Sunmi'nin dizleri geri dönüş hazırlıklarının zorluğunu gösteriyor

HABER: Sunmi ‘dizleri morluklarla dolu’

KAYNAK: TV Daily via Nate

1. [+1,471, -294] Performansını daha izlemedim ama şimdiden her şeyi görmüş gibi hissediyorum. Muhtemelen arkasında erkek dansçıları varken seksi davranmaya çalışıyor, kadın dansçıların yanında şirinlik yapıyor. Sonra sahneyi göz kırparak bitiriyor. Ve tabii ki vokali de tamamen dudak oynatma.

2. [+1,039, -327] Ajumma, şarkı söylemeyi bırak ve üniversiteye dön. Eğitim görmek istediğini söylememiş miydin?

3. [+945, -308] Ona hiç katlanamıyorum çünkü seksi değilken seksi gibi davranmaya çalışıyor.. ㅡㅡ;; ve 4-d gibi.. neyse, para için feminist akımına kapıldığından beri ondan nefret ediyorum.

4. [+45, -10] Güzel ama onu hiç seksi bulmuyorum! Sanki bizi seksi olduğuna inandırmaya çalışıyor. Vücudu dolgun bile değil… Bunların hepsi seksi konseptli albüm çıkarmaya devam etmesi için bir taktik gibi geliyor.

5. [+44, -13] Niye bu kadının her yeri hep morluklarla dolu

6. [+28, -2] Hatırlıyorum da geçen yıl Cultwo Show’da canlı söylemişti ve sesi çok titriyordu.. çok kötü şarkı söylüyor

7. [+23, -9] Chungha’yı Sunmi’ye tercih ederim

8. [+23, -3] ㅜㅜㅜ Birinciliği demin kaybetti, şarkıları hep birbirine benzediği için sıkıcı olmaya başladılar

9. [+21, -2] Lütfen diz koruyucu tak.. hiç iyi görünmüyor..

10. [+19, -4] Çok kötü bir şarkıcı.. zavallı, yakında onun yerini alacak daha güzel ve daha genç bir sürü kız gelecek.. ㅋㅋ

Sunmi'nin dizleri geri dönüş hazırlıklarının zorluğunu gösteriyor

HABER: ‘M! Countdown’ Sunmi kendi bestelediği şarkı Nalrari ile gösterişli bir geri dönüş yaptı

KAYNAK: News 1 via Nate

1. [+143, -16] Seksi davranmayı bırak ve git vokaline çalış

2. [+118, -13] Daha yeni dinledim ama gerçekten şarkı kötü… Gerçeği itiraf edelim, daha ne kadar autotune yapacak..? Şarkıcı olmasının mantığı ne? Şarkı söyleyemiyorsan niye şarkıcısın? Her şeyi senin yerine bir makine söylüyorsa senin dansçıdan ne farkın var?

3. [+78, -10] Önceki şarkısı da listelerde iyi değildi ve bu da iyi değil, bence konseptini değiştirmesi gerek. Bütün şarkıları yatak odası bakışlarıyla seksi görünmek hakkında ve şarkı sözlerini de mırıldanıyor ㅠㅠ

4. [+10, -4] Tüm şarkıları aynı. Üç heceli şarkı isimleri hit olduktan sonra tek yaptığı şey bu oldu. Hiç yeteneği yok, sadece seksi davranıyor..

5. [+8, -2] ’24 Hours’, ‘Full Moon’ ve ‘Gashina’ onun zirvesiydi

Sunmi'nin dizleri geri dönüş hazırlıklarının zorluğunu gösteriyor

HABER: ‘Cultwo Show’ Sunmi, “Çok ortalama bir suratım var”

KAYNAK: Herald Pop via Nate

1. [+285, -19] Bence haklı

2. [+237, -17] Haklı, dışarıda ondan daha güzel bir sürü kız var

3. [+195, -17] Bir ünlü için oldukça ortalama. WG günlerinde de görsel üye değildi zaten.

4. [+15, -0] Haklı ㅋㅋㅋ

5. [+14, -1] Eh güzel bir surat değil

6. [+11, -5] Tipik ajumma suratı

7. [+7, -1] Haklı ama?

8. [+3, -2] WG ilk çıkış yaptığında en az sahne ışığı olan üye oydu benim için

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+214] İdollerin vücutlarındaki morluklarla gösteriş yapıp, dans konusunda ne kadar sıkı çalıştıkları hakkında konuşmalarına; ama koreografinin sadece yarım dakika boyunca parmak silahı (fingergun) ve vücut dalgasından (body roll) oluşmasına bayılıyorum LOL

 

Kaynak: Netizenbuzz

45 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Carat17

Sunmi özelinde demiyorum ama yabancı yorum çok haklı, bahsettiği tarzda idoller çok çalıştıklarını kanıtlayarak sempati kazanmak istiyorlar fakat yaptıkları dans body roll dan öteye gidemiyor. Komik..

Aswium

yabancı hayrana ve sana gerçekten katılıyorum

SUNMİ

Özellikle sunmi için yapılması gereken son yorum, yabancı hayran haklı değil ama sen doğru söylüyorsun

Dalgomi🐶

Ben şarkıyı beğendim aslında vokalinin kötü olduğunu söylüyorlar ama beğendikleri opplarının çoğu dudak oynatıyor ve hepsi ayhh yahuşuklu oppamm diye geziniyorlar toz kondurmuyorlar geçen bir sosyal medya platformnda hala se*ngriyi savunan mallar vardı çok şaşırdım gerçekten yani inanabiliyor musunuz?. Bunlar gerçekten çok acımasız konuşuyorlar ben asla kaldıramazdım çoğu idol nefes alsa saldırıyorlar allah yardım etsin. Doğuştan gelen insanların değiştiremeyeceği şeylerde bile kusur arıyorlar nerden geldim buraya bilmiyorum ama çok canımı sıkıyorlar :dd

SURMEW-BTS

yani cidden insanların boyuna, kafa ölçüsüne, göğsüne, bacak boyuna vs çok fazla nefret yorumları yağdırıyorlar… sapık ve tacizci idolleri sırf dış görünüşlerini beğendikleri için hala sevip savunuyorlar iğrençler, ama erkek idoller gibi iğrenç suçlar işlemeyen kadın ödülleri yaşları, fiziksel özellikleri vs yüzünden aşağılıyorlar…

KINGEXO

‘ayhh yahuşuklu oppamm’
Buna niye çok güldüm jwjdjaijehsha yorumunun çoğuna katılıyorum.

SURMEW-BTS

Ben şarkıyı ve klibi beğendim , ayrıca SUNMI nin sahnedeki enerjisini seviyorum. önemli olan star ışığı, sahnedeki karizma ve sahnede seyircileri eğlendirmek için elinden geleni yapıp , iyi ve etkileyici , insanları gerçek anlamda eğlendirebilen bir performans sergileyebilmek olduğunu düşünüyorum.

Aswium

bencede star ışığı daha önemli

Drbel

Sunmi kendi sınırlarını belirledi. Daha farklı bir şey yapamıyor, bu şarkı da diğerlerine benziyordu. Sahne karizması var izletiyor ama hep aynı hissiyat. Fikirlerini falan açıkça paylaşmasına, birilerini temsil etmesine saygı duyuyorum ama kendini geliştirme vakti geldi. Tüm şarkıları aynı tonlamada gidiyor. Taylor’ın bad reputation’dan lover’a geçmesi gibi farklı yönlerini göstermesi gerekiyor.

Aswium

7. [+23, -9] Chungha’yı Sunmi’ye tercih ederim

sanki kötünün iyisiymiş gibi konuşmuşsun ama Chungha gayet iyi hatta gerçekten çok iyi bu neydi ki şimdi ya

SURMEW-BTS

şuan sektörde en popüler olan iki kadın idol oldukları için karşılaştırmış olmalılar ya da yakın tarihlerde comeback yaptıkları için ama elbette yaptıkları yanlış…

Aswium

olabilir bak bu kısmı

Feride

Bu kızı ne zaman görsem Aleyna Tilki geliyor aklıma ama Aleyna nin hakkını yemem iyi bir şarkıcı ama Sunmi nin vokali gerçekten hayal kırıklığı ve yeni şarkısı da diğer şarkılarına benziyor. Ben grupları geçtim ama en azından solo sanatçıların yetenekli olmasını istiyorum ya. İu,Taeyeon,Chungha,Ailee gibi sololar başarılı olmalı.

BlueElf

Her zaman söyleyeceğim ki herşey arz talep meselesi siz şarkı söyleyemeyen (kesinlikle Sunmi’yi kastetmiyorum) sadece görüntü ve danstan ibaret olan kişilere değer verip yücelttikçe sizin karşınıza vokalleri iyi olup şarkı söyleyen insanlar değil hep dans edip görünümü güzel olan insanlar çıkacak şarkı söyleyebilen kaç kadın idol var ki soyleyenlerin aldığı yorumlar ortada Ailee Hyolyn Luna bunlar çıkıp canlı şarkı soyluyorlar peki yapılan yorumlar ne çirkin kilolu blah blah sonrada gelip vokal diye ağlamayın. Sunmi yine vokalde çok kotu değil daha kötüleri var autotune sağolsun herkesi şarkıcı yapmaya yeter.

Gerçekler

Sana katılıyorum ama küçük bir nokta dikkatimi çekti “şey” ayrı olmalı.

BlueElf

Teşekkürler bazen sözlük otomatik yazıyor bazende ben dikkat etmiyorum ^^

Muziksever

Öf bu koreli netizenlerin yorumlarını okuyunca Koreden iyice bir soğuyorum.Cidden başka kadınların bedenleri hakkında konuşmayı kendilerinde hak falan görüyorlar ya Türkiyeden daha beterler.
Buradaki genç yaştaki hemcins arkadaşlarımın da bu tarz yorumlar yaptıklarını görüyorum zaman zaman ve çok üzülüyorum.

Yabancı yoruma da bir çift yorumum olacak.Hangi solo erkek sanatçi hem dans hem şarkıyı yapabiliyor ki?Sunmi solo olarak oldukça ses getiren şarkılar da çıkartıyor.Aynı etkiyi bir erkek idol yapsa ooo şu an nasıl pohpohlanıyordu anlatamam.Erkek idollerin yapması gereken birkaç şey var.Uyuşturucu kullanmamak,tırafik cezasi almamak ve askere gitmek.

Muziksever

* sinirden trafik kelimesini yanlış yazmışım.

Lllll

Yabancı yorumu okuduğuna emin misin? :d

Muziksever

@Lllll evet okudum ona yorumumu yaptım zaten.Sunmi’nin diz kapaklarındaki yaralanmaya atıfta bulunarak yorum yapmış ve ben de Sunmi’yi gayet başarılı bulduğum için hem dansta hem de müzikte gayet iyi olduğu için eleştirdim yabancı yorumu.Yorumumdan anlaşılmıyor mu ne demek istediğim?

Lllll

Yabancı yorum zor danslara çalışılmış gibi görünüp basit bir koreografiyle dönen solalara demiş o sözü. Ayrıca dansı güzel olabilir sana göre fakat basit ve diğer danslarına benzediği bir gerçek. Dansın %90’ının nelerden oluştuğunu da belirtmiş zaten yabancı yorm

SUNMİ

Dansta ne bodyroll ne de fingergun var. Tabii sen daha iyi bilirsin yani 🙂

Lllll

Dansı bir kez izledim ve yere doğru yaptığı silah hareketi ve neredeyse her dansında olan, eğilerek kalçasıyla yaptığı bodyroll’u da çok net bir şekilde gördüm. Bence stanladığın kişinin yaptığı dansı yeniden izle derim.

SUNMİ

Nakarattaki harekete body roll denmiyor ayrıca yere doğru yaptığı fingergun dansta sadece 1 kere var cidden matematiğin ve gözlerinin iyi olduğuna emin misin

Liyya

Yabancı yorum aşırı haklı ahahahah

Gerçekler

Bu koreliler resmen dış görünüşle kafayı bozmuş suratlarını orta derece diye sınıflandırmak nedir ya ünlüler de ayrı manyak

Elif

ayrıca Chungha ve Sunmiyi karşılaştırma saçmalığı

Bangtangwsn

Sunmi’yi gerçekten seviyorum ama kendini geliştirmesi gerektiği kısmına katılıyorum. Çoğu işi birbirine çok benziyor ve gerçekten koreografileri çok basit. Çok olmadı BoA sahneye koreografların omzunda baş aşağı çıkalı. İnanılmaz koreografiler gördük şu ana kadar sektörde ama Sunmi hep basit koreografilerle çalışıyor. Vokali de çok güçlü değil. Bunları geliştirse eğer çok daha başarılı olabilir çünkü çok güçlü bir sahne karizması var, bir saç savuruşu bir göz süzüşüyle divane eder insanları gerçekten bayılıyorum imajına ama artık br tık ileri gitmesi gerekiyor.

Sumin

Yeni şarkısı çok kötü

falan

sunmi’nin bütün numarası star imajı yani sesiyle insanları büyülemiyor görünüşü,dansı,bakışları çok ahım şahım değil ama satabiliyor insanlar sesini sevseydi kaç yaşında olursa olsun dinlenme ihtimali vardı ama sunmi’nin modası bir gün geçecek kendide biliyor bunu kazanabildiği kadar kazanmak istiyor zaten kendini de tekrar etmeye başladı sonun başlangıcı böyle oluyor hayırlısı

SUNMİ

Açıklık getirilmesi gereken noktalar:
Sunmi şarkıları canlı söylüyor
Sıkı çalışıyor
Noir zamanında promosyon bile yapmadı
Vokalini çok geliştirdi
Dansçılarıyla uyum içerisinde
Hala çok genç
Doğal davranıyor
Ve güzel bir kız

Çenenizi kapatın artık

Elif

sunminin canlı bir vokal performansını atar mısın öyleyse bana hiç denk gelmedim çünkü

Miyane

youtube diye bişi var ama dur link atıyım

Miyane

https://youtu.be/CDXaKFhewko
https://youtu.be/d4RABz3l3KA
https://youtu.be/PCa-TdnXA3Y
https://youtu.be/F9xspxdlhcY

Elif

ya mr removedin canlı performans olduğunu mu düşünüyorsunuz hala…
M Countdownda ise doğru düzgün söylemiyor ki zaten bitiş performansı ki o da kötü.
yokmuş yani dimi sağol yine de attığın için

SUNMİ

Mr removed idolün autotune olmadan nasıl söylediğini görmek için Sunmi de gayet iyi iş çıkarıyor.

Elif

Alakası yok. Muhtemelen o performansların çoğunda mikrafonlar açık bile değil. Ki mr removedlerde çok fazla oynama yapıyorlar iyi yada kötü anlamda, güvenilmezler.

SUNMİ

Abartma istersen

SUNMİ

https://youtu.be/1476zRZQY74
https://youtu.be/4v4qCx9rs8k

Bu ikisinin yeterli olduğunu düşünüyorum ayrıca Sunmi showcaselerde de canlı söylüyor (wg zamanından beri) söylemediği yerlerde de dudağını oynatmaz genel olarak bilgine.

/InSomnia/

Elifin dedikleri doğru büyük ihtimalen zaten o yüzden çoğu mr removed videosunu izlemiyorum ama Sunmi hakkında söylediklerinin bazılarına katılıyorum

Miyane

https://youtu.be/CDXaKFhewko
https://youtu.be/d4RABz3l3KA
https://youtu.be/PCa-TdnXA3Y
https://youtu.be/F9xspxdlhcY
gayette güzel vokali var

/InSomnia/

Bence bu kadının sesi yok kendiside bunu anlamış galiba o yüzden tarzı ve şarkıları iyi çünkü normalde sesi iyi olmayanları sevmem ama tarzını ve müziğini sevdim sayılır ve sahnedede kötü değil sanırsam

Ddang Sae

Autotune’dan nefret ediyorum ya şarkıyı dinlemeyi acayip zorlaştırıyor ve evet bir makine senin yerine şarkı söyleyecekse git dansçı ol. Dansı da çok basit zaten

Elif

sunminin sahnede hoş bir aurası var kabul edelim ama canlı vokali cidden yok ve bu doğal olarak sanatçıyı gözümde bitiriyor çünkü sen solosun,,,

stfu

bi boka yaramaz