[THEQOO] Baekhyun, tanıdığı olduğunu iddia eden kişiye Twitter'da cevap verdi

Chanyeol’un eski sevgilisi olduğunu iddia eden kişi değil, başka bir kişi Instagram ve Twitter’da bir gönderi yazdı. Yazısında “Baekhyun’un tanıdığı olduğunu, Chanyeol ile Baekhyun aracılığıyla tanıştığını” iddia etti ve Chanyeol’un yaptığı hataların karşılığını aldığını, cezasını çektiğini yazdı. Bu gönderi Pann ve Theqoo’da yayıldı. Sonrasında Baekhyun Twitter’da kısa bir twit attı.

“Hayır ama… bu tanıdığım kimmiş? (Aha, bir sivrisinek, şlakkk) Ah seni küçük pislik~~ Ah *elini sallar*”

(Çevirmen notu: Çoğu kişi twitte Baekhyun’un neden bahsettiğini anlamamış, araştırdım, bu daha önce Baekhyun’un yaptığı bir hareketmiş. Aşağıda bulabilirsiniz.)

1. Bu o gönderinin sahte olduğu anlamına geliyor değil mi?

2. Baekhyun’un üslubu da ne? Yaşına uygun değil bence

3. Baekhyun iyi yaptın

4. Neden Baekhyun’a nefret yorumu yapan bu kadar çok kişi var?

5. Neden Baekhyun’un sessiz kalmasını istiyorsunuz? Yanlış anlaşılabilir sonuçta..

6. Baekhyun’un zirvedeki idol olmasının bir sebebi var

7. Baekhyun SM’den daha iyi bir iş yapıyor

8. SM ne yapıyor? Neden sanatçılarını korumuyor?

9. Hayır, Baekhyun’un adı o yazıda geçiyordu… Neden sessiz kalsın?

10. Kaç yaşında? Üslubu çok rahatsız edici

 

Kaynak: Knetizen

Abone Ol
Bildir
guest
103 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
KINGEXO

chan’i koruyan baekhyun mu??? öldüm ben.

IMG_20201004_185344.jpg
KINGEXO

baekhyun gibi birisine bulaşmak yapacağınız en kötü şey olur idol olduğu için susup içine atan birisi asla olmadı.

JenBellaShakespare

Baekhyun’a laf etme cesaretini kimdne buluyorlar çok merak ediyorum afgsfdhhdgs

uzay_pn

Sadece kendini değil Chanyeol’u da savunuyor bu arada. O gönderiyi atan kişi Baekhyun’u övmüştü. Senden daha iyi falan diye. Artık Chanyeol nasıl durumdaysa Baekhyun öfkelendi ve hazır adı geçiyorken iddaları yalanladı. Baekhyun ve Chanyeol çok uzun zamandır birlikteler, kim bilir bu iftira onu da nasıl üzmüştür.

Aaa

Beakhyunun üslubu rahatsız edici ama birine iftira atmak değil öylemi. Adamına göre davranmış bence. Birde başta gerçek olabileceğini düşünmüştüm malum kimseye güven olmuyor ama fotoları görünce bir gülme geldi. Gitar ile olan foto komediydi.

kilala

uslüba takılmışlar:d hem kendisi hem en yakın arkadaşı hakkında dedikodu çıkarıyorlar dünya aleme sövmediğine dua edin sıwjpswkğdks yürü be küçük adamımmmm🖤

Burioos

İlgi or*spusu en sevdiğim sözleri günlük hayatımda kullanıyorum djfhhdjd

Jayb_G7

Yabancı hamam böcekleri dfsdsvxb

Exovelvet

Kokusuz çiçek

Exovelvet

Biri arkadaşınızı kötülüyor ve sizin sayenizde tanıştıklarını söylüyor az bile söylemiş bence. Ayrıca şunu düşünüyorum Chanyeol hangi üyeyle kavga etmiş olabilir ki?
Suho Xiumin ve Kyungsoo olmaz oldukça olgun Kişiler gruba leke sürecek bir şey yapmaktan itina ile kaçınacaklardır. Chen zaten evli ve uzun süredir aynı kişiyle beraber, Kai nin son 3 içerisinde zaten sevgilileri oldu, Sehun ise aynı alt grupta uzunca süredir. Kay zaten yok ortalıkta. Baekhyun da böyle diyorsa kavga ettiği üye kim?

Exovelvet

Chanyeol yüz yüze tanıdığım biri değil ama düşününce cidden çok büyük açıklıklar var bunu ve bundan öncekini yazılarda.
1-Dövmeler yok
2- kızı(?) boğazından tutup mu öpüyor?
3- kavga ettiği üye kim?
Şu ihtimaller aklıma geliyor ya kızla gerçekten sevgiliydi ve ayrıldı cy başka biriyle oldu kız yediremedi.Sm bu yüzden açıklama yapamıyor
Ya da en başından böyle bir şey yaşanmadı

Exovelvet

Umarım yaşanmamıştır. Kimlerle çıktığıyla ilgilenmem ama aldatmaya göz yumamam

Jkddlfk

Aldatmaysa da bizi ne ilgilendirir ki ya? Evli çocuklu insan da değil sonuçta, ortada mağdur ettiği kimse yok.

Exovelvet

Yasal olmayan bir şey yok ortada ama benim görüşüme ters bir durum. Sevgilin varken onu başkasıyla aldatmak kötü bir şey illa evli olmalarına gerek yok

lol

Helal be Baekhyun, adı ortaya atıldığı anda gönderiyi yalanladı ve hem de bunu espirili bir şekilde yaptı. Üsluptan bahsedenler atılan iddiaların ciddiyetini görmemiş heralde?
Chanyeol niye bekliyor, niye hala sessiz herkes merak ediyor. Chanyeol’un yasal sürece hazırlandığını düşünüyorum, muhtemelen avukatlarla görüştü ve şu anda kanıt toplama sürecinde olabilir o yüzden yavaş ilerliyodur belki. Sessiz kalırsa tüm suçlamaları kabul etmiş olcak o yüzden kesinlikle bir açıklama yapması lazım. Ben açıklama geleceğine inanıyorum, çok sinir bozucu bir süreç olsa da beklemekten başka yapcak bi şey yok şu an

stan t-ara = stan talent

aşılmaz duvar

tanıyantanır

Bu uslup rahatsız edici mi inceden laf sokmuş o kadar bunu diyenler kendinin başına gelse ana bacı sövceklerde edepli takliti yapıyorlar

Drbeyz

Ay Allah’ım idoller de insan değil mi? Adam karalama kampanyasına maruz kalırken ne diyecekti pardon, teşekkür mi edecekti? Üslup üslup diyen kişinin günlük hayatında hiç küfür etmiyor olması lazım ki hiç sanmıyorum. Onun dışında Chanyeol’den hala bir ses seda yok, çok şaşkınım. Bu haber doğru mu acaba diye düşündürmedi değil beni ama haber doğru olsa grup arkadaşları niye destek olsun yaa. Özellikle de baek, kendi adı da karıştı sonuçta ve destek oldu. Chanyeol ya çok kırıldı, psikolojik anlamda iyi değil, ya da başka birşey var. Adamın sesi çıkmıyor. Bilmiyorum yani, birileri daha açık bir şeyler söylemeli. Haber çıkar çıkmaz chanyeol… Read more »

Last edited 1 ay önce by Drbeyz
Drbeyz

Ayrıca Allah rızası için neden bütün bedenini sansürlüyorsun yav fhjdbdjdjd Sadece yüzünü sansürleseydin ya, daha inandırıcı olurdu. Bizim milletimiz salaktır, bunu da yerler diyerek öyle yaptı herhalde. Doğru da düşünüyormuş.

uzay_pn

Chanyeol kendini yetersiz gördüğünde ağlayan, kimse endişelenmesin diye sessizce arabasında ağlayan biri. Sekiz yıldır hiçbir skandala karışmadı. Fotoğraflar editli, dedikodular asılsız bu kanıtlandı. Üstelik Baekhyun’da böyle bir tweet atarak bunu onaylamış oldu. Hukuksal bir işlem başlatmış olabilir -ki yapmıştır da- O en ufak şeyden deli gibi etkilenen hassas biri. Geri dönüp açıklama yapacaktır.

KINGEXO

portakal çocuğu wjdjwjdhwjhs

Usagi

Bu ne ya hakaret mi iltifat mı sjsjsjks

Herneyse

Hasta mısınız? Gayet yerinde bir cevap olmuş. Oh olsun.

Boş yapmayın

Gece ramen mi yemiş, bu ne surat :))

eun

baekhyun değil aşk adam byun baekhyun

Rei

Haberde çok ünlü bir idol bir oyuncu veta modelin yanında olduğu bir foto var diyelim

Y x in yanında ahtopot gibi çıkmış sjhsjdjdd ahtopot gibi ne demek ya 🤣

Drbeyz

Bu görselle önceki hayatında ülke kurtarmış olmalı var bi de dhjdhdhdhd

Last edited 1 ay önce by Drbeyz
Notoday

Bunun üstüne hiçbir şey tanımam ckfkdklglf

IMG_20201031_192228.jpg
Jayb_G7

Sm de aynı Jyp gibi düzgün bir açıklama yapmıyor. Şirketler düzgün açıklama yapmadıkları için idoller haklı olsa bile haksız duruma düşüyor. Üzücü.

Kingkong - exo ot12

Ne üslubundan bahsediyorlar . Adamlara iftira attılar. Ne yapsın güzel kardeşim, lütfen doğruyu söyleyin efendim mi desin ne desin.

Aswium

İyi ki de böyle demiş ben bayılıyorum Baekhyun a sanki ona üslup diyenler çok mu terbiyeli

SMstan

Chanbaek iz real biçız 😎

90091eb996ac66c1d1662e0dd22648ef.jpg
JenBellaShakespare

SMSTAN KULLANICISI BANA ABAK, ARTIK KANKAMSIN aghsdhggdjs bu sitede chanbaekist bulduğuma gözlerim ikinci kez inanamıyor 😌😭

Last edited 1 ay önce by JenBellaShakespare
PETEPET

Oğlum niye dislike yedin sen GDFGKFGf kötü bir şey de dememişsin fdkjlbdfj

Last edited 1 ay önce by PETEPET
JenBellaShakespare

Bilmiyorum, çekemiyorlar sanırım afhsgdsjgs

PETEPET

kfdjgfdkj hayır kötü bir şey de yokmuş, bu sitede anti çok ama sanırım ferhat oppanın arkadaşları, çünkü her grubun haberine geliyorlar ve dislike atıyorlar lfşkjbjklfb

M.I.L.F. $

Chanbaek shiplemeyende ne bilim jkngfjnn

JenBellaShakespare

Dimi yani avdahffhdshdfs

KINGEXO

🥵🥺😍🤤🥰

Aslıhan

Bir de Baekhyun sadece kendi başını kurtarmak istemiş, Chan hakkında bir şey söylememiş belli ki suçlu Chan diyenler var. Bu kadar mı EXO ya düşmansınız. Aklınız çıkıyor Ya Chan masumsa diye. Herkes böyle demiyorum ama böyle olan gerçekten çok gördüm. Her şeyi kötü yönden düşünüyorlar her lafı bir yere çekmeye hazırlar. Öncelikle Kızın yazdıklarında Baek hakkında kötü hiç bir şey denmiyor. Hatta kız Chanyeola düzgün yaşa Baek senin gibi yaşamıyor bile demiş. Baekhyun un yazdıgı yazı kendini kurtarmak için olamaz. Ben böyle düşünmüyorum çünkü kendini koruyacagı bir şey yok ortada. Çöpçatanın Baek oldugunu söylemiş. Bunda da kendini koruması gerekmezdi. Ama… Read more »

Annie

Bazı zeka seviyesi dünya sınırını aşmış arkadaşlarımız Twitter da deprem tagı altına idollerinin edit ve dans videosunu attılar çıldırdım ve buna tepki gösterdim diye sanane felan diyip küfür ettiler bana

Last edited 1 ay önce by Annie
Exo-Aeri

Bunun bu konuyla ne alakası var şimdi? Nereden bir açık arasak, nasıl nefret saçsak diye kuduruyorsunuz resmen. Allah akıl fikir versin sizlere.

Exo-Aeri

Ha bir de LOL.

Ühü

“yükselen güneşten nefret ederim!” günlük hayatta kullanıyorum kimse anlamıyor ama olsun dfjkxmcksdx

BRIAN

Anlamı ne

Hahah

boş ev soymak
ölü balık

FOD

Geçmiş olsun gerçekten herkese..Tedbirsizlik her zaman var olunca bir türlü geçmiyor ama lütfen iyi olun

Last edited 1 ay önce by FOD
Exovelvet

Sonradan rahatsız olacak insan en başından yapmaz. İzin veren memnun evi yapan müteahhit memnun olan zar zor geçinen halka oluyor. Açıklama yapan deprem uzmanının dediği gibi yoksulluk öldürüyor.

Last edited 1 ay önce by Exovelvet
Exovelvet

İstanbulda yaşıyorum ve babam yürüme engelli ne kadar korktuğumu anlatamam. Ve İstanbulda toplanma yeri olabilecek doğru düzgün yer yok. Allah ölümün bile hayırlısını versin enkaz altında kalmak çok kötüdür

Cart Curt

Allah acil şifa ve sabır versin canım babana nolur diye düşünme onu bizden daha iyi düşünen biri var

Exovelvet

Teşekkür ederim ☺️

FOD

Evet tedbirsizlikten kastım zaten yetkili(!) ama yalancı kişilerin tedbirsizliği ve sonradan ” bütün birimler yanınızdayız , geçmiş olsun, Allah rahmet eylesin ” gibi lafları ve kamera başındaki showları..Bir de biri bile kendinde hata görmeden, istifa bile etmeden ,yüzleri de kızarmadan kameraya yaptıkları basın açıklamaları da ayrı fena….Yoksa halkı suçlamıyorum, lütfen bu anlam çıkmasın, onları bu duruma iten ve koyan kişilerin vicdanları umarım onları rahat bırakmaz

Last edited 1 ay önce by FOD
tanıyantanır

Hiç mi hiç katılmıyorum bu duruma Hele birde Japonya ile kıyaslayıp böyle olmalarını isteyenleri de anlamıyorum Tarihi bilgileri ise sıfır Japonya yıllar yıllar önce kendini yenilemiş bir ülke bizden yıllar önce %99 oranında okuma seviyesine ulaşmış bireylerini iyi yetiştirmiş bir ülke yani onların X Y kuşakları zaten farkında olarak yetişdikleri için mimar mühendis olsalarda milli bilinç çok aşırı iyi aşılandığı için ülkelerinin tüm risklerine göre zihinlerini geliştirmişler ve sistemler geliştirebilmişler biz ise yeni yeni Z kuşağında görüyoruz farkındalığı Afet eğitimi yıllardır ilkokul ortaokul lise sürecinde veriliyor ama tabi “Coğrafya bok gibi ders” “Amacı ne ki” “Uyuyalım bu derste” diyen bireyler… Read more »

tanıyantanır

Bu arada daha daha vahim bir şey söyleyim ki anlayın Devlet memurlar rüsvet kabul etmesin diye odalara kamera koyuyor Kat çıkma olayıda depremle alakalı bu arada belirli seviyeden sonra depreme çok daha dayanıksız evler oluşuyor Koridorda bu işlerle ilgilenen bir adamın adama gördün mü kamera koydular ruşvette alamıyoruz nasıl halletcez ki bu işi diyip naz yaptığını rüşvet istediğini gördum deli oldum İstanbulda bir deprem olsa bu adam o kadar canın vebali ile ne yapcak bilmiyorum uç kuruş para uğruna herkesi satan devlet memurları var 400.000 aldığı evin değerini 700 800 bine katlamaya çalışan ya da kesip oğlu ile gelinine ev… Read more »

Juyeon

Eğer gerçekten iftiraysa usulübü beni hiç rahatsız etmedi, antiler boş yapmasın

Jisoochu

Baekhyun her zaman yeri geldiğinde lafını söyleyebilen biriydi zaten bu yeni bir olay değil.Yeri geldiğinde kendi skandalını bile dalgaya alan dobra birisi. Kendini savunmak en doğal hakkı. Üsluba gelince ise kim ne hakediyorsa inu veriyor. Keşke Chanyeol da yapsa aynısını da kapansa olay

JenBellaShakespare

Söz bilmem ama döneklik konusunda oldukça başarılılar

Wjwjjsjdjdj

Nugu wjwjjsjdjdj

Last edited 1 ay önce by Wjwjjsjdjdj
vogel

herkes beyfendi beyfendi oturmak zorunda değil ey koreliler. bi aşamadınız şu uslüp sınırını. 2 kelime ters bişey söylesen cazgır cazgır saldıracak tipler burada uslüp duyarı kasıyor. yersen

Aswium

Çok içimde kaldı “nugu”

JenBellaShakespare

İşte bu yüzden EXO. 😌

eun

yaptığın yorumun konuyla alakası sıfır ama yine de açıklayayım exo bu konser sırasında daha çaylaktı sm’in böyle bir şey yaptırması normal ayrıca istersen bu videoda chanyeolün davul çalmakta ne kadar yetenekli olduğunu görebilirsin (freestyle çalıyor) https://youtu.be/7fE64TxQhHI

Jennienin_enayisi

2. Baekhyun’un üslubu da ne? Yaşına uygun değil bence
Ay üslubunda ne varmış gayet iyiydi

Jennienin_enayisi

Asıl konu izmirde ve yakınlarında olanlar iyi misiniz? Umarım iyisinizdir çok geçmiş olsun

Armyze

Şirket bir boka yaramıyorsa tabiki idoller kendilerini korumak için cevap verecek çok iyi yapmış bu sektörde sadece bu çocukta görüyorum bu tavrı bir kerede tae de gördüm bir sasaengin fotoğrafını çekmişti hepsi böyle olmalı

Weareoneexo

Tepkim;
https://youtu.be/BMbo69m9Mto

Last edited 1 ay önce by Weareoneexo
billie

Bu tam olarak Baekhyun tarzı bir cevap ✔️

PETEPET

Baktı SM’den bir halt olmayacak, reis işe el attı. Baekhyun>>>SM

koniçiva

Üslubunun nesi rahatsız edici??? Ben olsam bu tür iddialara daha sert çıkışırdım. Adam ne yapsın zaten şirketi ilgilenmiyor kendilerini bir nebze olsun savunmak istiyorlar.

Hufflepuff Prensesi

Skandalı çıkaran ve onun yancılarının en son bile bulaşmaması gereken idoller Baekhyun ve Sehundu çünkü hepimiz biliyoruz ki ikisi de cevabını veren tiplerden. İlk önce Baekhyuna bulaştılar ve şimdi de Sehuna bulaştılar. Ecellerine susamışlar. Baekhyun cevabını verdi yakında Sehun da verir ve ben ardından Chanyeolün dava haberini duyacağımıza inanıyorum. Şu an tek korkum Chanyeolün açıklama yaptıktan sonra askere gitmesi 🙁

JenBellaShakespare

Chanyeol bence hiç iyi değil, her şeye ağlayabilen biri ve düşündükçe bu iftiraların onu ne kadar kırabileceğini görüyorsunuz…

forexo

üslubunuza sıçayım sizin ya

Aswium

Düşüncen için çok sağol canım 💝

Tuba Nur Çakmak

Baekhyun ıyi yapmış.Gerçekten ben size inanamıyorum daha mesajı yayınlayanın ne olduğunu bilmeden hiç koşulsuz inanıp hemen gardınızı alıyorsunuz.Ne meraklıymışsınız Chanyeol’u ve Exo’yu kötülemeye.Gerçekten saçma yalan haber olduğu o kadar belli ki. Hem iftira atıyorsunuz hem de susmalarını bekliyorsunuz.Kusura bakmayın az bile yapıyorlar. Chanyeol umarım bunlara gülüp geçebiliyorsun.Insan başkasını her şekilde eleştirir fakat birisini eleştirmeden önce kendinizi eleştirin ve dönün kendi hatalarınıza bakın lütfen.

la cha ta

Çok iyi cevap vermiş idoller robot değil cevap verebilir.

Hufflepuff Prensesi

Baekhyun tweetinde bir güzel koyunca bazı netizenlerin zoruna gitmiş herhalde KDQKDHKQHDLAXHKAHXKAJC

Bıktım

Üslubuna nasıl laf edebilirsiniz ya. Bu iftirayı atan kişi Chanyeol’u ne konumuna soktu farkında mısınız? Bu iftira senelerce konuşulup duracak. Ağzına sağlık Baek çok iyi söyledin.