Benzer Yazılar

[THEQOO] 2020’de Spotify’da en çok dinlenmiş solo K-Pop şarkıları

bts iu

1. BTS Jimin ‘Filter’ [Stream: 115.27 milyon]

2. IU ‘eight’ [Stream: 106.65 milyon]

3. BTS Jungkook ‘My time’ [Stream: 93.95 milyon]

4. BTS V ‘Sweet night’ [Stream: 93.12 milyon]

5. Zico ‘Any song’ [Stream: 85 milyon]

6. Hwasa ‘Maria’ [Stream: 84.34 milyon]

7. BTS Suga ‘Daechwita’ [Stream: 74.24 milyon]

8. BTS V ‘Inner child’ [Stream: 66.62 milyon]

9. BTS Jin ‘Moon’ [Stream: 64.65 milyon]

10. BTS J-Hope ‘Outro : Ego’ [Stream: 52.43 milyon]

1. ‘Sweet night’ BTS’in albümünde olan bir şarkı değil, ama başarılıydı

2. Bu yıl da Jungkook’un solo şarkısını merakla bekliyorum💜

3. Tebrikler God Jimin ‘God Filter’

4. ‘Filter’ ve ‘eight’ 100 milyondan fazla stream edilmiş, daebak. Maria da süper

5. Jimin’in solo şarkısı hep çok seviliyor

6. Maria başarılı

7. ‘Sweet Night’ın listelerde olması şaşırtıcı

8. ‘Moon’ bir şaheser!!!

9. Hwasa süper

10. BTS çok popüler, Hwasa ve Zico ise inanılmaz

 

Kaynak: Knetizen

guest
67 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
vincenteu

Sitede tanistigin biriyle kanka olmussundur ve o kisi fav grubuna anti cikmistir

eq0bpchxuaef9gw.jpeg
vincenteu

Basima geldi ondan diyorum

mmagyo

bruh moment öyle bir andır ki…

jendeuk

Üzücü olmuşta sevmezsin anlarımda anti olmak hayatsızlık be

vincenteu

Cok gayretliler cok

hata

ÖFÖRÖGL2PÖRÖ2Ö2Ö ya da sitede tanıştığın biriyle zevkleriniz hep benzerdir ve çok yakın olursunuz @Sel

images (39).jpeg
la cha ta

👁👄👁

lila

Bizde lise arkadaşımla kaç yıldır burdayız @artemisiaa

maraz ali

Inner child o kadar güzel bir şarkı ki her ana uyuyor mutluyken üzgünken heyecanlıyken gerginken tüm yıl benimleydi iyi ki böyle bir eser var lütfen bir kere de olsa şans verin hiç pişman olmazsınız ve şarkının sahibi seni çok seviyorum canım ult biasım

Last edited 3 ay önce by Maraz Ali
maraz ali

Bunun neyini eksilediniz hiçbir toksik yorum incitici bir şey söylemedim bu kadar mı nefret ediyrosunuz bu şarkıdan ya da şarkıcıdan

Last edited 3 ay önce by Maraz Ali
maraz ali

Uff yine sinirlenmiştim neyse geçti anında eksileyen bir tayfa var hızlarına yetişemiyorum

öff

btsi, herhangi bir uyesini ya da eserlerini oversen genelde eksi alirsin

yoongi hepinizden daha güzel

Z*co hariç -kisiligi falan umurumda değil şarkının kendisi de güzel değil- hepsi de mükemmel şarkılar 💅🏻 Özellikle Maria ve Deachwita’yı çok seviyorum.

rukimjongdae

Şarkıya başta inanılmaz nefret kusmuştum ancak sürekli karşıma çıkıp duya duya alıştım en sonunda sevdim o yüzden şu an güzel mi değil mi ayırt bile edemiyorum jckskks

yoongi hepinizden daha güzel

Neden bilmiyorum ama şarkıyı ciktigi andan beri hiç sevemedim benim tarzım değil sanırım.

Last edited 3 ay önce by Yoongi hepinizden daha güzel
buse (umut olmayacak)

Ben de

eylul

Evet cidden hep iyi sarkilar yapiyor dinlemek istemiyorum ama iyi oldugunu kabul etmeliyim…

milkshake

Kpopu kesfettigim su bi kac yilda ne Zico’yu ne de grubunu dinledim ama Korede patlayinca bi sans vermek istemistim sarkiya. Ama Any Song sıradan bi şarkı bence. Cekici bi tarafi yok. Belki de ben müzikten anlamiyorumdur. 😂

yoongi hepinizden daha güzel

Bence de sıradan bir şarkı hiçbir özelliği yok sadece 1 kere dinledim ama asla sevemedim, beni tavlamadı. Gerçi şarkıyı sevseydim de z*co’nun o iğrenç olaylarından sonra yine dinlemezdim.

Last edited 3 ay önce by Yoongi hepinizden daha güzel
buse (umut olmayacak)

Haklısın.

ksj

moon’u her okudugumda beynımde canlanan sahne jk’in söyleyiş tonu 🙂
cocuklarımın hepsinin sarkısı cok cok guzel 🙂

ex5grl3xkaa0i8u.jpg
rukimjongdae

Yüce filter listenin başında olmasaydı şaşırırdım çooooook güzell jimin lütfen böyle bir şarkıyla daha dön 🙁 vuhuuuu eight IU en sevdiğim şarkılarından değil ama olması gerektiği yerde suga olmasaydı da o listede kesinlikle olurdu şimdi ne alaka diyen olursa younha ve Rm in işbirliği olan şarkının adı bile geçmiyor hiçbir yerde güzel olmasına rağmen. Sweet night, maria ve daechwita vay be listedeki şarkıların neredeyse çocuğunu ölümüne dinleyip sevmişim. Bu yıl daha fazlasını bekliyorum çıta bu kadar yuksekken bir de jungkook un still with you su olsaydı tam olurdu o şarkıyı aşamıyorum

moonsun

RM ile younwha nin şarkısı gerçekten çok güzel neden ilgi görmedi anlamıyorum.

xxx

BTS’in albümüyle aynı zamanlarda çıkmıştı diye hatırlıyorum o yüzden arada kaynadı promosunu güzelce yapamadılar.

jeyan

FILTER 👩‍❤️‍💋‍👩👄 👅🔥

jeyan

filter beni kırmızı püsküllü bir elbise giyip santa dansı yapmaya zorluyor

lodos

Jungkook My Time harika bir şarkıydı. Kesinlikle şarkının sözlerini okumanızı tavsiye ederim. Jungkook şarkıda 15 yaşından itibaren yaptığı idollük için hissettiklerini çok güzel yansıtmış. Mixtape’ini sabırsızlıkla bekliyorum. Yeni yayınlanan Coco Cola reklamında ki gibi bir Rock şarkısı söylemesini çok istiyorum. Bu sene intro sırasıda onda bakalım neler olacak ?

eb22f57a68fd6721f3c1a0ec6fd9ff26.jpg
Last edited 3 ay önce by LODOS
drbeyz

Ziconun şarkısının hiçbir espirisi yok ve tutsun diye bayağı uğraştı. Yanlış hatırlamıyorsam bu challenge olayları Ziconun şarkısıyla başladı. O şarkının promosu için bayağı şarkıcıyla challenge yaptı en sonunda patladı tabii şarkı. Hwasa ile yapmışlardı hatta, sonra tüm sektör yaptı neredeyse. Sonra şarkı çıkartan her grup tiktok challenge’ı paylaşmaya başladı. Şarkıyı gram sevmedim kendisini de sevmiyorum ama işte sektör sahip çıkıyor böylelerine :((( Bighit bile zico çok iyi bir prodüktör vs. Dedi aldı şirketini. Tamam stratejik bir hamle ama işte gd, zico gibilerinin her zaman sektörde kalacağının bir işareti. Sektördeki kimseye de güvenmiyorum, hwasa güya feministlikten, standartlara meydan okumaktan bahsediyor ama… Read more »

Last edited 3 ay önce by Drbeyz
shiningshawol

Zicoyu sevmeyebilirsin ama şarkının patladığını kabul etmen gerek

drbeyz

‘O şarkının promosu için bayağı şarkıcıyla challenge yaptı en sonunda patladı tabii şarkı.’

Senin de acilen okumayı öğrenmen gerek

shiningshawol

Challenge yapan tek kişi zico mu ? Başarılı ve iyi bir şarkıydı

nida

Maalesef yanlıs biliyorsun zico sadece 3 kisiyle paylaşmıs yani oyle cok ugrasmamıs. Digerlerinin hepsi kendi yapmıs ki hwasayi suclamanda cok sacma cunku ziconun olayini sadece internette gezenler biliyordu ki buyuk televizyon sovlarinin bile zicoyu desteklemesinden anlayabiliriz kimsenin olaydan haberi olmadigini . Eger birini suclamak istiyorsan bu bighit olabilir cunku adamin sirketini satin aldi ki arastirmadan satin olmus olmasi imkansiz yani her seyin farkinda olmasina ragmen su an zicoya finansal destek sagliyor.

drbeyz

Zico yu takip etmediğim için tam olarak bilmiyorum ama o şarkı çıktığında instada sürekli hwasa, chunga ile olan challenge ı karışma çıkıyordu. Sonra zaten bütün sektör yaptı o dansı. Katıldığı her programda da yapıyordu, knowing bro da running man da falan. Şarkı abartılacak kadar iyi bir şarkı değildi ama işte challenge fikriyle birlikte bir baktık ağızdan ağıza dolanıyor. Doja cat say soo gibi. Yanı gayet iyi bir promo olduğunu düşünüyorum. Ayrıca gayet herkesin haberi var, zico o lafı radio starda söyledi -ki çok ünlü bir program- ve daha sonra da o telefonda olanlardan benim haberim yoktu dedi, o şarkıyı çıkardığı… Read more »

Last edited 3 ay önce by Drbeyz
nida

Yalnız ben bu konudaki butun her seyi arastirdim ve kimsenin haberi olmadigina eminim ziconun benim hicbir seyden haberim yoktu dedigi yer instasiydi bir program degildi. Sarkisinda bahsettigi yerde de sadece I have never seen video like that diyor burdan olayi bilmeyen insanlar bir sey cikartamaz. Ayrica any song ocakta cikti ve ciktigi anda birinci oldu zico ise running mana martta knowing bro ya haziranda katildi ayrica muzik programlarina da hic cikmadi music bank gibi . ilk defa tvde sarkisini gosterdigi programda marttaydi. Yani iyi bir promo falan almadi .

nida

Video starda bu konudan bahsettiginde kimse telefonun icinde boyle seyler oldugunu bilmiyordu ve programda 2016 da oldugu icin unutuldu gitti sadece birkac netizen hatirliyor ve yorumlarinda hep bahsediyorlardi artik onu bile yapmiyorlar

xxx

Burning Sun ve Kktalk olayları patlak verdiğinde ortalık cadı avına dönmüştü Ji Chang Wook Hongki Zico bu isimler ortalarda dolandı hep olay tam bilinmediği için ve o kişilerle yakın oldukları için netizenler onları suçlamıştı başta ama hepsi açıklama yaptı Zico da dahil bilmediklerini söylediler hatta Zico, benim bahsettiğim herkesin numarasının olduğu bir telefondu kendisiyle uzun zamandır görüşmüyorum adımı bu olaya karıştıranları dava ederim dedi instasında bu haber oldu Kore’de diğerleri de kendini savundu olay kapandı bir de Kore’de kktalk grubundakiler açıklandı, ayrı bir sohbette beast’teki bir üyeye de göndermiş video o da açıklandı o da sektörü bıraktı.

Last edited 3 ay önce by xxx
nida

Zico haberlere çıkmadı diye biliyorum çıktıgının linki varsa atar misin

drbeyz

https://www.google.com/amp/s/netizenturkey.net/zico-jun-jun-youngin-skandaliyla-anilmasi-konusunda-aciklama-yapti/amp/ Bundan mı bahsediyorsunuz bilmiyorum ama bunu atayım dedim. Sadece arkadaş oldukları için dahil edilmeye çalışanlar olsa da zico gayet jjy ile çıktığı programda, jjynin telefonun rehberine baktığından bahsediyor. Altın telefon diyerek. Televizyonda kimsenin haberi yokken övünüyorlar işte. Kimse beni arkadaşının telefonunu eline aldığında sadece rehberine bakacağına inandıramaz. Gördüğüm en sinsi insanlardan. Dava açacağım diye tehdit etti, bir tane de şarkı çıkardı, challenge yaptı, herkes yine görmezden gelmeye devam etti. Ben gayet calıştığı ünlülerin haberi olduğunu düşünüyorum. https://netizenturkey.net/zico-yeni-sarki-sozlerinde-jjy-skandalindan-bahsetti-chanyeol-ziconun-sarkisini-paylasti-tepki-aldi/ https://netizenturkey.net/zico-en-cok-sasirdigi-any-song-meydan-okumasinin-lee-hyorininki-oldugunu-soyledi/ Zico şarkı çıkardıktan sonra da altın telefon unutulmadı ama işte tüm sektör sahip çıktı ya aşırı şaşkınım. Hele kadınlara daha da… Read more »

Last edited 3 ay önce by Drbeyz
nida

Evet bunları biliyorum da ana habere çıkan unluler arasında var mıydi onu sordum

xxx

Tv’lere çıktı mı bilmiyorum naver’da haberler çıkmaya başlamıştı Zico bunları görüp açıklama yaptı instagram’da, sonra o açıklaması yine naver’da haber oldu ama programda gerçekten rehberden bahsediyordu bence çünkü pokemon kitabına benzetmiş tanıştığı her ünlünün numarasını 1 2 3 4 diye sırayla kaydediyormuş jjy birini tanıyıp tanımadığı sorulduğunda o listeye bakıyormuş

nida

Ben de ilk basta kesin izlemistir diye dusunuyordum cunku herkes cok yakınlardi falan diyordu zicoyu tanimadigim icin inanmistim ama arastirinca aslinda yakin olmadiklarini fark ettim . Jjy nin videolarini falan da izledim her seyi arastirdim o yuzden ben de su an emin degilim bu konuda. Bi de junghyungun grupta olmamasına ragmen izledigi ortaya cikmasi ama ziconun cikmamasi da tuhaf bilmiyorum yani

shiningshawol

Zico jjy ile katıldığı bir programda jjy’un telefonundan altın telefon diye bahsedip ve telefon hakkında baya bir konuştu yani grupta olmaması hiçbir şey bilmediği anlamına gelmez izlemek istersen radio star program

xxx

Hyung’un golden phone dediği ayrı bir telefonu var rehberinde herkesin numarası var siz biraz önce …’yı tanıyor musun diye sorduğunuzda o kişiyi rehberinden arıyordu diyor. JJY da bana geldiğinde telefonu istiyor diyor (tek tek rehbere nasıl baktığını taklit ediyor) Zico da yeni insanlarla tanışmayı seviyorum diyor. Burada bence kısa süreli ilişki yaşayabileceği kadınlardan da bahsediyor olabilirler ama sırf JJY’ın ilaç vererek uyuşturup seks videosu çektiği görüntüleri izlemek için evine gidip hyung telefonunu ver diyeceğini zannetmiyorum mantıklı gelmiyor.

öff

mots7 bts’in en basarili albumlerindendi cidden solo sarkilarin hepsi ayri guzeldi… eight, sweet night ve daechwita’ya diyecek soz yok zaten BTS KINGS

stunnn

BTS’in diskografi gerçekten inanılmaz ve ulaşılmaz…

lyrics videoları falan da aşırı izleniyor.. hepsinin toplamını düşünemiyorum. BTS albümlerinde mutlaka ama mutlaka favori bir şarkısı oluyor insanın. Gerçekten müzik dedin mi Bangtan, performans dedin mi Bangtan = Bangtan.

Last edited 3 ay önce by stunnn
deniz

Bangtan beylerimiz gene listenin tozunu attirmislar bu arada hwasa sen nasil bir kadınsın ya her iste mükemmel sonuç çıkarıyor 👍🏼

armyze

Bts hep zirve cidden bts dışı girenleride tebrikkkkk sweet night mükemmel bir ost TAEHYUNG ACİL MIXTAPE YAYINLAAAA ACİLLLLLLLLL

xxx

BTS üyeleri askerlik başladığında solo promosyonlara başlarsa hissediyorum ortalık fena karışacak. Bu arada keşke RM de olsaydı ilk 10’da o zaman kadro tamamlanmış olacaktı.

1. BTS Jimin ‘Filter’ [115.27]
2. IU ft Suga prod. Suga ‘Eight’ [106.65]
3. BTS Jungkook ‘My time’ [93.95]
4. BTS V ‘Sweet night’ [93.12]
7. BTS Suga ‘Daechwita’ [74.24]
8. BTS V ‘Inner child’ [66.62]
9. BTS Jin ‘Moon’ [64.65]
10. BTS J-Hope ‘Outro : Ego’ [52.43]

someonereal

Moon efsane bir şey yaa. Hem huzurlu hem üzüntülü beni çok rahatlatıyor:) Böyle güzel bir şarkı için teşekkürler Jin:))

clowns

demek global fanlarda zico’yu baya dinliyo bu adam sektörden asla gitmez onu şuursuzca dinleyenler oldukça 🤢

ahgaseaileean

Zicoyu hiçbir şey olmamış gibi aralarına aldılar tekrar ya ne diyeyim malsınız abi

lila

Maria çok iyidi yaa o şarkıyı dinleyince kendimi havalı sanıyomxkkdkdks

sunki

maria çok güzel bir şarkıydı ya özellikle sözleri; hwasa’nın kendisini anlatması,, ayrıca maria albümü bir şaheser dinlemeyen varsa dinlemeli kesinlikle

林枫 lín fēng :d?

godbts 😏🤙🏻

aycik

Tüm bangtan üyelerini tebrik ederim~ listedeki tüm şarkılar favorim (zico hariç) hepsini çıktıklarından beri dinliyorum 👌 çok güzeller özellikle hwasa maria efsaneee

adrik

Bu yıl benim en çok dinlediğim şarkı Taeyeon – My Tragedy oldu. Efsane bir şarkı, bastı melankoliyi hâlâ çalma listemden silemedim bir türlü.

sametinyourarea

habere incik cincik ettim hiçbir yerde 2020de yayınlanan yazmıyordu o yuzden bunu atayım dedim 2018de yayınlanan solo bu sene 75.5milyon dinlenmiş 7.sıraya Jennieyi yazmanızı rica edicigim

46bee797-2540-440f-8596-1fe8eb80b07c.jpg
nøx ʲᶜʷ

god solo 👑

jendeuk

Bu sene mi 75 milyon izlenmis vay be

sametinyourarea

hayır izlenmemiş dinlenmiş. İzlenme olarak bakarsa bu sene en cok izlenen .2.kpop mvsi 183 milyon izlenmiş
1.Gangnam Style hay masallah

rundevilrun

evet sadece 2020’de demiş 2020’de çıkmış dememiş :/

abs

Solo is the revolution💞

xxx

Listedeki şarkıların hepsi 2020 şarkıları

shiningshawol

Üzgünüm ama sweet night şarkısını hiç beğenmedim

xxx

Üzgünüm ama sabah akşam dinliyorum

https://youtu.be/N5ShoQimivM

shiningshawol

Inner child sweet nighttan bin kat daha iyi benim için

xxx

benim için de tam tersi, dinleyenler de öyle düşünmüş olacak ki ost olmasına rağmen arada 27 milyonluk bir stream farkı var neyse zevkler ve renkler…

Last edited 3 ay önce by xxx

Yeni Yazılar

67
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x