Yoo Jae Suk 6 yıl sonra FNC’den ayrıldı, Antenna’ya geçeceği söyleniyor

27
2752

nisi20210513 0017448748 web 20210513222614 20210706183605855

HABER: ‘Ulusun MC’si’ Yoo Jae Suk FNC’den ayrılıyor… yeni sözleşmesi için 10 milyar won depozito

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+1,219] 10 milyar won çok para, ama bence onlarca yıldır varyete sektörümüzün zirvesinde olan biri için 30 milyar won daha uygun. Hiç skandalı çıkmadı, süper bir imajı var, konuk kim olursa olsun onu parlatan bir yeteneği var, üst düzey becerilere sahip, kendi programlarını başlattı… gerçekten endüstrinin tanrısı.

2. [+419] Pozitif etkinin kralı

3. [+230] Sonunda FNC’den ayrılıyor. Daha erken ayrılmalıydı. Antenna Music’e geçmeli.

4. [+371] Sık sık Antenna’yı ziyaret ediyor ve sonunda Yoo Hee Yeol’un kollarına gidecek. Herkes için en iyisi. Jung Jae Hyung da orada.

5. [+141] Yoo Jae Suk o şirkette kaldığı için çok sadıktı

6. [+193] Daha çoğunu hak ediyor. En iyi PD’ler bile o parayı alıyor.

7. [+62] O kendi başına bir kuruluş

8. [+22] Bunu ve daha da fazlasını hak ediyor. Her zaman bağış ve hayır işi yaparak kazandıklarını geri verdi. Onun yaptığı gibi zorlanan varyete şovlarını bile zirveye çıkarmak kolay değil. 10 milyar wondan çok daha fazlasını hak ediyor.. umarım yakında iyi bir ajansa geçer 👏👏👏

9. [+3] Hadi ama bu Yoo Jae Suk, bu para onun için yeterli değil

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+101] Oha, 6 yıl mı oldu? FNC ile anlaşma imzaladığı haberlerini sanki dün okumuş gibiyim…

 

Kaynak: Netizenbuzz

Önceki İçerikJi Soo temsilcileri okul zorbalığı dedikodularının da yalan olduğunu iddia ediyor
Sonraki İçerikIZ*ONE’un yeniden çıkış yapması planları suya düştü
guest
27 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
nox skywalker

[+101] Oha, 6 yıl mı oldu? FNC ile anlaşma imzaladığı haberlerini sanki dün okumuş gibiyim…

Harbiden daha dün gibiydi çıkan o haberler. Nasıl da yaşlanmışım

Iwashere

Cidden 6 yıl oldu mu ya? O haberlere de yorum yapmıştım dkdmmsmsmsmsks

Krispi

Cidden 6 yıl oldu mu ya??! Ne kadar zaman geçmiş…insanlar FNC’ye gitmesini istemiyordu sanırım AOA tarih skandalı vardı o zamanlar.

what was the reason

o olay ne

Aaa

Tam hatırlamamakla birlikte kore tarihinde çok önemli bir figürü( Kanuni Sultan Süleyman, Fatih Sultan Mehmet, Atatürk gibi herkesi bileceği bir isim.) Çin yada japon bir tarihi figüre benzetmiş sonrada gülmüşlerdi. Falan filan.

Aaa

Gidip kontrol ettim. Japon sömürgesi sırasında bir japon generali öldüren çok önemli birini japon sanmışlar. Ve bunu yaparkende lakayıt bir tavırları varmış.
Yani seyit on başını fotoğrafını gösterip bu kim diye soruyorlar, kızlarda anzak veya ingiliz, fransız komutanlarının isimlerini sayıyorlar. Bu sıradada gülüşüyorlar gibi düşünebilirsiniz.

Last edited 28 gün önce by Aaa
what was the reason

anladim tesekkurlerr

Jey

Yanlış hatırlamıyorsam Japon sanmak değil de Japonların o kişi için kullandıkları ismi kullanmışlardı.

Aaa

İlk önce dediğim gibi cevaplar veriyorlar. Ellerinde telefon var internetten bakabiliyorlar. İpucu geldikten sonra japonca ismini bulup onu söylüyorlar. Yani hatırladığın doğru ama önceside yukarda yazdığım gibi.

Jey

Aaa anladım. O kısmı hatırlamıyormuşum demek ki.

Keddy

Fnc galiba bir dönem 3 büyük kadar olmasa da onlardan sonra en iyilerden biriymiş. cube, starship, fnc falan. baya güçlü, zengin şirketlermiş. şimdi güç daha çok 4 şirketde. diğerlerinin de iyi grupları var ama artık k-popu idare eden 4 büyük var gibi. gitgide daha çok büyüyorlar bir de. 1-2 yıla durum nasıl olucak merak ediyorum. sonuçta fnc, cube dönemi de çok uzak geçmiş değildi, bir anda devler liginden çekildiler

Jey

Aynen öyle. Sektörde ne olacağı hiç belli olmuyor. 5-6 sene önceye kadar kimse Big Hit’ten böyle bir atak beklemiyordu. Yada bir zamanlar 3 büyükler Sm-Yg-Jyp değil Sm-Dsp-Jyp idi. Şimdilerde ise Dsp’nin esamesi okunmuyor.

Btcn

2021’in ilk yarısına göre en iyi 5. Şirket olmuş fnc. Yani jyp, sm, bighit, yg (sırasız) den sonra. Uluslararası tanınmışlıkta geri planda kalıyor sadece.

ahjumma deme bozuluyorum

Yoo Jae Suk’u çok severim. Genelde konuklarına karşı çok nazik ve diğer komedyenler gibi konuklarını zora sokacak şeyler yapmamaya çalışıyor. Yoo Hee Yeol’a da bayılıyorum. Onun şirketine gitmesine sevindim. Keşke AKMU da bu şirketle anlaşsaydı.

Last edited 28 gün önce by ahjumma deme bozuluyorum
Maruko

Zaten en başından beri fnc ile anlaşması ilginçti.
Fnc ceosunu hatırlıyorum da habire demeç verirdi. Üç büyüklerle yarışıyordu falan. Derken peş peşe skandallar patladı.
Neyse yjs için sevindim.

I hate Rachel

Aynen 3 büyüklerden JYP düştü diye bakıyordu herkes.

Jey

O zamanlar FNC baya iyi gidiyordu yalnız. 3 büyüklerden sonra 4. sırada Cube’la kafa kafaya gidiyorlardı. Grupları popülerdi. Komedyenler, aktörler FNC ile sözleşme imzalıyordu hep. Skandal vs. herhangi bir şey de yoktu ortada. Yoo Jaesuk da komedyen arkadaşları Ji Suk Jin’le Song Eun Yi FNC’de diye FNC’ye gelmişti zaten.

Maruko

Ben kötü mü gidiyordu demişim?

Last edited 28 gün önce by Maruko
Peanut

Eskiden Fnc de olduğunu şimdi öğrenen ben afafafa
Hangi şirkete giderse gitsin o şirketi ihya eder.

I hate Rachel

FNC’ye geçerkenki haberleri ben de hatırlıyorum, galiba FNC’den biriyle arkadaş dost falandı. Nereye gitse imajı etkilenmez ama o çöp şirkette kalmaya gerek yok.

Rei

Ohaaa 6 yıl olmuş

Zzzz

Jae Seok’un Fnc’de hissesi yok muydu ben mi yanlış hatırlıyorum?

Sappho

Nerede olursa olsun başarı onu takip edecek. Umarım mutlu olduğu ve bol bol kazandığı bir yerde olur. YHY ile birlikte olursa çok tatlış olur hakikaten

Betül

Bu adam neden bu kadar seviliyor Kore’de

ne bileyim ben

yıllarca işini hep doğru yaptı hep iyi şeylerde anıldı hiç skandalı çıkmadı

flu

hadi gözün aydın jae suk kaynanan seviyomuş

yeahwhatever

YJS FNC’ye geçtiğinde bayağı olay olmuştu,hatta ihale yonghwa’ya kalmıştı :/ o geldi aklıma.