Benzer Yazılar

[THEQOO] SuperM’in klibi Youtube’da ilk 24 saatte 8.8 milyon izlenmeye ulaştı

[THEQOO] SuperM'in klibi Youtube'da ilk 24 saatte 8.8 milyon izlenmeye ulaştı

8,801,556

1. NCT’den daha iyi

2. 10 milyonu bile geçememiş

3. NCT’den çok daha iyi ㅋㅋ

4. Her grubun en iyi üyesini aldılar, çok para harcadılar ama sonuçlar çok kötü..

5. Kriterleri nasıl seçtiğinize bağlı, çaylak gruplarına göre izlenme iyi ama SuperM normal bir çaylak grup değil…

6. [THEQOO] SuperM'in klibi Youtube'da ilk 24 saatte 8.8 milyon izlenmeye ulaştı[THEQOO] SuperM'in klibi Youtube'da ilk 24 saatte 8.8 milyon izlenmeye ulaştı

7. SM niye böyle bir şey yaptı? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Her grubun ayrı ayrı promosyonlarına odaklanmak daha iyi olurdu

8. Bence iyi ama SuperM için standartlar daha yüksek olmalı

9. Reklam var mı yok mu? Yoksa eğer bence gayet iyi

10. K-Pop Avengers değil miydi bu grup? Kendilerine Avengers demeleri çok komik ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. İyi mi? 24 saatte 10 milyondan çok izlenen bir sürü grup var

12. SuperM’in amacı Kuzey Amerika ama her şey Asya’dan

 

Kaynak: Knetizen

46 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Didem.x1

Salak enes baturda çok izleniyor izlenme önemli değil bence. Nice izlenmesi az güzel sarkilar var.

Carat17

İZLENME KALİTEYİ KANITLAMAZ BUNU SADECE SUPERM İÇİN SÖYLEMİYORUM ŞU İZLENME YATIŞTIRMA OLAYINA HİÇBİR ZAMAN ANLAM VEREMEDİM. BÖYLE DÜŞÜNEN TEK BEN MİYİM 😶

Carat17

Yatıştırma ne ya yarıştırma

Narengi

Tek değilsin.
Ve tek olmadığımı gördüğüm için mutlu oldum.

Ben

Buna da katılıyorum 😂

Carat17

Fandomlar sayaç gibi bu günlerde o yüzden bana katılan insanlar görmek mutlu etti beni.
Ayrıca “Ben” bundan sonra bana katılıyor musun diye merak edicem hep 😂😂

Ben

Zaman gösterecek artık bazen belirtirim yorumlarının altına 😂 bu arada seventeen konusunda da katılıyorum sana 😁💕

Carat17

En güzeli seventeen konusunda katılman 💕😆

aRMyley

+nctüyesayısı

Renjun

Yeni kpop Allah eskisine çevirsin inşallah . Bir fan olarak umrumda bile değil kpop yaklaşık 3 sene fln dır fanlar bir tutturmuş grupların liste yok izlenme yok albüm satış hepsini harfi harfine ezbere biliyor resmen .flop demek için erken daha bir yere bile çıkmadık eğer flop olduysak da umrumda bile değil çünkü boykot var az bir şey de değil bu boykot o yüzden normal

Matmazel

YouTube’un izlenmelerin de artık yeni sistem uygulanıyor diye biliyorum ben. Yani stream ve reklamlar ilk 24 saat için artık geçerli değil öyle düşürülünce izlenme olarak iyi durumdalar çünkü grup daha çıkmadan çok tepki alacağı belliydi. Fandomlar bu karma gruba karşıydı bu kadar alması bile mucize gibi bir şey.

İğrençlik

Şarkıyı ve klibi beğenmedim, tek güzel yani çocuklar ve dansları. Benim kendi kişisel fikrim ve görüşüme göre.

GirlsLikeSunset

Youtube’un yeni politikasında reklamlar izlenme sayılmıyor ve stream kasamıyorsunuz. Yani klibi 1000 kere izleseniz de sadece 2-3 tanesi izlenme olarak geliyor. Buna rağmen iyi bir sayı

Star

göbek at birde tam olsun, başarısız olsunlar boşuna ter döksünler sizde ortada fanız diye dolanın, başarısız olmaları en çok sevdiğiniz idollere zarar ne boş beyinleriniz var ya ayrıca şarkı amerika için yapıldı ingilizce bir şarkı melonu kim takar çok bilmiş arkadaşım

Eyenur

Şarkıları güzel fakat amerika için uygun değil. Konsept bildiğiniz kore kokuyor. Sm böyle bir şey yapmak yerine EXO ya comeback yaptırsaydı.

Star

Sm de bitek exo yok yaptırmadı işte her lafa exo comeback diye atlamayın ya zaten yakında geri dönüş yapacaksınız bi susun artık bik bikbik, o şirkette bir sürü grup var ve yeri geldiginde hepsi geri plana itilir, yenileri gelir anlayın şunu artık, exo eskisi gibi bol comeback yapmayacak yeni gruplara yonelecek sm, ay sürekli açıklıyoruz hala aynı şey ya

Krystal benim karım ok?

Bünün yerine fx in son albümünü çıkarsaydın falan ya…Bir daha birleşmek zor olacak beraber olsalar da:(

Cansu

Bari son albüm çıkarıp dağıldıklarını onaylasaydı. İhanetçi üyeye her şeyi yapıyor SM

Krystal benim karım ok?

Evet ya solo istedi oldu hala Sm de grubunu öylece bıraktı promosyonların ortasında ama yine diğer üyeler değer görmedi ve bu kızı savundular promosyonları tamamlasaydı bari

Cansu

Ama dedikleri doğru. Şu an çoğu grup ilk günden 10 milyonu geçiyor. onun dışında amerika çıkışı diyorlar ama şarkı sadece Asya’da boy gösteriyor. SM çocukları mahvetmeden grubu dağıt.

xxppoooppp

Arkadaşlar lee so man a guvenin o adam cok zeki bakin tarihe exo cikiş yaptığinda şirketin hatasi denildi sonrasini siz biliyorsunuz yani guvenin

...

İzlemeyin o zaman *** korelileri size yapmadılar zaten yurtdışı odaklı bi grup bu gidin 2 günlük stajyerlikten sonra sırf visual diye hileli oylarla “idol” olan yetenek yoksunu grupları destekleyin siz

...

Yetenekliler kenara atılıp görsellerin bir toplandığı, en iyi üyelerin bile solosunda çöp olduğu gruplar. Evet hepsi.

Lia ama tapmayan

Şu izlenme bla blalarını bi geçelim. Hayranlar stream kasıyor başarı grubun oluyor. Ödevi annesi yapiyor notu çocuk alıyor. Organik falan değil stream sonucu olan yüksek rakamlar. Bunu geçelim dedim geçtim. Ama benim burada bir sitemim var ki o da Exollere. Yani şu gruptan neden elinizi eteğinizi çektiğiniz ya? Sürekli boykot ettiniz, desteklemeyeceğinizi söylediniz ve resmen boynu bükük kaldı grubun. İstisnalar var ama birçok sosyal medya platformunun genel nabzindan bahsediyorum ben. Abi bi kere şarkı efsane bir Sm şarkısıydı. Ha ben sevmedim ama bir Smstanın sevmeyeceği über farklı bir tarz değildi. Ben sesi güzel, yetenekli herkesi seviyorum. Exo iken de severim… Read more »

Ceriyen

Konuş kız. Gerçekten senin yorumuna denk gelene kadar o kadar çok “başaramadılar” yorumu okudum ki yoruldum yani…

aRMyley

İnandım sana, adam sandım hata bende

B.A.B.Y

Yeter artık, bu kadarı fazla
Sana güle güle

Matmazel

Yeter anlatma inanmam yalanlarına (yalanlarına, yalanlarına)

aRMyley

Sonuç olarak SM her şeyi eline yüzüne bulaştırdı, olan üyelere oldu.

Krystal benim karım ok?

Mükemmel yorum bunu görenler gidin bi Shoot Me dinleyin manyak şarkı

Suna

LSM yaşlandı. Stratejileri işe yaramıyor. Şirketteki prodüktörler çok kötü. Exo’ya son zamanlarda salak salak şarkılar verip durdu. Yetmedi NCT’ye de aynısının daha beterini yaptı. Büyük hayaller suya düştü. Red Velvet’e de son zamanlar da garip şarkılar verir oldu. Ama bir türlü akıllanmadı şimdi de aynı tarz şarkıyı SuperM’e verdi. Hayranlarla ve halkla fikir alışverişi sıfır. Proje tasarlama ve yönetme yeteneği 0. İyi bir pazarlamacı, ceo bilmem ne olabilir ama son zamanlarda gördüğüm üzere müzik zevki fazlasıyla kötü. Yenilikçi dedik öptük alnımıza koyduk sevmeye çalıştık ama bu Amerika işi bizi utandırır vaziyete getirdi. Fandomlar anlamadığım garip triplere girdi. Desteklerini çekti. İyi… Read more »

AĞLA

diğer dediklerine katılıyorum ama bu izlenme nasıl az değil yeni çaylak gruplar mı bunlar sanki

ays

Ah superM kendini nasil edersin boyle hayret ediyorum. SM ne kafasi senin ki bu nasil algi,medya oyunudur kimss bana amerkmadan teklif geldi palavrasi yapmasin ilkokul cocugu bile inanmaz buna SM gayet hayatini verdi bu işe kesenin agzini oyle acmis ki biboard uazarlari bts ten daha basarili olacak grup diye cikis yapmauan gruba makaleler saciyor,ellen, dunya turneleri, hoolywood bunlar uzgunum bir eziklik gostergesi degil de ne ? BTS kabul edelim Amerika icin kendini asla yirtmadi suan kimlerle neler yapabilirlerken cogu sanatcjlar icin tarzimizla uyusmuyor bile dediler. Nyse konumiz SM zaten insan nasil bu kadar gruplarini ezer. Exo l delirmekte cok hakli… Read more »

Gamze

Sonuçta amaçları Amerika pazarıydı ve youtube da çuvalladılar. Amerika listelerinde yoklar. Ama Asya pazarı her zamanki gibi. Demek ki SM Amerika’da tutmuyor. Sonuç bu!

Narengi

Böyle fan kitlelerinin alayına cancincon. Hepiniz toptan insanı müzikten de danstan da sanattan da soğutursunuz. Bıktım derdi gücü sayılar olanlardan. Şu hayata bir kere geliyorsun ve yaptığın tek şey sayılarla hesap yapmak oluyor. Tek kelimeyle acınası ve büsbütün avam.

Revel shawol

Ay sürekli kendinizi bir şey sanmaniz sıktı be ne ahından bahsediyorsun konser alanını görmediniz mi? Albüm satışları gayet iyi iki tıka takılacaklarını mı sanıyorsunuz ya komik olmayın gayet iyi bir başlangıç yaptılar desteklemeyen o kadar insana gore gayet iyi, kazanacakları para sizin üyelerinizin cebine girecek, olan sm’ye değil o kadar emek harcayan üyelerinize olacak başarısız olurlarsa… utanmasanız göbek atacaksınız ya başarısız olsunlar diye saçmalamayın artık.. adamlar lutfen destek olun diye kac kere söyledi ortada fan diye dolanıyorsunuz birde komik.

AĞLA

bunu başarı sanan arkadaşlara bilgilendirme yeni youtube düzenlemesinden sonra j hope ilk 24 saatte 22 m twice 14m izlenim almış ayrıca yine j hope ilk gün 64 ülkenin i tunes unda birinci olurken(promosuz) flop m 33 ülkede birinci olmuş ah tabi yapılan binlerce medya oyunu promo ve şu ikinci bts safsatasıyla tam anlamıyla flop oldular geçmiş olsun

Suna

Başka postlarda biz izlenmeleri, sayıları başarı olarak görmüyoruz diye elit elit yorum yapan fandomun burada tükürdüğünü yalaması ne ironi. Rezilsiniz

Yılgın

izlenme mevzu değil burada ben kpop temsilcisi olacam ortalığı yıkacam diye çıkıp hedefini tutturamazsan alay konusu olursun o yüzden hiç sızlanmayın sm bu dalgayı hak etti ha ben gruba bir şey demiyorum onların bir suçu yok

Yılgın

Ben şarkıya kötü yada flop demedim üstteki arkadaşa katıldığımı da söylemedim şarkı kötü denilecek gibi değil ama benim bu kadar yetenekli idolün olduğu bir gruptan beklediğim kadar da iyi değil insanların beğenip beğenmeme eleştirme hakları var tüm sanatçılar emek veriyor hepsini sevin beğenin hayran olun o zaman

...

Hep demişimdir demeye devam edeceğim. Gün gelir devran döner biz de sizim bu “yok şirket dalgasıydı yok şarkı kötüydü” laflarınızı size yediririz. Elbet bir gün haberlere düşersiniz. Sonra bu insanlr niye bize bu kadar kinli diye tutturmayın. Bir tekme de biz atacağız

aRMyley

Bizim bir şey yapmamıza gerek yok. Senelerdir en küçük açığımızı arayıp laf sokmaya küçümsemeye çalışan sizlerin üye olduğu fandomlardı. Bu hala devam ediyor ama tek farkla. Biz artık akıllandık ve güçlendik. Artık yapılan bu muameleler hiçbirimize sökmüyor. Ne ekerseniz onu biçersiniz. Sonradan yok sizi de göreceğiz bir tekme de biz atacağız diye tehditleriniz bizi bozmaz. Ve burada yapılan yorumların hiçbiri gruba değil. Yanlış bir yerlerden anlayıp sakız gibi uzatmayın konuyu.

Yılgın

çok korktuk sanki normalde yada geçmişte hiç yapmadığınız şey ayrıca bizden çok Bts haberlerini takip edip en ufak bir olumsuzluğa atlayacağını biliyorum yavrum hiç şüphem yok

Star

Sm’nin başarısızlığı üyelerinin basarisiz olması demek… kendi elinizle kendi üyelerinizi rezil ediyorsunuz, yetmiyor başka grupların ağzına sakız ediyorsunuz, yetmiyor lütfen destek olun diyen uýelerinize sırt çeviriyorsunuz, ortada fan diye dolanmayın artık..

Terrence

Senin BTS diye allahlaştırdığın o grupta benim Taeminim Baekhyunum Kaim kadar yetenekli bir üye yok 😂😂😂 bırak kadarını toplasana 5 le çarpsan Taemin’in ayak parmağı olamazlar. İsterlerse dünya global müzik piyasasını ele alsınlar. İnsanlar her zaman yetenekleri göz ardı eder…

🍀:*

Offff sonrada BTS üyeleri ile ilgili bir haber çıkınca ‘höp korşıloştormo yopoyorsonoz’ diye yorumlarda hayıflanıyorsunuz. 🤦🏻‍♀️ @AĞLA

Yeni Yazılar