[THEQOO] Yeni çıkan 3 erkek grubu şarkısının Melon listesindeki durumu

19
3980

nuest 1 1nuest 2

NU’EST – Love Me, 28. sırada

vav 1

 VAV – Poison, Melon listesine giremedi

txt 1 3txt 2 2

TXT – 9 and three quarters (Run Away), 59. sırada

 

1. TXT’nin şarkısı güzel ama sözleri duyamadım

2. TXT’nin kapak fotoğrafı niye böyle ya?

3. Ben şahsen NU’EST albümündeki tüm şarkıları sevdim

4. TXT kapak fotoğrafı cidden… kapak fotoğrafı yüzünden şarkıyı dinleyesim gelmiyor

5. Ah TXT’nin şarkısı 59. sırada mı? Bir çaylak gruba göre bayağı yüksek

6. NU’EST’in yeni şarkısı gerçekten iyi

7. Big Hit üyeleri kapağa koymamış, kitap kapağına benzemiş

8. Ben NU’EST’in şarkısını çok sevdim

9. NU’EST’in dönüş şarkısının ismi güzel, albümdeki tüm şarkıları sevdim

10. NU’EST popüler

11. TXT şarkısı güzel, dinledikçe daha da güzelleşiyor

12. NU’EST şarkılarına güvenip dinleyebilirsiniz

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] TXT’nin yeni şarkısı çıktı
Sonraki İçerik[PANN] Wendy’nin küpesini yerden alan V
19 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
reveluvie

txt’nin şarkısını çok beğendim ya albüm de ki bsidelarda çok güzel

Yılgın

Txt nin albümüde şarkısıda harika çocuklar vokallerini geliştirmişler rock sever bir insan olarak bu geri dönüş tama olarak hitap etti bana Nuest şarkıları ise her zaman güzeldir kıymetlerini çok daha önceden bilmeniz lazımdı neyse geç olsun güç olmasın

Jisooo

Txt ve Nuest iki grubada başarılar dilerim umarım daha da yükselirler. Vav grubunu tanımadığım için birşey diyemiycem ama diğer iki şarkıyı dinlemenizi kesinlikle öneririm.

Kdlfşsşdş

Vav give me more ve senorita şarkılarını dinlemeni öneririm

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

Evet Harika şarkılar

LO/\E

NU’EST ❤

B.A.B.Y

Poison’u da dinlemenizi tavsiye ederim. Sevdim şarkıyı ben. MV harika olmuş. Özellikle Ayno’nun Latince sayarak girişi ve ürkütücü gülümsemesiyle videonun bitimi. Teori falan varmı bilmiyorum ama etkileyici bir MV olmuş.

B.A.B.Y

Birinin canı sıkılmış tüm yorumları eksiliyor sanırım lol

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

AYn ya hepsi eksi

Kim Demiş

Ben Nu’est ve VAV diyorum ve gidiyorum tekrar dinlemeye 😁😁😁😁😁

Krystal benim karım ok?Sulli bir melek

4. TXT kapak fotoğrafı cidden… kapak fotoğrafı yüzünden şarkıyı dinleyesim gelmiyor
Ayrıca Vav dinlemenizi Öneririm

Nişu

Nu’est de bayağı iyi dönmüş ben albümünü de beğendim genelde sonbahar geri dönüşlerini daha çok severim zaten nedeninide bilmiyorum ajagıaba Txt’nin de şarkısını kütüphaneme ekledim valla tam sabah işe okula giderken dinlenecek bi şarkı sözleri zaten anlamadığımdan duyulmuyo anlamıyorum kaprisine giremiyorum :d Kapaklar için de cidden bighit başka bir şey bulamamış mı güzelim 5 üyen var mis gibi kapak yap işte kore tipe bakıyo belki görür vurulurlar sonuçta çaylak grup bu da ya

Elfnlied

Nuest’in yeni şarkısı çok iyi. Daha da yükselir umarım. Diğerlerini beğenemedim.

Cansu

Vav’ı ilk defa pann’da gördüm vays

!!!!!!

ATEEZ bebeklerimide sevin dinleyin la

Bay

Olum nuest zaten yüksek bir grup.
Txt caylak ona göre konuşun

Kdlfşsşdş

Nuest şirketi tarafından 6 senelik bir grupken produce101 yarışmasına gönderilmiş ve stajyerlerle bir görülmüş bir grup. Nuest için de büyük bir gelişme ve başarı bu. Halkın onları farketmesi kolay olmadı elbette konuşacaklar.

Bay

Nuest produceye niye gönderildi onu da hala anlamadim kendime hep sordum la dedim ne işleri var coluk cocukla uğraşiyorlar

Anti savar

Bighit TXT içinde çok tutacak bir ship ayarlasın, grubun içinde illa yetenekli biri de vardır bir dahakine her yere 1. sıradan girer o grup. Tek shipe bakıyor şu an her şey