Benzer Yazılar

Jennie’nin menajeri, arabayı parkın yasak olduğu bir yere park ettiği için eleştirildi

Jennie'nin menajeri, arabayı parkın yasak olduğu bir yere park ettiği için eleştirildi

HABER: “Trafik cezası alsam da bir şey olmaz” Black Pink Jennie’nin menajeri yasadışı park sebebiyle eleştirildi

KAYNAK: Herald Pop via Nate

Komedyen Jung Yong Guk bir radyo şovunda anlattı: “Vale, ‘buraya park ederseniz ceza yiyebilirsiniz, burada park yasak’ dedi ve arabayı istedi, ama müşteri ‘ceza alsam da sorun değil’ dedi ve yasak olan yere arabayı park edip içeri girdi. Daha önce hiç bunu diyen birini duymamıştım. Restoranın kapısının tam önüne park etti. Sonra yedi kişi gelecek, masayı kurun lütfen dedi. İki stilist, iki menajer, toplam dört kişilerdi. Yemeğin hazırlanması istendi, ben de bir ünlünün geleceğini fark ettim. Sonra Black Pink Jennie girdi içeri. Gelen Jennie ise bunların hiçbiri sorun değil.”

1. [+733, -14] YG YG’liğini yapmış sadece ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+668, -16] YG personelleri berbat ㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+610, -13] Bu zihniyet, “cezayı ödediğimiz sürece sorun yok, insanları kötü etkileyebiliriz” diye düşünme şekli ㅋ Menajer bile böyleyse diğerleri nasıl bir hayal edin

4. [+65, -8] İfşa etti onları ㅋㅋㅋ Öfkelenmesinin sebebini anlıyorum, kendini beğenmişlik diye buna denir ㅋㅋㅋㅋ

5. [+64, -8] Yong Gukie onları ifşa etti ㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+47, -8] Bu şirkettekilerin derdi ne?

7. [+46, -6] Ünlüler kraliyet ailesi gibi davranıyorlar, onların köleleri bile bu muameleyi hak ettiklerini düşünüyor

8. [+43, -3] Bu şirkette kesinlikle yasalara uymak diye bir şey yok

9. [+37, -1] Böyle bir hareket onlar için ne kadar normal ki restoranın kapısının önüne park edip girişi engellemekte ve yemeğin gelmesini beklemekte hiç sorun yaşamamışlar ㅋㅋㅋ

10. [+30, -2] Prenses muamelesi görmek diye buna denir

11. [+29, -4] Çok saygısızca ㅋㅋㅋ nefreti hak ediyor menajer

12. [+24, -1] Grubu kötü etkiliyor ㅋㅋ

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+350] YG beş para etmez insanları işe alıyor, su ıslak, bilinmeyen bir şey değil bu

 

Kaynak: Netizenbuzz

28 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hutazone

YG’den düzgün adam çıkmıyor Taeyang dışında. Asıl gerçek bu. Sürekli fanı olduğunuz kişiyi korurken arada da bir düşünün “neden sürekli savunma yapmak zorunda kalacağım şeyler yapıyor?” diye. Niye sürekli YG idollerinin saçma hareketleri oluyor ya da neden hep Jennie de Rose değil?

FfF

Yanliz bursa Jennie nin menajeri olay.Jennie nin bir sucu yok bence.

Kill This Love

Jennie nin ‘menajeri’ yalnız anası değil babası değil keza olsa bile onun suçu değil

KINGBANG

B.I , Jinhwan , Yunhyeong , Chanwoo , Donghyuk , Bobby , Minho , Jinwoo , Seungyoon , Seunghoon , Lee hi,Jiso , Lisa , , Cl , Dara , Suhyun , Chanhyuk. Bana şu saydığim isimleri neden düzgün saymadığını açiklar mısin ? Saydıklarımı tanımiyorsun bile degil mi ? Hiç tanımadığin kişilerin karakterini sırf YG ‘da diye kesin bir şekilde kötülüyorsun.

Kokiee

Pardon ama Jennie’nin menajeri yasak bir alana park yaptıysa konuyla Jennie’nin alakası ne? Neden Jennie sorumluluk almalı? Ama bu soruları sormam hata çünkü Jennie nefes alsa sorun bazıları için.Netizenler BP’in başarılarına suskun kalıyor ve başarıları övüldüğünde medya oyunu diyip görmezden geliyor ama Jennieyi suçu olmayan bir şeyle suçlayıp anında makaleler yazıyor hemde tonlarca.Amaç gayet açık.

blinkı

Jennienin suçu ne peki?

Yay

Jennie’nin yemek gelmeden inmeye tenezzül etmemesi rezilliği…. Otur siparişini bekle. Ne demek siparişini menajere ilet o hazırlatsın sen tek olduğun(grupça olsa yine anlaşılabilir) halde yemek gelince teşrif et falan bu bile çok kötü bir davranış şekli benim için.

blinkı

Orda olduğun için çok iyi biliyorsun jennienin yemek hazır olana dek gelmediğini

army

Menajerin görevi bu zaten sipariş veriyor ve de zaten yemek hazırlanıyor belki kız arabada biriyle konuşuyordu. Bekleyebilir normal.

blackpinkblink

bu Jennie’nin suçu değil arabayı kullanan o değildi

Queen Twice

Yorumsuz

army

bunda Jennie’nin bir suçu yoktu menajerin suçunu jennie’ye yıkamazsınız hakkınız yok buna

KINGBANG

Haberin konusu menajerin yanlış davranışı , haberin fotoğrafı Jennie .Tebrikler güzel kafa

Kill This Love

Şşşt bak böyle şeyler söyleme sakın ha Jennie yi sevmek bir suç(!)sonra sana yobaz, opppacı, salak fangirl ya da JENNIEYI KORUYAN geri kafalı falan derler.Ya da en fazla eksi yersin sjksksksk

KINGBANG

Yemişim bile djdbidhdudh

Kill This Love

Bak hem de -7 yani bize eksi verdiler ya hemen şey yapalım: “YALAKALIK” her fandomdaymışız gibi herkesi sevelim ama bu olaylarda anti olalaım ve insanları taşlayalım belki o zaman artı alabaliriz ha?

KINGBANG

Herhalde eksilerin ne işe yaradığını anlamaya çalışıyolar . Bunun başka açıklaması olamaz udhhdvdgxvdg

Kill This Love

Sana cevap yazdıktan sonra yukarıdaki yorumum +5 den -2 inmiş kız ikimize takıklar mı acaba kskskzkzkk

KINGBANG

Bütün BLACK PINK hakkında yorumlara eksi verenlerin 13-16 yaşında olduğunu bildiğim için ben hiç takmıyorum. Yetişkin , aklı başında bir kişinin yapacağı şey değil antilik . Sanırım oppalarını kıskanmışlar bjhvjhvgh

Kill This Love

16 yaşındaki ben üzüldü. 17 ye az kaldı ama olsun TT

KINGBANG

Sanırım baya bir pot kırdım bvhbvhbv

Kill This Love

Yok yok canım ben öyle ota b*ka alınan her şeye trip atan bir insan değikim neyse burası çok uzadı. Başka bir haberde buluşmak üzere😘

lol

araştırıp bi de jennie’nin menejerinin fotoğrafını bulacaklar kimin menejeriymiş jennie’nin,hükmeder gibi içeri girmiş kimin için ortam hazırlamış jennie için başka kimin fotoğrafını koyacaklar acaba

Kill This Love

Tamam bu gerçekten yanlış bir şey adamın söyledipi tavrı ve kibri ayrı zaten ama bunu haber yapmanız sonrasında da ‘Jennie’ adını kulnmanız ve bir insanın yaptığını YG eeki herkese genellemeniz saçma. Şapkalıyı ve Seungri yi ben de sevmiyorum ama YG de ki herkesi potansiyel suçlu ilan etmeyelim lütfen

kimse

jennie’nin özel menajeri mi var?

army

her üyenin var

Yav he he

YG ne olsun ki çalışanlarından düzgünlük bekliyorsunuz… Adamlar paramız var herşeyi yaparız kafasında ilerliyorlar. Sürekli sanatçılarıyla ilgili skandallar çıkıyor ama adam basıyor parayı susturuyor herkesi. Bu yüzden şirketi hiç sevmedim sanatçıları yine bir nebze severdim ama bu olaylar yüzünden onlara karşı da bir tabu oluşuyor.

Kokiee

SANATÇISIYLA ALAKASI NE BUNUN JENNİE’NİN ARABASI MI JENNİE Mİ SÜRMÜŞ JENNİE Mİ PARK ETMİŞ???????????

Yeni Yazılar