[THEQOO] Netizenler Zico’nun ‘Melon Müzik Ödülleri 2020’de Top 10 dışında ödül almamasına şaşırdı

153
4457

the most shocking thing at the melon music awards today

Zico – Any Song

‘Any Song’ büyük bir hit oldu ama Top 10 ödülü dışında bir şey almadı

BTS Dynamite ile çok başarılıydı evet ama Zico En iyi Best Rap/Hip Hop ödülünü de almadı…

1. Zico En İyi Rap/Hip Hop ödülünü almadıysa kim aldı???

2. Bu sene ‘Yılın Şarkısı’ Zico’nun Any Song’u değil..

3. Yılın Şarkısı ödülünü Any Song’un almaması daha şok edici

4. BTS bir sürü ödül aldı diye Yılın Şarkısı ödülünü Zico almalıydı diyenler var, delirdiniz mi? BTS Dynamite ile Yılın Şarkısı ödülünü hak etti, Zico En İyi Rap/Hip Hop ödülünü almalıydı

5. Yılın Şarkısı BTS Dynamite, ama Zico’nun En İyi Rap/Hip Hop ödülünü almaması tuhaf

6. Bu yılın en büyük hiti değil miydi,,,

7. Katılmadığı için ödül almadı

8. En İyi Rap/Hip Hop ödülü sorun değil tamam da niye Yılın Şarkısı ödülünü tartışıyorsunuz? BTS antileri sıkı çalışıyor

9. Dynamite bu yılın en iyi şarkısı

10. Zico da BTS de bu yıl iyi iş çıkardı

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] ‘Melon Müzik Ödülleri 2020’deki performansların uzunluğu
Sonraki İçerikChungha COVID-19 pozitif çıktı, doğumgünü yemeğine gittiği için eleştiri alıyor
153 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
KINGEXO

psycho ödül almadı??? Bu pisliği konuşmak yerine neden bunu konuşmuyoruz. Ah pardon sizler pislik erkekleri aklayıp zirveye çıkaran bir millettiniz değil mi.

KINGEXO

Hâlâ çok sinirliyim ödül törenlerini izlemedim çünkü böyle olacağını biliyordum ama bir umut belki hak edene verirler diye beklemedim değil. Psycho genel listeler de hep zirvedeydi üstelik eleştirmenler tarafından neredeyse tam puan alan nadir şarkılardan birisi ama gel gör ki 1 tane bile ödül yok. Şaka gibi.

sametinyourarea

bence irene olayının bir etkisi var soty filan almasa da rv gayet top10 olsun diger ödüller olsun bunları alabilecek kapasitede bir gruptu

NİDA

bence de soty olmasa bile en az bir ödül alırlardı , haklarıydı

KINGEXO

irene olayı ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum eğer ödül verilseydi de koreliler neden verdiniz demezdi çünkü gayet hak ettiklerini biliyorlardı. 2017 yılında da aynısı yapıldı hatta geçen senelerde top10 ödülünü kazandılar ama birden listeden çıkarılıp yerine başka grup koyuldu yani bunun herhangi bir olayla alakası yok.

sametinyourarea

2017 zaten başlı başına saçmalık şu sarkılar varken… Ama favorim thn

  • Twice – “ Signal
  • Exo – “ Ko Ko Bop
  • Heize – “You, Clouds And Rain”
  • IU – “ Through The Night
  • Red Velvet – “ Red Flavor
delulu

daesang tarihinin en saçma olayı olabilir cidden. 2016 twice’ın etkisi sürdüğü için verdiklerini düşünüyorum başka açıklaması yok. listedeki en kötü şarkı

Almina

Twice ın etkisi sürdüğünden dolayı değilde birilerine vermek istemedi en yakında Twice vardı tepkiyi onların üstüne çekip kendi işin içinden sıyrıldı diyelim. Çünkü olay Twice a ödül verebilmek olsa özellikle tören Japonyada olduğu içiin yine de Signal yerine Knock knock a vermeliydi o zaman kimse o kadar şaşırmazdı çünkü yılın en çok indirilen şarkılarındandı

NİDA

irene olayıyla ilgisi var bence. Bu olay yüzünden sm hiçbir törene göndermedi törene gitmeyenlere de zor veriyorlar zaten

KINGEXO

RV zaten 2017 yılından sonra bu törene gitmedi ki 2017 yılında da hakkı yenmişti bunun irene olayı ile ilgisi olmadığını kaç defa söylemem gerek mma ve mama bariz bir şekilde yıllardır kızların hakkını yiyor red Flavor, peek a boo, bad boy şimdi de psycho 1 tane bile adam akıllı ödül almadı bu şarkılar.

NİDA

ben sadece şarkıdan bahsetmiyorum top10 falan var ya hani onlardan bahsediyorum

KINGEXO

yukarı da demiştim ya 2018 ya da 2019 yılı olması lazım top10 da 5. sıradalardı sanırım son anda listeden çıkarıldı ve ödülü vermediler büyük bir ihtimal sm ile sorunları olduğu için kızların uzun süredir hakkı yeniyor. Ödül törenine katılamayan o kadar kişi var ama ödülü yine veriyorlar nedense tek sorun sm gruplarında çıkıyor.

Sel

İrene ile ilgisi var diyenleri anlamıyorum. ne alaka. grubun skandalı deyildi. en fazla irene katılmazdı, bu kadar basit. ayrıca öyle bir skandalı çıkan zico ödül almışsa irene yüzüden almadılar demenin anlamı nedir? ıu nun her yıl saçma sapan skandalları çıkıyor (pedofili özendirmesi stilistle kavgadan daha korkunç skandal bence) ama hep ödül alıyor.

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Red Flavor ada aynısı yapıldı Irene la bir alakası yok

xxx

Aslında haklılar Any song alıyordu normalde %20 jüri oyu vardı jüri Dynamite’tan yana oy kullanmış Dynamite ilk sıraya geçti Any Song 2. oldu ama mesela Dynamite almasa sırada daha IU vardı Psycho 4. sıradaydı onun alma ihtimali azdı.

Last edited 6 ay önce by xxx
Revel Shawol

Psycho bütün listelerde birinci sıradaydı dijitalde, halk oylamasında popüler olan alır zaten ki halk oylaması çok etkili değil dijital listelerde psychoyu kimse geçemedi bu sene sadece onların hakkıydı yılın şarkısı ödülü..zaten bu zamana kadar hakları yendi bari burada yenmeseydi.. şu halk oylamasına takılıp 4. Demeyi kesin artık ya o oylama fan kitlesini gösterir başka birşeyi göstermez..

yorummer

Boş ver bunlar visky visky ımırcınsky gibi şarkılar dinlesinler o kalitede şarkıları seviyorlar

Once since birth

ne alaka şu an

aley

psychoyu seven bir gg fanları var siz seviyorsunuz diye ödül mü alcaktı

heartheart

Psycho gayet de başarılı oldu onu seven kişilerin sayısı senin düşündüğün gibi az değil yani biraz araştırın öyle konuşun

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Başarılı olduğu için almalıydı bi kere….

Seulgi Queen

Bu adamın hiç aday olmaması gerekiyordu ama…….

sametinyourarea

şunu fark ettim ekim kasım aralık gibi cıkan sarkılar cok basarılı olsa da baya araya kaynıyor. Bu zamanlarda çok cb yapılmamalı bence ya da en basarılı cblerini bu zamana saklamamalı şirketler

Wannabe

En buyuk ornegi psycho..

joybenimkarim

psychoya odul vermemelerinin sebebi tamamen sersfsizlik baska bi sey degil psycho aralikta ciksa bile tum sene listedeydi hala da listede

xxx

Tam tersi ödül törenleri Kasım’dan Kasım’a dijitalleri albüm satışlarını sayar bu yüzden idollerin çoğu bu dönem cb yapar 12 ay puan hesaplamak mı mantıklı 3-4 ay puanınla ödül törenine gitmek mi mantıklı?

la cha ta

aynen

Almina

Kesinlikle Twice TT 2016 ekimde çıktı SOTY alabilirdi 2017 başında çıksaydı şarkı 3 milyona yakın satıldı yurt dışında da iyi sattı ama bu tarz ödüller alamadı

Last edited 6 ay önce by Almina
joybenimkarim

psycho gibi bir sarkinin ne melonda ne de mamada bir tane bile odul alamamasi cok sacma degil mi

NİDA

ZİCO UMURUMDA DEĞİL AMA YANLIŞ BİLİYOSUN :((

Jdkdkdkkdkdkdk

Bu tahminleri hazırlayan sayfa da böyle diyor. Dynamite ın bu hali henüz albüm verilerinin eklenmemiş hali, aşağıda yıldızlı kısımda belirtmişler. Ulaşabildikleir verilerden tahmin çıkarıyorlar sonuçta.
Üstelik son olarak daha albüm verilerini boş versek bile jüri oylarının hesaba bile katılmamış hali bu liste

NİDA

dynamite single değil miydi

Am I Wrong?

BE ye dahil edildi ya.Skit+ Dynamite dahil Be’de toplam 8 track var

Last edited 6 ay önce by Am I Wrong?
Am I Wrong?

Mesela BP in How Like That i single çıkartıp albüme dahil etmesi veya Halsey in Nightmare gibi şarkılarında aynı şeyi yapması gibi

NİDA

hmm anladım. Sağ ol

NİDA

burada sadece jüri yok fan oylaması da dahil jüri oyu da %20 etkiliyor çok umurumda değil benim için daha güzel şarkılar vardı ama verilerde bts öndeydi dediğin için attım zaten

Burioos

Bizde ödül almasına şaşırdık balık hafızalı aptal netizenler…

Minimoni

Zico ismini görünce istemsizce yüzüm buruşuyor. Şarkı başarılıydı ama kendisinden cidden haz etmiyorum. Korelilerin uğ dönüşleri de cabası hiçbir şey olmamış gibi yapmaları cidden komik

Son chaeyoung

her seyi gectim psycho gibi bir sarki nasil soty almaz hala inanamiyorum cidden derdi ne bu mamanin

KINGEXO

bu site RV antisi…

selo

Bu eksiler de bunun kanıtı cidden

KINGEXO

kesinlikle.

DNAME

Çok talihsiz bir zamanda çıkardılar Psycho’yu ya. 2019 kasım sonu gibi hatırlıyorum emin değilim ama. Baktığında üzerinden bir yıl geçti aslında. Genelde kasım aralıkta çıkan şarkılar soty alamıyor

joybenimkarim

soty i kaliteye gore verselerdi psycho tum torenlerden soty i alirdi

Son chaeyoung

Çoook haklısın ne diyelim artık 😞

öff

dynamite gibi bir duvar varken sarkilar ne kadar guzel olursa olsun baska kimse soty alamaz uzgunum.

Son chaeyoung

Bu benim fikrim alan aldı zaten ✌🏽😷

Blinkyboy

Dynamite: am i joke to you

Y-young

Dynamite gibi pak rekoru kırmış bir şarkı varken başka şarkıya SOTY vermeleri haksızlık olurdu bence

Son chaeyoung

ödüllere değil kaliteye bakıyorum ama🤠

Y-young

Ödülleri belli kesimin kaliteli bulduğu şarkıya vermiyorlar mı

Revel Shawol

Psycho’yu melonda falan geçemedi yalnız dijitalde kimse psycho geçemedi dolayısıyla soty alması gerekirdi, halk oylamasında birinci olmamaları bir şey değiştirmiyor en yüksek dijital puan red velvet’in di yine hakkı yendi, ayrıca o sarı zaten ingilizce kore ödül töreninde ödül alması bile mantıksız

Y-young

Psycho 1 yılda 676M dijital puana sahipken Dynamite 4 ay olmadan 580M dijital puana sahip. Zamana göre kıyaslarsan Psycho Dynamite kadar başarılı değil. Dynamite 610 pak yaptı. Dynamite gaon aylık grafiklerinde 2 ay,haftalık grafiklerinde 11 hafta birinci gelmişken Psycho’nun ne aylık ne de haftalık birinciliği var. Psycho melonda 2 hafta popülerlik ödülü almış ve 9 müzik şovu ödülü var. Dynamite melonda 5 hafta popülerlik ödülü almış ve 26 müzik şovu ödülü almış. Veriler arasında uçurum varken Dynamite’dan başka şarkıya soty vermeleri saçmalık olurdu

Y-young

+Kore’de Psycho 1.4M dijital satmış,Dynamite ise 2 ayda korede 950K+ satmış. Süre-satış performansına göre Dynamite çok daha iyi konumda.

stan t-ara = stan talent

kariyerinin en büyük hitini yapıp eli boş döndüğü için tırnaklarını kemiriyordur bu şimdi

NİDA

keşke eli boş dönseydi ama maalesef bir tane soty aldı :((

stan t-ara = stan talent

hangi törenden?

NİDA

genie daha tören yapılmadı ama şimdiden açıkladılar , albümü de bts kazandı

stan t-ara = stan talent

genie kardeş kardeş paylaştırmış ödülleri desene:dd

NİDA

aynen :))

yoongi hepinizden daha güzel

Şaka mı

yoongi hepinizden daha güzel

Bu adamı hâlâ destekleyenler var lütfen şaka deyin.

Lili

Maalsef var daha dün bir fangirl bana ziconun aklandigini soyledi… kanıt isteyince de makale var dedi. Ahh ahhh adamin her seferinde rehbere baktığına inanan kesim cidden var. Yazık.

yoongi hepinizden daha güzel

İnsanlık nereye gidiyor inanılmaz resmen.

Jennienin_enayisi

Z*co daesang alacak diye çok korktum hiç ödül almaması gerekiyodu

zxzx

yazık cidden ne desem bilemedim, hala şunu göklere çıkartıyorlar ya

Taemin is coming

Ya geçen yıl mı bu yıl başlarında mı emin değilim burada bir kişi bu ödül böyle bir insana verilmemeli demişti sonra altına da bir başkası SONUÇTA AHLAK ÖDÜLLERI DEĞİL ŞARKISI BASARILIYIDI falan demişti. Ve bunu 30 a yakın kişi beğenmişti. Yazık ya valla . Bu adamın insan içine çıkmaya utanması gerekirken gelinen duruma bak

YNK

Stray Kids, namı diğer God’s Menu ve Back Door ile yılın en ikonik şarkılarından ikisini çıkaran grup ödül alamadı. Yıllardır hiçbir gruba fanlık yapmamama rağmen bu iki şarkı sayesinde Stray Kids takip etmeye başladım ve neredeyse Stay olma yolundayım. Ödül töreni Red Velvet, ITZY de dahil bir sürü grup için fiyaskoydu. Zico’yu da şarkısını da gram sevmem ama Kore’de yıl boyunca konuşulan ve listelerin tepesinden inmeyen şarkıydı. MAMA gerçekten beş para etmez bir ödül töreni olmaya başladı.

KINGEXO

geçen haftaya kadar 1 kere bile stray kids dinlememiştim ta ki back door a kadar…
nasıl güzel bir şarkıdır ya spor yaparken inanılmaz sarıyor hızımı alamayıp bir yerimi kıracağım diye korkuyorum kanxjwnxjaja 4. jen. kesinlikle en iyi erkek gruplarından hem görsel olarak hem vokal olarak hem de dans olarak kusursuzlar.

YNK

Kesinlikle ya. Ben şarkılardan aşırı çabuk sıkılan biriyim God’s Menu’yu her gün en az 5 kere dinlememe rağmen asla sıkılamıyorum. Görsel olarak tüm üyeler çok yakışıklı ama Hyunjin’e ölüyorum ya, yeminle harcanıyor bu çocuk.

KINGEXO

telefonumda felix koleksiyonu var sjnckaxnja
hepsi çok iyi ama felix ah felix… çift kişilikli resmen yüzündeki çiller gerçek mi bilmiyorum ama o çilli hali ile bana her şeyi yaptırabilir ksjxjwnxkwns ve bende listeme gods menu’yu ekledim ama dinleme fırsatım olmadı daha 🙁

YNK

God’s Menu’yu dansını izleyerek dinlemeni tavsiye ederim, insana kalkıp yemek yaptırır o şarkı xpdlpdldpc

DNAME

Stray Kids tam bir cevher. Çıkış öncelerinden beri kendi yazdığı ve aşırı anlamlı şarkılarla kalbimdeki tahta oturdular. Her üye ayrı ayrı yetenekli. Üstelik albümlerinde kötü şarkı yok, hemen hemen her şarkı başlık şarkısı olabilecek düzeyde. Çok çok çok daha iyi yerleri hak eden bir grup.

YNK

Kendime kızıyorum nasıl daha önce farketmedin diye… Her şeyi kendileri yapıyorlar ve asla acemi işi olmuyor, daha keşfedecek çook şey var :’)

NİDA

bu koreliler neden buna aşık bilen var mı

KINGEXO

koreliler asla erkek idollere uzun süre karşı gelemiyor yıllar geçse de sonunda, onca pislik işe karışmalarına rağmen ‘ya aslında o masumdu o, orpsu kız yüzünden kariyeri bitti’ diyor bak bu hiç sekmez erkek idoller sonunda hep aklanır ama konu kadınlarsa taşlayarak bile öldürebilirler. Leş gibi zihniyet anlayacağın.

NİDA

cidden aslında bütün erkeklere de böyle değiller chen gibi… türklerin ve yabancıların bundan hoşlanmadığını fark ettim ama koreliler delirmiş. ünlüler bile aşık salak mı bunlar anlamıyorum. kötü olanlara cidden bir şey olmuyor bunu fark ettim

KINGEXO

Evet mesela chen çocuğu kabul etmeseydi ki kendisi evlenmeyi bile göze aldı neyse kore halkı ilk başta nefret kusar sonra kariyeri için doğru olanı yaptı derdi ama chen yetişkin bir insan gibi sorumluluk aldığı için hâlâ linç ediliyor zico ve gd gibi pislikler de aklanıp zirveye çıkıyor. Kötülerin yanında olan bir millet.

NİDA

chen gerçekten muhteşem biri

heartheart

Ben de anlayamıyorum bu durumu gerçekten kafam basmıyor hala nasıl bu kadar destekleyebiliyorlar zico yu

NİDA

Tipini seviyorlar desem değil karakteri hiç değil. Bilmediğimiz bir şey mi var ki

heartheart

Adam korelilere büyü falan yapmış olmalı başka bir ihtimal gelmiyor aklıma valla

SUNMI

Merak etmeyin bu sapığa MAMA’da ödül verildi.
Tören çok güzeldi bir daha olmasın.

Blablabla

Mama bir tarafından uydura uydura verdi ödülleri. Zico almalı ya da almamalı.. Şarkının başarılarına göre alması gerekiyordu. Dans kategorileri komedi gibiydi.. Mama bu sene de ödül törenini fena rezil etti

SUNMI

Ben solo dansı pporappippam kazanır diye düşünüyordum. Hatta bu kategoride Chungha play’in olmaması da çok tuhaf.

Blablabla

Ben de Criminal ya da pporappippam alır diye düşünüyordum. Aklımın ucundan bile geçmemişti Maria.

SUNMI

Ah pporappippam…

yoongi hepinizden daha güzel

Sunmi’nin bana göre Siren’den sonraki en iyi şarkısı 🥺🥺 Bu kadının değerlemeye baslayacagi gunleri bekliyorum…

SUNMI

Bu kadar başarılı bir kadının görmezden gelinmesine şaşıyorum ben de.

NİDA

aşırı iyi bir şarkı, aşırı iyi bir koreografi ama kimse konuşmuyor her gün bunu dinliyorum. Yanlış zamanda mı çıktı ki ? Bir de sunmi şarkılarını kendisi yapıyor diye duymuştum doğru mu bu

SUNMI

Şarkının zamanlaması çok kötüydü bp ve irene×seulgi zamanında çıktı. Ayrıca evet sunmi sirendan beri kendi şarkılarını kendisi yazıyor :)))

Ad:*

Tarihi bir olaya şahitlik ediyorum. Sitede pporappippam diyen Sunmi’nin değerini bilen birkaç kişi mı görüyorum harbiden 😳

SUNMI

Dimi çok şaşırtıcı :”)

yoongi hepinizden daha güzel

:”)

qwerty

neden skandalını unuttular ki.. biri sevgili yapınca unutmazlar böyle ahlaksızlıklar yapınca unuturlar

Kingkong - exo ot12

Altın telefoncu hala popüler. Sinir bozucu.

Birarmyblinkforeveroncemidzy

Zico’yu da şarkısını da bilmem. Bir sürü söylenti var hakkında ve bu yüzden dinlemek de istemem. Ama neden bu iğrenç insanı koreliler savunuyor. O bir erkek diye mi? Red velvet fanı da değilim. Sadece bana uyan şarkılarını dinlerim. Ama aşikar bir şekilde hakediyorlardı. Koreliler neden kendi insanlarına haksızlık ediyor anlamıyorum.

zeminsiz

şarkı dance challenge olmasa hit olmazdı adam fesat olduğu kadar kurnaz da

army

Bu adamla ilgili kötü haberleri nasi hem unuttular Allah in netizenleri

Jiyong

Hala Mama’nın ödüllerini ciddiye alıp sinirlenen insanlar olması bana garip geliyor djsldjskdjskl

yukheizen

hala bu sapık pisliği mi savunuyorlar??????

Jdkdkdkkdkdkdk

Any song yılın ilk yarısı listelere hakimdi evet ama Dynamite 3 ayda onun rekorlarını kırdı 🤷‍♀️ any song 300lerde pak yapınca hepimiz çok şaşırmıştık, dynamite 610 pak yaptı. 2.sıradakinin 2 katı kadar başarılıydı şarkı. Sevin sevmeyin ama Kore çok dinlediğinden hala listelerde düşmüyor. Fandom başarısı deyip de geçiştiremezsiniz de fandomla bunu başarabilsek LGO yu tutardık ilk sırada

Biri

Dynamite varken başka şarkıya verselerdi asıl o zaman haksızlığın dibi olurdu

hoppala

bu adamın olayını tam bilmiyorum çünkü Kore hiç yaşanmamış gibi davranıyo. Onun dışında isterse şarkısı herkesin dilinde olsun ödül töreni dediğin yer popülarite yarışıdır ve bu konuda BTS i geçebilecek biri yok şu anda.

SUNMI

Hadi siz de en çok hangi ödüllere şaşırdığınızı yazın. Ben new female artist ödülünü Secret Number alır sanıyordum oylamada bayağı öndelerdi.

sametinyourarea

en iyi mv ödülünü başariya gore vermeleri beni çok şaşırttı ıausdhasıdua

SUNMI

Ondan ziyade MAMA’da bütün professional ödülleri BTS ekibine verdiler o da çok garip geldi bana. Tamam bu insanların gözle görülür bir başarısı var ama daha iyi şeyler üreten sanatçılar da mevcut.

Wannabe

Favori kadin grubu iz onein almasina sasirdim hatta hileli bi grubun odul torenine katilip odul alacak kadar itibari olmasina sasiriyorum

SUNMI

Zaten Mnet kendi grubuna değil de hangi gruba verecekti. Utanmasa bütün töreni izonea çektirir.

betül

Weeekly albüm satışları daha iyiydi diye biliyorum

joybenimkarim

best dance oduluyle best mv odulunu dynamite in almasi sacma geldi baya

BRAINy

İşte bende bundan bahsediyorum bu iki ödülü almaması gerekiyordu hakedenlere yazık oldu O yüzden Mama bok gibi diyoruz ya

Coupjojo

Ziconun kişiliğini kenara bırakırsak any song hakediyordu ve arkadaşlar bu kore ödül töreni yani yurtdışında popüler olması çok bir şey ifade etmiyor

Cekey

Mma ve MAMA favlarınız ödül alırken adaletliydi de BTS ödül alınca mı adaletsiz oldu? Bu sene dynamite’a sonra fandom başarısı diyenlerin sesi kesilir diyordum fakat şimdi de popülerite diye zırvalayanlar var. Bts nefretiniz gözünüzü kör etmiş resmen. Apop da ki sanatçılara bile fark atan bts’in kpop sektöründeki sanatçılarla kıyaslayıp da haketmediğini ima etmeniz çok acınası

la cha ta

Almaması beni mutlu etti çünkü pislik,ama şarkının bşarısına bakılırsa En İyi Rap/Hip Hop ödülünü alabilirdi.Yine de iyi ki verilmemiş ödül.

Aycik

Abi any song nasıl yılın şarkısı olsun? Tamam dynamite çıkana kadar yılın şarkısı deniliyordu. Çünkü yılın en çok pak yapan şarkısıydı ve listelerden inmemişti. Ama dynamite yerinden etti resmen onu. Halkında dinlediği şarkı 600 küsür pak yaptı tek şarkıyla 😬 hala listenin başından düşmedi… ayrıca dynamite yılın şarkısı değil diyenler 🙄

sametinyourarea

dynamite bence yılın sarkısıydı ama asla en iyi mv degildi. En azından bts ON mvsi ondan iyiydi. Basarıya bakarak en iyi mv seçmek de ne bileyim saçmalık

Aycik

bence en iyi mv on’un olmalıydı. Ama dynamite büyük bir patlama yaşadı. Klip şarkı baya tuttu korede 💁

Wannabe

Bu yilin en cok izlenen ve en estetik duran mvsi how you like thattir ama %70 juri etkilidir👁👄👁

...

en iyi dans hiç değildi dkldld

sametinyourarea

kick it…..

BangtanimdaBangtanim

Dynamite her türlü kick itden viral ve guzeldi

joybenimkarim

kick it hem asiri viral oldu coverlamayan idol kalmadi hem de baya iyi koreografisi vardi dynamite cok basariliydi sotyi hak ediyodu evet ama best dance i da best mv yi de hak etmiyodu insanlar bi dunya para veriyolar mv lerimiz kaliteli olsun diye how you like that mesela asiri iyi mv ama gidip kameraya bakarak sarki soyledikleri mv ye best mv dediler uzucu

ParkAlmithara

En iyi dans ödülü zorluğa göre değil popülerliğe göre veriliyor, bunu kaç defa söylesek bile inatla anlamıyor kimse. Zorluk olsa Dynamite değil on aday olurdu zaten. Popülerlik konusunda da Dynamite öndeydi. Fortnite oyununda bile dansı var.

SUNMI

Yani adil bir şekilde dağıtılsaydı ödüller çok daha farklı olurdu herhalde. Ben yılın sanatçısının Blackpink olmasını bekliyordum açıkçası. Ama aynı zamanda en iyi kız grup dansını da hylt yerine wanna be almalıydı bence.

betül

Popüler olmayan grupların da en iyi kız grubu dans kategorisine aday olabilmesini isterim açıkçası. İş popüleriteye bakmasaydı CLC aday olurdu bence

SUNMI

Dans diyince benim de aklıma ilk dreamcatcher ve loona geliyor ama gel gör ki…

betül

Boca da çok iyiydi… Dreamcatcher gelmiş geçmiş en all- rounder gruplardan biri

Wannabe

Zaten dans odulu dansin hit olmaaina gire veriliyo yoksa kizlarda loona erkeklerde seventeenden baska kimse alamazdi oduli

SUNMI

Wanna be çok ünlüydü ama ryujinin omuz hareketiyle

Wannabe

Hylt dans prarigi 440k izlendi diye verilmis olabilir

betül

Ödül verilmesi öyle ama adaylık için öyle olmamalı. Oh My Girl bu yıl çok başarılı olmasaydı en iyi dans kategorisine aday olmazdı.

Edit: Oh My Girl sevdiğim bir grup umarım yanlış anlamazsınız

yoongi hepinizden daha güzel

Clc 🥺

Hoşik

İlk olarak yılın en büyük hiti falan değil ödülü alan şarkının hakkettiği bariz ortada o şarkı almasa bile any songdan önce alacak bir sürü şarkı vardı. İkincisi ise Koreliler bakışı yorgun bakan idole bile etmediğini bırakmıyorlar çalışmasına rağmen tembel vs diye ithamlarda bulunuyorlar ama zico yu hala yere göğe sığdıramıyorlar.

Hoşik

Gerçekler birine batmış (◍•ᴗ•◍)

betül

En beğendiğiniz performans hangisiydi?

Ben hepsini henüz izleyemedim ama Stray Kids çok iyiydi

Once since birth

Stray kids efsaneydi bi de Monsta x i beğendim güzeldi

MeU , Once , ReVeluv and Blink

Yine hacanan bir şarkı…..
Psycho
Ben anlamıyorum rv yle ne zorunuz var….

Aswium

Bu pisliği konuşmak yerine gerçekten hak eden diğer kişileri konuşalım bence

Twiceblack

Psycho’ya hiç ödül vermemeleri gerçekten ödül töreninin kalitesini belli ediyor ve hepte hakkımızı başka gruplara veriyorlar dans ödülünü herkes Red Velvet alacak sanıyordu. Ama başka gruba verildi top5te bile Red Velvet vardı ama sanki yoklarmış gibi hiç ödül verilmedi bu kadar da olmaz ki yani cidden yazıklar olsun.

Last edited 6 ay önce by Twiceblack
Sıla

Bence niye psycho nun ödül almadığını tartışmalılar

Ceren

Zico ya sövüp aynı zamanda ödül almasını isteyen garip bir toplum kore

Lover

Any song Kore’de çok sevildi dynamite olmasaydı soty alabilirdi ama olmasaydı.Dynamite dijital başarısından bahsetmeme gerek yok heralde özellikle melonda kırdığı rekorlardan?E Melon müzik ödülleri olduğuna göre soty alması sorgulanıyorsa yuh artık derim.Bazen dijitalde birden fazla şarkı iyi iş çıkarıyor ve o nasıl soty almadı o şarkı çok sevildi falan deniyor.Evet sevildi ama en sevilen,en başarılı olana gidiyor ödül.En iyi rap/hiphop ödülü alıp almaması bana da garip geldi ama.

Jean-Baptiste

Ya ne salak salak yorumlar yapıyorsunuz ya Zico’yu ister sevin ister sevmeyin adam yetenekli ve şarkıları her zaman başarılı oluyor. Ödül törenlerinde kişiliğe göre değil başarıya göre ödül veriliyor.

Y-young

Bu pisliğe vermesinler zaten🤢 Aklım çıktı bu sene daesang alacak diye neyse ki Dynamite patladı da bu çöpe veremediler

İnspirithb

Ne çabuk unuttular altın telefonu

Deniz

Yahu bu adamın şarkısını hit yapan zaten netizenler ve BTS antileri black swan ödül alamasin diye yaptılar hep BTS bakında balon densin diye any song okadqr dinlendi

nida

aynen her şey bts üzerinden dönüyor. Herkes şarkısını btsi yok etmek için çıkarıyor

Selamarmy

Ne alakası var ya. Allah aşkına yorun yazarken iki kere düşünün

shiningshawol

jfjkdkfdjkf yalnız BTS popi olmadan öncede ZİCO’nun şarkıları pak yapıyordu

Deniz

Tamamda bir çok yorumlarda gördüm başka sitelerde bunu yoksa başarı Sina lafım tok seviliyor popüler olabilir ama korezin de özellikle çok dalga geçen vardı bu konuyla ilgili army e ders verdik diyen falan o yüzden yoksa objektif biriyim

shiningshawol

korezin Türklerin olduğu bir yere biz pak yapmalarını o kadar çok etkilemiyoruz

Mira

Dynamite dünya genelinde tutan bir şarkı onu göz ardı ediyorlar