[THEQOO] Lisa’nın ‘Kingdom’ performansı büyüledi

222
5569

“K-Pop dalgasını devralmaya gelen Kral Lalisa”

1. Çok havalı ya

2. Wow o bir ünlüᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ

3. Süper bir karizması var

4. Çok karizma…. galibiyeti ona verin

5. Büyülendim, sürekli başa sardım. Lisa’da büyüleyici bir şeyler var

6. Şarkı sözleri hariç her şey mükemmeldi. Cidden vücut ölçüleri manyak iyi ᅲᅲ

7. Lisa-yahᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲᅲ çok iyi bir iş çıkardın

8. İşte bu yüzden o bir ünlü

9. Ama Kingdom erkek grup mücadele şovu değil mi? Lisa neden katıldı?

10. Lisa kazandı

Önceki İçerik[THEQOO] GFriend üyeleri Source Music’ten ayrıldıktan sonra el yazısı mektuplar paylaştı
Sonraki İçerik[THEQOO] NCT Dream’in ‘M! Countdown’ galibiyeti sonrası encore performansı
guest
222 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ilvos

Performans normaldi bence ve anlamadığım; birlikte performans sergilemeyeceklerse misafir(?) çağırmalarının anlamı ne ki?

Meloyusa

Performans yetersiz geldi bana da Lisa normalde tek başına da sahne de parlayan bir kişi ama bu sefer hiç beğenemedim

Mor

Çok ayrı sahneler gibi durmuştu hani ilkokul da grup performans ödevi verirlerde buluşamazsın kendi payını evde yaparsın ya öyle çalıştılar performansa sanırım bir araya gelememiş olma ihtimalleri yüksek

linç squad

dans yoktu, collab yoktu, adam akıllı rap yapmadılar resmen süs için koymuşlar kızı hani izlenmeler çoğalsın diye oymuşlar gibi

esma

çok doğru

betül

Ben sahnede beraber performans sergileyecekler zannetmiştim.Kıyafetleri falan çok hoştu,çok havalıydı da.

Genel performans açısından da ben biraz daha güçlü bir performans beklemiştim.

Demirbakıralemyon

Performans kötümü? Değil ama lisa performansları arasında en iyisimi? Malesef değil. Kıyafet, sahne bende çok beğendim ama bişeyler sanki olmamıştı, en önemlisi çok kısaydı. Yani daha tam izlemeden bitti. İkon da lisa da iyiydiler ama keşke berabar sahneleride olsaydı. Yani wowwww işte lisa bu diyemedim. Diğer performanslarada baktım bence Skz çok iyiydi en çok onu beğendim diyebilirm. Ayrıca Miyeon’da var dediler “ama bana var dediler” yoktu 😅 Galiba bir dahaki bölümde var.

betül

Bir dahaki bölümün fragmanında vardı.

LLLia

Lisa çok çok iyiydi bence herşeyini çok beğendim ben. Lisa ve bizim Hande’ nin auraları çok benzetiyorm. İkiside taş gibi hatun. Hande de bizim türkiş lisa olmuş beğenileri 4m gittikçe dahada popülerleşiyor

B7DFC3D0-704B-425E-9326-69C7AB65842C.jpeg
Last edited 23 gün önce by LLLia
Şişt

Hande gibi bir vasıfsızı Lisa ya benzetmek wow😂😂

BtsJKSİNB

Pardon da bir insanın vasıfsız olduğuna nasıl karar veriyorsun? Kime göre neye göre. Evet lisanın fanı olabilirsin ama karşındaki kişi bir türk kendi memleketinin insanı bu kadar da kaba olmayın beğenmiyorum deyip geçe bilirsin. Acaba senin bu dünyadaki vasfın ne?

Whothefuckiam

Of yine gereksiz duyar. Kadın olmayan oyunculuğuyla bölüm basına 6 haneli paralar kazanıyor sen burda onu savunuyorsun. Dünya yaniyo almış başını gidiyo bu kadın (ve diğer oyuncular) gerçekten geniş kitlelere hitap edebilecek halde hiç bı bok yapmıyorlar. fikirlerini belirtmekten korkan siyasilerin yalakası hepsi. Ayrıca bir insan kendi memleketinin insanı diye sadece övmek mi zorunda onu da anlamadım ya

Lunia

Evet kadinin dizileri gayet yurt disinda izleniyor. Turkiyede insanlar deveye biniyor vs goruslerini ortadan kaldiriyor turist cekiyor insanlar turjce igrenmeye basliyor hatta ama sen vasıfsız diyorsun…Ne diyeyim ki klasik kaba yadırgayıcı yurdum insanı

Whothefuckiam

Türkiye de deveye binildiginin sanilmasi onların cahilliği. Kadının dizileri yurt dışında izleniyo değil Türk dizileri genel olarak entrika olduğu için yurt dışında tutuyor. Sanki dizinin senaryosunu Hande yazıp yonetmenligini yapmışta dünyaya açılmış gibi konuşuyorsun. Yadirgayici değilim ben sadece güzelliğiyle bir yere gelen insanların 36 saat nöbet tutan doktorlardan ya da 4 sene sınıfta kalmadan univeriste okumak için stresten sağlığı bozulan insanlardan neredeyse 100kat daha fazla kazanmaları sinirime gidiyor. İstediğim gibi eleştiri yapma dış gorunuslerini acımasızca yargılama hakkını kendimde buluyorum çünkü bu insanlar dünyanın en iyi psikologuna gidebilecek paraya sahip. Burda kesinlikle kendimi acindirmiyorum ama Türkler kadar kendisi culsuz caputsuz (senden… Read more »

Whothefuckiam

Ayrıca banane Türkiye de deveye biniliyo goruslerini kaldiriyosa. Benim bahsettiğim kısım kesinlikle o değildi. 2021 yılının ilk 65 gününde 67 kadın öldürüldü. 2017’de 353, 2018’de 279, 2019’da 336 ve 2020’de ise 266 kadın öldürüldü. kadın cinayetlerinin politik olduğunu herkes kabul ederken üstüne İstanbul sözleşmesi kaldırıldı. Koronoyla alakasizken alkol yasağı getirildi. Daha bunun gibi insanların haklarını kısıtlayıcı yasaklar konuldu. Türkiye de hükümetin yapmaya çalıştığı şeyin herkes farkindayken ve tepki göstermeye çalışırken Hande hanım Kerem askiyla tatillerde geziyor. Bu bana çok nankorce geliyo. Yüz binlerce insanın kanıyla sulanmış topraklarda ve Atatürk’ün gerek askeri gerek siyasi zekasıyla parçalanmış bı imparatorlugun küllerinden tekrar kurduğu… Read more »

Falondia

Oyunculuğu aşırı kötü cidden, dandik yaz dizileriyle devam etsin ya da modellik yapsın sadece. Sırf dış görünüşü yüzünden ya da fanları izler diye başrol yapıyorlar ondan iyi oynayan yan rollerdeki oyunculara haksızlık oluyor bayağı.

LLLia

Hande be lisa dan çok sen vasıfsızmışsın gibi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂

İlayda

Duyan da lisa nın da Yıldız tilbe vasfına sahip olduğunu sanır. Dansla şarkıcı olunmuyor, sesle olunuyor yanlız hatırlatırım.

Last edited 23 gün önce by İlayda
Lara

yalnız olmadığıma sevindim 😀

Z z

Ayy Hande’yle yan yana getirmen🙄🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Hande gibi yeteneksiz birini Lisa’yla eşleştirmen çok komik. Belki Demet Özdemir olabilir. Çünkü ikisinde de pek oyunculuk şeysi yok

esma

maksat lisa’nın olduğunu göstermek ve blinklerin oraya stream için gelmesi

Drbeyz

Cok güçlü bir havası vardı Lisanın ama partını söylemeye başladığında mikrofonla çok uyumsuz buldum. Ikon ile yanyana görseydik cok daha güçlü bir performans olurdu. Ayrı ayrı ben pek beğenemedim valla. Çok iyi işler çıkartılabilirdi, iki tarafta yetenek bombası ama performans biraz özensiz geldi. Potansiyel harcanmış. Ayrıca en sonunda hepsi birlikte söyler dedim ama sanki ayrı ayrı çekmişler performansları.

Last edited 24 gün önce by Drbeyz
Got lalesi

Mikrofonla uyumsuz buldum derken renginden mi bahsediyosun anlamadim o blackpinkin klasik mikrofonu bence de cok skici ve uyumsuz ya belli basli sahnelerde degismeli o kadar uyelere hediye mikrofon geliyo onlari kullansalar keske

Drbeyz

Evet mikrofonun renginden dolayı. Kıyafetiyle o kadar uyumsuz ki mikrofonu elinde değiştirirken hatta elinde tutarken bile göze batıyor. Belki abarttığımı düşünebilirsiniz ama hafif hafif sallanması bile gözüme battı valla bir de kocaman mikrofon. O konsepte pembe mikrofon hiç olmuş mu ya.

Last edited 24 gün önce by Drbeyz
ayzmn

Burada YG’nin çomak soktuğunu düşünüyorum. Bir işe karışmadan duramaz çünkü. Lisa ile güçlü bir dans bölümleri olsaydı şarkıyı patlatırlardı ama malesef

Aaa

Beraber çekmişler aslında çünkü sahne bitince sahne arkasında selamlaştıkları falan bir video gördüm.

esma

yan yana gelebiliyorlarsa niye sahnede collab yapmadılar? hepsi birbirinden kaçıyor gibi görünüyor ama öyle değil

betül

Mısır teması Lisa’ya çok yakışmış.

Last edited 24 gün önce by betül
ayzmn

Pretty Savage erkek idollerinin zor taşıyabileceği bir şarkı. Şarkı seçiminde çok zora kaçmışlardı. Bazen şarkıların gerçekten de cinsiyeti oluyor ve bu şarkı gerçekten de adın gruplarının taşıyabileceği şarkı. Hatta Blackpink dışında başka bir kadın grubunun bile taşıması çok zor. Belki Lisa ile birlikte patlatıcı bir dans bölümü yapabilirlerdi. Ama bu konuda Yg’nin sıkıntı çıkaracağına eminim. Çocuklarda böyle bir patlama yeri mutlaka isterdi bence

buse

ayy stay misin?? skz sahnesi nasildi sence

buse

bence de çok güzeldi sana katılıyorum. ayrıca iki şarkı birleşip yeni şarkı yapmış gibilerdi bence kulağıma hiç sırıtmadı çok uyumluydu. marvel teması da çok farklıydı. deadpool skz sahnesine twtda notice verdi biliyor musun? chan bblda en son cok mutluyum uyuyamiyorum yazmıştı hahahha. benim için kd en iyi sahnesi 1 love poem 2 bu sahne. umarım 1. olurlar ya.

Z z

Bende daha iyi bişiler ummuştum. Ama bana da eksik bişiler var gibi gelmişti. Bilemiyorum bence pek efsane diyebileceğim sahne değildi.

Mirajane

Lisa yetenekli bir kiz sahne karizması cok iyi💗🖤

Gerçeklerikonuşurumanlayana

bu kadına bayılıyorum yani nasıl desem bekledigimden çok çok kısaydı keske daha uzun olup beraber görebilseydik ama lisa hakkında bahsetmek istiyorum gerçekten cok farklı bir sey ya polüleritesi çılgınca yaptıgı her is olay oluyor bu arada dj snake lisa collab geliyor hit olucagından süphem yok solosunu ayrı merak ediyorum kız resmen kendi emekleriyle tırmandı zirveye oturdu

Jade

Ya şu fizik şu bacaklar şu havalı duruş yetenek pü maşallah

Chaelyn

Tüm yorumlara deli gibi eksi basmışlar inanılmazsınız cidden

Meloyusa

Blackpink haberlerinde genellikle canı sıkılıp eksi basan tayfa var birde blink olup hiç bir yapıcı eleştiriyi kabul etmeyen tayfa var insanları çıldırtıyorlar. Bende blink’im ama eleştiri her zaman kırıcı olmadığı sürece güzel bir şeydir

Aeri

Sahnede İkon-Lisa birlikte performans sergilesin çok istemiştim ama olmadı, etkileşimi de sahne arkasından aldık        
https://www.youtube.com/watch?v=z3IJcuLM_oo

Last edited 24 gün önce by Aeri
Aeri

Lisa performans konusunda gerçekten çok iyi, sahnede onu izlerken hiç sıkılmıyorum enerjisi ve karizması beni kendine çok çekiyor.
Haber de Lisa’dan bahsediliyorken eklemek istiyorum , Lisa’nın solosunu çok merak ediyorum DJ snake paylaşımından sonra daha da meraklandım https://twitter.com/blackpinkktr/status/1395096507532124163

Last edited 24 gün önce by Aeri
betül

DJ Snake çok heyecanlı duruyor bu konuda. Yanlışıkla (!) erkenden kendisi yayınlayacak gibi dkvssdk

NonGrata

Bu bence DJ Snake’in şarkısı. Lisa albümünde bir şarkıda yer alacak büyük ihtimal, solosu değil diye düşünüyorum.

ayzmn

Ne kadar da eksiye basılmış en kuduruğu olan idol Lisa’dır net dgffdgf

marin

Sahne karizmasının hiç şakası yok. Bazı insanlar sahne için doğar ya sanki Lisa onlardan biri kesinlikle. Yalnız cidden oraya kadar gelip iKON ile aynı anda sahnede olmaması kötü oldu. Havada kaldı sanki performans. BobbyxLisa rap için bekledim şahsen ben hafta boyu. Kırmızı ve pembe mikrofonlar buluşmalıydı. En azından son o parti havasında zıpladıkları yerde gelse katılsa aralarına harika bir kapanış olurdu. Belki Lisa’yı performansın önüne geçirmek istemediler ama kızı oraya kadar çağırdılarsa hakkını vermelilerdi sahnenin bence. Yine ikonil bir sahne ama bi keşkeler var içimizde.

buse

30 saniye ance gorundu ya 😔 keske daha cok olsaydi

marin

Yani daha fazla görünseydi çok önüne geçebilirdi performansın. O yüzden bence süresi değil iKON’dan ayrı olarak gösterilmesi tatsız olmuş. Bir arada görebilsek çok daha fazla etkisi olurdu. Yani bu kadarını hayranlar bile bi videoda birleştirebilirdi Lisa gelmese de.

NonGrata

Bir arada dans etmelerini bekledim ama olmadı :”) onun dışında çok iyiydi. Lisa’nın dansı, rapi, sahne hakimiyeti her zamanki gibi çok iyiydi cidden bu iş için doğmuş. Son olarak hak eden kazansın.

Net

Konuyla bağımsız ama lisanın fiziği çok güzelleşmedi mi

IMG_d3x1ym.jpg
Net

Çok güzeldi lisanın sesini ve sahnesini çok seviyorum zaten hatta blackpinkte sahne konusunda en yetenekli bulduğum üye bunu izledikten sonra solo şarkısı hakkında daha büyük meraklandım

Moonsun

Lisa yi çok beğendim ama beklentim çok fazlaydı, galiba daha iyi bir işbirliği bekledim. Programı izlemediğim için genelde performanslar nasıl oluyor bilmiyorum ama bir şeyler eksikti. İkon çok yetenekli ama sanki şarkı onlara uymamamıştı. Yine de Lisa sahne karizman bambaşka bir seviye.

ayzmn

9. Ama Kingdom erkek grup mücadele şovu değil mi? Lisa neden katıldı?

Yazdığı şeydeki alakayı anlamaya çalışıyorum. Birisi bu arkadaşa Lisa’nın IKON üyesi olmadığını sadece konuk olduğunu söylesin. Bu bölüm zaten “NO LIMIT” Limit yok istediklerini yapabiliyorlar.

Şahsi görüşüm !!

Lisa dan daha fazla performans görmek isterdim doyamadım diyebilirim. Ama tabi ikon nun sahnesi oldugu için lisaya fazla part verilmemiş bu da dogru bir yaklasim bari sonda birleşip nakaratı birlikte söyleselerdi daha efsane olurdu. Her neyse BP de solo için heycanlandığım tek üye kendileridir.büyük işler başaracak bu kızda çok daha fazlası olduğunu düşünüyorum yavaş yavaş potansiyelini görüyoruz mutluyum 🙂

okeydokey

lisada hep bi cleopatra vibe alıyodum ve bu aşşırı iyidi ama ikonla aynı sahnede değillerdi biraz üzüldüm

dux mortem goliat

Kleopatra’nın ruhu Lisa’ya geçmiş sanırım,bir insan bu kadar mı benzer aşırı güzel olmuştu cidden bayıldım stylinginden tut Eski Mısır konseptine kadar,Lisa’ya cuk oturmuştu.Açıkçası bende İkon ve Lisa’yı beraber sahnede görmek istiyordum (YGFAM etkileşimi uzun zamandır görmüyoruz :(() yada Lisa’nın biraz daha rap yapmasını ama bi düşününce asıl sahnede ön planda olması gereken İkon olması gerektiğinden çok üstelemedim yoksa bende Lisa ile İkon performansının kölesi olurdum .Ariyeten genel performans aşırı iyidi İkon cidden değeri fazlasıyla hakeden bir grup hakettikleri yerde olmamaları beni üzüyor, en iyi rapperlara sahip(bizim BOBBY’i bilmeyen yoktur herhalde bu sektörde gerçek MC,freestylerdır kendisi),vokalleri çok iyi çoğu kişi YG’nin… Read more »

Last edited 24 gün önce by dux mortem goliat
Green Wang

Artık Kore’den güzel yorumlar alması beni çok mutlu ediyor🥺

seyyar

ben izlerken lisadan sonra ıkon lisa hep birlikte performans sergileyecekler diye bekledim ama olmadı. ama sonra eğer birlikte yapsalardı lisa ve yandaşları gibi olacaklar diye düşündüm çünkü lisa o kıyafetlerle ıkonla birlikte nasıl dans edebilir? büyük ihtimal lisa merkezli bir dans olacaktı o zamanda lisa çok vurgulanmış olacaktı. (o topuklularla erkeklerinde eşlik edebileceği bir performans aklıma gelmedi varsada kadın odaklı danslar oluyor) bunun yerine ayrı ayrı ıkon lisa vurgulanmaya çalışılmış olabilir.

Last edited 24 gün önce by seyyar
Ağır Yaşamlar

Cheshir ve Lisa arkadaşlığı çok iyi bu koreografide de vardı solosunda da olursa şaşırmam

Moonsun

Bu kadına aşığım galiba bayılıyorum.

Moonsun

Arkadaşlar aşık olan benim size ne oluyor niye eksiliyorsunuz?

Meanuka

Bence aşık olamazsın o benim karım demek istiyorlar

kırmızıbaşlıklıkız

büyük ihtimalle performansların haberi gelmeyecek ve bu haberin altı da baya gergin ama yazmasam duramam çünkü love poem performansı çoooook iyiydii ve herkes izlemeli!! https://www.youtube.com/watch?v=5Rl67uU_oJs bu üçlünün bireysel olarak ne kadar yetenkli olduğunu ve ortaya çok güzel bir şey çıkacağını biliyordum ama bu çok çok üstü oldu:) Eunkwang genel olarak çok tatlı bir insan ve çok iyi bir lider oldu. çok fazla behsetmeye gerek yok sektördeki en iyi vokalistlerden biri ve bir kez daha kanıtladı bunu! jongho ve seungmin umarım biraz olsun ‘yeni jen şarkı söyleyemiyor’ algısını kırmışlardır. ileride çok iyi yerlerde olacaklarını biliyorum. jongho çok yetenekli ve çirkin yarışmanın… Read more »

kırmızıbaşlıklıkız

evet spark da çok iyiydii ismini bilmiyorum ama özellikle bi ikon üyesinin sesini çok beğendim. hatta bunun üstüne nasıl bir performans gelebilir demiştim ki love poem’i izlerken tüylerim diken diken oldu resmen. keşke spotify’a gelse ya da her iki takımın vokal birimleri bi arada sahne alsa ileride. off çok iyi olur

kırmızıbaşlıklıkız

evett şimdi baktım junhoe imiiş. çok hoş bir ses rengi var!
az önce araştırırken de şu şarkıyı buldum baya iyimiş:
https://www.youtube.com/watch?v=vWDG4dpgG9s

Aeri

Taeyeon da hikayesin de paylaşarak destek olduu 🙂💛 https://twitter.com/ikonturkeyone/status/1395345925711740929 https://twitter.com/theboyztr/status/1395366511695515648

kırmızıbaşlıklıkız

evet gördüüm onu daa

Last edited 23 gün önce by kırmızıbaşlıklıkız
Aycik

Evet bu performans en sevdiğim oldu. Sesleri harmonizeleri mükemmeldi. Zaten jonghoyu beğeniyordum burada sesine tekrar aşık oldum 🤌🏻 keşke bu üçlü tekrar şarkı söylese dedirtti bana.

kırmızıbaşlıklıkız

evet ya umarım ileride tekrar birlikte sahne alırlar ve lütfeen spotify’a da gelsiin

buse

iu hikayesinde paylasmis video olarak bir de full ver. linki koymus 🥺🥺
seungmin başarlı bir hayran mı oldum? duye sordu cok mutluyum.

Screenshot_20210520-232405_Twitter.jpg
kırmızıbaşlıklıkız

haha çok tatlııı
aman sormasına ne gerek var kendisinin ne kadar başarılı ve şanslı bir fanboy olduğu belli zaten:)

Aycik

Umarım gelir 🤲🏻

kırmızıbaşlıklıkız

evet gördüüm ben de. çok tatlı yazmış bir de sghxds
katılma dedikodusu vardı geçen hafta o olmasa da etkileşim verdi sonuç olarak^^

nappeun

Eski bir BJ olarak benim için sahnede CLden ötesi yoktu fakat geçen sene biraz takip etmeye başlayınca sahne hakimiyetinden öte sahneye ait olma olayını Lisada da gördüğüm için neredeyse hayranı oldum diyebilirim. Sahnede bir dev ama arka planda tam bir bal börek <3 Umarım yg denyosu bu kızı harcamaz hakkı olanı fazlasıyla verir. Ayrıca yok yürüyüşü yok göz devirmesi yok sesi yok dansı diye her defasında saçma sapan kulp bulmaya çalıştığınız ama tekrara düştüğünüz eleştiri? yorumları artık komik olmaya başladı. Ikon ile olan performansa gelirsek çok isterdim Bobby ile rap yapmasını Donghyuk ile dans etmesini ama maalesef olmadı bu konuda… Read more »

yorum

Bence Lisa bilerek sahnede çok az göründü ve dans falan etmedi çünkü iKonun performansının üstünü kaplasaydı ve sahne sadece Lisaya dönseydi çok linç yerlerdi diye düşünüyorum.Özellikle Lisa söylentisi duyulduğu anda linç etmeye hazır bazı stayler vardı.

NonGrata

Çok tatlı bu atmam lazım ~(^з^)-♡

20210520_222657.jpg
Nayeon_jennie

Lisa’nın fiziğine aşık oldum yine. Kilo alınca daha uzun göründü sanki. Dansçıların yayında dev gibi kalıyordu. Herneyse sağlıklı olsun yeter. Güç bulalım Pranpriya!

STRAYKINGEXO

Özel bir şey yoktu niye herkes bu kadar ayılıp bayıldı

STRAYKINGEXO

Biraz daha eksileyin en ufak eleştiriyi bile kaldıramayan veletler

Ufacıkbirblink

Ah sana altlarda yorum yaptım, başka bir kişinin yorumunda. Lütfen yanlış anlama sadece sormak istedim. Belki de ben yanlış anlamışımdır. Yazmak istedim 😊

STRAYKINGEXO

Anladım cevapladım sinirli bir şekilde yazmadım normal şekilde yazmıştım yorumları

Bennn

Kıyafetler filan çok güzeldi ama aynı sahnede dans etmelerini ve Bobby×Lisa bekliyordum

Istegeldimburdayim

Mısır kraliçesi Lisa ahjsshsj
Yani kısa bir performansa göre iyiydi ama ben daha samimi bir şey bekliyordum. Böyle konsept felan bana ulaşılamaz, abartı hissi verince beğenmiyorum. Yine Lisa tabii. Dansta ne kadar iyi olduğu belli. Her türlü izlettiriyor

blinkı

Konsepti görünüşü her şey çok güzeldi ama ikon x lisa denilince birlikte sahne hayal etmiştim bobby ve lisa rap yapar falan. Sahnesi çok kısaydı başladı ve bitti biraz daha uzun olsaydı daha etkileyici olurdu eminim yine de iyiydi daha iyisi kesinlikle olabilirdi

Meloyusa

Lisa’nın ilk defa bir performansını beğenmedim keşke biraz daha güzel ve özenli olsaydı

House party

Açıkçası performans, şarkının düzenlenmesi ,sahne dekoru gerçekten çok güzeldi hikayesi de güzeldi lisanin o ikonik bacak hareketi der susarım ama bi bobby lisa rap, donghyuk lisa dans beklerdim hic olmadi sonunda birlikte eglenip dans etselerdi neyse buna da şükür tek eleştirim ikonun stilisti aşırı kötü giydirmiş o ceketler hic olmamis ya. Zaten fragmanda belli kimin kazandığı ve IKON un istediği sıralamayı alamadığı neyse her seye ragmen ben çok beğendim umarim bir sira olsa bile yükseliriz junhoe ve jinhwan çok üzülüyor ya her sıralamayı duyduklarında IKONIC IKON FIGHTING !!!!

Ufacıkbirblink

Çıkan haberlere göre izlenme ve oylama olmayacak yine Mnet’in seçtiği jüriler olacak. Yani artık ortada haksızlık diyebileceğiniz bir şey yok. Şimdi bırakın da tadını çıkaralım. Lütfen iKON’un stilistini değiştirin. Her hafta en kötü giydiren stilist. Bari bu performansta Lisa’yla uyumlu giydirseydin çocukları. Ayrıca kısa geldi ama yine de Lisa o sahne karizmasını yine harika şekilde gösterdi. Skz ise çok iyi bir iş çıkarmış. Çok iyi bir yorum olmuş. Keşke Bobby×Lisa rap alsaydık ya da bir dans filan. Ama şirket sorun çıkarmış olabilir ya da Lisa önde olur diye programın amacının dışına çıkılmak istenmemiş olabilir. Veee LS1 geleceği için kız promo… Read more »

Last edited 24 gün önce by Ufacıkbirblink
amendoeira

İzlenme ve oylama yine oluyor oylamanın puanı 10.000 izlenmeninse 2.500 öncekilerden daha fazla ayrıca

Ufacıkbirblink

Ben gördüğüm haberlerde jüriler ile yapılacak diye okudum. Programı çok takip etmiyorum Ateez,Skz Vega İKON için açarsam o. Burada konsept zaten “No limit”. İzlenme sayılmıyorsa bile diğerleri de Btob ve iKon gibi çağırabilirdi. Her neyse umarım haksızlık olmaz. Kim hak ederse birinci olsun

buse

yook ask izlenme var suan stream kasiyorlar hatta oylama da 27sinde ayin ama normalde 3 gruba oy verme zorunlulugu vardi 2ye düşürmüşler🧐

amendoeira

konsept için bir şey demedim zaten sadece oylama yine var onu belirtmek istedim ve evet hak eden birinci olur umarım

blinkı

Treasure japon üyeleri japonyaya gittiğinde karantinaya girdi koreye geldiğinde de karantiaya girdi kaldıkları gün derken kafadan bi bir aydan fazla süreleri gitmiştir gittiği dönemde de hiçbir işleri yoktu gitmelerine olanak vardı ama aynı şey malesef lisa için mümkün değildi boş bir ayı yok ki silsin de gitsin 15 15 karantinaya girse 1 ay yok e gitmisken 1 hafta kalsa 37 gün yok. Lisanın 37 gün ara verecek bir işsizliği olmadı dergi çekimleri debut çalışmaları çindeki programa hazırlık lili film çekimleri konserler çok yoğun bir 2020 yılı hiç vakti yoktu. Çine gittiğini düşünürsej solosuna nasıl hazırlık yapabilecek ki? Git gel git… Read more »

BY🌼

Aklına Katy Perry gelenler 🙋‍♀️

Peanut

Ben bile iki grubun fandomunda olmasam da çok heyecanlanmıştım haber çıktığında. Performans yine iyiydi ancak neden hiç bir araya gelmediler anlamadım. Hatta izlerken Lisa oraya gitmemiş video falan göndermiş gibi düşündüm adadad. Performanstan sonra anladım geldiğini 😅

lololololol

benim için hayal kırıklığıydı, beklentimin altında bir performans gerçekleşti. lisa’nın kısmı daha güzel olabilirdi ve ayrıca lisa’nın sesi çok tuhaf çıkıyordu, mnet sesiyle mi oynamış anlamadım ama lisa normalde daha güzel okurdu şarkıları

aceofyoona

büyülenemedim.

Rosé

Cidden Lisa’nın sahne hakimiyeti güzelliği yetenekleri ayrı bir seviye ama keşke sahneleri farklı olmasaydı birlikte yaparlar sanıyordum

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Çok güzeldi bayıldım Ikon da Lisa da harikalardı🙂❤ama keşke beraberde bir performans olsaydı ne biliyim Bobby Lisa rap istiyordum yada dance breake falan😞

Aycik

İşbirliği beklentimi karşılamadı hatta baya altında kaldı… ben karşılıklı rap yapıp dans ederker falan demiştim. ikonun şaekı düzenlemesinide çok sevemedim :/ skz baya iyi yapmıştı. Keşke yg daha iyi bir düzenleme yapsaydı. Çok iyi bir avantajı kullanamadı resmen… üzücü

Last edited 24 gün önce by Aycik
kimim kimseyim

Bence Lisa’nın solosu geliyor o yüzden promo diye yaptırdılar

lurid

performans güzeldi ama biraz daha uzun olsa çok iyi olurdu onun dışında kareografi sanki daha çok doldurulabilirdi böyle biraz yavan kalmış şu kafasındaki şey uyumlu olsun diye takılmış ama bence pek estetik durmuyor.ayrıca collab diye baya heyecanlanmıştı herkes keşke ortak sahne de bir şeyler yapsalardı.classy savage ikon üyelerinin sesine pek gitmemiş ama bobby nin kısmını beğendim yine de başarılı buldum

Isaidno

Ya ben çok hayal kırıklığına uğradım. Birlikte bir şeyler olmasını isterdim ve keşke biraz daha özenselerdi. Mısır teması beni çok heyecanlandırmıştı ama hiç yakıştıramadım lisaya.

Last edited 24 gün önce by Isaidno
ayzmn

İyide Lisa’nın yeri zaten çok güzeldi. Şarkıda ve dansta problem vardı

Isaidno

Ben beğenmedim. Kısacıktı ve kıyafetleri yakıştıramadim. Çok sönük kaldı benim için. Bu benim fikrim.

Hamne

Umuyorum ki beğenen beğenir beğenmeyen de saygı çerçevesinde ve abartmadan yorum yapar. Solo promolarla ilgili de yorum görmek istemiyorum. Lütfeen

Morgana

Aynı sahnede performans bekledim ben de ancak genel hikaye açısından bakıldığında yine de etkileyici bir performanstı.Sahne,dekor vs güzeldi.
Bobby’nin rap partı ayrıca güzeldi 🔥🔥

lola

saçmalık valla çok şaşırdım. konuk getirmenin anlamı ne beraber performans sergilenmiyorsa????

Lulu

Bende ilk izlediğimde a Lİsa dedim sn sonra yok yine de çok beğendim 10 kere falan izledim en az sonra düşünce eğer birlikte dans etseydiler bu sefer aman lisa çok gözüktü falan filan daha çok eleştiri olacaktı kısa tutmaları sonuçta ikon tarzı olmuş şarkı lisa da renk katsın ve biraz da destek olsun eminim gruba moral olmuştur YG de üvey evlat gibiler Bali şirketten arkadaşlarının desteği olsun ellerinden gelenin en güzelini yaptılar 😘😘😘