[THEQOO] aespa ‘Next Level’ dönüşünden Winter’ın teaser fotoğrafları yayınlandı

121
4084

aespa next level winter 1 aespa next level winter 2 aespa next level winter 3

1. Wow Winter bu konseptin en iyisi ᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

2. Gumiho’ya benziyor, konsepte bayıldımᅲᅲᅲᅲ

3. Biliyorum SM asla taşıması kolay konseptler seçmiyor, özellikle kadın idolleri için. Konsept konusunda çok iyiler. Ama bu sefer gerçekten basit görünüyor.

4. Çok havalı ve güzel ama saçı biraz hayal kırıklığı ᅲᅮ ama yine de aespa’nın bu konsepte yakıştığını düşünüyorum

5. Aespa’nın konsepti video oyunu mu?? Çıkış konseptiyle aynı

6. Ben sevdim… bir otaku olarak

7. Ben Ning Ning sandım… çok benziyorlar

8. Konsept çok dandik….

9. Ah verdiği hava değişmiş resmen, bayıldım

10. Konseptleri gerçekten çok eşsiz ve Winter harika görünüyor

11. Wow çok havalı ᄏᄏᄏᄏ

12. Bir bebek..

13. Kahküller olmasaydı keşke ᅲ

14. Vay be inanılmaz bir aurası var

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerikSM, MGM medya şirketi ile birlikte NCT-Hollywood’a çıkış yaptıracak
Sonraki İçerik[PANN] Gruplarının esas niteliklerini taşıyan üyeler
guest
121 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Öylesine

Ning ning sanmıştım bu bir, ikincisi konsept konusunda kimse sm nin eline su dökemez dandik diyenler %10936361 kıskançlıktan söylüyor

JKW

Bence gidle’ın sadece bu 3 yılda her farklı başlık şarkısıyla yaptıkları farklı ve cesur konseptler Sm’inkini bir noktada geçer ama ben buna cube etkisi değil , gidle etkisi derim sadece. Sonuçta sm de pinterestte dolaşıyor “ilham” için. O kadını kaybetmeselerdi iyiydi, iyiler ama özgünler demek içimden geçmiyor

Last edited 1 ay önce by JKW
Duru

Aynen. Gerçekten konsept eşsizliği bakımından gidle gibisi yok. Aslında grup tam parlayacaktı ama maalesef şimdi zorba grubu olarak anılıyorlar. Diğer kızlar için çok üzülüyorum

SeulgiWendy

Şirkette neredeyse her kosepti denemiş bir Red Velvet var hatta ilk çıkışlarından beri Red ve Velvet olmak üzere her konsepti denemekte cesur davranan bir grup cute soft crush teen crush girl crush yapmadıği konsept neredeyse kalmadı. aespa daha çok yeni ilerde nasıl konseptler yapar bilemem ama onlarında ben f(x) gibi daha alışılmışın dışında konseptler yapacağına inanıyorum ki şu konsept fotolarından bile alışılmışın dışında olduğu bir gerçek böyle konseplerin ortası yoktur ya çok sevilir yada hiç sevilmez.

Last edited 1 ay önce by SeulgiWendy
JKW

Evet red velvet de çok iyi konsept konusunda gidle ile birlikte, haklısın. Onların da hakkını yememek lazım, bukelamun gibiler.

KNB

“Şirkette her konsepti denemiş” bir grup söyleyeyim sana Girls’ Generation 😊 Lütfen kendi grubunuzu överken diğerlerine saygı göstermeyi unutmayın.

Kafayı yemeden nasıl dururum taktik verin

Kız saygısızlık nerde yapmış yorumu 3 4 kere falan okudum bulamadım Revelin olayı zaten konsept bunun söylenmesine bile gerek yok

Kafayı yemeden nasıl dururum taktik verin

Ayrıca Snsd’nin gerçekten konsept yapmada taşımada üstlerine yok kimse bunu inkar edemez ama Red velvet 3 side a sahip Red side Velvet side ve hem red hem de velvet in birleştiği side bunlara artı olarak içlerinde ayrılan kısımlarda var şahsi görüşüm bu benim Red Velvet in daha fazla konsepti olduğunu düşünüyorum

Sel

Gidle çıkışından beri hep aynı şarkılar çıkarıyor diye linç yedi en son. hepsi aynı ritm, aynı tarz. ayrıca bu basit bir etik davranıştır, cb yapan grubun fotosu altına başka grubu övmezler. bu karşılaştırma, ya da en iyisi aespa dır başkası yok postu değil. gidle övmen ne alaka

JKW

Sadece yorum yaptım, nasıl ne alaka ? Gerçekten milletin yorumuna saçma sapan burnunuzu sokmaktan vazgeçmelisiniz. Aespayla karşılaştırmadım bile

Lil

Gidle farklı mııı?? hep aynı. en son delirdik artık soyeondan farklı yapımcı şarkı yapsın.
hem kıza yük olmasınlar, hem de bir az farklı şeyler dinleyelim diye.

Hiiiii

Gidle gayette farklı senorita uh oh gibi birbirinden çok farklı konseptleri yapan bi grup.Part dizilişlerinde haklı olabilirsiniz ama konseptleri asla aynı gelmiyo bana.

Hiiiii

Buu sitede Gidle karşı aşırı nefrett varr şaka gibi yaa Gidle yerine twice bp rv falan olsaydi Allah katına çıkarırdınız 🤷‍♀️🤷‍♀️

JKW

Ben gidle’ın bir aynılığını görmedim, sen nerde gördüysen söyle

Malefiz

Kanka bir sakin mi olsan acaba kızların sadece 1 şarkısı var

JKW

Aespaya ne demişim ya ? Bir şey demedim ki sakin diyorsun, beğendim gayet. Sm için genel konuşmuştum, sabır ya

...

Gidle mi farklı? Kanka klasik Girl Crush yapıyorlar ne farklılığını gördünüz dkkdkdkd Şarkılara hiç girmiyorum zaten hep aynı üye ve hep aynı ritimler… Özgünlüğün ağzına alınmayacağı gruplardan biri

Hiiiii

Dumdi dumdi mi Girl Crush

Last edited 1 ay önce by Hiiiii
Negativist

Bence insanlar sanal ve gerçekliğin bu karışımına pek alışkın değil. Aespa debutunda “ilham” alındığı söylenen fotoğrafçı ile anlaşmaya varıldı ve bu dönüşte onunla çalışıyorlar. Fotoğrafçının çalışmaları zaten böyle. Fütüristik, fantastik alanda çalışıyor ve böyle bir konsepti içeren projede yer almak da hayaliymiş.
İnsanlar pinterestten hallice diyor ama arkada ciddi bir ekiple çalışıldığı söylendi. Sanal ve gerçek olanı birleştirip çok sırıtmamasını sağlamak kolay değil.
Oldukça iyi iş çıkarıyorlar bence.

Öylesine

Evet sana katılıyorum

betül

Cidden çok güzel olmuş. Üstündeki kıyafet de Türk tasarımcı Zeynep Arçay’ın tasarımıymış.

IMG_20210508_144642.jpg
Rosie Posie Exo-l bir Blink

Varya üstüne bayıldım ben çok güzel bende istiyoruuum 😭😭😁😅

Avenrosya

😍

Demirbakıralemyon

Abooo netizentürkey kendini yenilemiş. Gerçi benim için bişey ifade etmiyo çünkü birini eksilemek yada artılamak aklıma gelmediği gibi ne kadar eksilendiğime bakamakta aklıma gelmiyo. Galiba umrumda değil 🤦‍♀️

yorum

Saçını beğenmedim ama konsept ucuz görünüyor falan diyenleri hiç anlayamadım.Başka kız grupları kırlarda çekim yapıyor çok güzel oluyor bu mu dandik konsept

Sel cheshire

Sanırım korelilerin ucuz dediği şeyler genelde kızlar açık giyinince diyolar ciddye almayın o yorumları .d çok güzel ve eşsiz olmuş

whoisthis

Sektördeki tüm gruplar birbirinin tekrarı ve aynısı olmaya başlamışken, farklı ve deneysel olana asla tahammül, saygı yokken böyle bir cesaret için bile tebrik edilir konsept. SM trend belirleyici şirkettir yakında benzerlerini görmeye başlarsınız. Black Mamba klibi karmaşıktı ama bu geri dönüş her anlamda daha iyi geleceği kesin

JKW

Senin bu sm stan haline alışamıyorum ya ama haklısın diyem ne yapam

whoisthis

anlamadım

JKW

Haklısın diyorum aşk, formundasın ♥️

whoisthis

hep smstandim de ondan sordum, saol bebeyim 😘

Bennn

Galiba bu şarkı Black Mamba’nın devamı olacakmış

whoisthis

güzel olur inşallah bakalım

ilvos

Sektöre konsept/hikaye kavramını sokan ve her grubu için bu konuda risk alan bir şirket sonuçta SM. Beni heyecanlandırıyor açıkçası.
Winter da hoş görünüyor, diğer üyeleri çok merak ediyorum.

Shiny

Ben Ningning ve Giselle’yi acayip merak ediyorum çünkü Ningning’in sahne hakimiyetine bayıldım Giselle’nin de rapini bekliyorum herkes gibi. Aga be neden bu kadar heyecanlıyım kızlar benim ilgimi acayip çekiyor 😂😂

ilvos

Ay ben de çok heyecanlıyım hxnxnxjs yarın Giselle gelir sanırım

Shiny

Ay hadi inşallah 😅

ilvos

Yaş sırası diye düşündüm direkt 🤭

Shiny

Ama o zaman Giselle bugün gelirdi Giselle Winter’dan daha büyük değil mi? Ben mi yanlış hatırlıyorum😅 hatta winter’ın doğum günüsü yılbaşındaydı ve 2001’li diye biliyom

ilvos

Evet evet öyleler, yani 1 – 3 geldi ya sonra sırayla 2 – 4 gelir gibisinden. 1 3 4 2 olmaz diye düşündüm ama SM rastgele de yapıyor olabilir bilemiyorum tabii hxbxhjj

Shiny

Hee haklısın o zaman sabah olsun çabuk😅

Lavinia🌹

Twitter da 100 bin beğeniye en hızlı ulaşan 4. Jenerasyon idolü olmuş. 💛

yorum

Karina da 200k beğeniye ulaşan en hızlı 4. gen idolü olmuş

Malefiz

Konsept en azından farklı ve yenilikçi cidden herkes alışmış girl crush konsepte ve düz duvar önünde teaserları

nayuta

winter 4.jenin en yetenekli visualı olacak gibi duruyor main vocal ve main dancer seviyesinde lead vocalist ve dancer teaserlar bana biraz fan editi gibi duruyor ama bayıldım yine de ahagyuhıj

Bennn

Konseptleri güzel ve farklı.Bugün konsept farklı diye linçliyenler vardı.Sektör kendini tekrarlamaya başladı ve SM farklı bi konsept yapıyor.Bu iyi birşeyken neden linç ediliyor hiç anlamadım. Winter çok güzel olmuş bir de üstündeki Türk tasarımcıya aitmiş

Senaura

Winter cok guzel biri ya ilerde baya degerli bir visual olucak bence

Krystal Reis Konuşuyor

Bazen diyorum sm de olmasa konsept yeniliği görmüycez. Cidden cok iyi sm’in konsept konusunda hiç bir şirket eline su dökemez . Winter’a ilk baktığımda ning ning gordum ama bence çok iyi æspa iyi bir çıkış yaptı ve güzelce devam ediyorlar.

SerefsizBehlul

Winter’a bu saç rengi çok yakışmış en başta Karina visual olmalıydı diyorsun ama şuan Winter daha güzel geliyor

Burioos

Karina visual değil mi zaten?

JKW

Visual olan Winter, Grubun yüzü ve merkezi Karinaymış..

20210508_141038.jpg
Last edited 1 ay önce by JKW
Burioos

Vay be her gün yeni bir bilgi

suni

sabah gördüğüm an ningning sandım, gerçekten çok güzel olmuş

likanda

bu grup bayağı ilgimi çekiyo ayrıca winter çekimleri de süper olmuş

Leila

Kızlar 4. jenin en güçlü grubu olucak gibi. twitterde sürekli önüme 2 gündür aespa çıkıyor. etkileşimlerine baktım uçmuş. 6 aylık, üyeleri daha önce tanıtılmadan,aniden çıkış yaptırılan grup için görülmemiş bir başarı bence. hele erkek gruplarının aşırı hakim olduğu bir pop dünyasında çok iyi ilerliyorlar. antileri de fazla.stayc seviyorum ama kızların düz duvar önündeki fotolarına o kadar övgü yağdırdılar, aespanın bu kadar uğraşılmış şeyine nefret kusuyorlar😂kıskanıldığını gösteriyor. bu da o demek kızlar tehlike gibi görülüyor. bu cb sonrası artık güçlüler sırasına girecek gibi.

Rei

Bu konsept dandikse sektör bitmiş

Keddy

Kız aşırı güzel ya. korelilere benzetemiyorum. daha çok asya türklerine benziyor. nasıl desem koreliler güzel de olsa gözleri donuk gibi bakıyor, anlam göremiyorum ifadelerinde. estetikden midir, makyaj mıdır bilemiyorum. bp, rv kızlarını o yüzden seviyorum donuk bebek gibi değil bakışları. winter de öyle, güzel kız olmanın yanında güzel ifadesi var.

images (2).jpeg
Sel

Sonunda benim gibi düşünen biri. korelilerin bazılarının gerçekten gözlerinde ifade yok, ve evet donuk bakıyorlar. içine giremiyorsun bakışların.

林枫 lín fēng :D?

harika olmuş BAYILDIM. Cicili halindense bu hali daha yenilikçi ve çekici bence.

Burioos

Aespa stanlamam için 2-3 yıl daha gerekiyor sanırım.Çünkü konseptleri beni çekmiyor, değişene kadar bekleyeceğim artık.

Last edited 1 ay önce by Burioos
Sananesiiii

Cidden şu oyunumsu konsept çok yapay duruyor bence kızların daha büyük potansiyeli var ileride görebiliriz inş

Vivi

Grup ismi bile avatar tarzı birşey konsept değişmez ama bu konsteple beraber girl crush, teen crush hatta baddas bile yaparlar

teletabi

Aespa fotoğrafları olduğunu bilmesem Winter’ı tanıyamazdım. Posta tıkladığımda NingNing olduğunu düşünmüştüm. Kızın imajı çok değişmiş bu saçla

Last edited 1 ay önce by teletabi
speechless

İnanılmaz merak ediyorum, gelin artık kızlar… Çok özledim!

Lavinia🌹

Fotoğrafları çok beğendim. Çoğu kişi beğenmemiş ama ben saçının griliğini de beğendim. Sadece grubun visualinin yüzünü neden bu kadar kapatmışlar anlamadım. Yine de farklı ve güzel olmuş. Winter ın aurası çok iyi.

SeulgiWendy

6. Ben sevdim… bir otaku olarak
Ay bencede otaku olan herkes sever cidden çekimler beni o dünyaya götürdü. Saçlar renkleri falan nasıl olur bilemem ama ben bu arka plan renklerine falan bayıldım önceki konseptte sadece mor ve pembe tonlarındaydi sanırım grubun rengi diye öyle gidecekler sanmıştım Karina’nin fotosundan sonra ama Winter’dan sonra anlaşılan her üyenin arka fonu farklı olacak mavi-yeşil tonları ve kirmizi-pembe tonlarında bekliyorum diğer kızları Ningning umarım kırmızı olur çok merakla bekliyorum ❤️

Last edited 1 ay önce by SeulgiWendy
Vivi

Dandik konsept mi kafayı mı yediniz abi

QueenSS

Oyy işte bu sefer konsepte uygun gelmişler. Tam mmorpgden fırlamış gibiler. Şarkı da güzel olursa tadından yenmez

Last edited 1 ay önce by QueenSS
Star

Çok güzel olmuş.

Lavina

Efsane görünüyor. Dreamcatcherdan sonra fandomuna gireceğim ilk kız grubu olacaklar. Özellikle bu teaser fotoğraflarından sonra iyice merak etmeye başladım. Biri birinden yetenekli kızların. Umarım şarkı da güzel olur. ve umarım sm sahne kıyafetlerine daha da özenir çünkü ben bu fotoğraflardaki kıyafetlere bayıldım.

Avenrosya

Ay bayildim baya iyi geliyor gelsinn

army

Yuh winter a çok yakışmış sadece konseptleri black mamba ya benziyo gibi

Lavinia🌹

Şarkı black mamba nın devamı olacak. Zaten şarkının ismi de Next Level. O yüzden çekimlerde benzerlikler var.

army

Hmm anladim black mamba nin next leveli yani 👍👍

...

Aespa sektörde bir devrim olacak bence

aswium

uhaa bu çok daha güzel renkler duruş vs vs hemen hemen her şey daha uyumlu ve daha güzel olmuş

Serenity

Gayet iyi bence sadece sorun şu ki bunu birisine müzik teaseri desek inanmazlardı özelliklede karina için paylaşdıkları fotoraflar
Oyunlarla arasında bağlatısı olan varsa ne dediğimi anlayacaklar
Her hangi bir oyunun icin yayınlamış bir teaser gibi görünüyor amma bence gayet iyi farklılık.olsun sm bu durumu hiç uzatmasın su avatar arka planını insanlar sıkılır o zaman konsepti beğendim gercekten amma benim gibi yeniliğe acık olanlar ve olmayanlar var zevk meselesi diyeceğim

Last edited 1 ay önce by Serenity
Istegeldimburdayim

Ayy cidden nasıl bir şey olacağını çok merak ettim. Karina’da da demiştim Winx Club diye. Hepsi normal kıyafetliyken birden havaya uçup dönüşseler, sonrada birden güçlerini felan birleştirseler çok eğlenceli olurdu ahajja

Really

Arka plan farklı dünyalar önceden birisi sızdırmış ve arkada aynı dünyalar varmış 2 tanesi tutmuş diğerleride tutar yani dandik bir arka değil sanal dünyalar

betül

Dediğine bu galiba

IMG_20210508_203538.jpg
Lavinia🌹

Giselle mavi geldi. Ningning de pembe gelecek o zaman.

Çinça

Sarı winter >>>

Kkungie

Sarı saçlarından sonra bu saç rengini çok beğenemesem de fotoğraflarda iyi görünüyor. Şarkıyı merakla bekliyorum

Mirajane

Ilk basta ning ning sandım 😆

Mirajane

Winter cok güzel cıkmış 🤩🤩

JKW

Karinada çok etkilenmemiştim arkaplanla vs ama winterinki tam bir bütün olmuş, çok hoş ve yaşından olgun duruyor duruşuyla. Gerçekten efsane bir teaser olmuş. Siyah da gayet yakışmış. Bu arada Gidle Last Dance dinleyin, dinletin. Kpopu aşan kalitede ve özgünlükte şarkıları var, niye yeterince parlamıyorlar anlamıyorum.

Last edited 1 ay önce by JKW
683

Grupta bir zorba olduğu için olabilir 😊

Duru

Hala mı bir gelişme yok ya.. Napıyor bu cube

Got lalesi

O olaydan bi bilgi cikti mi ya gidle sayfalarina bakiyorum soojin hakkinda paylsimlari olmuyor

betül

Dava olacak dendi ama sonra ben de başka haber görmedim. Yuqi solo çıkış yapacakmış grup yakın zamanda dönmez o zaman.

JKW

O şarkıda yok ve bu zorba olayları çıkmadan önce de yeterli ilgiyi alamıyorlardı. O şarkılarla cidden fazlasını hak ediyorlar. Soojin yüzünden yazık oluyor ama yani o şarkıları ve konseptleri büyük gruplar yapsa insanlar şok olurdu, rekorlar gelirdi peş peşe. Bilmiyorum bence yine de müziğe şans vermelisiniz

Last edited 1 ay önce by JKW
pezevenkstanleryokolsun

cidden ya kızların şarkıları çok iyi ama soojin yüzünden dinleyemiyorum

SeulgiWendy

Yeterince promo yapılmadığından bence çünkü özellikle Kore’de şarkıların yükselmesi için promo şart ama şarkı yayınlanıp geçildi sadece ayrıca bu şarkıda soojin olmayacağı söylenip kliplerde soojinin olmasında etkilemiş olabilir diye düşünüyorum.

pezevenkstanleryokolsun

keşke kıyafeti karinayla benzer bişey olsaydı ya uyumsuz duruyor ama kız çok güzel

Rosé

Saç ve kıyafetleri beğenmedim konsepti de aynı şekilde ama Winter güzel makyajını çok yakıştırdım

Lavinia

Bu haliyle Winter’ın aurasını CL’in aurasına benzettim. Winter çok güzel olmuş bence ancak konsepti ben de beğenmiyorum

someone

bu geri dönüşten 2ne1 come back home vibeı alıyorum.

Lil

Hiç alakası yok. 2ne1 ne kadar girl crush gibi görünüyordusa teaser fotolarında aespa tam tersi fazlasıyla feminen görünüyor. nasıl benzete bildin.

images (3).jpeg
someone

çağrıştırdığına göre benzetebilmişim? sanki çamur attık, bu sitede fikir paylaşabilmek ne zor olmuş. insanı yoruyorsunuz.

Hiiiiiiii

Aksesuarlar dandik görünmesine sebep olmuş. O küpe ne öyle 2000 lerin bilgisayar oyunlarindan kalma sanki. kızlar aşırı güzel ve yetenekliler zaten boş yere saçmalamış stilist

yorum

Konsept zaten siber çılgınlık

Hiiiiiiii

Eski moda olmuş diyorum siber cilginlikla ne ilgisi var? Yeni moda yapabilirlerdi

Hiiiiiiii

Modern bi görüntüsü yok demek istiyorum

lololololol

renkleri falan pek beğenemedim. karina iyi taşımıştı ama winter’a yakıştıramadım pek bu temayı. ningning’i merakla bekliyorum

blinkie

karina’nın fotoğrafı çok güzeldi ve bilgisayar efektleri bu kadar belli olmuyordu ama winter’ınkinde oynandığı çok belli oluyor sanki

Last edited 1 ay önce by blinkie
Yummyeon

Cidden bıkmadın mı böyle yorumlardan

blinkie

hayır bıkmadım aşkım devam

Fantomyself

Yukarıdaki arkadaşın sizin yorumunuza verdiği tepkinin alakasını anlamaya çalıştım,anlayamadım gerçekten.

Fantomyself

Kız sadece görüşünü söylemiş.Verdiğiniz tepki çok alakasız.Hayırdır millet eleştiri yapmak için hesap mı verecek birilerine?

Last edited 1 ay önce by Fantomyself
aswium

ay cidden ben de anlamadım normal ve düzgünce ifade etmiş yani en azından buraya öyle yazmış neden böyle bir tepki verdi ki

Last edited 1 ay önce by aswium
Yummyeon

Aşk bffimle şakalaşırken de mi izin almam lazım noluyo anlamadım

Aswium

Nerden bilelim bff olduğunuzu ayol izin al diyen yok herhalde şekerim

Last edited 1 ay önce by Aswium
Yummyeon

Yakın arkadaşım ile şakalaştık sadece olay nedir ve o bile şakama yanıt verdi aşkım diye size ne dokunuyor acaba??

Fantomyself

Nicklerinizin yanında yazan bff yazısını görmemişim kusura bakmayın.Sitede çok fazla toksik olduğu için sizi de onlardan biri sandım.Yorumunuz yanlış anlaşılmaya müsait biraz?

bemyae

kötü bir yorum yapmamış ki normal fikrini söylemiş

Heyuu

Geçen Stayc için medya oyunu diyenler buna ne diyor merak ettim… tek tek her konsept fotoğrafı haber olacak mı böyle? 🙂

Boş yapmayın

Cb zamanıysa her üyenin haberi olur bu normaldir. Pannda insanlar bunu konuşur çünkü yeni ve heyecan verici bir olaydır.

Heyuu

güldürmeyin beni ne gruplar dönüyor 1 tane haber olmuyor….

ilvos

Grubun ilk comeback’i ve 3 büyüğün bir grubu, üstelik yıllardır da beklenmişti. Bırakın da biraz konuşulsun, kızlar doğru düzgün ortada değildi az bile konuşuluyor.

Lil

İyi de stayc için güzeller diye her gün haberler çıkıyor ( burda hepsi paylaşılmamış daha) aespa için ise cb haberi bu. Farklı şeyler bunlar. stayc her gün çıkan haberlerinde bildiğin kızların güzelliği, yoonaya benzerliği, yine güzelliği yani medya oyunu.
aespa her teaser fotosu sonrası dünya gündemine giriyor. sence de önemli olay değil mi? her fotoğraf sonrası trend oldukları için her fotoya haber yapılıyor. dünya konuşuyorsa korenin konuşması bana normal geldi

Last edited 1 ay önce by Lil
yukheizen

Senin adın haklı mı? Dibine kadar haklısın çünkü.