[THEQOO] MBC, Sulli hakkında bir belgesel yapıyor

Belgesel Sulli’nin hayat hikayesini konu alacak. Sulli’nin ailesi, arkadaşları ve şirketi SM Entertainment çalışanlarıyla röportajlar yer alacak. Sulli 2019’da vefat etti ve vefatının birinci yılı yaklaşırken onu anmak için yapılan bir belgesel.

1. Ailesinin onayı varsa sorun değil… Onu yeniden görmek istiyorum..ㅠㅠ

2. Bir yıl oldu ha…? Hala inanamıyorum

3. Ben böyle bir şey yapmalarını istemiyorum….

4. Katılıyorum… gerçeği görmek istiyorum

5. Unutulmaktan daha iyidir. Keşke Jonghyun ve Hara hakkında da belgesel yapsalar. Halkın bu ünlülerin en iyi anlarını görmesi güzel.

6. İnanamıyorum ya

7. Sulli bunu ister miydi bilmiyorum

8. Ama niye intihar etmiş bir ünlünün belgeselini yapıyorlar?

9. İnanamıyorum ya… özledim seni

10. Ama neden? Şaka mı? Böyle bir şey yapacaklarını düşünmemiştim hiç…

11. Halk yüzünden intihar eden bir ünlünün hikayesinin halka belgesel ile anlatılması üzücü

 

Kaynak: Knetizen

Abone Ol
Bildir
guest
42 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Burioos

Halk yüzünden intihar eden bir ünlünün hikayesinin halka belgesel ile anlatılması üzücü

Daha fazla söylenecek bir şey yok

billy

hep öldükten sonra bir şeyler yapılır zaten. yaşarlarkense zorbalıktan korunmak için menajerlerine depresyonda olduğu haberlerini yalanlatırlar… çok üzücü.

Miyalll

Yediği linç ve hadsiz eleştirileri de belgeselde yer verirsinizz umarım…

Last edited 6 gün önce by Miyalll
MeU and Once

Umarım😤

Mahşerin Beş Atlısı

Özlediniz mi… ciddi misiniz siz? Siz değil miydiniz ona söylemediğini bırakmayan. Kiz sutyen takmıyor diye yerden yere vurduğunuz günleri ne çabuk unuttunuz. O kadar iki yüzlü bir toplumsunuz ki gözünüze bir kez giren insanlara toz kondurmuyorsunuz ama böyle kırılgan insanlara da bunlari yapıyorsunuz. Umarim simdi huzurlusundur sulli. Bunu gerçekten çok ama çok istiyorum ve seni cok seviyorum. Bir de özlüyorum…

Bir bakıp çıkacağım

Bence artık rahat bırakın kızı . Bu kız normal bir şekilde ölmedi . İnsanlar tarafından ölüme sürüklendi . Şimdi halka belgesel olarak aslında acı dolu hayatınımı sunacaksınız . Çok iyi biriydi , çok güzeldi , hep gülümserdi bla bla bla . Etrafta sırf öldü diye 180 derece dönen çok insan var . Samimi bulmuyorum . Rahat bırakın artık . En azından mezarında artık sizin ağızınızda olmasın .

:D?

sulli’yi özellikle gülümsediği fotoğraflarını görünce çok üzülüyorum. gencecik güzel bir kadın korelilerin saçma sapan düşünceleri ve iğrenç tacizlerle dolu nefret yorumlarıyla öldü. herkesin ders çıkarması ve yazdıklarını bir kez daha düşünüp o şekilde paylaşmaları gerekiyor artık. ben yorum yapıyorum ama zaten görmez tarzı düşünceler de tehlikeli. bunu asla bilemeyiz. bu yüzden dikkat etmek gerek. ünlü oldukları için her türlü yorumu hak etmiyorlar.

...

Ölmeden önce itin g*tüne sokanlar kadın idollere dünyayı dar edenler çıkmış kendi vicdanını rahatlatmak için knetizen tayfa katil ühüü diyor. Şaka mısınız lan?! Kadınlara dünyayı dar eden kitlenin ayrı ağzına geleni söyleyip bu benim fikrim diyenin ayrı birde bu leş kitleye şakşakçılık yapanın ayrı *mk

Kokobop 🐧

Eserlerini izlesinler

Hilal

Ailesi konuşulmasını istemiyor diye biliyordum..

betül

Abisi , babası hakkında Sulli’nin mirasına konmak istiyor tarzında bir şeyler söylemişti.Hatta Sulli ve babası görüşmüyormuş

Selen

İnsanların ölünce sevilmesi ve kıymetlenmeleri bu dünyanın kanunu gibi bir şey sanırım . Üzgünüm hem de çok . Umarım nefret yorumu yazmadan önce birkac kez düşünürsünüz . Veya sevmediğiniz bir şey bakmamayı kafa çevirmeyi gibi şeyleri öğrenirsiniz . Tek çare kötü yorum yapmak değil yani

bandelif

cidden, neden insanların değerleri hep öldükten sonra biliniyor? sm’in bundan binlerce won kazanacağına eminim. bir ölünün üstünden prim kasacak kadar adi bir şirket. idolleri için üzülüyorum.

SeulgiWendy

Yasal vasileri kimse Sullinin tüm hakları onlara geçiyor yani Sulli üzerinden şirket tek bir kuruş bile kazanamaz ayrıca vasisinin izni olmadan belgeselde çekilemez Sullinin vasisi sanırım annesi yada abisi olması lazım.

Hgs

Çoktan binlerce pis ağızlı, kişi ve medya tarafindan ölüme sürüklendikten sonra, kendi canini kendi aldiktan sonra insanlarin bu yaptıklarının anlami ne ki ? Günah çıkarmak mi ? Sulli bilseydi bunu pek mutlu olacağını sanmam..artık onu rahat bırakın..yeter

Cansu

Bence anlamlı olabilir umarım güzel bir şey çıkar ortaya. Bu arada Sulli Persona 2’de oynamıştı o yayınlanacak mı haberi olan var mı

고랠이 판랄 사락 븍틈

Sanmam yayınlayacak olsalardı şimdiye yayınlanırdı. Jonghyunda bir program için çekim yapmıştı ama yayınlanmadı.

Cansu

Tamamlanmadığı için yayınlanmamış olabilirde.. of çok özledim üçünü de ( Hara konuşmada geçmedi ama)

SeulgiWendy

Yasal vasileri kimse onun onayı olmadan yayınlanmaz ancak izin vermesi durumunda olur.

Last edited 5 gün önce by SeulgiWendy
고랠이 판랄 사락 븍틈

Belgeselde halk yüzünden yaşamını yitirdiginin uzerinde durulmasını çok istiyorum.
Çok üzgünüm…

MeU and Once

Bende

Lululali

Keşke bu pozitif ilgi daha önce gösterilseydi ,şimdi yaşıyor olurdu.

haechanınköpeğiyim

çok özledim

MeU , Once and ReVeluv

Bende🤧

naçar

umarım belgeselde sadece abisi yer alır sm ve sm çalışanlarının bulunması da fazlasıyla ironik

wheepup

Sulli bana çocukluk arkadaşımı hatırlatıyor. Kendisini yıllardır görmedim ama o kadar andırıyorlar ki yüzündeki benden aynı yerde arkadaşımda da vardı sanırım. Huzur içinde yat güzel Sulli

koniçiva

Belki de bu zorbalara ithafen olacak bir yapım olur o yüzden destekliyorum. İkiyüzlüsünüz Kore halkı.

Soya

Son yorum.

Oppacılarano

Sulli intihar etmedi sizin gibi iğrenç netizenler ve antiler onu öldürdü. Bakalım belgeselde ne diyecekler… Merakla bekliyorum.

Mona

Society şarkısını dinlerdim ve aşırı sevdiğim bir şarkıdır ve bir şekilde sulli nin canlı yayını videosunda da bunu dinlediğini duydum normalde çok tanımazdım sulli yi ama merak ettim ve çok daha güzel şarkılar keşfettim onun sayesinde sizde de öyle mi bilmiyorum ama ben müzik zevkimin ortak olduğu insanlar ile ruhumun da aynı hissettiğini düşünüyorum bu sebeble onu araştırırım instagramini falan bulmaya çalıştım ve meğerse o gün intihar etmiş tam da ruhuma benzer ruh buldum diyerek stalk yaparken o gün intihar ettiğini öğrenmek bende çok büyük etki bırakmıştı tanımadan da olsa sulli nin ölümü beni çok etkilemişti ve etkilemeye devam ediyor… Read more »

tanıyantanır

Burda ki çoğu kişide sutyen giymiyor diye kızıyordu komik geldi şimdi sutyenciler öyle bir linçliyordu ki anlatamam bir de uyarıp gogusleriniz sarkar yapmayın demeleri yok mu he kardeşim he bir yerçekimi kanunu sen biliyordun bir sen o kadar zekiydin biz sütyensizler olarak beyinsizdik Sütyen giymeyen bir insan olarak hala toplumda Sulliyi denilenleri duyuyorum Lutfen bir kere sutyensiz durmaya cesaret edememiş insanlar gelip ayıp ayıp diye başımızda cırlamasın 1 senedir giymiyorum gogsum sarkmadı sandığınız hiç bir halt olmadı insanlar bakışları ile taciz de etmedi çoğu erkek anlamıyor bile anlasada umrumda değiller ben onlara sergilemek için gezmiyorum böyle cidden rahat hissettiğim cidden… Read more »

MeU and Once

Alt tarafı bir bez parçası yüzünden

MeU and Once

Siz sadece nefret kusmayı özlemişsiniz

20200801_190616.jpg
Smxx

Kör ölünce badem gözlü olurmuş. Bu da aynı hesap.

la cha ta

11. Halk yüzünden intihar eden bir ünlünün hikayesinin halka belgesel ile anlatılması üzücü
:/

la cha ta

Umarım düzgün yansıtan bir şey yapılır

Exo-L ama SM antisi

K netizenler çok tuhaf değilmi yaaa! Resmen ben hem söverim hem severim havasındalar. Ne olursa olsun sulli hakkında belgesel yapılması çok kötü. Ne yapıcaksınız? Antileri ile ona neden bunları yaşattıkları hakkında röportaj falan mı?! Bunun arkansında değilim ama eğer yaparlarsa gerçeklerden bahsetmelerini isteyeceğim.

JenBellaShakespare

Evet yaparlarsa doğruları söylemeyip salak salak şeyler koyarlarsa aşırı derecede sinirlenirim. Bence ailesi mirasına saygı duyup bunu hiç kabul etmemelitdi 🙁

Juyeon

Beğeni sayısı neden görünmüyor

Nur

Açıkçası Sulli ister miydi bilmem… Ama yapılıyorsa bile annesinin iğrenç yüzünü, o iğrenç yorumları da yayınlayın sonuçta herkes neyin ne olduğunu biliyor…

betül

Annesiyle ilgili olay ne?

azizi

sulli yi pek tanımam doğrusu ama haberlerine gelen yorumları unutmadım daha. ölene kadar insan yerine koymadıklarınız ölünce padişah ediyosunuz başınıza. inşallah başka bir idol daha sizin yüzünüzden intihar etmez.