Netizen Turkey Hoş Geldiniz!

Netizen Forum, Türkiye'nin en iyi k-pop forumu. KPOP haberleri, Kore-Türk Dostluk Forum, K-POP Magazin, Tartışmalar, Son Çıkanlar ve dahası.

Kayıt Ol

Haber Blackpink, K-Pop'ta Moda Sektörünü Yönetiyor

Miss Korea

Visual Goddess
Trainee
Katılım
9 Şub 2024
Mesajlar
247
Tepki
1,096
Puan
57
BLACKPINK, son iki yılda EMV'de 1.9 milyar dolar ($) gelir elde etti. Diğer tüm Kpop gösterilerinin birleştirilmesinden üç kat daha fazladır.

BLACKPINK - 1,9 milyar dolar
Diğer K-Pop Sanatçıları - 575 Milyon Dolar (BP'nin 1/3'ünden az)
Blackpink kim ne derse desin Kpop'un moda sektörü kapılarını açtı kesinlikle. Manyak bir güç bulunduruyorlar ellerinde. 1.9 Milyar dolar çok aşırı aşırı yüksek bir meblağ. Herhangi bir Kpop grubunun (Bts hariç) maddi açıdan bu sayılara ulaşması inanılmaz. Şu an ortalama 10 milyon fiziksel albüm satışından bile toplam olarak 200 milyon dolar elde ediyor şirketler. Bp Yg'nin cidden para kapısıymış bu gönderi ile onu anladım.
 
Son düzenleme:
Konu Sahibi
Golden Voice

Golden Voice

Rookie Idol
Katılım
18 Şub 2024
Mesajlar
257
Tepki
800
Puan
51
Kazanılan medya değeri (EMV)

•Müşteriler, fanlar ya da kullanıcılar tarafından yayılan, firmaya dair paylaşılmaya değer tüm içerikler "kazanılmış medya" olarak tanımlanır.

•Kazanılan medya değerlendirmeleri, sosyal medyadaki paylaşımlar, beğeniler ve yorumlar ile blog gönderileri ve inceleme sitelerindeki derecelendirmeler dahil olmak üzere kullanıcıların markalarla olan sosyal etkileşimlerini dikkate alır.

•Bir gönderinin Kazanılan Medya Değeri performansının çoğunluğu, hedef kitle üyelerinden aldığı etkileşime, yani bu gönderiyi yayınlandıktan sonra beğenen, yorum yapan veya paylaşan kişi sayısına bağlıdır.
 

erudite2

Trainee
Katılım
14 Ara 2023
Mesajlar
101
Tepki
-2
Puan
18
Kazanılan medya değeri (EMV)

•Müşteriler, fanlar ya da kullanıcılar tarafından yayılan, firmaya dair paylaşılmaya değer tüm içerikler "kazanılmış medya" olarak tanımlanır.

•Kazanılan medya değerlendirmeleri, sosyal medyadaki paylaşımlar, beğeniler ve yorumlar ile blog gönderileri ve inceleme sitelerindeki derecelendirmeler dahil olmak üzere kullanıcıların markalarla olan sosyal etkileşimlerini dikkate alır.

•Bir gönderinin Kazanılan Medya Değeri performansının çoğunluğu, hedef kitle üyelerinden aldığı etkileşime, yani bu gönderiyi yayınlandıktan sonra beğenen, yorum yapan veya paylaşan kişi sayısına bağlıdır.
Tamam.
 

Miss Korea

Visual Goddess
Trainee
Katılım
9 Şub 2024
Mesajlar
247
Tepki
1,096
Puan
57
Kazanılan medya değeri (EMV)

•Müşteriler, fanlar ya da kullanıcılar tarafından yayılan, firmaya dair paylaşılmaya değer tüm içerikler "kazanılmış medya" olarak tanımlanır.

•Kazanılan medya değerlendirmeleri, sosyal medyadaki paylaşımlar, beğeniler ve yorumlar ile blog gönderileri ve inceleme sitelerindeki derecelendirmeler dahil olmak üzere kullanıcıların markalarla olan sosyal etkileşimlerini dikkate alır.

•Bir gönderinin Kazanılan Medya Değeri performansının çoğunluğu, hedef kitle üyelerinden aldığı etkileşime, yani bu gönderiyi yayınlandıktan sonra beğenen, yorum yapan veya paylaşan kişi sayısına bağlıdır.
Yani bir nevi medyadan kazandıkları hasılat gibi bir şey di mi?
 
Üst