Benzer Yazılar

Hyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdi

Hyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdiHyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdiHyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdi

HABER: Hyuna köprücük kemiği piercinglerini gösteriyor…”moda tutkunu”

KAYNAK: Sports Chosun via Naver

1. [+2,168, -61] Aaa, piercinglerin enfekte olmasından korkuyorum ㅜㅠ bu tehlikeli. Hyuna-ya, sen olduğun gibi güzelsin ㅜ böyle şeyler yapma.

2. [+927, -22] Havaalanında metal detektörlerini öttürdüğünü söylemesi komikti. ㅋㅋ

3. [+709, -17] Oraya nasıl mücevher takabiliyorsun? Küpe ve burun piercinglerinin dışarıya çıkan bir ucu var, bunlar sadece içine soktuğun şeyler mi? Oldukça acıtıyordur kesin.

4. [+806, -251] İğrenç gözüküyor.

5. [+164, -3] Han Ye Seul’i bir savaşa çağırmıyor, değil mi?

6. [+140, -6] Lütfen bu tür şeyleri sosyal medyada paylaşmayın ~~~!! Olgunlaşmamış çocuklar aynısını yapmaya çalışırlar!! Lütfen gönderiyi kaldırın ㅠㅠ

7. [+121, -4] Güzel bile değil… Ve enfeksiyonlara gebeymiş gibi duruyor.

8. [+113, -2] Kendisini istediği gibi ifade etmekte özgür fakat ben buna ‘moda tutkunu’ demezdim. Bu bana hiç de moda gibi gözükmüyor

Hyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdiHyuna köprücük kemiği piercinglerini gösterdi

KAYNAK: Nate

1. [+1,248, -51] Tüm o iz, acı, neden vücuduna bunu yaparsın bilmiyorum;

2. [+1,014, -47] Neden böyle bir şey yapar ki…

3. [+912, -14] Ne kadar kırmızı olduğuna da bakın ㅠ sadece bakmak bile insanın canını acıtıyor.

4. [+81, -5] Neden geçici taşlar takmazsın ki… Neden vücuduna bunu yaparsın ㅜ evet güzel gözüküyor ama rahatsız hissettirip acı veriyormuş gibi gözüküyor…

5. [+61, -4] Kendini anlatmak için vücuduna zarar vermek havalı sayılmaz

6. [+59, -3] Ah… Kıyafetlerine takılıp çıktığını düşün…

7. [+53, -2] Ow… Köprücük kemiklerim fotoğrafa bakmamla bile acıyorlar

8. [+39, -4] Güzel görünmüyor… neden…

9. [+38, -2] Acı verici gözüküyor, aynı zamanda güzel de değil

10. [+37, -0] Ucunun çıkabileceği bir yer yoksa nasıl oraya yapışıyor?

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+27] Ben burun ve kulak dışındaki yerlerde piercing görünce cringe oluyorum..

 

Kaynak: Netizenbuzz

18 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
134340

[+59, -3] Ah… Kıyafetlerine takılıp çıktığını düşün…

Düşününce içim bir garip oldu.

Sel

Kulak ve burunu özel yapan ne? Ben kaşımı deldirdim ve insanların çok acımıştır neden yaptın demesi her zaman canımı sıktı. Evet acıdı ama 2gün 3gün bir insan başka birine zarar vermediği sürece aynada kendini nasıl hissediyorsa kimsenin buna bir şey dememesi gerektiğini düşünüyorum ayrıca ben çok beğendim Hyunanın piercing ve dövme tercihleri >>>>>>> her şey 🙂

xoo

Size ne ya. Beğenmeyebilirsin ama yok çocuk işi yok satanist ergen. Hoş değil ya, insanların zevklerini adlandıramazsınız.

Bıkkın usanmış bitmiş yeter yeter

+

violet #ktl

Öf insanlar kulaklarının en olur olmadık yerlerini deldiriyorlar küpe takmak için. Sokaktan öylesine birini çevirin neredeyse herkeste var. Burun ve kaş piercingi de çok yaygın olduğu için insanlar diğer bölgelere yargılayıcı davranıyorlar sadece. Buna da alışırsınız Önceden adet gibiymiş mesela kulak memesini deldirip altın küpe takmak, benim kendi annemin döneminden bahsediyorum tabi. Bu yüzden 3-4 yaşlarındayken annem hem benim hem de ablamın kulak memesini deldirip altın küpe takmış. Çoğu yaşıtımda da var mesela benzer küpeler. Küpeler bile aynı yani, düşünün ciddi ciddi o dönemin modasıymış bu. Şimdi de piercing günümüz gençliğinin modası. Bunu engelleyemezsiniz. Bu tarz şeylerin doğrusu ve yanlışı… Read more »

mabel

oyy ben kulağıma ikinci deliği açtırdığımda acısına dayanamayıp çıkarmıştım cesaret edemem ama yaptıranlara saygı duyarım. Açıkçası kulak dışındaki piersingler güzel ve kullanışlı gelmiyor bana. Ayrıca köprücük kemiği risk alınacak bir bölge değil.lenflerin ,ve akciğerlerin çok yakınında …enfeksiyona açık olması çokta istenmez diyim.Sağlık tarz olmaktan önce gelir….

Htcnr

Acı veriyor mudur acaba ? Baskasında görünce cok begeniyorum ama kendime cesaret edemiyorum 🙁

Hata

Ben de kulağımın kıkırdağını deldirmek istiyordum bana cesaret kaynağı oldu bu da 🙂

Sel

Kıkırdak hiç acımıyor deldir deldirrr fşdğmfldmd

Hata

Yazın deldiricem artık skdjroeımö inş pişman olmam

Bqşn

YA SİZE NE SİZE NE SİZE NE ANLAMIYORUM AMACINIZ NE KENDİ VÜCUDUNA KENDİ İSTEĞİYLE YAPTIRDIĞI BİR ŞEY ACIYI ÇEKEN O SİZİ NE İLGİLENDİRİR ARTIK KENDİNİZİ Bİ ŞEY SANMAYI KESİN BU KONU HAKKINDA SÖZ SAHİBİ OLDHĞUNIZU6 DA DÜLÜNMEYİN

MeU , Once and ReVeluv

İlerde piercing yaptırmayi düşünüyorum. Ama cidden acımıştır umarım enfekte olmaz

selen

çok hoş duruyoryaaa . lakin o cesaret kesinlikle bende yok . kulağımı bile yıllar sonra deldirdim . sonra yine kapandı sdsdsa ulan ya nasıl yapıyolar

May ama telefonu bozuk

[+27] Ben burun ve kulak dışındaki yerlerde piercing görünce cringe oluyorum..

Bende bu yorumu görünce cringe hissini iliklerime kadar hissettim.

jeyan

Ay en istediğim piercing

someone

kulak haricinde yapılan piercingleri nedense sadece erkeklere yakıştırabiliyorum

Suna

Aramıza hoşgeldin Hyuna.

Aswium

Kizzz yapmaaa çok tehlikeliiii

Yeni Yazılar