Benzer Yazılar

Wendy yaşadıklarından sonra terapi gördüğünü açıkladı

Wendy yaşadıklarından sonra terapi gördüğünü açıkladı

HABER: Red Velvet Wendy yaşadıklarının verdiği zorlukları içinde tutup çalışarak aşmaya çalıştıktan sonra terapi gördüğünü itiraf etti

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+281] Seungwan gerçekten çok zorluklar yaşadı. Umarım artık acı çekmez ve sadece çiçekli yollarda yürür.

2. [+139] Depresyonunuzun kötüye gittiğini hissediyorsanız lütfen en yakın kliniğe gidip ihtiyacınız olan ilaçları alın.

3. [+65] İçinde tutma

4. [+25] Seungwan-ah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ zorlanma ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Eminim Wendy dışında başka bir sürü ünlü aynı şeyleri hissediyordur.. ㅠㅠ

6. [+4] Aigoo… Wan unni, içinde tutma, birilerine anlat.. ㅠ çok zor olmalı 😭

7. [+2] Wendy ㅠㅠㅠㅠㅠ hepsini bırak gitsin ve eski enerjik haline dön..!!

8. Wendy’nin terapi gördüğünü saklamaması ve gururla söylemesi beni gururlandırdı! 💙

9. [+5] Hislerini anlıyorum

10. [+1] Seungwan-ah, içinde tutma, hepsini anlat. Seni seviyorum.

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+327] Wendy’nin başına gelenler için hiç kimsenin sorumluluk üstlenmemiş olmasına inanamıyorum. Kariyeri bir yıl boyunca duraksadı, yaşadığı kazanın etkileriyle hayatı boyunca başa çıkacak.

 

Kaynak: Netizenbuzz

guest
86 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Aeri

Kız 1 sene grubunun hiçbir etkinliğine katılamadı, üstüne hakkında dedikodular çıktı (hamileymiş de o yüzden çıkmıyormuş ortaya yalana bakın), kolay şeyler yaşamadı gerçekten terapi almasından daha normal bir şey yok.

ters cevap vermeyin anksiyetem geceleri uyutmuyor

Chenin eşi wendy dediler wendy kazayı geçirdikten bir süre sonra chen açıkladı eşini bilerek yaptılar hepsi oyun dyen insta tayfa vardı çok korkunçlar. Prediction sayfaları yüzünden hepsii

cidden prediction sayfaları tam bir çöp

EsmaG

İnstagram tahmin sayfalarını evire çevire dövmek istedim o ara

oylesine gezmeye geldim

Öf tamamen yalan sallıyorlar ama gerçekten “skandalı” çıkan ünlüleri de savunuyorlar. Kadın/erkek idol itiraf ediyor, özür mektubu yazıyor bunlar hala “X’e destek ol hakkında çıkan tüm haberler yalan o masum göremiyor musun?” diye paylaşım yapıyorlar cidden çıldırmalık

Maya

aynen çok sinir bozucu bir kitlesi de var insanlar işleri gelince bir tahmine inanıyorlar gelmeyince de inanmıyorlar yalan olmaz öyle şey diyorlar.

Kapjagi mermaid

Bu sadece tahmin ben ceviriyorum diye savunmustu sayfa kendini ama yorumlarda hep sakatlandığı tarih hamilelik tarihine uyuyo falan demisti cidden hangi akla mantiga uydu da boyle bir seyi cevirdiniz sasiyorum bir de sacma tahminler cevirmiyoruz diyolar

Aeri

Tahmin sayfalarının takipçilerinin çoğu her okuduğuna inanıyor, sayfalar da her şeyi çeviriyor , sonra saçma sapan yorumlar çıkıyor ortaya

Melboomer (I.K.)

Kadın kaç metre yüksekten düşmüş ve böyle söylentiler mi çıktı? Hayranların hayal gücü…

Birisi

Hayal gücü değil bu başka bir şey… Bir de fan demezsek ♿*

Vincenteu

Kariyerinin en zirve dönemleriydi. En güzel ve en yetenekli zamanlarında sbs yüzünden hem fiziksel hem de ruhsal olarak mahvoldu.

fentiwant

Cidden 2019 zirvesiydi ilk solo çekimini bile o zaman aldı solo etkinliklere katıldı yeni saç stilini trend yaptı çok fazla sevgi alıyordu ve psycho era kesinlikle Wendy’nindi ama piç sbs mahvetti her şeyi

Birisi

Wendy ultimate bias biri olarak söylüyorum inanın ki gerçekten onu çok çok çok etkileyen bir durum olmasa Wendy ağzını açıp tek kelime etmezdi ailesiyle görüşemediği için üzüldüğünü bile kendisi söylemedi ve kamera karşısında maksimum iki ya da üç kere ağlamıştır ama bu durum öyle zorlamış ki onu şuan içindekileri döküyor halbuki cidden içe dönük birisi seungwanı dışarda gezerken bile yakalayamıyor gazeteciler ya da herhangi birisi onu tanımayan insanlar bile onun için üzülürken Wendy nin nasıl bir psikolojide olduğunu tahmin edemiyorum SBS fanlar sayesinde kuru bir özür diledi ama bunun sorumlusunun kim olduğunu bulacağız dedi ama unutturdular Sm grubu zirvedeyken promosyonları… Read more »

Birisi

Üzerine de bir de Wendy döndükten sonra kilo almış yüzü değişmiş ya da estetik için gitti hamile dedikodusu yapan iğrenç mahluklardan bahsedemiyorum bile o kadar midem bulanıyor kızın kemikleri elmacıklarına kadar kırıldı aveller ne bekliyordunuz tam olarak acaba bıktım insanlardan bıktım

Red Velvet Manyağı

Benim en çok üzüldüğüm şeylerden biri de dansını çok geliştirmişti. Tüm emekleri gitti. Umarım bir daha böyle bir şey olmaz. SBS ile uğraşmadı bari yalan yanlış dedikodu yapanlarla ilgilensin SM bir zahmet

Birisi

Aynen öyle valla deliricem gerçekten Wendy dansını efsane geliştirmişti hatta normalde hep dansta en son sıradayken herkes Wendy nin yeriyle kafa kafaya olduğunu ve kendini ne kadar geliştirdiğini konuşuyordu. Sm yüzünden valla şiştim hem de öyle böyle değil sadece bu olay da değil yeri yi tehdit eden kişi için de bir şey yapmamıştı bu kızlara sürekli ama sürekli sasaeng fanlar musallat oluyor nereden geliyor bu cesaret aynı şekilde nct jeno exo chanyeol falan da Sm kadar idollerine değer vermeyen bir şirket görmedim Cube soojini sektörde tutmak için kıçını yırtıyo Sm şarampolden yuvarlıyor hey yavrum hey bir serdar ortaç değil ama… Read more »

Red Velvet Manyağı

Mv yi bekleye bekleye kafayı yiyecem. Galiba 4 yılda 1 falan atmayı düşünüyor. Tüm beddualarım SM ile

Ekbogktmfkvld

Ama cidden çok değişmiş, burnu, dudakları, elmacık kemikleri… Her şeyi değişmiş. Nefret yorumu olsun diye değil öyle olduğu için söylüyorum.

Birisi

Evet değişti kimse inkar etmiyor çünkü elmacık kemiği bilek kemiği ve pelvisi kırıldı elmacık kemiği kırılan bir insanın yüzünün değişmemesi imkansız zaten bizim kızdığımız şey bunu diyen insanların Wendy estetik yaptırmak için bunu paravan olarak kullandılar diyerek arama kirletenlere yazıyı yazarken sinirden bir çok şeyi ayrıntılı bir şekilde yazamamışım ama demek istediğim şey buydu

ters cevap vermeyin anksiyetem geceleri uyutmuyor

Ve😍her😍şeye😍rağmen😍sm😍hiçbir😍şey😍yapmadı😍

Ya bu çok ilginç geliyor bana. Diğer şirketler zorbalık uğruna dahi idollerini koruyorlar. Laf ettirmiyorlar. Bunların sadece bu 1 yıllık arada bile maddi ne kadar zararları olmuştur. Hani madem kızı düşünmüyorsun kendi kârını düşünür en azından değil mi? Ama buna rağmen hiçbir şey yapmadılar.

ters cevap vermeyin anksiyetem geceleri uyutmuyor

Sm idollerini doğru düzgün korumuyor idolleri bir sürü ciddi ölüm tehditleri aldı onda bile bir şey yapmadı çok sorumsuz bir şirket

Saçmalık ya. Bütün bunları yapıp (daha doğrusu yapmayıp) kendilerine hala nasıl BÜYÜK şirket diyebiliyorlar?!! Komik

Minlele

Sbs şerrosu hatırladıkça sinirleniyorum

kudurtanexo

Sbs ve Sm Allah belanızı versin

kudurtanexo

Her beğeni bir âmin

Liya

Reveluvum wendy ise en en sevdiğim idol. eğlenceli biri de. bu programda olacağını bildiğimde sevinmiştim ama program yayınlandıktan sonra sm e biraz sinirlendim. yaşlı ruhu var programın. nasıl desem kızı daha eğlenceli, daha çok rv yi takip eden , ya da takip etme potensiyeli olan kişilere hitap eden bir tv programına çıkara bilirdi. sıkıcı geliyor, çok olgunumsu program. niye ya niye. garip garip de giydiriyorlar. iyi ki coverler yapıyor herkes paylaşıyor

Eda

Evet kesinlikle haklısın. rvlv olarak ben de izlerken sıkılıyorum programı. wendy ile ilgili bir şey olsaymış keşke. Yeri bang gibi mesela. kızın içine anne kaçmış gibi burda.

Last edited 1 ay önce by Eda
Sel

İtiraf edicem bana da rv üyeleri arasında bu yıl en sıkıcı programa sahip kişi wendy gibi geldi. geri döndüğünü duyduğumda dehşet beklentiye girmiştim ama hayallerim suya düştü. keşke joy, seulgi gibi daha çok dergi çekimi yapsaymış. kızın aurası patlıyor çekimlerde. burda o aurası yok. bana da sıkıcı geldi

Liya

Vokal koçluğu yapabileceği bir şey de olurdu. yeribang gibi de olurdu. her şey olabilirdi. kız genç idol, fanları da çok genç. programın ise alakası yok. kitlesine uygun şey ayarlamalıylardı. hem de yeni yeni fanlar da çekebilirdi. genç kitlenin izleyeceği o kadar eğlenceli şey varken bunu niye izlesinler

Lil

Aşırı haklısın. vokal koçluğu gibi bir şey olsa uçmuştu çoktan. ya da sadece dergi çekimi de olabilirdi. tv programını çok takip etmiyorum ama twitterde ne zaman bu programdan wendy kesiti çıksa kızın yüzünde hüzün, ya da gülüşünde hüzün var. ona daha eğlenceli bir şey ayarlasalar, ya da tutkusuna uygun yani müzikle alakalı olsa daha erken toparlar gibime geliyor. belki de kendisi memnun da olabilir programdan ama fan kitlesine uymuyor orası da doğru. wendy nin geridönüşü 1 yıl sonra daha haşmetli olmalıydı.

林枫 lín fēng :D?

bu kazada birinin sorumluluk alması gerekiyordu. özürle geçiştirelemeyecek kadar büyük bir olay çünkü. bir idol olsam ve şirketim kuru bir özürle olayın peşini bıraksa çok sinirlenir ve kısa sürede ayrılırdım şirketten. bir de bunu sevdiğim bir idolün başına gelmesini düşünemiyorum. wendy tanımasam bile çok üzülmüştüm. güç bulur umarım.

SGJK

Koreliler terapiye ve psikologlara karsi sanirim önyargılar toplum olarak. Bunda ayıplanacak bir şey yok. Aslında intihar oranının bu kadar yüksek olduğu bir ülkede başta bir toplumca tedaviye ve genç, yaşlı fark etmeksizin tedaviye,terapiye yönlendirilip özendirilmeye ihtiyaçları var. Toplum olarak o kadar rekabetçi, geleneksel ve bir anlamda mükemmel(!)olma kaygısındalar ki ruh sağlıkları ve tabi ki aslında başta aileden başlayarak toplum olarak hayata bakış açıları da bizim genelimizin ve uyumumuzun aksine farklı ve aykırı geliyor.

blinkie

çok çabuk unutuldu olay. en azından dava açmaları gerekirdi ama açmadılar. kuru kuru özür dilediler resmen. kim bilir ne zorluklar çekmiştir wendy. üstelik en çok parladığı zamanlarıydı. saç stilini o moda yapmıştı, peri gibiydi bir de psycho erayı unutmayalım.

ilvos

Gerçekten kariyerinin belki de en parlak döneminde çok talihsiz bir olay yaşadı.. umarım hep iyi olursun ♡

SNSD'nin old ama gold SONE'ı

Ah güzel Wendy’m benim

oylesine gezmeye geldim

Şuana kadarki Kariyerinin en güzel dönemiydi ve çok iyi bir vokal tam değerlendirilecek zamanda kaza yaşadı. Sonra da İrene olayı patladı. Sonra Aespa çıktı (aespaya karşı olumsuz bir düşüncem asla yok sadece şirketin yeni kız grubu çıktığı için red velvet ile çok ilgilenmeyeceğini düşünüyorum, umarım yanılırım) çekeceğin varmış Wendy

Herneyse

Sbs allah seni alsın ya

jane

çok zor şeyler yaşadı mental açıdan sağlık açısından grup faliyetlerinde katılmadı birde üstüne dedikodular eklenince dayanılmaz olmuştur.Seni seviyoruz Wendy güçlü kal

Lalalulu

Kimse çıkıp sorumluluk almadı ben de inanamıyorum buna. Umarım fiziksel ve ruhsal açıdan çok zorluk çekmez bundan sonra.

Trustyou

Bu kız bence Amerika’ya açılsa patlar. Linç yiyebilirim fakat şu Kpop’ta Amerika sektörü için en uygun kişi Wendy bence. Sesi sadece üçüncü jenerasyonda değil genel tüm kpop sektöründe ilk ona net girer. Ve Amerika’da sesin iyi değilse tutunamazsın. Wendy bir arkadaş dese vallahi büyüleniyorum ya mükemmel bir sesi var. Kızın ana dili de zaten İngilizce. Keşke sm şu kıza hak ettiği değeri verse.

Armyrv

Niye linç yiyesin ki haklısın hatta ilgi bile çekiyor her açıdan Amerikalı olsun yada başka sanatçılar olsun hep Wendy ile iş birliği yapmak istiyorlardı sm gerçekten elindekilerin kıymetini bilmiyor.

Ayşe

Red Velvet genel olarak en çok hakkı yenen kız grubu olabilir üstelik bu kadar yetenekli üyelere sahip olup. Red Flavor gibi bir şarkı ile yılın şarkını yaptılar soty bile vermediler listeler her şey ortadayken. Gittiler o yıl saçma sapan bir şarkıya verdiler. Psycho ile zirveyi en üste çıkardılar dijitalde kız grubunda en çok dinlenen sarkiyken hak ettikleri ödülü başka kız grubuna verdiler. Wendy tam erasini yaşıyorken SBS yüzünden bir yılını kaybetti. SM hakkını bile savunmadi. Bu kız ailesi ile vakit geçirebilmek için düşmek mi zorundaydı SM kıza izin bile vermiyordu ailesi ile vakit geçireceği bir tatil vs… Tek sevindigim uzun… Read more »

Annie

Joy 2 yıldır neredeyse her ay bir dergi çekimi yaptı . Çıkardığı OST de çok tuttu . Ne demek hiç bir şey verilmiyor ???

Ayşe

Demek istediğim bunların hiçbirini SM sağlamadı ona. Crush ile kendisi iletişime geçti. Dergi çekimlerinin hepsini kendi emeği ile yaptı. Yani SM gidip bu kıza bir station bir müzik projesi vermiyor.

sametinyourarea

Joy bu sene Crush ile collab yaptı ve ost cıkardı

Ayşe

Demek istediğim bunların hiçbirini SM sağlamadı ona. Crush ile kendisi iletişime geçti. Dergi çekimlerinin hepsini kendi emeği ile yaptı. Yani SM gidip bu kıza bir station bir müzik projesi vermiyor. O ostu da SM sağlamadı ona bu arada. Dizinin yönetmeni Joy’u arayopy alışmak istediğini söyledi ost hakkında. Bu kızın yaptığı her şey kendi emeği yani. SM asla kendisi ugrasmiyor bu kız icin

Armyrv

Çok haklısın ya Red Velvet kadar hakkı yenen başka bir grup yoktur eminim umarım bu sene kızlar için daha iyi olur.

Rosé

Yabancı yoruma katılıyorum

Loura

Tam red velvet psycho ile kariyerlerinin zirvesindeyken böyle bir kaza yaşamaları çok talihsiz bir durum. Bu arada zorbalık skandallarından sonra irene bana diğerlerine göre daha masum gelmeye başladı. Özrünü de diledi ki samimi bir özürdü bana göre. Artık rahatlıkla red velvet dinleyebilirim.

yorummer

Sm kriz yönetimini en başarıyla atlatan şirket oldu desenize. Unuttunuz mu? Irene mağdurlardan ses kaydının olduğu kesinleşince özür dilemişti. Ondan önce Sm çalışanları özür diledi. Sm çalışanları özür mektubu yayınladı Sm çalışanları mektubu yazdı. Kadın 30 yaşında ya ne çabuk unuttunuz mağdurun gönderisini kaç tane ünlü insanın ve çalışanın beğendiğini? Neymiş ırene adına iki mektup yazılmış büyütülmeye gerek yokmuş. Ablan ve kardeşin öyle azarlanıp ağlatılsaydı tepkini çok merak ediyorum. Davulun sesi uzaktan hoş tabi gönlünüzün inanmak istediğinize inandığınız gibi görmek istediğini görüyorsunuz..

Loura

Ne alaka ya sanki ben irene’nın yaptığı davranışı savundum. Sadece zorba ünlülerin yaptıklarının yanında bu çok daha normal bir olay gibi geldi bana. Ayrıca netizenler her gönderide bu skandalı bize hatırlatır zaten imajı eskisi gibi olmayacak ve bu üstünde sürekli sakız gibi yapışıp kalacak oda artık bu tarz davranışlarının sonucunu anlamış olucak

Skz

Yanlız irenenin kanıtı vardı ve bunu biçok kişi destekledi hemde meşhur stilistler. Eğer hyunjin ve soojinden bahsediyorsan bu olayın yanından dahi geçemezler lütfen irene olayını küçültmeye çalışmayın ve böyle söylemlerle kendinize nefret kazandırmayın,bırakın olayınız kül tutsun. Böyle yaparak sadece irene olayını tekrardan gündeme getirmekten başka bişey yapmış olmuyosunuz

Rei

SM çalışanları mektup mu yazdı ? Knka açıklama yapmak ile mektup yazmak aynı şey değil . İrene 30 yaşında hata yapıp özür diliyor sektör de cadalozluk yapan tek insan İrene gibi konuşmanız cidden bıktırdı insanları. Kimse yaptığı şeyi savunmuyor zaten burda daha katlanılabilir görmelerinin nedeni öyle yada böyle 3 kez özür dilenmiş olması. Bu kurbanların da elinde kanıtlar şahitler var illa ses kaydı olmasına gerek yok kanıtlamak için. Düzgün idare edilirse her olay düzgünce kapatılır yasalara aykırı bir suç değilse tabiki. İrene bunlara göre çıtır çerez kaldı bunu söyleyince insanların yorumlarını işkal etmeyin artık millet şiddet uygulayıp taciz etmiş insanları… Read more »

Heygidihey

Olay bilmem ne zaman oluyo ama irene stilist olayları ifşa edince özür diliyo. Soruyorm sana bunun neresi samimi özür? Ayrıca jisoo ve jimin Olayları kadar değil tamam ama hafife alınack asla bişey değil.

oylesine gezmeye geldim

İrene’nin yaptığı asla ama asla savunulamaz ama bunca ağır skandaldan sonra insan “Ohooo irene bunun yanında melek kalıyor” diye düşünmüyor değil

yorummer

zorbalık zorbalıktır gidip de jisoo’nun tecavüz suçlarıyla kıyaslama.. jisoo da ona göre katiller tecavüzcüler kadar kötü bir insan değil ne biçim bakış açınız var ya..ırene hakkında da saç baş yolduğu, dizlerinin üstünde özür dilettiği gibi olayları radyoda konuşulmuştu kısaca hepsi aynı b*kun laciverti keşke şunu kafanıza sokabilseniz

revel

Irene’in yaptığı birisine sürekli yapılan bir şey değil de sadece kavga etmişler bunu stilist de dedi onunda dışındaki zorbalık hikayelerinin hepsi yanlış çıktı Irene ile bu pislikleri bir tutmayın Irene’in yaptığı ne kadar yanlış olsada zorbalık denebilecek kadar ciddi değil ki kız iki kez internetten bir kez da stilistten özür diledi gidip

aaa

Bunlar karalama amaçlı o dönem ortaya atılan tonlarca şeylerden birkaçı yalnız. Yalanlandı bunların yaşandığı. Tartışmayı yaşadığı kişide sadece tartışma olduğunu dile getirdi. Çıkan her habere inanıp gömdükçe gömdünüz o dönem hala da devamını incelemeden takip etmeden devam ediyorsunuz

Rei

Bu dediklerini o kadın söylemedi abi yorumlarda birileri attı ortaya gerisi gelmedi. Kadın irene’i bu dedikleri ilé suçlamadı.

Meanuka

Bir zorbaya melek de demezsin yuhh

Meanuka

Ya abi kadın 30 yaşında (olgun olmasını bekledim en azından) özrünün neresi samimi olaylar ortaya çıkmasaydı özür bile dilemeyecekti

Boş yapmayın

Diğer zorbalar en azından yaşı küçükken okulda olan şeylerdi, bunu savunmak için demiyorum ama 30 yaşında bir kadının herkesin içinde bir çalışanı ağlatacak kadar hatta ses kaydı tutacak kadar azarlamasını daha hafif mi görüyorsunuz (artık ne kadar süre sövdüyse çalışan telefona bile kaydedebiliyor o süre zarfında) . Stilist instaya yazmasaydı Irene’nin aklına 2. kez bile gelemeyecekti. Lütfen şu an sektörde bile bile kalan zorbalar her haberde acı çekecekse Irene de çekecek, kimse aynı gözle ona bakmıyor.

koniçiva

pislik sbs

la cha ta

çok zorluk yaşamıştır @mk smi kılını bile kıpırdatmadı umarım grup olarak bir gün oradan ayrılırsınız:(Seni çok özledik Wendy

Pan

Kimse sorumluluk üstlenmedi artı kız düştüğünde kimse farketmemiş bile mamamoo solor oradan geçerken görmüş yerde yattığını ve hemen görevlilere haber vermiş kim bilir ne kadar öylece yerde yattı

Red Velvet Manyağı

Öğrendiğim de başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Umarım bir daha böyle bir şey olmaz

Cl’in mikrofonu

Psycho tam Wendy bebişimin erasıydı ve kaza geçirdi…bu kızın şansızlığı kimsede yok.

elif

Wendy’ye ne oldu anlatabilecek birisi var mı acaba? sanırım kpopı takip etmeyi bıraktığım arada olan bi olay çünkü hiç haberim yok. Merak ettim

zey

yıl sonu ödül törenlerinde birinde sbs’in ihmali yüzünden yaklaşık 3 metrelik bi yükseklikten düştü. o kaza yüzünden neredeyse 1 yıl tedavi oldu, elmacık kemiklerine varana kadar bir sürü kemiği kırılmıştı. çok hasar aldı bu kazada. şimdi yeni yeni dönüyor.

elif

teşekkür ederim. Şuan iyi olmasına sevindim

zey

rica ederim

kkpop

Wendy nin yaşadıkları cidden çok zordu, Allah’ım kimseye yaşatmasın inşallah.

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Umarım iyi olur❤

Melboomer (I.K.)

Konudan bağımsız, keşke haberler dışında sohbet edebileceğimiz bir yer olsaydı burada :))

Armyrv

Red Velvet kariyerinin en zirve dönemindeydi. Özellikle de Wendy herkesin ilgisini çekmişti. Ama sbs herşeyi maf etti sm’in de neden birşeyler yapmadığını anlamıyorum sanatçılarına hiç değer vermiyor Wendy bunları hak etmiyor.

yukine

su an nereye inansam bilmiyoeum abi kim yalan soyluyo kim zorba kim irkci hic bisey belli degil herkesin agzindan farkli farkli seyler cikiyo kime guveneyim simdi ben boyle sektorun icine edeyim ben ya

SeulgiWendy

Wendy güçlü kızım benim çok zor zamanlar geçirdi ama hep tedavi sürecinde bile çalıştı ostler seslendirdi animasyon filminin seslendirmesini yaptı aktif olmadığı dönem bile sesi ile aktifti sürekli vokal eğitimlerine devam etti. Fizik tedavisine de elbette iyilesebilmek için elinden geleni yaptı ama ilk gelen ilk fotosunda kilo almış estetik yaptırmış yorumlari yaptı insanlar o kadar iğrenç ki biz onun tekrar dondugune sevinirken insanların konuştuğu şeylere bak yüzündeki gülümsemeyi tekarar görebildik gerisi önemli değil. Diğer tahmin sayfalarının yazdıklarından bahsetmek bile istemiyorum sinirlerim tepeme atıyor.

Last edited 1 ay önce by SeulgiWendy
Fasülye

Kız 3. Jenerasyonda belki e en iyi ana vokal ve Sm kızın arkasında hiç durmadı. Bu kız sakat kalabilirdi, kariyerini geçtim bütün hayatı mahvolabilirdi. Elmacık kemikleri kırıldı ve yaklaşık 1 yıl tedavi gördü. Bunlar psycho her tarafı yıkıp geçerken yaşandı. Genç bir insanın aylarca hastanede kalması çok zor bir şeydir muhtemelen. Kariyerinin zirvesindeyken daha da zordur. Umarım şu an çok daha iyidir ve hayatına normal bir şekilde devam edebiliyordur. Güclü ol Wendy

lily leo luca louis lego

hamile demişlerdi olabilir mi ?

Mirajane

Ne saçmalıyorsun Allah aşkına

SGJK

Wendyle alakası ne bunun ?

Last edited 1 ay önce by SGJK
la cha ta

some tahmin sayfası problems

Aeri

Kesin hamiledir ya , kaynağımız da tahmin sayfaları ne kadar güvenilir(!)

blinkie

ya şu sayfada saçma sapan olaylar çıkarmaktan başka amacın yok mu senin?

Armyrv

Ne saçmalıyorsun??

Yeni Yazılar

86
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x