Benzer Yazılar

Seungri’nin arkadaşı mahkemede onu savundu

Seungri'nin arkadaşı mahkemede onu savundu

HABER: İfadeden sonra Park Han Byul için ‘sempati’ “Yoo In Seok’u yatakta başkasıyla gördüm”

KAYNAK: Kukmin Ilbo via Naver

Fuhuş liderinin Seungri değil, Park Han Byul’un eşi Yoo In Seok olduğunu söylemiş.

1. [+3,052, -35] Seungri gerçekten kötünün kötüsü…

2. [+1,090, -41] Park Han Byul gerçekten erkek seçmeyi bilmiyor

3. [+948, -19] Bu çok pis bir şey.. bu tanığa nasıl inanabiliriz? Seungri’nin arkadaşı bu. Ya her şeyi tek bir adamın üstüne atmayı planlıyorlarsa? (Onu savunmuyorum!! Bence Seungri ve diğerleri aynı şey)

4. [+549, -39] Tencere yuvarlanıp kapağını bulur

5. [+150, -3] Park Han Byul çok kötü bir şansa sahip

6. [+125, -14] Park Han Byul gerçekten bazılarınızın düşündüğü kadar masum olsaydı böyle insanlara bulaşmazdı

7. [+100, -3] Ben sadece Seungri’yi kim koruyor bilmek istiyorum

8. [+91, -2] Park Han Byul’u boşverin, ben çocuğu için üzülüyorum… çevrelerindeki herkes biliyordur… neden çocuk yapmadan önce yaşanmadı ki bunlar..

9. [+68, -1] Park Han Byul’un adamı boşaması gerekmiyor mu? Nasıl bu kadar ikiyüzlü biriyle yaşayabilir?

10. [+53, -3] Seungri’nin arkadaşının banka hesabını soruşturmalılar, bu kişiye güvenmiyorum. Seungri’nin kanıt yok etmek ve yakınındakilere rüşvet verip istediklerini söyletmek için yeterince vakti olmadı mı?…

11. [+55, -6] Park Han Byul’a kim neden üzülür anlamıyorum. Eşinin bu pis yollarla kazandığı paralarla müsrif bir hayat yaşıyor.

12. [+44, -0] Her şeyi tek bir kişi üzerine yıkmaya çalışıyorlar galiba~

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+99] Hepsi hapse girsin istiyorum

Kaynak: Netizenbuzz

guest
75 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
SUNMI

Onu destekleyen fanlar bile varken arkadaşının böyle şeyler söylemesi hiç şaşırtıcı değil. Asıl, işe karışan herkesin hapse girdiğini duyduğumuzda şaşıracağız.

buse

7. [+100, -3] Ben sadece Seungri’yi kim koruyor bilmek istiyorum

arkasında hangi siyasetçiler,iş insanları var acaba

Lena

Bilemeyiz. belli ki onlara madde, kadın, erkek temin ediyordur. büyük patlama olur tek sızdırılmış haber. bu da yalan haber ama, seungri dosyasını kapatmalarında delil sonuçta.

buse

bu insanların iğrenç şeylere karıştıkları halde hiçbir ceza almayacak olması midemi bulandırıyor.hatta seungri askerden geldikten sonra sektöre geri bile döner

Skywalker

Yg var arkasında.

Lila

Bu yorumları bi kac gün önce gördüm benim kanım dondu sizinde donsun…

IMG_20201120_212122_068.jpg
Lila

20201120_212213.jpg
Lila

Kpop fanları artık fanlık boyutunu aştı.Pezenegi savunuyolar zorbayı savunuyolar idolleri kanatsız melek saniyolar korkunç bişey bu…

Last edited 3 ay önce by Lila
Skywalker

Ohooo bunlar hiç bile. Blackpink grubunda Soojin olayını konuşuyorduk. Seungri gibi pislikler olacak dedim. Beni nasıl linclediler. Yok seungri aklanmış vs vs

buse

beğeni sayılarına bak bu ne abi seungri gibi leşler leşş

Lila

Boşuna kariyerinden olmuş yazmiş 208 like almış şaka gibi ya özür dileriz seung*i bey siz pezosunuz diye kariyerinizle oynadık affedin bizi yaaa(!)

Lila

Ve pezo olduğunu yazanlarıda linçliyolar..

Meryem

Ben bunlara saydırdığım için ne küfürler yedim :((

Lila

Ayy evt savunan herkes linç leniyo şaka gibi ya

50k insanı gemilere bindirip gemiyi batırdılar

knk youtubeta keşke ot4 dönse diye yorum yapmıştım geçen sene küfretmiştiler jkdssak seungrinin pzvnk olduğuna kanıt göster demişlerdi ben de bir gazetenin linkini atmıştım singapur gazetesiymiş oranın basını iyi değil bu sayılmaz demişlerdi allahın şizoları sdfjsk ağlamak istiyorum

50k insanı gemilere bindirip gemiyi batırdılar

bu anlattıklarım yabancılar bigbang videolarının altında çok var herkese saldırıyorlar

Evtt asla kabul etmiyolar babanızın oğlumu yaa ne savunuyosunuz kafayı yemiş hepsii

Suçsuz olduğu kanıtlandı diyolar bir tane suçsuz olduğuna dair mantıklı kanıt yok

ArmyOnce

Aldığı beğeniler…

buse

cidden küfür etmemek için zor duruyorum bunlar insan mı ya

syssota

yorumlara bak s*ungrinin hayatını mahveden bizmişiz. peki onun mahvettiği hayatlar? s*ungri yüzünden kaç kadının hayatı mahvoldu, travma yaşadı. şunları yazarken biraz utanma olur be

Lila

Bende böyleyim şuan

b12186e1123de13baa60940e000417b2.jpg
Lila

Beynilerini aldırmış bunlar başka bi açıklaması olamaz

Lila

Aynen öyle bi yazmişlarki onlar çok temizde biz onları kirletiyoruz akşama kadar

Last edited 3 ay önce by Lila
loonaverse

Instagram tayfa hep böyle. Çok korkunç
bi fanlık zihniyeti bu.

Sel

Of mallar a qqqqqqq

Eylül

Muhtemelen 13 yasinda arastirmayi bilmeden direkt savunan cocuklar ama yine de sinirlendiriyorlar beni

恋してる

işin üzücü kısmı bunların fangirller olması…

yoongi hepinizden daha güzel

A-arkadaşlar… Bu nasıl bir iğrençlik ve beyinsizlik ya

20201121_210936.jpg
Last edited 3 ay önce by yoongi hepinizden daha güzel
yoongi hepinizden daha güzel

Kafayı yiyeceğim resmen. Hayvanına bakmayan bir insanı bile savunmuşlar ve bir de diğer gruplari katmislar jsjwkwk

20201122_114840.jpg
Lila

Midem bulanıyo hepsinden iğrenç insanlar…

Aswium

Seungri asıl insanların hayatını mahvetti a.mk ne kadar körler ya çıldırcam

lalalala

bunu kesinlikle ırkçı bir niyetle söylemiyorum ama özellikle güneydoğu asyalı hayranların instagramda nasıl savunduklarını gördüğümde şok olmuştum. kpop güneydoğu asyada iyi piyasa bulmuş kendine.

mmagyo

Bu durumu yaşayan kadınlardan biri olduğunuzu düşünsenize… Sizin ilgi rspusu olduğunuzu söyleyip tecavüzcünüzü savunan ve ona opppaaaaaa diyen bir kitle var. Seungri pisliği umrumda değil artık, ben kadınlara yardım edilsin, özel psikologlar tutulsun istiyorum.

buse

entelektüel pezevenk savunucuları

DNAME

Seungri’yi yıllardır kurtarmaya çalışıyorlardı zaten çıkış biletini buldular galiba. Birkaç sahte tanık + yozlaşmış Kore hukuk sistemi ve ardından tecavüzcülere tapınma kaldığı yerden devam

DNAME

Seungri’ye ya da YG’ye kimsenin dokunamamasının sebebi her kimlere”hizmet sağlıyorduysalar” çok güçlü ve sayıca da fazla kişilerdi bence. Kore’de pisliğe bulaşmayan insan sayısı bulaşanlardan çok daha az bu kesin

syssota

bu s*ungrinin bitirdiği kaçıncı kredi kartı acaba?

kiraz

Boşuna beklemeyin. Ceza falan almaz. 2 3 yıl sonunda dönüş de yapar. Sonuçta hala destekleyen grup arkadaşları ve hayranları var. Sırtı yere gelmez

Last edited 3 ay önce by kiraz
Hazel-nut

Bizim ülkemizde de aleyna çakır ve belki niceleri böyle ortamlar ve insanlar yüzünden canından oldu gencecik yaşında. bu pislikte kaç kişinin hayatını kararttı kim bilir. ortada bu kadar s.ngri aleyhine delil ve tanık olmasına rağmen hala savunan insanları görünce kanım çekiliyo. aşağıda bazı arkadaşlar bu pislik savunucularının yazdıklarını atmışlar gerçekten anlayamıyorum bu insancıkları. nasıl empatiden bu kadar uzak olabilirler. bi insanın kalbi ve beyni nasıl bu kadar boş olabilir. bazen acıyorum hala fanlık yapanlara ama sanırım acımaya bile layık değilsiniz

MeU , Once , ReVeluv and Blink

İyi biliriz

Kingkong - exo ot12

şu bile hapse girmezse yuh artık.

You make me

Gerçekten seungri ve diğerlerinin masum olduğunu düşünen varmı .Eğer yaşınız büyük olsaydı ve diğer ülkelerde oldugu gibi Kore’de yaygın olan siyasi adamların ve birçok zengin insanlarin sex ve fuhuş icin herşeyi yapabileceğini bilseydiniz gerçekten savunmazdiniz .burda bir çok kadın mağdur oluyor Kore bu konuda çok kötü bazen netizenlere kiziyoruz ama onlar ünlüleri daha iyi tanıyor

pokpak

Bu adamdan nasıl tiksindiğimi anlatamam zaten skandalları çıkmadan önce de hiç sevmezdim. Blackpink ile olan etkileşimlerinde garip olan bir şeyler vardı özellikle jennie onu konserde ifşa ettiğinde herkes şaka yapıyor sanmıştı ama şimdi şaka oladığını anlıyorum

BRIAN

Nasıl ifşa etmişti merak ettim

Sum

Bildiğim kadarıyla bir konserde jennie Seungri’ye “Oppa, arka tarafta senin omzuna dokunduğumu söylediğini duydum ama öyle birşey yapmadım” dedi. Seungri’de ona cevap vermeyip solo şarkısının nakaratını söyledi komikçe. Videoyu burdan izleyebilirsin ingilizce altyazılı https://youtu.be/czuyz9Il-aI

Aswium

Ben de sevmezdim hep bir tuhafıma giderdi meğersem bu yüzdenmis tam bir hamam böceği pislik

bonbon

seungrının arkadaşı tabiki seungırı savunur..
gelip beni mi savuncak :))))

Muziksever & Blackpink sever

En büyük sorun hala sonuçlanmaması. Niye bu kadar uzun sürüyor anlamadım.

SHINE7

Vay be seungrinin elinde neler varda hala bu yaptıklarına rağmen hala hapse girmiyor dünyanın en pislik adamı da olsa zeki biriymiş

Vincenteu

Seungri piçinin tayfasına sesleniyorum
OPPANIZ PEZEVENK KIZLAR

Jennienin_enayisi

Aferin savunarak iyi bok yedi

bozera🍇

Midemi bulandırıyor, bir zamanlar salak gibi onu ve hala onu savunan grup üyelerini sevip, desteklediğim için kendime kızıyorum. Hepsi tam bir çöp

Exovelvet

Bozacının şahidi şıracı 😂😂

ıwashere

Seungri hiçbir zaman hapse girmeyecek gibi gözüküyor. Ya bağlantıları güçlü ya da bir şeyler biliyor… Bu pislik hiçbr zaman ceza almayacak gibi gözüküyor

shiningshawol

sıktı

Armyze

Kore ve Türkiye çok benziyor hem yobazlıkları hem de zengin olanın her şeyi yapabileceğini sanması zengin olan hapse girer 2 yıl yatar çıkar seungri zengin biri olmasaydı çoktan hapse girmişti bu olaya karışan diğer ünlüler hapisteyken baştan beri adı geçen kişi seungriydi daha sonra yavaş yavaş diğer ünlü isimler açıklandı açıklanan kişilerin çoğu hapiste ama hala bu kişi rahat rahat dolaşıyor ciddi anlamda hukuk devleti olan bir ülke var mı acaba

Aycik

Hapse düşeceği zamanı merakla bekliyorum. Cidden kpopla ilgili ilk hayal kırıklığımı yaşattı bana. Favori grubuma düşman kesildim sayesinde… Diğerleri gibi çok seveni yok diye ona üzülüp ekstra destek olmaya çalışıyordun. Meğer hiçbirini hak etmitormuş. Umarım hak ettiğini yaşarsın ve senden kurtuluruz.

aley

seungrinin arkadaşı da olmazsın ya

Bae

Ya tiksiniyorum şu adamdan hepsinden tiksiniyorum midem bulanıyor hepsi hapse girsin çıkmasın bir daha karma is a bitch inş bir gün hak ettiğini bulursun

Vincenteu

Cidden hepsi hapse girmeli

Zzzz

Allah az verip aratmasın çok verip azdırmasın diye bunun gibi tiplere deniyor

Litzz

Arkadasi da bu isin icinde demek ki. Hepiniz de hapislerde curuseniz keske.

JenBellaShakespare

Geçen gün onu destekleyen biriyle konultum. Se*ngri onun meleğiymiş. Uff çamaşır duyu olan var mı?

JenBellaShakespare

Jepsi şirketin suçuymuş fln

아수만

Olay patlak vereli 2 yıl oldu mu?
Hayır hala inatla bu herifi savunup destekleyenler ve onu destekleyenleri dört gözle bekleyenler var da.. Hapse tıkın şunları.

Last edited 3 ay önce by 아수만
KINGEXO

senin yerine ben devamını getireyim,

Last edited 3 ay önce by KINGEXO
KINGEXO

:

20201120_214912.jpg
Aswium

İyy midem bulandı al birini vur ötekine ikiside aynı b*k

Aswium

R[+99] Hepsi hapse girsin istiyorum

Ben de

Skywalker

Lol. Seungriyi destekleyen her milletten fanlar var. Geçen bu yüzden beni linclediler. Neymiş iftiraymış, aklanmışmış.

shiningshawol

şu olayı adam gibi soruşturup kimin suçlu kimi medya oyunu ile suçlu gösterildiği artık ortaya keşke olaylar düğüm oldu herkes nefret alıyor

xxx

Seungri’nin fuhuş yaptığını söyleyen bir ifade vermişti biri önceki haberde vardı o da geri savunma yapmak için onu mu suçlamış arkadaşıyla şimdi anlamadım tam olarak ne olmuş

Kpop fan

Ben olaya tam olarak hakim değilim sorun nedir acaba ne olmuş?

Skywalker

#seunpicoppaevlenbenimle

Yeni Yazılar

75
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x