[THEQOO] BTS’in Wall Street Journal fotoğraf çekimi

30
4675

the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 1the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 3the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 5the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 7the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 9the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 11the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 13the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 15the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 16the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 17the wall street journal reveals the wsj. magazine pictorial featuring bts 18

The Wall Street Journal, Kasım ayı

1. Hepsi çok yakışıklı

2. Jimin’in aurası inanılmaz

3. V poz verme konusunda çok iyi

4. Cidden ㅠㅠ BTS en iyisi ㅜㅜㅜㅜㅜㅠㅜ

5. Bazen aurası yüzünden oyuncu gibi göründüğünü düşünüyorum

6. Jungkook-ah…. Bu yüz nedir? Niye bu kadar yakışıklısın?

7. Vay be, BTS’in görsellerinin şakası yok, fotoğraflar fazla iyi

8. Alttan ikinci foto her yıl BTS’in çıkış gününde çekilen aile fotoğrafı gibi

9. Kim Seokjin manyak bir şey

10. Vay daebak…. Suga yakışıklı

11. The Wall Street Journal’da neler oluyor;; satın almam gerek

12. RM genç, başarılı bir yönetmen gibi çıkmış

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[PANN] Arin Music Bank sunuculuğu yaparken fazla kahkaha atıyor?
Sonraki İçerik[PANN] STAYC grubunun gazeteciler tarafından çekilen fotoğrafları ilgi çekti
30 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ARMY-ㄴㅇㅅㅌ

Bangtandan daha iyi olan şey kesinlikle takım elbiseli bangtan hepsi aşırı iyi fotoğraflarda.

mia

Tae modellik yapmaya başlasa bütün modellerin kariyeri bitecek ama bigito hala bunun farkında değil.

ClarryRiddle

Ben de çocuklar biraz böyle işlere girişsin isterim ama grup olarak beraber kalmaları oldukça iyi bence. Baksana üyeler bireysel olarak başka sanatçıların mv lerinde gözükmeyeceklerine dair bile anlaşma imzalamışlar kendi aralarında. Mesela Yoongi, blueberry eyes ta o yüzden görünmemiş

Minimoni

Seokjin yaş aldıkça gençleşiyor resmen visualı cidden müthiş

Last edited 7 ay önce by Minimoni
ClarryRiddle

Bence seokjin vampir ama neyse…

Büş

Burda yok ama ben en çok bu resmi sevdim. Şu asalete bakın bee 🤭

Tae tae

Aynen asalet akıyor 😎

Lover

Ama kafam nasıl güzel…

ClarryRiddle

Hangisini beğendiniz? İçlerinden siyahlı olana düştüm. Yok böyle yakışıklılık

Aycik

İşte aşırı alkol tüketirseniz kafanız böyle gider 😣 bahsettiği kişiler bts ya zkdkfk bu popülerliği oturarak kazanmadılar. İnsanlar yeteneklerini görerek sevdi…

littlemonster

Şahsen BTS fanı değilim grupla ilgilenmiyorum ama V’yi görünce bir değişik oluyorum. Gerçekten hani fotoğrafta hepsine bakıyorum onu görünce bi ekstra 5 saniye takılı kalıyorum. Aşırı değişik bir aurası var, kendine çeken kendini farkettiren. Hele bakışları… Bu güçlü aurayı hissettiğim 2 idolden biri cidden.

Aaa

Yaa suga acayip derecede bir anime karakterine benziyor özellikle bu fotoda .kısa boylu(yani diğer anime karakterlerine göre) böyle hafif asi bir karakterdi, uuu sert çocuk.bir türlü aklıma gelmiyor animenin ismi. Birde başta jin in hep böyle enteresan fotoları olmasına kızıyordum ama artık kendisinin bu tarzı sevdiğini düşünmeye başladım. Zaten yüzüm yakışıklı diyip hop sağdan bakış hop soldan bakış atıyor. Çekim bitti. Geri kalan zamanınıda yemek yiyerek ve aynaya bakarak geçiriyor büyük ihtimalle.

KINGEXO

kısa boylu asi ve sert anime karakteri mi??? hmm.
Levi Ackerman?

Aaa

Ayy o da olabilir aslında ama levi yi unutmam ya. O unutulmaz. Senin profilindeki kişide çok tanıdık geliyor nerdendi?

KINGEXO

kesinlikle levi unutulacak birisi değil ve profilimdeki killing stalking den sangwoo smdjhebxkwjx

Armyze

Tae cidden aşırı yakışıklı ya🧿🧿🧿

la cha ta

seokjin…

SGJK

Jhope efsane ya, aynı zamanda jhope stan olduğunu söylemiş miydim ? Neyse bilinsin efenim, hobi müthiş duruyor ya 😭

Last edited 7 ay önce by SGJK
öff

oyleler zaten sadece sen kudurmus bi anti oldugun icin kabullenmek istemiyosun 🙁

pokpak

güzel çocuklar

Ashra

Suga manyak 🥵

Büş

İyileşme surecinde ameliyatini oldu dinleniyor fakat yıl sonu odul törenlerinin hepsine katılacağını düşünmüyorum maalesef bir iki ay dinlenmesi gerek bence 🤔

jongjong

bu yıl kesinlikle j-hope’un yılı resimlerde harika görünüyor ve bunu bir exo fanı olarak söylüyorum yani epeyce dıştan bir göz jdkdkdkd

Mira

20 yaşındayım insanlara army olduğumu söylediğimde herkesten linc yiyorum.
Bir keresinde universitede sınıfta ders sırasında şaka konusu olmuşdum. Sırf K pop dinliyorum ve armyim diye.

Insanların sevdikleri şeylere saygı duyulması gerek.Bunu neden söyledim bilmiyorum sadece paylaşmak istedim 🙂

maybe

Gerçekten alttan ikinci foto tam festalık 😄😍

Lover

Düştüm yuvarlandım ben bu fotoğraflara.Röportaj da harikaydı.Nefesimi kesti bu çekim benim.

mia

Karıları/kocaları çok şanslı olacak…

Last edited 7 ay önce by mia
Selin

Keşke eş deseydin “karı” tuhaf biraz

Jimeda

Jimin aşırı yakışıklı ve aurasi çok yüksek her daim sahnedeymiş gibi gözüküyor ah jimin ahhh her halini seviyorum senin

Her yorumda itinayla nick değiştiriyorum

İki gündür bu habere girip namjoon a 5 dk bakıp çıkıyorum bu nasıl bir asalet, bu ne yakışıklılık…