[PANN] Wendy’nin küpesini yerden alan V

75
11069

download

Yoksa bu kader mi?

download%2b%25281%2529download

Gönderi tepkisi: (+263; -16)

1. [+316, -0] Başka bir grubun hayranıyım ama kim yerden küpe alırken bu kadar yakışıklı görünebilir… İnanılmaz yakışıklı ya

2. [+294, -0] Cinderella’daki cam ayakkabıyı alan prens gibi

3. [+224, -1] İkisinin birlikte anılmasını istemiyorum ama gif kalbimi hoplattı ㅋㅋ

4. [+75, -0] V fantastik hikayede gizemli ve değerli bir şeyi yerden alan ana karaktere benziyor… Yüzüne bakmak bile bir sürü senaryo uydurmaya yetiyor ㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+53, -0] Geçen seneki ödül töreninden bu. Wendy’nin küpesi düştü ve V aldı ama Wendy’ye geri vermedi, yere geri koydu! Sonra hayranlar Wendy’nin küpesini düşürdüğünü söyledi. V sadece alıp baktı ve sonra yere geri bıraktı.

6. [+46, -0] Ama sadece Jimin’e göstermek için almıştı, sonra yere geri koydu

download%2b%25281%2529

Önceki İçerik[THEQOO] Yeni çıkan 3 erkek grubu şarkısının Melon listesindeki durumu
Sonraki İçerikJungkook’la sevgili dedikodusu çıkan dövmeci A’nın arkadaşı, A’nın hala çok nefret aldığını söyledi
75 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
themis

wendy çok güzel

KINGEXO

Kim bunu neden eksiler sndnsnhs

Sara

yerden o nice küpe almaktır öyle yiğidim kalbim hopladı

Hsny

Hangi kdramadansın sen yiğidim

Nişu

Wendy bebek gibi ya bayılıyorum bu kadına.Tae kesinlikle koyu saçlı başka bi seviye..

Somniadess

Niye sadece oppacıların eksilesikleri düşünülüyor?

Somniadess

Şimdş baktım da bu yoruma hiç 6 ay önce atmışım gibi gelmedi sjkskjkjs Ellerinizi yıkayın !!!!!

belgisiz sıfat

Haber önüme rastgele çıktı nefes alanı eksilemişler bu ne ya 😂😂😂

SeulgiWendy

Evet Wendy’ninde işi yoktu küpemi kim buldu diye pann’da geziyordu aaa V bulmuş yoksa bu bir kader mi dedi ve ben Wendy oda Peter Pann diyerek kaderine boyun eydi haha güzel senaryo ama 😀

db db

Türk oppacılar basmışlar eksileri.

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Dimi

selen

niye bu kadar eksi varr lan burda sasdsdsad

miyeş

Ay bu haberin altındaki yorumlar çok iyi ahabsnxndnnxmd herkesin yorumu 37383 eksi almış,unutmayın unutturmayın

Somniadess

Aynen dkjgıt

Yerimiese

Sakin olun oppacılar daha bu momentlar ne ki 😥😂

Yerimiese

Amma kuduruksunuz lan daha çok kudurcaksınız opparmyler!!

Litzz

Ilk gif film sahnesi gibi ya 😀
Bu yoruma eksi atan kel kalsin, hadi bakalim 😀

:D?

Eksi atanlar s2m sizi hadi eyw

Somniadess

Yorum

Somniadess

Kdpdmdlmd Gerçekten amacım. 15 tane almışım. 👌

Eirenee

Niye her yorumda eksi varrr

lulu

Alt tarafı yerden küpe alacaksın ne bu sakil sakil hareketler ahahsjshhajd

Blinkkie

Neden yere geri koyuyor peki gsjdjf görevliye falan versene evladım

sarah

ahahaha bu nasıl yorum para bulunca camiye ver der gibi fdbgdbgd koskoca V küpenin sahibinin peşine mi düşecek

Blinkkie

Iyi de o sahneye tonla insan çıkmıyor sonuçta ünlülerden birinin işte… Koskoca V dediğin kişi de senin benim gibi bir insan ve bunu yapmaktan gocunacak biri olduğunu düşünmüyorum. Başka birisi o küpenin üstüne basabilir yanlışlıkla kayıp düşebilir vs.

Cansu

Sonuçta o küpeleri markalar veriyor sponsor oluyor eğer çok pahalıysa şirketten çıkıyor parası

:D?

Bu arada sen nasıl bir adamsın ulan kim taehyung gece gece :d

Ceycey

Birinci gif masallardaki başlangıç ikinci gif hayattaki gerçek gidişatı gösterir malesef.
Hayeller hayatlar işte bizimkisi de..😴

Miyalll

Çıldırıcammdndndndmndnd post a artı alan yok fjnfjdjdjjd

Hata

Küpeyi Jimin’e gösterip yere geri koymuş flsöfleleö

GirlsLikeSunset

Oppacılar basmış burayı

db db

40 yıllık Army’yim böyle oppacılık görmedim. Kendinize gelseniz iyi olur.

Nö9

bu yine mi gündemde jfjhdkd twitterda birbirine girmişti kimse töreni konuşmuyordu herkes küpenin sahibini arıyordu hdjsjs

Nö9

ne dedim bu kadar eksi alacak bilmiyorum ama oppacıysanız hayallerinizi yıkayım oppalarınız sizden daha güzel ve seksi kızlarla her gece fanfinfon hadi siz hayal et okumaya falan devam edin
bunu da eksileyin hadi

Carat17

*bu yorum eksilenir mi diye denemek için atılmıştır*

Carat17

Hemde bayağı eksilenirmiş

Exovelvet

Hayır shiplemeyecegim shiplemeyecegim shipledi* ama kimle kimi 🙃🙃

Nokta

ya acaba bunu daha sonrasında wendy görmüş müdür?? çok merak ettim şuan. Bir insan nasıl bu kadar yakışıklı olabilir ah kalbim

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Wendy olsam erirdim

Miyalll

Abi oppacıları pek hoşunaa gitmicek ama dkkdkdkdm aşırı romantik değilmii sanki bir dizi sahnesii

Miyalll

Knk kot bi pantolan falan giydiğinde güzel olur o atkı gibi ama ben çantamın yanına deniycem bakalım nasıl olcak fkjfkfjfjjtir

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Ne oluyor ya kakskks

Miyalll

Oppacıların gazabına uğradık ndmfnfnjf

angel

Niye bu kadar eksi var?

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Birileri sıkıldı eksi atıyor sinir oldum lan

Jisooo

Gerçekten bir film yada dizi sahnesinden alınmış gibi. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki bu öyle abartılacak eksi atılacak birşey değil yerde bulduğu cismi jimine gösteriyor işte. Ayrıca idollere deli gibi tapmaktan vazgeçin anlıyorum sektörün işleyişi böyle ama sonuçta sevgili yapmak falan onların da hakkı eninde sonunda olacak bu belki de çoktan olmusturda biz bilmiyoruzdur.

Marşimelovi

Olum herkesin yorumu eksilenmiş. Gaza geldim bende bastım eksiyi oddlglcöhddlmf

evet evet

😂😂😂

Monika

Dunya eksilme guni. Kutlu mübarek olsun.😂😂😂

Miyalll

Allahım yaa 29 eksideydim dedim böyle kalmasın gidip kendime eksi attım oluyosa tam olsun😂😂😂😂😂😂😂kdkdkdkdikfid

Nö9

türkiyenin yarısı zaten rv antisi ama konu bu değildir bence bu kadarda olamaz fhjfhd

Zeyraaa

Günler sonra girdim şu habere ne kadar eksi yiyeceğim görelim bakalım.

zeyraaa

Helal olsun valla üşenmeden eksilemişsiniz.

Naya

Bts ile ilgim yok ama V cidden başka bi şey be. Sesi, yüzü ve yaydığı hava çok farklı. Bence grubunda en çok ilgiyi hakeden kişi o ama Jimin’in daha çok ilgi çekmesi ilginç.

Exovelvet

Bence bu yakışıklılık veya aura ilgili değil bence. Bazı insanlar kendine daha fazla çekiyor Jimin gibi

Exovelvet

Niye bu kadar bence demişim

Aslı

Kızın anlatım bozukluğunu belirttiği yorumu niye eksiliyorsunuz kafayı mı yediniz?
Sinirden heralde her yoruma okumadan eskiyi basıyorlar. Bunu da eksikleyin… Sanki Wendy’le olmasalar sizi alacak V. Elbet birgün onun da sevgilisi olacak. İdolünün mutlu olmasını istemeyen fanlar eksiye yükleniyor.

db db

Kesinlikle katılıyorum. Jimin çok çekici o yüzden çok ilgi görüyor. Bts ile ilk defa karşılaşan sunucular falan da hemen Jimin’e ısınıyorlar. İnsanı çekiyor yani.

wheepup

Eksilere bak nakqbdkwndjwndjwnsjnwsjd

Gerçek Kpop Ruhu

Kesin gerizekalı bir shipper akımı başlar yakında

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Değil mi ya bu kadar olamaz demin 44 eksi aldım

agashi

yalniz kupeyi alip neden tekrar yere birakmis sjsjddb

HTGNMO

Kimin oldugunu nerden bilsin ? Cebine mi atsin ?

May ile

100 eksiye ulaşan var mı diye baktım ama yokmuş tüh

Sinini

Jimin’in bizene dermişcesine omuz silkip,Tae’ye bakması ve Tae’nin anında küpeyi yere bırakması xhjnhmhm

Lia ama tapmayan

Tabiki jimine gösterip geri yere koyacak hele bi Wendye versin yemez öyle agsjdkf

Lover

Sitede zevkine eksi atan tipler var oppacılarla alakalı olduğunu sanmıyorum…

Htcnr_kymk

Oğluşum ben sana daha iyisini alırım .Bırak sen onu .Ver ablaya hadi

Muziksever

Ahh normal hayatta sakladığım içimdeki ergen kız yine ortaya çıktı😻

Muziksever

Blackpink’e yazdığım güzel sözlere bile bu kadar hızlı ve fazla eksi gelmiyordu fhfjhf
Kötü bir şey mi yazdım?🤔

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Birileri sıkılmış eksi atıyor herhalde

Nö9

yuh bu ne eksi partisi

Deniz

Bence birisi 50 tane e posta hesabı açıp zevkine eksi veriyor vfbjhvfajd Keşke şöyle temiz delirebilseydim

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Sksksksks bence bot fln

Somniadess

Tebrik ediyorum haberdeki en fazla eksi senin. sksjksjskjskj