Kpopüzerine
Trainee
- Katılım
- 14 Tem 2024
- Mesajlar
- 17
- Tepki
- 6
- Puan
- 1
Kore'deki en iyi büyük veri değerlendirme kurumlarından biri olan Asya Marka Araştırma Enstitüsü, 17'sinde 'K-Marka Endeksi' TOP 1O yerli şarkıcısını duyurdu!
1. G-Dragon
2. Lim Young-woong
3. Jang Wonyoung
4. Lee Chan-won
5. Rosé
6. Park Ji Hyeon
7. IU
8. Jennie
9. Jungkook
10. Karina
Asya Marka Araştırma Enstitüsü CEO'su Han Jeong-geun şunları söyledi: “Yurtiçi ve yurtdışı ekonomik kriz nedeniyle durgun seyreden eğlence şirketlerinin hisse senedi fiyatları son zamanlarda yükselişe geçerek dikkat çekiyor. Bunda büyük sanatçıların etkinliklerine yeniden başlaması ve Çin'in Kore Dalgası içerik yasağının kaldırılmasının rol oynadığı yorumlanıyor. "Eğlence sektörünün yeniden canlanmasına öncülük eden ana karakter G-Dragon'dur (GD)" diye açıkladı.
Ayrıca “Geçen yıl 7 yıl aradan sonra ilk yeni şarkısını yayınlayarak geri dönüş yapan G-Dragon, Kore'nin ötesinde kısa bir sürede yurt dışı müzik pazarını da ele geçirerek K-pop'un kralı statüsünü kanıtladı. "Bu ayın sonunda başlayacak olan G-Dragon Dünya Turunun varlığı, ekonomik etkinin (tüketim yaratma miktarının) konser başına 200 milyar won'a ulaşacağı tahmin edildiğinden daha da ön plana çıkıyor." diye vurguladı.

1. G-Dragon
2. Lim Young-woong
3. Jang Wonyoung
4. Lee Chan-won
5. Rosé
6. Park Ji Hyeon
7. IU
8. Jennie
9. Jungkook
10. Karina
Asya Marka Araştırma Enstitüsü CEO'su Han Jeong-geun şunları söyledi: “Yurtiçi ve yurtdışı ekonomik kriz nedeniyle durgun seyreden eğlence şirketlerinin hisse senedi fiyatları son zamanlarda yükselişe geçerek dikkat çekiyor. Bunda büyük sanatçıların etkinliklerine yeniden başlaması ve Çin'in Kore Dalgası içerik yasağının kaldırılmasının rol oynadığı yorumlanıyor. "Eğlence sektörünün yeniden canlanmasına öncülük eden ana karakter G-Dragon'dur (GD)" diye açıkladı.
Ayrıca “Geçen yıl 7 yıl aradan sonra ilk yeni şarkısını yayınlayarak geri dönüş yapan G-Dragon, Kore'nin ötesinde kısa bir sürede yurt dışı müzik pazarını da ele geçirerek K-pop'un kralı statüsünü kanıtladı. "Bu ayın sonunda başlayacak olan G-Dragon Dünya Turunun varlığı, ekonomik etkinin (tüketim yaratma miktarının) konser başına 200 milyar won'a ulaşacağı tahmin edildiğinden daha da ön plana çıkıyor." diye vurguladı.