Benzer Yazılar

Goo Hye Sun’un avukatları, aktrisin Ahn Jae Hyun’un boşanma talebine uymayacağını bildirdi

ssi 20190818142323

HABER: Goo Hye Sun avukatları aracılığıyla ilk açıklamasını yaptı “Boşanma talebini geri çeviriyor”

KAYNAK: Seoul News via Nate

1. [+2,166, -90] “Çeşitli kadınlarla sık sık samimi ilişkide bulundu”…? Hmm..?

2. [+1,619, -45] Bu çabuk ve kolay bitecek bir şeye benzemiyor. Bir taraf boşanmaya uymak istemiyor, Ahn Jae Hyun’un tarafını da duymak istedim şimdi..

3. [+1,423, -277] Goo Hye Sun için üzülüyorum. Umarım evliliği bitirmeden önce ihtiyacı olan şeyi alır. İlişki bu hale gelmişken boşanmayı geri çevirmek onu mutlu etmeyecektir. Bundan sonra daha mutlu olma fırsatı var, tutunmaya gerek yok. Üzüldüm ona.

4. [+314, -13] Ahn Jae Hyun başka kadınlarla görüşüyorken Goo Hye Sun niye boşanma talebini kabul etsin? ㅋㅋ Boşanırlarsa adamın istediği olur.

5. [+293, -5] Goo Hye Sun boşanmayı kabul ederse deli demektir ㅋㅋ Ben olsam ben de kabul etmem. Artık birbirlerini sevmeseler bile sadece Ahn Jae Hyun’un istediği şekilde boşanmak sadece ona fayda sağlar

6. [+270, -4] “Çeşitli kadınlar” ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Söyleyecek başka şeyim yok

7. [+257, -14] Ahn Jae Hyun’un kadın sorunu varmış………..

8. [+246, -18] Jae Hyun-ah… duyduğuma göre Jung Jun Young ile yakın arkadaşmışsın?

9. [+203, -6] Ahn Jae Hyun’un söyleyecek bir şeyi varsa söylemeli. Niye sessiz kalıyor ve sadece şirketini konuşturuyor? Gerçekten kendi adına söyleyecek bir şeyi yok mu?

10. [+199, -6] Goo Hye Sun’un boşanmak istememesinin sebebi Ahn Jae Hyun’la birlikte olmak istemesi değil, sadece intikam için yapıyor bunu! Bizim ülkemizin yasalarına göre karşı taraf yanlış bir şey yapmadıysa tek taraflı boşanma davası açılamıyor ㅋ Goo Hye Sun fighting!!

11. [+171, -7] “çeşitli kadınlar”, Jung Jun Young ile arkadaş… -_-;;;;; Hye Sun-ah, sonsuza dek onunla olabilirsin ama alışkanlıktan vazgeçilmez. Onu bırak, kurtul ondan. Sen de iyi bir adamla tanışmalısın. Güzel bir kadınsın, kaybedecek neyin var?

12. [+144, -4] Goo Hye Sun’un anlaşarak boşanmasını gerektirecek bir şey yok. Hong Sang Soo boşanma davası açmıştı mesela ve halk onun eşinin boşanmayı geri çevirmesini istiyordu çünkü hepimiz Kim Min Hee ile birlikte hayatları boyunca aldatan kişiler diye bilinmelerini istiyorduk

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+214] Bu adamın Jung Jun Young ile yakın arkadaş olması bile yeterince endişe verici

 

Kaynak: Netizenbuzz

24 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
feride

Sakın boşanma kız sürüm sürüm sürünsün bende hırs yaptım kadının yerine resmen

dara

Bu taktik ile annem babami 15 yıl süründürmüştü bencede boşanmayip sürüm sürüm süründürsün

drbel

Ay niye böyle oldu yaaa. Bu adam programlarda karım karım diye dolaşıyordu, sürekli öpüp duruyordu falan o zamanlar ben hye sun’un çok soğuk olduğunu düşünüyordum ama numaraymış yani. Bu kadın sayesinde o kadar yükselebildi ama şimdi ihanet iddiaları bile var çok üzücü. Açıklama yapmasını bekliyorum, eğer aldattıysa kadın yaptıklarında gayet haklıdır.

dara

Adam gerçekten iyi oyuncuymuş hepimiz kandık valla

leylak

hyesun inş süründürür bu herifi! zaten şimdiden kariyeri düşüşe geçti. hyesun’a olan aşkıyla popüler olup işten işe koşuyordu şimdi işini karısına tercih etmek neymiş görsün! jaehyun sessiz kaldığına göre hyesun’un elinde aldatıldığına dair kanıtlar mevcut. zaten asıl aşkı çok ağzında olan adamlara güvenilmez. hyesun soğuk biri gibi diyenler olmuş ama eski hallerini izleyen onun hiç de soğuk olmadığı bilir. anafilaksi hastası olduğu için bazen odaklanma problemleri olabiliyor. ve yabancı yoruma katılıyorum, o pislikle ve burning sundan herhangi biriyle arkadaş olan kimseye güvenmiyorum!

hutazone

Bir insanın yakın arkadaşları onun hakkında çok fazla ipucu verir ve bu adamın anıldığı kişi çok iğrenç birisi

ceycey

Hye sun umarım bu kötü durumun etkisinden kurtulursun çünkü ben olsam uzun süre toparlayamam.
Adamın konuşmamasının sebebi bence hyesun gerçekleri böyle açılacağından konuşmaya cesaret edemiyo oluşu anlaşılan…

seulgiwendy

Ben kadının yaşça büyük olduğu durumlarda ilişkinin yurumediği kanaatindeyim erkekler malum geç olgunlaşıyor kadın tam olgunluk zamanında erkek laylaylom peşinde tabiki herkes böyledir demiyorum ama genel olarak böyle herkes Goo Hye Sun’u yıllardır soğuk suratsız bulur ama nedense bana bu tarz insanlar daha samimi geliyor aldattıysa hani ortada kesin bişey yok ama hiç birşey olmaz bunlara Korede bir suruler arsız arsız birde çıkıyorlar Goo Hye Sun umarım süründürür.

cansu

Aralarında sadece 3 yaş var ki.. bence bu karakterle alakalı

seulgiwendy

Tabiki karakterle alakalı ama ben genel olarak dedim yaşından çok olgun erkeklerde var ama erkeklerde olgunlaşmak daha geç oluyor hatta bir araştırmaya göre yetişkin ergen sayısı erkeklerde çok fazlaymış 🙂

z_bts

Yine gelmiş ezbere konuşan biri. Ben de bu bahaneyi kim öne sürecek diyordum.

surmew-bts

İnşallah boşamaz ve sürüm sürüm süründürür bence de. Yazıklar olsun diyorum başka da bir şey demiyorum…

himneja

Hye Sun’un boşanmayı reddediyor olayı aslında anlaşmalı boşanmayı reddediyor. Karşı tarafın suçlu olması nedeniyle boşanmak ve adamı rezil etmek istiyor ki bence elinde kanıt varsa hiç durmasın. Aldatan eşlere cidden tahammülüm yok.

lol

kadın iyi yapıyor boşansın da adam rahat rahat istediğini mi yapsın adama istediğini mi versin ben olsam ben de aynısını yapardım yok öyle her boku yapıp sonra da rahatça boşanmak sürüneceksin evli bi adam olarak herkesin önüne yaptığın pislikler afişe edilecek

minlep

hye sun,umarım bu adamdan sonra gerçek gun jun pyo’sunu bulur.

artemis

Muhtemelen adam da song çiftindeki hye kyo gibi sevmeyen taraftı hye sunun seven taraf olduğu çok belli joongi gibi zaten kız jae yi aldatmadı bile aldattı gibi tek taraflı dava açılması çok komik jae kızlarla gezerken daha rahat etmemesi için kabul ermemeliydi etmemiş zaten iyi olmuş süründürsün eğer kabul etseydi cidden saçmadan da öte olurdu

(!)

Ko Hye Sun işleri çirkinleştirmeye niyetli güzel kendi ayakları üzerinde duran bir kadınsın ne bu kocamda kocam tavırları. Kimseyi zorla sevdiremezsin ilişki bitmişse bitmiştir adamdan artık seni sevmediği için hesap soramaz veya intikam alamazsın. En kısa sürede yol vereceksin. Bazı kadınların bu yersiz diretmeleri birey olarak kendilerine zarar veriyor sana başka adam mı yok bu haliyle Hye Sun imajını mahfediyor. Kendinizi bir adama bu kadar bağlamak niye

cansu

Ya Allah aşkına kaç yaşındasın eğer boşanırsa adamın istediğini verecek hemen ama böyle yaparak onu süründürüyor ne yaptığının farkına vardırıyor . En iyisini yapıyor şu an

leylak

hyesun mu imajını mahvediyor 😀 herif kariyerini karısı sayesinde yaptı şimdi o kariyere karısını tercih ediyor. misal bir adam beni aldatmış olsa onun donuna kadar elinden alırım. şirket zaten hyesun’u ekarte etme peşindeyken napsaydı her şeyi bırakıp ceoyla kocasının istediği mi olsaydı? kadın ceo beni şirketten sepetlemeye çalışacak, kocam onunla dedikodumu yapacak ben de ceketimi alıp çıkacağım? yok artık!

dara

Leylak kesinlikle sana katılıyorum ayrica cidden ahn jae hyunun suan elde ettiği herşey ku hye sun sayesinde kızdan güzel prim yaptı

lia

Adamı hiç dinlemeden neye göre karar veriyoruz tam olarak?

lia

Ay gene eksilemişler asbskdld yahu biliyorsanız söyleyin kadının beyanından başka adam herhangi bir açıklama yapti mi? Ben bilmiyorum bilen yeşillesin. Kadın mı haklı adam mı her iki tarafı dinlemek gerekmiyor mu? Eksileyeceğinize soruma cevap verin ahekdofm

estuko

madem adam haklı neden açıklama yapmıyor o zaman? duyduklarımız kadarıyla hye sun haklı, biz de onu savunuyoruz. jae hyun düzgün bir açıklama yaparsa fikirlerimiz değişebilir

lia

Ha tamam o zaman duyduğunuz ilk an kendinizce haklıya suçluya karar vermece diyorsunuz. Peki madem öyle olsun. Ben anlamadım noluyor adamı bekliyorum. Sağolasin

Yeni Yazılar