Benzer Yazılar

[THEQOO] Nam Joohyuk hakkında zorbalık söylentileri çıktı, ajans yalanladı

[THEQOO] Nam Joohyuk hakkında zorbalık söylentileri çıktı, ajans yalanladı

20 Haziran’da The Days adlı internet sitesi, aktör Nam Joo Hyuk’un öğrenciyken zorba olduğu iddialarını gündeme getirdi. Nam Joo Hyuk’un mezun olduğu Soo-Il Lisesi’nden olduğunu söyleyen ‘A’, lise mezuniyet albümüyle birlikte, aktör Nam Joo Hyuk’un zorbalık yaptığını iddia etti: “Ortaokul ve lisede, altı yıl boyunca okulda zorbalığa maruz kaldım. Nam Joo Hyuk ve onun iljin grubu etrafta takılıyordu ve bu grup birkaç kez bana zorbalık yaptı. Grup yaklaşık 15 kişiydi ve içlerinden biri de Nam Joo Hyuk’tu. Öğle yemeği sırasında insanları itip kakıyor, sırayı bozuyor, insanlara küfrediyor ve dövüyorlardı. Bu onların günlük hayatıydı. Bana ‘ekmekçi’ derdi ve onun için bakkaldan ekmek almamı isterdi, ayrıca sırtıma kalem fırlatarak beni küçük düşürürdü. Onu televizyonda erkek başrol oyuncusu olarak parlak ve masum rollerde görmek, 6 yıl boyunca yaşadığım aşağılanmayı bir kez daha yaşamama neden oldu.”

Ajans yalanladı: “İlk haberle ilgili olarak aktörle gerçeği kontrol ettikten sonra, iyazanların en ufak bir şekilde doğru olmadığını söyleyebiliriz. Ayrıca bu haberi yayınlamadan önce ajans veya aktöre ulaşıp bir kez bile gerçeği kontrol etmeyen medyanın tek taraflı haberinden duyduğumuz üzüntüyü dile getiriyoruz. Ajans, yanlış haberlerle aktörün itibarını ciddi şekilde zedelemekten sorumlu medya kuruluşuna karşı Basın Tahkim Komisyonu’ndan (PAC) derhal bir düzeltme raporu talep edecektir. Ayrıca, iddiaları haberleştiren ilk medya kuruluşunun muhabiri ve anonim kaynak hakkında suç duyurusunda bulunacağız. Ajansımız, yasal işlemlerin başlatılması için bugün hukuk firmasına talepte bulundu. Düşüncesiz ve doğrulanmamış, belirsiz dedikodular nedeniyle en büyük acıyı yaşayanlar Nam Joohyuk ve ailesidir. Her ne kadar ajans ya da oyuncu “bu iddialar yalan olsa da bir şey olmaz” tavrı takınan, iddiaların doğruluğunu bile kontrol etmeyen ve sadece internetteki asılsız söylentilere dayanan pervasızca yayınlanmış haberleri inkar eden açıklamalar yapsa da, ,mevcut durum Nam Joohyuk’un damgalanmasına yol açıyor, ajansın gerçekten üzüntü ve sıkıntı hissetmekten başka bir şey yapamayacağı bir şey bu.”

1. Neler oluyor??? Hangi haberden bahsediyorlar?

2. Yine mi şu ajumma? Ne zaman ölecek?

3. Doğru, Nam Joohyuk zaten çok uzun yıllardır bu sektörde, neden biri onu ifşa etmek için bu kadar uzun süre beklesin ki? Davayı destekliyorum.

4. Sojang söylenti yaydığı bir sürü video yayınlıyor, onun yüzünden bir sürü ünlü zarar gördü. Cidden çok kötü.

5. Bugünlerde erkek idoller popüler oldukları anda onları mahvetmeye uğraşan bir sürü kişi var. Sadece Sojang değil, söylenti uyduranların hepsi aynı.

6. Ajans iyi şekilde başa çıkıyor bununla… açıklamaya bakın ㅠㅠ imrendim

7. Cidden Sojang’ın derdi ne?

8. Sojang’la başa çıkmanın bir yolu yok mu? Umarım bunun gibi yalan haberleri yasaklayacak bir yasa çıkarabiliriz. Bu konuda birkaç video yayınladığını gördüm, ancak Sojang’ın gerçeği çarpıtma şekli korkunç derecede ciddi.

9. Ama Nam Joohyuk gerçekten sessizce okuluna gitti. Ama yine de ünlüydü. Mahallede basketbol konuşulduğunda herkes onu tanırdı. Uzun boyluydu ve insanlar onu stajyer model olarak tanıyordu. Etrafındaki insanları dövdüğünden bahseden birini hiç görmedim.

10. Dedikoduları yaymak için yanlış kişiyii seçti. Nam Joohyuk’un okul söylentileri hep spor yaptığı ya da sessizce uyuduğu ile ilgiliydi, kimse bu söylentilere inanmadı

 

K: Pannchoa

guest
25 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
DNAME

İlk zorbalık olayları patlak verdikten bu kadar sura sonra “onu ekranda görmek benim için üzücü” diyerek paylaşması bana samimi gelmedi. Nam Joo Hyuk çoook uzun süredir ünlü. Ve hiçbir delil de yok gördüğüm kadarıyla.
Yine de gerçek her ne ise tamamen ortaya çıkmasına diliyorum

catzsoul

hicbir kaniti yok sadece klavye basina oturup bir seyler zirvalamis ayrica dogruysa bile bu adam kac yildir televizyonda yeni soylemesi garip 💀

Likya

İşte bu olay Garam’dan ayrılıyor, şirket de hemen yalanladığı için bunun doğru olmadığını düşünüyorum. Garam olayındaki deliller gerçekti ve tutarlıydı, bu olay hiç inandırıcı değil. Umarım hemen sonuçlanır.

Kpop

Açıklama dediğin böyle olur işte, hiç açık kapı bırakmamışlar ve gerekli yasal işlemleri başlatmışlar, medyanın tekzip yazması için bile başvurmuşlar. ve belli ki cidden zorba değil. gerçektende herhangi bi ufacık bi zorbalık yapsa şirkette böyle sert ve iyi adımlar atamazdı .

Nisa

Bu sojang kimse bu ara başka ünlülere de sardı. Bu haber doğrudur değildir bilemem ama ondan gelen haberlere yabancı fanlar da inanmıyor. Daha önce başkalarına iftira attığı olmuş sanırım. Takıntılı sasaeng gibi davranıyor kadın 🙄

Hayrunnisa

İftira atan kişilere ağır ceza verilse ve haklı olanın arkasında durulsa, bu tarz olaylara verilecek olan tepkiler daha net olur. Gerçekten suçlu olanlar desteklendiği gibi, gerçekten masum olanlara da inanılmıyor maalesef.

betül

Genelde bu tarz haberler kişi popüler olduktan hemen sonra ya da 1 yıl içinde çıkıyor. O yüzden bu haber bana da şüpheli geldi. Umarım yalandır.

accia

zaten gercekse kanitlariyla ortaya cikar ama değilse sirket güzel savunmus

Last edited 5 gün önce by accia
Ajumma

Açıkçası bilemiyorum yalan olabilir falan ama aklıma şu da geçti “en yakın arkadaşı Jisoo”. İşte biraz oradan kıllandım yalan yok. Çünkü Jisoo hakkında baya ağır şeyler çıktı sonra kabul etti hatta ama sonra yok o kadar zorba değildim falan inkar etti. Ama şunu da biliyorum tabii ki arkadaş aile vs.deki suç kimseyi bağlamaz. Sadece anlık aklımdan geçen buydu. Kendisi daha sakin bir havası vardı ve kaç senedir sektörde hee her şey olabilir. Kimseye güvenim yok ama kimseyi de suçlamam kesinlik yoksa. Şimdi şu da var kaba olmak zorba olmak ya da biriyle tartışmak bunlar biraz ince çizgi. Ama Jisoo bence… Read more »

All Too Well

aynı okulda okumadılar diye biliyordum

Ajumma

Yok aynı okulda değiller. Ben yanlış ifade ettim sanırım.

All Too Well

ünlü olunca bana da zorba diyebilirler inanmayın hayranlarım tek suçum ilkokulda saçını yolduğum kız

I hate Rachel

Nam joohyuk salonlara gittiği dedikodusu çıktı. Bunu orada çalışan kadınlar söyledi, sonrasında da adamın pek iyi hareketleri olmadığı, kaba olduğu haberleri geldi. Şu an en son zorba denildi. Salona gitti diye arka arkaya şeyler çıktı, bilemiyorum. Herkes her şeyi yapabilir, bekleyeceğiz.

deniz

Salon derken neyden bahsettiniz bu tanımın ne anlama geldiğini hiç bilmiyorum 🙁

Wnx

Konsomatris ve daha ötesi hizmetlerin alınabileceği yerler için kullanılıyor bu tabir.

NYKS

Iddianın yalan olmasına o kadar sevindim ki…
Joohyuk moon lovers dan beri severek izlediğim bir aktör ama dizi harici çekimlerine baktığımda herkesle arasına bir adım mesafe koyan birisi böyle insanlar genelde kendi içinde yaşayan ‘sessiz’ kişiler oluyor bilmiyorum sadece ben öyle olduğunu hissediyorum.

Beni rahatsız eden şey ınsanların ‘onca yıl konuşmadı niye şimdi olay çıkarıyor’ demesi sadece bu olay için değil genel olarak mağdurların kendi içinde nasıl savaşlar verdiğini bilemeyiz. Ortaya atılan her iddiaya yalan gözüyle bakmak pek mantıklı değil zaten şirket iddialar yalansa hızlı bir şekilde yalanlayıp gerekli işlemi yapıyor.

Last edited 5 gün önce by NYKS
Hayrunnisa

Bir zamanlar “onca yıl konuşmadı neden şimdi diyenlerden” olarak mağdurun zorbasına karşı büyük bir nefreti olduğunu ve bu nefretin bulunan ilk fırsatta patlayacağını düşünüyordum. Üzerinden zaman geçince yapılan itiraflar bana pek inandırıcı gelmiyordu.
Ama sonrasında tanışıp konuştuğum bir mağdur tarafından bu düşüncenin yanlış olduğunu anladım. Mağdur kişi yaşanılanları atlatmanın zor olduğunu, atlattıktan sonra da yüzleşmenin zor olduğunu söylemişti. Gerçekten yaşamadan yada yaşayan birinden duymadan bilinecek bir durum değil.

Sad but i've içe coffee

Son iki yıldır projeleri iyi ve performansı çok gelişti (su tanrısı ve Moon loversa göre) umarım gerçekten yoktur öyle bir şey çünkü onu ekranda görmekten keyif alıyorum

Runbtsamadissşarkısıolan

Nam joo hyuk’ın ( ismini doğru okuduğumdan emin değilim )böyle bi şey yapacağını sanmıyorum ve herkesin de dediği gibi çok uzun süredir sektörüde olan bi isim neden şimdi? Resmen artık herkese itfira atılıyor bende ona atayım denmiş gibi duruyor üzücü ve umarım doğru değildir haber kesinleşene kadar seni destekliyorum Nam Joo Hyuk

lightless

lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun lütfen yalan olsun amin

haneull

İddia biraz desteksiz geldi şirketi cok net ama bu sektörde olanlara da tamamıyla güvenmek olmayacağı için bekleyip göreceğiz 🤦‍♀️ Bu arada Jisoo ile cok yakınlardı onun skandalından sonra hiç etkileşim verdiler mi bilen var mı

athena

demek istemem ama actor ji soonun yakin arkadasiydi

Kimsenin fanı değilim

Teyze kanıtlar nerede??????

Elif Nur

Geçen kendisini çok beğenip Instagram hesabına falan bakmıştım şimdiki kadar popüler olmadan önceki fotoğrafları duruyordu çok hoşuma gitmişti, samimi hissettirmişti. Gerçekse yıkılırım :’)

GloSS

Bizde koyunduk zaten önümüze çıkan her dedikoduya inanacaktık. Tabiî bu kadar kolay ıftira atmalarının sebebi cidden koyunların olması. Altta ki yorumlar da kanıtlıyor. Daha doğru düzgün kanıt yok hemen inanmışlar.

Yeni Yazılar

25
0
Would love your thoughts, please comment.x