HEARTS2HEARTS ‘Lemon Tang’ yayınlandı

19

  1. Cidden hepsi o kadar güzel ki…

  2. Şarkının miksajı (müzik mixing) kulağa acayip tuhaf geliyor. Şarkı söyleyemediklerinden mi yoksa telaffuzlarının iyi olmamasından mı kaynaklı bilmiyorum ama her şey tam bir fiyaskoydu…

  3. Melodi bir türlü akılda kalmıyor, o yüzden biraz yazık olmuş. Ama herkes çok tazeleyici ve güzel görünüyor.

  4. Şarkı ortasına kadar gayet iyi gidiyordu aslında ama nakarat kısmı Red Velvet’ın ‘Red Flavor’ şarkısının çakma bir versiyonu gibi tınlıyor; resmen şarkının tüm havasını bir anda söndürmüş

  5. Ye-on çok tatlı.

  6. Bunların hepsi neden burunları tıkalıymış gibi şarkı söylüyor?

  7. Bu şarkıya acilen Joy’un vokali ve şarkıyı zenginleştirmek için Red Velvet tarzı armoniler eklenmesi gerekiyormuş gibi… Vokaller bu haliyle hayal kırıklığı yaratıyor.

  8. A-na ve Ian’ın olduğu kısımlar gayet iyiydi.

  9. Bana hiçbir zaman SM şirketini anımsatmıyorlar, her zaman buram buram JYP havası alıyorum bunlardan ㅋㅋㅋㅋ

  10. Önceki şarkıları çok iyi olduğu için beklentilerim tavan yapmıştı ama bu şarkı hiç benim tarzım değilmiş

K:Pannchoa

Önceki İçerikKoreli makyaj markalarının geçen seneki satış hacmi netizenleri şaşırttı
Sonraki İçerikNCT Ten yeni fotoğraflarıyla şaşırttı
Subscribe
Bildir
guest
19 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments