyor oldunuz. Girl crush konsept yapmaları her şarkıda aynı söz içermesi demek değil. İnsanlar güçlü kadın görmek istiyorlar. Siz oppacılarda güçlü kadın görünce nefret kusuyorsunuz. Yazık cidden.

Miyav

Psnzbshdhdhdhd komikmiş bu ya

Annie

Tüm şarkılar arasında en anlamsızı bu o da sadece nakaratta

8F7BDF1F-FAF9-4C8D-A3C9-182736A014A9.jpeg
Last edited 5 gün önce by Annie
MeU , Once and ReVeluv

Twice daha çok cute konsept blackpink daha çok girl crush red velvet her ikisinide yapıyor. Itzy kendimi seviyorum. Gruplarin yaratmaya çalıştıkları imajlar bu şekilde olduğu için böyleler , kısacası birbirlerini tekrar etmiyorlar

Miyav

Ben buna zıt bir şey demedim sadece şarkıların hissettirdiğiyle alakalı bahsettim ve sözlerin basitliğinden. Dediğin şeye katılıyorum zaten
Bu sitedeki bazı okuduğunu anlama zorlukları canımı sıkıyor.

Last edited 3 gün önce by Miyav
Bqşn

kız gruplarını stanlemiyorum ama bu yorumları yazan kişiler hiç dönüp kendi gruplarına bakmıyorlar.yıllardır vokalleri ve repleri olmadan aynı konseptleri önlerine koyan twice’ı yukarılara taşıyıp bir günde inanılmaz izlenmeler veriyor ve onlar melonda inanılmaz sıralara ulaşınca kimsenin sesi çıkmıyor. blackpinkin tüm şarkıları birbirinin devamı gibi konseptleri hep aynı hatta mvları aynı yerde çekmiş gibiler, rose’nin burunden gelen sesi gerçekten sinir bozucu… itzy de kendini tekrar ediyor ve tabii ki tepkiler haklı ama buraya once ve blinklerin yorum yaptığını görünce söyliym dedim :d kendi grubunuza bakın önce

Miyav

👏👏

FOD

Biz yorum mu yapıyoruz özel olarak ? Bize gereksiz yorum yapıp ortaya atıyorlar, biz de cevap veriyoruz..biz zaten kendi grubumuza bakıyoruz da diğerleri bizimkilere fazla merakli ve ilgililer..ayni konsept mi ? Sabir yarab nasil peki ayni konsept hadi örnek ver ? Ktl dibine kadar dark konseptti ve elektropop-rap- trap bir şarkıydı , hylt zaten bpnin daha önce yapmadığı kadar ağır bir hiphopdu ve konsept ktlden alakasiz yine , 4d pop-rap ve trap..ne koşuşuyorsunuz cahil cahil anlamak zor abi ? Cidden bu sitede çoğu kişi müzik cahili , siz ayirt edemiyorsanız ayni mi olmuş oluyor ? Konsept, klip aynıymış da bilmem… Read more »

Last edited 5 gün önce by FOD
Bqşn

Müzik alanında bilir kişiymişsin gibi yorum yapmışsın. Sana ben müzik alanında profum demedim. Buradaki çoğu kişi gibi sadece müzik dinliyorum. Birkaç yıl öncesine kadar blackpink dinliyordum ancak artık şarkıları çıktığında bakma gereği duymuyorum çünkü heyecan kalmadı. Kulağı ve gözü olan herkes konseptlerinin aynı olduğunu biliyor zaten. Burada bana cahil demeni de hiç anlamadım. Blackpink bu yprumu görseydisenin kadar alınmazdı :d Sen sürekli dinlediğin için sana waow geliyor olabilir. Ya da hayranları olduğun için bazı şeyler sana mükemmel geliyoe olabilir ancak değil. Tabi ki şuan zirvedeler ve bunları hayranlarına borçlular. Ben sadece burada saçmalayan blink ve once lara söyledim ve söylediğimin… Read more »

FOD

Toksik mi ? Cevap veremeyince karşı tarafi toksiklikle suçlamak da moda herhalde..sana dogrusunu anlatıyorum hala gözü olan kulağı olan ayni konsept der diyorsun snshs kim ayni konsept diyorsa cahildir kusura bakma..gelişme yokmuş ilerleme yokmuş ne kolay emeklere saygısızlık yapıyorsunuz..o gruplar zirvedeyse bunu hak ettikleri ve büyük kitleleri kendilerine çekebildikleri ve emekleri içindir..beğen beğenme ama saçma sapan yok konseptleri ayni, yok ilerlemiyorlar diye kendi kendine saçma sapan savunma argümanları türetme çünkü net olarak değil ..nereye kadar gidecekler ben söyleyeyim 3.nesilin kraliçeleriler şuan ve hep öyle hatirlanacaklar ileride de..sana altında anlamlar ve mesajlar var diyorum çünkü anlamsiz diyorsun ne demeliyim sana …ve… Read more »

erh

müzik cahili agjsksksmsks blackpink dinleyen birinin müzik hakkında konuşması iğrenç bir fandom olmada adım adım ilerliyorsunuz ayrıca şarkının altındaki mesajı neden millet anlamaya çalıssın bi bana bak bi sana diyor bunun altındaki mesajı çok merak ettim fanları hakkında tek bir iş yapmayan bir grup tek meziyetleri onları tanımayan markaların modelliğini yapıp insta da paylaşmak biri bile şarkıcı olmalarına rağmen cover paylaşmışlıkları bile yok böyle insanlar da ne buluyorsunuz acaba neyse 1 yıl sonra dağıldıklarında anlarsın hatanı jskskskd

FOD

SAYGISIZ,SEVİYESİZ VE MÜZİK CAHİLİ BAŞKA BİR İNSAN BENİ İYİ DİNLE.. öncelikle müzik hakkında konuşmaya çalışıyoruz öyle değil mi ? Bilmeyen insanlarla ne kadar konuşulursa o kadar gerçi..Bunu bir iyi kavrayalim , konuyu bulandırma ve saldırma..bak beğen beğenme umrumda değil ama insanlar kızlara ve biz anlara SAYGİ duymayı artık öğrenin, biz kum torbası değiliz ve cevap veririz alışın buna… hem kızlara hem biz fanlara hem de o müziklere emek veren insanlara SAYGİ duy..sen kimsin de müzik kalitesinden konuşuyorsun ? Ne biliyorsun da konuşuyorsun..cover baya atıyorlar merak etme, YouTube kanalları,konserleri cover şarkılarla dolu , marka itibar oranları yüksek bircok değerli markanin global… Read more »

Last edited 5 gün önce by FOD
Bqşn

inanmıyorum bir insan daha toksik olamazdı 😀 blackpinkten çok daha başarılı gruplar geçti bu sektörden canım modelliği çok iyi yapıyorlar keşke müziği bırakıp direkt oraya yönlenseler de biz de garip dundanbumdangum falanlı şarkı sözleri duymasak.. dumdandundamın çok anlamlı olduğunu da unutmuşum sorry ayrıca gerçekten iğrenç bir fandomsunuz 😀 yaş kitleniz çok küçük ve her şeye saldırıyorsunuz (şuanki gibi) blackpinki bir ya da iki yıl takip ettim fanlarla iletişimleri de sıfır size üzülüyorum..

FOD

Fanlarla etkileşimi sıfır felan değil kesin şunu ..ilgilenmiyorsan hiç ilgilenme olur mu ? Ben toksik felan değilim ama siz hem toksik hem de saygısızsınız dön bir cümlelerini oku tekrardan asıl sana sormak lazım yaş kaç diye …ne yaparsanız yapın bizden ve kızlardan uzak durum çirkin dilinizi çekin onlardan

Bqşn

olayı buaraya çeken sensin saldırmaya da hala devam ediyorsun yaptığığım yoruma MüZiK CaHİllERi aBİ diye cevap veren birine saygı duymamı da beklemezsin ya kcjndlscsdlk

FOD

Ee yalan mi ? Çok mu biliyorsun ki ? Ayni tarz müzik diyorsun bende sana hayir ayni tarz değil diyorum , açıklıyorum hala ısrar etmeye devam ediyorsun bilgisizliğinde..ne diyim ben sana peki müzik cahili değilsin de nesin ? Ve bana saygi duy da demedim kızlara duysan yeter sadece nefret yorumu yapma bu kadar..

Bqşn

ya sabır MÜZİK TAZI AYNI DEMEDİM KONSEPTLERİ AYNI DEDİM GİT Bİ SÖZLÜKTEN BAK FARKI ANLA. DAHA İYİ GÖREBİL DİYE BÜYÜK HARFLE YAZIYORUM ÇÜNKÜ ANLAMA SORUNLARIN VAR.KULAĞI OLAN KİMSE BLACKPİNKİN ŞARKILARINA ŞAHESER DEMEZ. DOĞRULARI SÖYLEYEN BENİM SEN DE BURDA SAÇMALAYAN OLUYOSUN

in-somnia.exe

Sen mi karar veriyosun kimin kulağı olup olmadığına :D?

Bqşn

EVET CANIM KULAK ALANINDA BİLİR KİŞİYİM

FOD

Nasil bir ayni konsept bana söyler misin ? Mesela 4d , ktl ve hyltdeki ayni bulduğun ana konseptin ismini söyle bana ? Ayni bulunduğun konseptin adi ne ? Ktl dibine kadar dark, hylt hiphop iken ayni konsept diye tutturman …ve nasil saygısızsin ya insanlarin müzik zevkine, bu müzikleri yapan insanlarin emeklerine saygısız ve toksiksin..kime göre doğru? Kendi doğrularını kimseye dayatma ve saygi duy..kulaksız diyor ya kendi kendine..bazi insanlar fazla inatçı, cahil ve gerçekten SAYGISIZ..dön ve saygısız yorumlarını tekrar oku..kendin saldirirken bana saldırgan demen halbuki sadece cevap verirken …pes neyse muhabbeti keselim , bu genel saygısızlık ve saldırganlık midemi bulandırdı..

Last edited 5 gün önce by FOD
...

Kpop kız gruplarına sallayan kadrolu boş yorumcularından birinin fikrinin ne önemi var? Boş yapmayı kes ve ağlayarak günlüğüne yaz kızları nasıl çekemediğini seni nasıl kudurttuğunu ondan yerli yersiz her haberde onlarla ilgili yorum yaptığını hatta yapılan iyi yorumlara bile negatif cevap verdiğini :*

Bqşn

bizim fikrimizin bir önemi yoksa neden burada bize cevap veriyorsun ki… sen önce kendinle çelişmeyi kes sonra cevap ver. ayrıca burada bu konuya içerleyen de sizsiniz kimin ağlayarak günlüğüne yazacağı belli 😀

...

Kes ağlamayı sokarım bağlamayı

Bqşn

evet fandom yaşınız tescillenmiş oldu

erh

ezik:)

FOD

Körü körüne desteklemiyorum , doğrusunu araştırıp bilip de destekliyorum fakat sizler..önyargilarinizdan burnunuzun ucunu göremiyorsunuz hadi titlelari beğenmedin insan albümdeki diğer şarkılara şans verir..kitabin yüzünü açıp sonra burun kivirip kapattığinda o kitap hakkında çok şey bilmiş olmuyorsun..aman neyse beğenmezsen beğenme de her önüne gelene toksik de deme yani hshshs şaka gibi

Bqşn

nereden biliyosun sadece titleları dinlediğimi sana birkaç yıl önceye kadar blackpink dinliyodum diyorum burada herkesin yorumuna yorum yapmışsın zorla bp sevdirmeye çalışıyorsun önyargılı falan değilim blackpinkin çıktığı müzik şovları programları falan da izliyodum yani kızları tanıyorum sadece doğruları söylüyorum ama sana batıyo bunlar…ne dinleyip dinlemeyeceğime de sen karar veremezsin beğenmiyorum çünkü KENDİLERİNİ TEKRAR EDİYORLAR. bu kadar basit ama senin gibi birinin anlamasını beklemek de biraz boşşş… toksik diyorum çünkü öylesin canım. ben fav grubumu bile kendilerini tekrar ettikleri için zamanında stanlemeyi bırakmış biriyim. benim için önemli olan kendinle yarışmak. daha kendilerini geçemeyen grupları da dinleyecek kadar vizyonsuz değilim:D

FOD

Evet kendilerini geçemeyen grup..haklısın..dinle dinleme zerre önemli değil sadece saygı duy yeter , iyi günler

DxlwAvcUYAEuzFq.jpeg
Last edited 5 gün önce by FOD
Bqşn

her şeyi hala ısrarla izlenme falan sanıyosunuz ya ldcjskdjdlıskbiz sana burada konseptten bahsediyorum farklı şeylerden bahsediyoruz anlaşılan… kendi kendini geçemiyor çünkü hep aynı geliyorlar karşımıza… dinle dinleme önemli değil demişsin tüm yorumlar senden ibaret onu beğenmediysen bu şarkılarını dinle onu da beğenmediysen bunu dinle diyip zorla dinletmeye çalışan sensin. gruba zaten saygı duyuyorum onların kişiliğine bir şey demedim şahsi bir şeylerine hakaret etmedim. ama senin gbilerine saygı duymam toksik

FOD

Bu izlenme degildi kanka ama sen bilirsin..izlenme olduğunu nerden çıkadin ? Cahil diyorum bir de kızıyor ..toksik olarak ne yapmışım? Sana hakaret mi etmişim hayir..sadece doğrularımi konuştum durmadan, önünüze gelene toksik diyemezsiniz geçin bunu..hala ayni konsept diyor hayir de ki bana ayni konspet gibi geliyor, bilmediğin şeylerde iddia etmen bu inatlicigin , azmin takdire değer doğrusu..

Last edited 5 gün önce by FOD
Bqşn

senin de inatçılığın göz dolduruyor konseptler tamamen aynı siz de birbirinin devamı diyerek kendinizi kandırıyosunuz bıktım sizin salak salak hareketlerinizden. toksiksin işte kabullen artık:D izlenme olup olmaması ile ilgilenmiyorum attığın sayılarla konuştuğum konunun bir alakası yok okuduğunu anlama sorunların var. cahil olan sensin gerçek dünyaya dön her şey fanlık değil senin gibilerse bizi aşağılara çekiyor.

FOD

Siz kim ? ben size dahil değilim ..Biz birbirinin devami demedik ama mvler arasinda hikaye olarak baglanti kurmak icin fanların teorisi o döngü..ve nasıl toksik oldugumu aciklarsan toksik oldugumu kabul edicem ..tam olarak ben nasıl bir toksik davranış göstermişim ? Tamam aynı konsept diyorsun hadi bana söyle 4de , ktl ve hyltdeki ana konsept ne, ayni bulduğun? Dekor olarak benzetmiş olabilirsin ama ayni konsept lafina hala katılmıyorum ama sana öyle olsun..önemli degil sadece cümlelerine üslubuna dikkat et ben hala temiz konuşmaya çalışırken senin yorumlardaki üslup seviyen düşüyor..her neyse konuşmayı keselim olur mu ? Senin doğruların sana , benim doğrularım bana..ANAHTAR… Read more »

Last edited 5 gün önce by FOD
...

BP ve Twice öpsün sizi oppacı kezbanlar. Kendi gruplarınız çok farklı ya ondan sürekli kız gruplarını b*klayın birde yalandan birini savunuyor gibi davranın. Kpop sektöründe a b fark etmeden her grup aynı sözleri söylüyor sadece melodi değişiyor şunu bir anlayın artık faturayı sadece kız gruplarına kesmekten vazgeçin

Bqşn

oppacı kezban mı kljckldspo gerizkalı….. kız gruplarını stanlemiyorum ama dinlediğim gruplar var ve sektördeki bir sürü grup blackinkten daha yaratıcı ve twice dan daha iyi söylüyor. ama hak ettikleri değerleri alamıyorlar roseun ortalama vokali ve burnundan gelen sesine rağmen onu yüceltiyosunuz zevksiz slaklar. saldıracak yer bulamayınca da erkek grubu stanlememden saldırıyosun. olayın yolundan sapma lütfen olayı kişiselleştiren sizsiniz ilk başta baya saygılı bir dille yorum yapmama rağmen saldırdığınız için dilimi de size göre değiştiriyorum 😀 siz erkek gruplarını ne yaparsanız yapın geçemiyorsunuz bize göre bir rakip bile değilsiniz ondan bu nefretiniz.. burada tüm kız gruplarına bir şey söylememiştim bile ama… Read more »

...

Kes lan kafasını s*ktigim evet kız grubu savunucusuyum ve senin gibi yalaklara harcatmam kızları yeter bunca senedir oppalarınızı t*şağı hürmetine övdüğünüz hemcins düşmanı olup hayal ettiğiniz ama asla olamayacağınız yerdeki kadınları çekemeyip sallama zamanı geçti artık oturduğunuz yerden ağlamaya devammmmmmm oh

Bqşn

kadın düşmanı mı cjdofgşodknjvdpx gerizkalı mısın kızım sen cdkjdkjc kimseyi çekememezlik yapmıyorum beni tanımıyorsun amaçlarımı, hayata bakışımı bile bilmiyorsun.dünya beni tanımasa da senden daha başarılı olduğuma da adım kadar eminim. burada cinsiyetçi küfürler sallayıp kadın düşmanı demen de ayrı bi kafa. ayrıca oppalarımın t*şaklarına kurban ol vizyonsuz. son olarak okuduğunu anlaman için bolca kitap okuman gerekiyor.

...

Başarılıymış ahahahaah Senin ne mal olduğunu anlamak için seni bilmeme gerek yok kapağından belli ne olduğun 😀 Şimdi ağlamaya devam et susmak istediğinde de oppalarınla ilgili hayaller kur fic oku sizin bünyeye anca o iyi geliyor kkdkdk Bundan sonra da ısrarla anladığınız dilden cevap alacaksınız zilli kezban :*

erh

fanlığı bu kadar ciddiye alman annen babana laf etseler böyle sesin çıkmax böyle iğrenç küfürler etmezsin. hayatsız kezban belki de sensindir ezik. kaç yaşındasın 12 mi hemcins deyip hemcinsine iğrenç küfürler edecek kadar rezil birisin sen kafayı yemişsiniz git hayat edin kendine. yorumlarını iğrenerek okudum her şeye atlayan blinkler neden gelip bu kızı uyar mıyor fandomınızı baya güzel temsil ediyor belli ki

JenBellaShakespare

“…”. Of of bu böyle giderse bizim adımız toksiklikten n*h yükselir. Kardeşim, arkadaşım canım biraz daha saygılı mı olsaydın acaba, küfür ettin eline ne geçti? Böyle düşünemez mi, tabii ki düşünebilir. Belki ona göre aynı geliyordur olamaz mı? Belki ona göre sesleri kötüdür olamaz mı? Herkesin kendine has bir zevki olduğunu unutma lütfen, zevkler ve renkler tartışılmaz. Ayrıca burada gelip bir gruba küfretmiş bile olsaydı sen niye onun seviyesine düşersin ki? Biraz daha saygılı ol lütfen.

Küçük bir bilgilendirme: Kezban yalancı anlamına gelir.
Ve ben bunu neden çok büyük bir hakaretmiş gibi kullandığınızı anlamıyorum.

Ashra

Demek red velvet havası aldınız hımm. Neresinden peki? Çünkü illa bir yerinden benzeyebilir bütün gruplar 🙂

FA1B5F05-0E09-405E-80AB-FB364D66670B.jpeg
Nabirella

Red Velvet… kpop sektörünün incileri resmen…. şu haşmete bak

Queengi

Ben de acayip Red Velvet havası aldım. Özellikle Peek A Boo ve Bad Boy teaserlarına benziyor. Ama benim için sorun değil. Şarkılarını merakla bekliyorum. Şarkı sözü konusuna gelirsek anlamadığım için sorun değil ancak anlasaydım ben de bıkabilirdim yani bu konuda haklılar.

bokunohero

TWICE ve Blackpink’i katmayı kesin lütfen. Bu bir Itzy haberi.

Manna

Z kuşağına pompalanan “you are the special one” algısı, sahte özgüven o kadar sıktı ki. Kpopta da bu bir döngü haline geldi herkes ben kraliçeyim ben özelim kimseyi takma sen özelsin diye şarkı yapıyor. Bakalım bu döngüyü kim kıracak

MeU and Once

-Kendini sev
-Kendi tarzın
-Kimse için değişme
-Benim hayatım
-Utangaç olma

Surekli aynı şeyler . Neden ki . Icy gibi olmaz umarı.
Birde Rv Bad Boy ve Peek A Boo teaserlerine benziyor neden ?
Hani bu kızlar sürekli kendi olmamızı söylediki o zaman

Lila

JYP Itzy herhalde Blackpink ve Red Velvet karışımı gibi birşey yapmaya çalışmış ama becerememiş kızların dansları iyi ses için biraz daha çalışmaları lazım şarkı sözlerine gelince ‘ben kendimi seviyorum’ tarzı konstepten çıkmaları gerekiyor

nayeonist

bu kızların en büyüğü 20 yaşında makneleri 16 yaşında ne bekliyorsunuz çok seksiyim falan mı desinler

NetizenP

Chaeryeong yine en az söyleyecekse ve ana dansçı olarak dance break almayacaksa bu itzy’i desteklediğim son şarkı olacak. Chaeryeong çok uzun yıllardır çalışıyor ama karşılığında arka dansçılık yapıyor. Sıkıldım artık Ryujin ve Yeji’nin Chaer’in dans partlarını çalmasından. Üyelerin suçu değil biliyorum,jyo yapıyor. Ama bu kız “Nothing” için 5 yıl staj yapmadı.

KINGEXO

Bad boy fotoğraflarına benziyor. Şahsen bu zamana kadar çıkardıkları hiçbir şarkı benlik değil dansları ise birbirinin tekrarı gibi.

Hae

Kesinlikle Bad Boy teaser konsepti ve fotoları MV ve şarkı daha yok bir şey diyemem ama fotolar aynı

Burioos

Kpop’taki “Kendimi seviyorum”konseptlerinden gına geldi artık.

Burioos

Ben kendimi sevmiyorum kardeşim sizin özgüven patlamalarınızı şarkı olarak dinlemek zorunda mıyım?3’tür aynı konsept olunca insanların şikayet etmelerini anlayabiliyorum.Sadece Itzy için demiyorum bunu bu konsept beni hiç sarmıyor.

Ree.a

Kimse şarkıyı zorla dinletmiyor. Itzy’nin son çıkardığı şarkıyı sadece dans coverları paylaşan sayflarada duydum. Baştan sona kendi rızamla açıp dinlemişliğim yok. Popüler bir şarkı olsa bile istemezsen bakmazsın sonuçta? Ama evet. Çıkış yaptıklarından beri sürekli bu şekilde şarkı sözü yayınlamalarından halk bıktı. Vermek istedikleri mesaj benim hoşuma gidiyor. Ama herkes farklı yorumlayabilir tabii.

Soya

Sitede fikirlerine hemen hemen her zaman katıldığım bir insansın ama bu sefer fena saçmalısın bu tarz şarkı sözlerı sıktı evet ama “ben kendimi sevmiyorum sizin özgüven patlamanızı şarkı olarak dinlemek zorunda mıyım” ne ya cidden kötü durumdasın galiba

Soya

Saçmalamışsın*

in-somnia.exe

kötü durumda olan bir insana niye saçmalamış diyosun ben onu anlamadım

Last edited 5 gün önce by in-somnia.exe
Burioos

Uyumun da sonu varmış yani.Olsun insanları birbirinden ayıran yegane şey düşüncelerdir.Bu seferde düşüncemiz uyuşmayıversin ne olacak?Kendimi sevmediğimi belirttiğim için kötü durumda mı oluyorum?Dürüst olmaya çalışıyordum.

erh

bts sonrası sürekli bi alakalı alakasız her yere kendimi seviyorum sözü koyulması ve altının boş olmasından gına geldi. bts bile ana şarkılarında bu sözü sadece bir şarkısında kullanmıştı diye hatırlıyorum ama onun devamında bir sürü kpop grubu bunu saçma sapan vurgulayacak şarkılar yapmaya başladı açıkçası baş kaldırışlı kendimi seviyorum konseptli şeyler hiç hoşuma gitmiyor kendimi sevmek bu değil kendi grubum twice bile bunu yapsa yalandan yaptıklarını düşünür rahatsız olurdum

Last edited 6 gün önce by erh
Cansu

Valla bts dinlemem çok ama pied piper’ı dinlemeyi çok seviyorum çok anlamlı

stan t-ara = stan talent

katılıyorum, bu arada eksi artı muhabbetine ne oldu

Jae

Haklisin bu sefer Burioos

Lalaland

cidden bu grubun her şeyi o kadar birbirinin tekrarı ki… sadece beatler farklı yani. jyp, gruplarının kitlesini oturtana kadar belli bir tarzı hep korur zaten ama şimdiye kadar bir grubunda hiç bu kadar tekrara düşmemişti ya. Sözler de netizenlerin dalga geçtiği kadar var

Miyalll

Sahne enerjileri geçekten iyi ama şarkıları hic benlik değil birbirine çok benzeyen sarkılar

:D?

ben bu tarz mesaj içerikli konseptleri seviyorum ama gerçekten itzy’nin sözleri birbirinin tekrarı, dansları birbirinin tekrarı. ve şarkıları ergenlerin özgüven patlaması yaşaması gibi, altı boş.

Sananelazım

İlk yorum çok komik 😂

Akali

2. [+340, -24] Konsept sorun değil. Sorun şarkı sözleri. “Ben benim, özgüvenli biriyim” demek için bir sürü farklı konsept ve metafor kullanabilirler. Farklı şeyler deneseler insanlar böyle konuşmaz ama şarkı sözleri o kadar basit ki.. Bu temayı sürekli “Ben benim, olmak istediğim kişi benim, kendi istediğim gibi yaşayacağım” diyerek sunuyorlar ve bıktım artık. IU’nun Bbi Bbi’si gibi metaforlu ve ilginç bir şey yapsalar bu kadar bariz belli olmazdı çok haklı yorum bence, özgüven konseptini daha güzel ve havalı sözlerle anlatabilirler bence ama wannabe’deki rap kısmındaki sözler falan aşırı 12 year old tarzıydı ve ayrıca “Utanma, gel bana” tarzı şarkı sözleri… Read more »

FOD

Yalniz gidle de ayni konsepti yapmış..bakalim şarkılar nasil olacak

nayeonist

şarkıyı dinledin mi müqq

FOD

Evet güzel ve eğlenceliydi umarım başlık şarkısının adının dumdi dumdi olmasından yine anlamsız diye boş atmazlar bpye yaptıkları gibi..güzel şarkılar işte eğleniyorsan, iyi hissediyorsan tamamdır ama postu gelsin bpyi bu gibberish song konusunda gereksiz gömmüş olanlar bunu överlerse bpye dediklerini hatırlatıcam teker teker..

Last edited 2 gün önce by FOD
Mel

6. [+69, -13] Ha? Benim sevdiğim bir grup ama? ITZY dışında şarkılarında bu konulardan bahseden grup yok
NE?

Gh3

Yalniz gidle da ayni konseptle geliyor ağustosta ne yapıcaz ? 😂 ikisine de başarılar, teaser videoalari bile benziyor umsirm şarkılar benzemez..

Cansu

Ben korece bilmediğim için şarkı sözleri hakkında yorum yapamayacağım türkçe altyazıya baksam da bir şey değişmiyor bizim türklerde çok anlamlı şarkılar yapmıyor hani ( hepsi değil pop şarkıcıları için söylüyorum yoksa 90’lar ve 00’ların başı çok iyi )

Cansu

Genellikle b-side şarkılar iyi oluyor mesela ben carat’ım left and right o kadar anlamlı sözlere sahip değildi ama I wish efso bir şarkı ve dinlerken ağladım o derece. Tabii çok örnek var ama ben son albümden örnek vermek istedim. Genellikle title’larda anlam aramayın tekrar eden çok kelime var ya da du du du du da da da ta ta ta rum pum falan filand kdkdkd şu an bir title yaptım galiba

Lululali

Bu sefer ki Şarkı sözleri özgüvenle ilgili olmasa daha iyi olur ama bence önceki şarkıları güzeldi.

SeulgiWendy

Kpopta anlamlı şarkı aramakta ne bileyim garip yani anlamli şarkılar zaten ballad falan oluyor yada Bol4 gibi İU gibiler anlamlı sozleri ile bilinenlerde idol kategorisinde pek saymiyorlar. 2.side biz korece bilmediğimiz için daha çok melodi ritim ve müziğe bakıyoruz bir dilin çevirileri asla tam karşılık vermeyeceği için çok anlamlı sözleri olanların bile çevirilerle verdiği his aynı değildir o yüzden ana dili olanlara sözler daha çok anlam ifade edeceği için Korelilerede bir yerden sonra hak veriyorum ama idol gruplarında daha çok dans ve dile dolanan nakarat olduğu için çokta kasmamak lazım genel olarak hep böyle şarkılar.

Muziksever & Blackpink sever

Ben zaten sözleri anlamıyorum şarkı beatları gayet güzel bence. Koreliler neyse de biz şarkı anlamlarıyla ilgili eleştiri yapınca komik oluyor.

Rsm

1. Yoruma niye bu kadar güldüm 😂

JenBellaShakespare

Chaeryoung’un makyajını yapan kişiyle ve Lia’nın fotoğrafını çeken kişiyle çıkışta bir konuşmak istiyorum. Dayak yemeden anlamayacaklar çünkü galiba.

Soya

Itzy sevdiğim bir grup fakat cidden sıktı dansları olsun sözleri olsun hep aynı tarz umarım bu cbde farklı olur Idle ile benzer konseptte yakın tarihlerde geliyorlar çok heycanlıyım bu yüzden

cherry

heyecanlanmadim

Henna

Açıkçası kızların yetenekli olduğu aşikar ama daha ilk çıkışlarında bile haterları varmış gibi şarkı söylemeleri çok komik

bokunohero

7. [+62, -8] Sırf teasera bakıp şarkı sözlerini tahmin etmişsiniz ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ siz JYP’de mi çalışıyorsunuz? “Utanma, gel bana” tarzı şarkı sözleri de olabilir? Konseptten bıktığınızı söylüyorsunuz ama daha konsepti görmeden nefret yorumu yazıyorsunuz
Haklı daha çıkmadan yorum yapmayın.
Birde koreliler neysede çoğu türk korece bilmezken sözlerin anlamı onları neden rahatsız ediyor anlamıyorum.
Şuana dek hiç bir Itzy şarkısı bana sarmadı ama bu sözlerinden dolayı değil melodisinden dolayıdıydı. Açıkcası korece kelime anlamadığım için sözleri beni zahatsız etmedi.

Last edited 5 gün önce by bokunohero
la cha ta

Abi itzy ye ne kızıyorsunuz şirketin seçimi??Ki bilemeyiz belki farklıdır

la cha ta

Aynı şeyleri yapan tek grup itzy değil ama nedense tek itzy bu kadar tepki alıyor

□•□

chaeryeong manyak gözüküyor umarım onun erası olur 💋

in-somnia.exe

Merakla bekliyorum

siber zorba olmayın

cb tarihleri Dreamcatcher ile aynı günmüş galiba denk gelmesi kötü oldu ama iki gruba da başarılarrrr

Duru

Umarım farklıdır ama farklı değilse de sorun değil Itzy’yi seviyorum

Chiron

Sanki kpop anlamlı şarkılarla dolu da itzy ninki battı tsk tsk tsk.. Genel olarak hep böyle dum dum nanana lalalala bom bom rampapapa vs. çoğunda amaç eğlenmek, keyif almak. Çağımızın tüm popüler şarkıları derin anlamlardan uzak, slogan gibi.

Hello hangseng

Bu zamana kadar en çok konsept ve farklılık gördüğüm grup TWICE dı. Genel olarak diğer grupların hepsinin çizgisi aynı. Konu böyle olunca şarkıdan zevk almaya bakın. Tarz değişikliğinde ısrarcılığı boşverin. Çoğu grup şirketine ayak uydurmak zorunda…

Bir bakıp çıkacağım

Sektörde şaha kaldırdığınız her şarkısının sözleri fazlasıyla ergence olan bir çok sanatçıyı el üstünde tutuyorsunuz ama . Gerçekten ayrımcılık çok yapılıyor bu sektörde . Bazı konularda çok konuşulacak şeyler varda neyse. Her platformda görüyorum kızları hep burdan vurmaya çalışıyor bazıları komik duruyor .sözlerim sırf bile isteye aslında alakası olmamasına rağmen laf söyleyenlere . Açıkçası burdan vuracaksanız lütfen fanı olduğunuz grup,grubunuzun üyesi veya solo sanatçısınızın şarkı sözlerine bakıp yorum yapın . Komik oluyor jdjfjjf . Ben seviyorum müziklerini . Dinleyince kesinlikle gençlik havasını fazlasıyla veriyorlar . Çok tazeleyici . İlk iki dönüşünün müzik alt yapısı biraz benziyordu ama wannabe ydi sanırım… Read more »

Bqşn

ben şuana kadarki tittle şarkılarını beğendimbelki de sözlerim korece kısımları kötüydü anlamadığım için bi şey diyemicem ama dinlenmeyecek kadar kötü değiller