Benzer Yazılar

[PANN] Jisoo yeni fotoğraflarıyla büyüledi

download%2b%25281%2529download%2b%25282%2529download%2b%25283%2529

Gönderi tepkisi [+277, -60]

1. [+74, -5] Jisoo çok güzel

jisoo 4

2. [+52, -4] Tanrıça Jisoo

jisoo 5

3. [+57, -4] Efsane

jisoo 6

4. [+20, -0] Gerçek hayatta gerçekten bu seviyede bir güzelliğe sahip…

jisoo 7

5. [+20, -1] Aktris gibi görünüyor… Çinli aktrislerin masum güzelliğine sahip

6. [+17, -1] Kim Jisoo’nun yüzü manyak bir şey, her gün güzel

7. [+16, -0] En güzel 3 kadın idol arasında yer alıyor

8. [+16, -0] Bence en güzel kadın idol ㅠㅠ

jisoo 9

Kaynak: Knetizen

20 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
htgnmo

Jisoo aşkım ..bayildim bu son yakin cekim fotograflarina ..dudaklari cok güzel 😂💖💖

tae's slippers

Çok güzel ve onu seviyorum fakat yüzüne sadece Kore’de bu kadar bayılırlar.Avrupaya felan gitse kimse takmaz.Yanlış anlaşılmasın Jichu yu çok seviyorum ama gerçek bu.

Last edited 11 ay önce by Tae's slippers
mir

Asya amerika alakası yok. Amerikan olup asya yüzüne sahip olan da var. Evet her ülkenin güzellik anlayışı farklı ama dediğim gibi olduğu için aşinalar bu yüzden güzel bulan çok kişi olur.

ahgaseaileean

Umarım jisoonun da solosu çıkar

aswium

Sonunda aşkımm

good morning to kim jisoo only

Özledik be♡

leila

Jisoo guzel kız .ama haberde paylasılan giflerin,resimlerin hepsinde farklı gorunuyor.hangisi gercek hayatdakina yakin bilemedim

leyla

Jisoo kadin vizual idoller arasinda belki estetiki olmayan tek idolsur ve jisooyu gercek hayatta gorenler daha guzel oldugunu soyluyor makyajsiz bile fanlar soyledi ve diger idollerden de soyleyenler var mesela momoland den nancy soylemisdi

meu , once and reveluv

Irene¿

mir

Estetiği olmadan da cok guzel olan sürüsüyle idol var irene suzy taeyeon(?) Gibi. Ama jisoo tanrıça gibi cidden baktikca bakasim geliyor

mir

İlk debut zamanlari jisoo çok tatli bir yüze sahipti şimdiler de hem tatli hem seksi hem olgun tanrıça gibi

suna

Bu kadar övmelerin sonu hep bok oluyor. Ne olur nazar değmesin ne olur

sgjk

Bence de ..jisooma linç gelmesini hiç istemiyorum ..hiç hal etmiyor çünkğ kalbi de yüzü kadar güzel

ahgaseaileean

Diğer tüm bp üyelerinden güzel sevimli ve samimi neden en az takipçili ve en az bilinen üye bilemiyorum

xx44

20 milyon takipçisi var..ve bence seviliyor jisoo sadece diğer kızlar biraz daha karizmatik bir hava verirken o şirin ve komik ama jisoosuz bir bp olmaz çünkü grubun neşe kaynağı

bjack

Klasik Asya tipi işte..

sgjk

Keşke klasik asyalılar bu kadar güzel olsa o zaman güzellik konusunda bu kadar kompleksli olmazlardı emin ol..

bjack

Ben çirkin demedim sadece klasik bi Asya tipi var.. yani onu severim çok hoş ve güzel ama güzellik konusunda bana klasik geliyor.. mesela rose yada jennie bunların farklı bi güzelliği var. Yani bi güzel olmak var birde farklı güzel olmak var. Anlatabildim mi bilmiyorum? 😀 Hani bizdeki dolgun dudak ince kalkık burun klasiği gibi..

eth

İşte koreye veya asyaya göre – ki bence sadece asyada değil güzel insan her yerde güzeldir onu ilk gördüğümde de güzel olduğunu düşünmüştüm – klasik, kusursuz bir güzelliği olduğu için grubun visuali jennie ya da rose değil jisoo ..ne demek istediğini anladım..aslında jisoo güzelliğiyle öne çıkarken mesela jennie önce karizmasıyla öne çıkıyor biraz daha kiraz dudakları var batılı güzellik kriterlerine yakın..hepsi güzel aslinda

kiyojing

Güzel ama ses tonu berbat

Yeni Yazılar