TOP askerliğinin son gününü tamamladıTOP askerliğinin son gününü tamamladıTOP askerliğinin son gününü tamamladı

HABER: Big Bang TOP, bugün terhis oldu… onu bekleyen hayranları görmezden geldi ‘sessizce evine döndü’

KAYNAK: YTN via Nate

1. [+928, -16] Hayranları umutsuz vaka

2. [+806, -14] Bütün aptallar toplanmış

3. [+632, -12] Manyak bir keşi bekleyen diğer keş s*rtükler

4. [+31, -5] ATM’ler

5. [+27, -0] Hala hayranları var ha? ㅋㅋㅋ Vay be ㅋㅋ

6. [+27, -0] Şu hayranların beyinlerini incelemek istiyorum ㅋㅋㅋ Toplumda nasıl bir fonksiyonları var merak ediyorum, umutsuz vakalar çünkü

7. [+26, -1] Park Yoochun’a bile bir sürü hediye göndermişti hayranlar ㅋㅋㅋㅋㅋ manyak s*rtükler ㅋㅋㅋ

8. [+16, -0] Yabancı hayranlar gerçekten umutsuz vaka, bir sürü skandalı olan Kangin bile “oppa oppa” diye yorumlar alıyor, çok fenalar

9. [+16, -2] Keş ve hayranları ne kadar uyumlular. Buradaki yorumlara eksi veren VIP’lerin de hiçbir farkı yok

10. [+14, -0] Bu sıcakta niye böyle bir adamı görmek için beklersiniz ki

TOP askerliğinin son gününü tamamladıTOP askerliğinin son gününü tamamladı

HABER: TOP ‘terhis olduktan sonra ilk yüz ifadesi”

KAYNAK: Star News via Naver

1. [+2,914, -180] Pislik

2. [+1,053, -138] Terhis olmasını uyuşturucuyla kutlamak istiyormuş gibi görünüyor

3. [+815, -69] Lütfen bu adam gibi suçluları televizyona çıkarmayın, çocukların ondan etkilenmesini istemiyorum

4. [+650, -47] Bunun terhis olarak görüldüğü gerçeği ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ bir köpek bile güler ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+392, -91] Beş para etmez ş*refsiz ㅋㅋㅋㅋ

6. [+180, -11] Nefret ediyorum ondan ㅜㅜ lütfen televizyondan uzak dur

7. [+118, -3] YG’ye, evine dönüp babanı ve kardeşini orada bulamadığını hayal edin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+117, -10] Uyuşturucu kullandığı için mümkün olan en kolay askerliği yapıp bitirdi??? Hepimiz askere gitmeden önce uyuşturucu kullanalım 9. [+109, -14] Hayranlarının harçlıklarıyla gelen o paralarla uyuşturucu satın alırken yakalandı, kendine nasıl erkek diyebilir? Ve orduda hizmet vermedi. Acınası pislik. Big Bang hayran kızları sakın yorum yazmasın.

10. [+83, -3] Sakın yeni işler yaparak suçlarını telafi edeceğine falan söz vermesin, sadece sessizce yaşasın.

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+152] Kesin olan bir şey var: Askerliği fazla kısa gibi geldi.

 

Kaynak: Netizenbuzz

75 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Mevy

Bunun da bir sürü olayı çıktı değil mi hepsi unutuldu galibaaaaaa fjfmcj unutkan insanlarız doğal neyse para kazandırmaya devam paraları nerelere harcadıkları belli kinglerinizin

ClarryRiddle

Sonunda aklı başında bi yorum

Mevy

Eksiler gelsin gerçekleri kimse kaldıramıyor maalesef…

ClarryRiddle

Ee oppanız da artık döndüğüne göre yakında bunun da keş, kızlarla sarmaş dolaş hallerini görürüz

VipSone

Peki bundan sanane ksjssksjkss isterse grup sex partisi verir burada seni ilgilendiren ne tam olarak

Hutazone

Hala bu adamın ve ygdekilerin masum olduğunu savunanlar var. Adamın şirketi bok çukuru ve grup arkadaşı pezevenk. Nasıl masum ve hiç bir şeyden haberi olmayan müthiş oppa oluyorlar anlamıyorum. Domuzlar her yerde

The Netizen

Birlikte takiıldığı kız ve ona ulaşmak için çaba göstermesi, gece 4lerde mesaj atması, kızın pek takmaması!! boyunun posunun o soğuk duruşunun tüm gizemi gitti.!! 🤷‍♀️😁

ClarryRiddle

Devam mıyız vip böyle p*çlere para kazandırmaya

Drbel

Aklıma kıza sabah 4’te sıkıldım napıyorsun mesajları geliyor gözümdeki soğuk yakışıklı imajı puff oldu. Medyayı kandırıp fanlarıyla el sıkışmış, tabii ki yapacak. Kalan fanlarına gözü gibi bakması lazım ama siz hemen oppam boss moduna girdiniz 🤦‍♀️ Bu adama hayran olmak için de böyle bir zihniyet lazım herhalde.

Gece

Adım gibi eminim, Han Seohee bir şey patlatacakİWLFİALFİSŞF Facia iz kaming gençler, bence mısır ve kolaları hazırlayın

Gece

Ve bir şey daha. Açıkcası şu saatten sonra (ve yaklaşık bir aydır yaptığım gibi) YG’nin herhangi bir idolüne (Üzgünüm Taeyang) hiçbir şekilde stream yapmayacağım. Şarkılarını bayılarak dinliyordum ama hayır. Taeyang hariç hiçbir idolünün masum olduğuna inanmıyorum.

Alita

Ben şirketteki kadınlar için çok üzülüyorum. Düşünsene senin dahil olduğun bir şirkette kadın ticareti yapıyorlar.

suns

top’a laf söyleyip hansohee’yi destekleyenler sizin asıl derdiniz belli vipler stream yapmaz stream yapmak kadar boş bir iş yok

SURMEW-BTS

Uyuşturucu çok korkunç bir şey, kullandığı madde hafifte olsa ağırda olsa insanın vücuduna sebep veriyor, geçmişte uyuşturucu kullanmışlığı olan hastalara ameliyat sonrası ne ağrı kesici verirsek verelim hiçbir işe yaramıyor, ameliyattan sonra inanılmaz ağrıları oluyor, servise oryantasyonları kötü oluyor, acıları dinmiyor vs ve uyuşturucu bağımlıları en basit ilaçla başlayıp en ağırına doğru devam eden bi süreçleri oluyor ve eninde sonunda hayatları mahvoluyor, böbrekleri, karaciğerleri mahvoluyor, psikolojik sıkıntılarda baş gösteriyor, zaten sorunları olmayan bir insan kolay kolay uyuşturucuya başvurmaz, illaki madde kullanmasının bir sebebi vardır, ünlüleri bu tarz şeylerin bulmasının sebebi bu maddelere verecek paraları olmaları, o yüzden torbacılar, satıcılar, üreticiler… Read more »

saklıkalan

kendine zararı diyen biri olarak asla kullanmasını onaylamadım hatta cezası neyse çeksin dedim. burada onu seven herkes bir daha kullanmamasını temenni ediyor kimse iyi ki kullandı demiyor. ama burada olan insanlar sırf hayranlarına ve seunghyun’a nefret saçıyor. sizin dediğiniz gibi konular kimsenin umurunda değil. eğer uyuşturucu konusu umurlarında olsaydı han soo hee’yi desteklemezdi. kız ile konulara bakarsanız hem netizen yorumları hem de burada yapılan yorumlar kızı övmek üzerine. o yüzden bu iki yüzlü yorumlar insanı sinirlendiriyor.

SURMEW-BTS

Satıcı bir kızın savunulmasını anlamıyorum… Yazıklar olsun ne diyeyim. Kız bi de satıcı ama yurt dışında rahat rahat geziyor. Eskiden ben de sadece kullanıcı olduğunu sandığımdan başıboş bırakılmış psikolojik sorunları olan, ailesi tarafından kaale almayan zengin şımarık bi kız sandığımdan yardım alması gereken biri olarak düşünüyordum o kızı ama kız torbacı…. Hwang hana gibi torpilli…. Aldığı cezalar olmuş ama lüks yaşamına devam ediyor, yurt dışına çıkması serbest
….T.O.P nin yapması gereken samimiyse YG den bu ortamdan, bu insanlar uzaklaşmak olacaktır, inşallah sözleşmesi bitince ayrılır.

SURMEW-BTS

Edit düzenleme sebep * değil zarar * veriyor olacak o, otomatik düzenleme mağduru bildirdi. 😂

Guts

Bu sitede tek düzgün yorum yapan sensin yemin ederim.Kimse zaten TOP’ın ot içtiğini savunmuyor yaptığı yanlıştı cezasını fazlasıyla çekti hala da aldığı nefretle çekiyor.Kendisi özür diledi ve bir daha olmayacağını söyledi.Seungri olayından sonra kimse hakkın da kesin konuşmak da istemiyorum açıkçası ama şimdilik ona güveniyoruz.Buraya gelip habire kötü yorum yapanlar da senin gibi düzgünce yazsa da konuşup dertleri ne öğrensek ama olmuyor maalesef.Uzun süre kullanıcı olsaydı dediğiniz gibi illa ki arkadaş çevresi olsun özendirme ihtimali vardı ama sadece iki kere ot içmiş birinin özendireceğini sanmıyorum tabii öyle bir ihtimal de var ama ihtimalle insanları da suçlamamak lazım.

SURMEW-BTS

Dediğiniz gibi bi ihtimalle de kanıt olmadan kimseyi suçlamamak lazım. İnşallah T.O.P kendisine verilen şansı iyi kullanır ve fanlarını diğer kişi gibi hayal kırıklığına uğratmaz.

KINGBANG

”Basın tarafından “007 operasyonu” olarak adlandırılan gizli buluşmaya gelecek olursak.. Kapının önünde bekleyen Vip’ler bile gizli buluşma olacağını biliyormuş ama büyük haber kanalları ve basın bir şey çakmasın diye onlarla beklemiş, bu basının çıldırmasına sebep olmuş ” hfhdvdggdhdvdvd

0LoL0

Arkadaslar olayi herkes yanlis biliyor hayranlar kendi aralarinda bir sey duzenledi ve bu duzenlemedi gazeteciler top a cok soru soracaklari icin hayranlar top un arka bir kapidan cikmasini istemis ve cogu hayran orsa beklemis gazetecilerde olayi cakmasin diye birkac hayran gonullu olarak on kapi da beklemis.Yani medya sadece olayi carpitiyor.Hatta top hayranlarin ellerini falan bile tutuyordu.Gormezden gelme durumu yok.

0LoL0

Bu duzenlemede* yanlis yazmisim

clytie

2 yıldan fazla süredir askerde, normal askerlikten daha uzun süre yaptı yani… Tabi medya, her bigbang üyesini ortalıkta olmamasına rağmen askerde bile haber yapmaya devam ettiği için size kısa gelmiştir süre

yeosangel

benim hatırladığım kadarıyla bir sürü izin aldı ve bu son gün dönüşü bile 1 hafta sonra olacakken şimdi geldi.

clytie

İzinleri herkesin alabileceği türden izinlerdi, bir kısmı da sağlık gerekçesiyle. Özellikle de intihar girişimi sonrası gerçekleşti o izinlerin çoğu. Kore’de şu kamu bilmem ne diye ayrılan askerlik çeşitleri var ya, o da intihar girişimi sonrası değişime uğradı. 1 hafta önce dönmesi de koredeki askerlikle ilgili çıkan yeni yasa düzenlemesiyle ilgili diye biliyorum ben ama tabi siz sadece netizen takip ediyorsanız bunların keyfi izinler olduğunu düşünebilirsiniz çünkü medya hep bu yönde haberler yaptı ya da intihar girişimini, psikolojik sorunlarını görmezden gelip sahte olduğunu dile getiren taraftan da olabilirsiniz. O zaman hiç karşı yorum yazmakla uğraşmayın derim. İyi günler.

Saklıkalan

Ek olarak çalıştığı kurumda dün açıklama yaptı. Medya yazan haberlerin yalan olduğu, her zaman kurallara uygun davrandığı ve sıkı çalıştığını söyledi

yeosangel

bilmiyordum, genelde sadece öne çıkan haberleri okuyorum. genelde izin alıyorlar tarzında bigbang üyelerinin haberleri çıkıyor. çok irdelemiyorum açıkcası. bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

Saklıkalan

Bu aptal Koreliler gidin11 yaşındaki bir çocuğa cinsel yorum yazan sapıkları cezalandırın iki yüzlü yaratıklar çok masum gibi davranıyorlar gerçek yüzleri bir çocuğa yazdığı yorumlarla ortaya çıkıyor pedofili sapkınlar

yazık be

Şu bir olay olduğunda da önce gidin şuna bakın mantığına hastayım. Abi tüm suçlar cezalandırılmalı ve oppanı sürekli gündemde tuttuğunuzdan bu kadar çok yorum alıyor hani ünlü ya. Sizin gibi varlıklar olduğu sürece bunların sırtı yere gelmez. Onlar için sadece bir atmsiniz. Size para kazanmak için ağız eğerler ama gecenin dördünde kızlara mesaj atarlar. Sonuç ne biliyor musun? Sizden kazanılan para bokun pisliğin içine karıya kıza gider.

Saklıkalan

Kızla uyuşturucu kullanmasa kıza mesaj atmasında sorun yok. Bunlar bir erkek ve bir kadının yapacağı normal şeyler. Ben hayranı olduğum ünlünün sevgilisi olmasını evli olmasını mutlu olmasını isterim. Çünkü sanatçı benim malım değil. Koreliler gibi onları kendinizin malı sanmayın. Ne kadar yazık Kore’deki aptal idol kavramı, onları malı gibi görme durumu buradaki fanlara da geldi .

Saklıkalan

Evet çünkü Koreliler kendini masum ahlaklı olarak görüyor. Ama söyledikleriyle yaptıkları çelişiyor bu iki yüzlülük. Hem seughyun’a mahkeme cezasını verdi ben ceza almasın demiyorum. Daha ne okuduğunuz anlamıyorsunuz.

yazık be

Bana anlamıyorsunuz demişşin de benim idolleri kendi malım saydığımı falan nerden çıkardın? Saçma sapan detaylara takılmaya devam edin siz. Bizim ne demek istediğimizi muhakkak anlayacaksınız. Üstelik şartlı tahliye aldı sürekli cezasını çekti deyip durman ne kadar saçma. Şirketi baya güçlü sonuçta ceza size ağır gelmiştir tabi

Yılgın

yg de o kadar pis şeylerin üstü örtüldü ki Top ın askerliğinin kısa sürmesi o kadar da absürt gelmiyor durumun vahimliği buradan belli eğer o şirkette kalmaya devam ederlerse alacakları her türlü nefret yorumunu hak ediyorlar asla şarkılarını dinlemeyeceğim zaten olanlardan dolayı sevdiğim eski şarkılarını da dinlemiyorum yg de ki yeni grupların hadi ayrılacak güçleri yok diyelim Bigbang in hiç bir bahanesi olamaz isteseler şirketten bal gibi ayrılabilirler hatta kendi şirketlerini bile kurabilirler o güç ve şöhret var onlarda

KINGBANG

Yalnız TOP’ın askerliği kısa sürdü demişsin de 2 yıl 6 aydı . Ne bekliyordunuz ömür boyu askerlik yapmasını mı ?

kash

evet gerekirse yapsaydı keş oppan

KINGBANG

Biliyorum sen baya dolusun. Her Bigbang haberinde her yorumuma saldırdığına göre .Ve ayrıca her seferinde “oppan ” kelimesini kullanman aşırı derece itici ve baydı artık. Herhangi bir üye benim oppam değil o yaşı çoktan geçtim. Mümkünse bundan sonra yorumlarıma cevap yazma, eksi ver geç.

carat

Olayı bilmeden yorum yapmayın. T.O.P askerliği bitince o binanın arka kapısından çıkıp hayran sitelerinin düzenlediği gizli bir buluşmaya gitti hatta hayranlar hiçbir şey olmayacakmış gibi sakin durdukları için medya istediğini alamadı yani haber yapacak bir şey bulamadılar bu yüzden gidip uyduruk haber yaptılar. Araştırırsanız görürsünüz fotoğrafları.

KINGBANG

Hatta medya haberlerde kullanmak için fan sitelerinden fotoğraf istedi fbvnv

SeulgiWendy

T.O.P ile Yoochun ve Kangin olaylarını bir tutamıyorum kusura bakmayın sırf tencere dibin kara senin ki bende kara olsun diye yazılmış yorumlar ama burada dibi daha kara olan tencere T.O.P oluyor üzgünüm ilgiyi başka skandalı olan insanlara çekmeye çalışmışsınız ama artık yemiyoruz.

Yazzoo

Yorumlarda kendi grup arkadaşının adı bile geçmezken hiç alakasız Yoochun ve Kangin’in isminin geçmesi ilginç alttan alttan tamam benim oppan yaptı ama sizin oppalarınızda yaptı demek istiyorlar haha en azında diğer iki şahsında sevmesemde biri sektorden emekli oldu biri hiç bir yere çıkmıyor ama bunlar yuzsuz yuzsuz çıkacaklar ve fanlarınında ağızlarının suyu akacak.

suns

çok özür dileyrek yazıyorum kangin’in suçu daha büyük alkollü araç kullanarak başkalarının yaşamını tehlikeye attı

SeulgiWendy

Valla suçun büyüklüğü küçüklüğü görecelidir hepsi aynı şeyin laciverti bana göre ama o şahsın oppacılarıda tek başınaydı kimseye zarar vermedi derken diğer şahsın oppacılarıda sadece kendine zarar verdi diyecek hiç biride umrumda değil açıkçası ama yukarda arkadaşda yazmış en azından diğer iki şahıs artık hiç bir şekilde tvlere çıkmıyorlar hatta kendi fandomları Elflrrin Kangin’i istemiyoruz gruptan atın diye imza kampanyası bile başlattılar yanlışın yanlış olduğunun bilinmesi ve tepki verilmesi gerekir alkışlamak değil.

Saklıkalan

Yüzüne sansürleyen, kule koyan aptal medyayı fanlarla birlikte trolledi. Hoş geldin seunghyuna ✌🏻 Sadece yabancı hayran var diyenler de gidip fotoğraflara baksınlar 😂

kash

ay cidden hala bu adamın fani var mı yüzünü görünce o kızla mesajları geliyor aklıma nsjdjdjsjsk oppa sıkıldı.s.s nerdesin jsjsjsjsjsjdndksk neyse keşler keşlik yapmaya devam etsin hala atmler görev başında zaten iğrenç

İSYAN EDIYORUM ARTIK 🥶

Evett ilk pezevenk pardon kpop kralı sözde 2 yıllık yaptığı askerlikten döndü…! SekTör BirAz KaLiTe GörSün eveveveveev …. kdnsjdnsnxbsjd

Aycik

Benim için uyuşturucu kullandıysa beni ilgilendirmez. Sonuçta sadece kendisine zarar. Tıpkı sigara, alkol gibi. Ama s*ungri gibi bir hatadı olsaydı asla afetmezdim. Kişiyi bağlayan başkasına zarar vermeyen şeyler beni ilgilendirmez. Alkollü araba kullansaydı mesela durum çok farklı olurdu. Ama kimseye zararı yok. Kendiside yargılandı. Şuçunun cezasınıda çekti bildiğim kadarıyla. O yüzden benim için sıkıntı yok.

Sananeey

O ATM göndermesi gerçekten ağırdı. Bi o kadar da gerçekçi…

Kpop

İnşallah fanlsrdan kazandığı parayla uyuşturucu alıp, han soe hee mi neydi o tarz kızlarla takılmaya devam etmez, inşallah YG ve seungri pisliklerinin işledikleri suçlarla hiçbir bağlantısı yoktur.

Kpop

IKON BI neden hemen şirketten atıldı, profilleri silindi, kendi yaptığı şarkılara adı koyulmadı da, seungri şerefsizi aylarca korundu bazı şeyler daha ortaya çıkınca şirketten ve gruptan çıktı, T.O.P neden şirketten ve gruptan çıkmadı,? Çok garip.

Guts

Hayranlarını görmezden mi geldi yok artık adam hepsinin tek tek elini sıktı konuştu.TOP sadece medyayı görmezden geldi.

KINGBANG

Yalnız medya kapının önünde beklerken o arkada hayranlarıyla el sıkışıyordu ve bundan basının haberi olmadığı için o sırada hayranlarıyla buluşmadan gittiğine dair makale yazdılar bvgnbzfvjnbkjndfk Fan siteleri gizli haritalar bile çıkarmıştı cxcj

GirlsLikeSunset

Aşırı olgun fandom vip keşleri savunmaya devam ediyor

Human

Eglence sektörü dediğiniz şey, şu anda İdolleri makineleştirmek ve belirli bir düzene itaat etmelerini saglamak amacıyla gerek fiziksel gerek zihinsel saglıklarıyla oynayan iğrenç bir b*k çukurundan fazlası degil.Bunun en büyük örneği de YG. Uyuşturucu tedarikçisi insanları bünyesinde bir yerde bulunan, İdollerin bu kişilerle konuşup sağlığını tehlikeye atacak maddeleri kullanmasına göz yuman, Elinde büyüyen gencecik çocukları soktuğu psikolojik tramvalar sonucunda uyuşturucuya mahkum hale getiren ve bu b*k’a bulaşmış olması işine gelen bu şirketin en büyük suçlu olduğunu biliyoruz zaten hepimiz.Bu insanların kaçı piyasaya durun uyuşturucu kullanayım ya da pezevenklik yapayım diye giriyor ki? Hepsinin tek hayali müzik yapmak olan insanlar bu… Read more »

suna

Uyuşturucu kullanan birine satan, pazarlayan biriymiş gibi tepki vermek bana abartı geliyor. Yaptıysa kendine yaptı, kendi parasıyla yaptı. Gizliden yaptı ekranda yapmadı. Kimseyi etkilediğini sanmıyorum. Suçsa cezasını çekmeli evet ama bu ondan nefret etmek için bir sebep değil. Ünlü dünyasında şöhretle birlikte böyle pisliklerde hediye paketiyle geliyor. Bu yüzden yadırgamıyorum. Sanırım bende çok acı çeksem ve param olsa o yollara başvururdum. Amerika sektöründen sanırım artık ünlülerin uyuşturucu seks skandalları bana normal geliyor. İyi bir şey mi? Hayır. Ama bu onlar yaptı diye benimde yapmama sebep olacak bir şey değil. Yanlış zihniyet yani

VipSone

Offff çoluk çocuk toplanmış yine vip olmayan girmesin be habere gidin idolunuzun tavşan kulaklı hayran fotolarına hallenin hadi ergenler sürüsü sizi. Kaç yaşında adam mahkeme tarafından verilen cezayı çekmiş hala kalkıp elini ayağını çekmeli diyen var kimsin sen adalet dağıtıcı mı sanane? Biz hayranları olarak bsiey demiyoruz sa na ne. Biz grubumuzdakilerin insan olduğunun farkındayız siz gibi robotik şeyler beklemiyoruz ayrıca Seungri olayı ile bunu kıyaslayanlara ciddi anlamda sövmek istiyorum beyinsizler

deliyimben

Seversiniz sevmezsiniz desteklersiniz desteklemezsiniz size kalmış bir şey bu fakat knetizen ağzı ile yazılmış yorumlarınızdan gına geldi bana valla her haberde bildiğin tipik knetizensiniz. Ha birde yarın öbür gün fanı olduğunuz kişi çıkıp benim rol modelim TOP derse yada onun bir şarkısını vs paylaşırsa yaaa çok sevimli,TOP cevap ver minnoşuma,iş birliği yapın falan demeyin. Şu koca sektörde kimin ne olduğu belli değil bugün YG idolleri dibi görür yarın sizin idolünüz yani bilemeyiz ne olacağını.

Yılgın

Knetizen dediğiniz insanlar bizden kat kat daha vakıf olaylara hayranlar gibi olayları duygusal değerlendirmiyorlar bu yüzden onlarda olayları aklı başında değerlendiren herkes size kötü geliyor şu an şirketin durumu ortadayken hiç bir aklı başında şarkıcı Bigbang i örnek alıyorum demez canına susamadıysa yg de kaldıkları müddetçe boykota bu yorumlara maruz kalacaklar ayrılırlarsa benim Bigbang le zaten sorunum kalmaz insanların sorununun yg ve vukuatları olduğunu anlamıyorsunuz hala ayrıca yg gruplarının dibi gördüğü falan yok sizin gibi körü körüne destekleyenler varken çok zor o

deliyimben

İlk olarak bu kadar eksi için teşekkürler canlarım <3 İkinci olarak ben eski bir VIP olarak bunca olaydan sonra çıkıp destek olmadım kimseye şirkette suçsuz olan herkesin ayrılması gerektiğini keza küçük yaşta stajyerler olduğunu onlara yazık olacağını üstüne basa basa söyledim. Bunların yanı sıra Seungri'nin dahil olduğu olaylar açıklanmaya başlandığı sırada ve sonrasında defalarca kez linç yediğim eski fandomuma durmaları gerektiğini,savunmamalarını söyledim -inanmayan eski haberlere gidip yorumlarıma bakabilir- Üçüncü olarak benim kızdığım nokta insanların fikirlerini ''saygı çerçevesinde'' belirtmesi yada boykot edin demesi değil benim kızdığım nokta şirketteki herkese ama herkese suçlu suçsuz sallıyor olmaları ve gerçek bir ''knetizen'' gibi davranılması.… Read more »

Yılgın

Laf edilmeyeceğinin garantisini kimse veremez çünkü bütün grupların antileri var ne olursa olsun nefret yorumu yapıyorlar bu olaylar olmasa da nefret edeceklerdi bakarsan Bts in hiç ciddi bir skandalı yok ama bir yığın antileri var ama yg kurtulunması gereken bir şirket burası kesin yeni ceo falanda fasa fiso ben aslında kızgındım yg idollerine yalan yok neden biliyorlar ve susuyorlar diye ama özellikle hanbin olayından beridir ciddi manada üzülmeye başladım yapılan büyük haksızlıktı ve aynısının diğerlerine yapılmadığını manipülasyon ve baskı altında olup olmadıklarından emin değilim çünkü Hanbin birşeyler biliyordu muhtemelen susturmak için yg Seungri ve hiç bir yg idolüne yapmadığı şeyi… Read more »

Laturkish

bunlarin artik herhangi bir sektörde isi yok bence

Hola hola

Harbiden ya fazla kısa sürdü sanki askerliği. Kendisini bir zamanlar severdim ama artık itici geliyor sessizce yaşamasını beklesekte hepimiz “kör fanların” ne derece sadık(!) olduğunu gelecek günlerde anlayacağız. Seungri pisliği gibi biri bile hala elini kolunu sallayıp gezerken onca şey yapmasına rağmen top’ın bir iki suçuyla yine salyalarını akıtan gençlerle karşı karşıyayız. Ama YG gibi bir şirkette temiz kaldığına hayatta inanmam sadece ne kadarına battığını merak ediyorum bakalım onunda kirli çarşafları dökülecek mi yoksa bunlarla sınırlı mı kalacak.

KINGBANG

2014 GD MAMA’ya diss attı.

2015 Daesung Mnet’e diss attı .

2019 TOP ve VIP Medyaya diss attı. ckjdnvkjbv

VIP

Hahah Vips muhteşemsiniz bee işlerine gelmemiş tabi gerçek olayı haber yapmak hahayt ne güzel bı gündü bee TOP&VIPs ne güzel dersini verdi medya kudurun anam aynen böyle kusurun 😂😂

Saklıkalan

Uyuşturucu kullanan dönenler var psy düşlerimin presinin başrolü gibi. Yani Kore’de uyuşturucu kullanıp sanatına devam eden ünlü var. Bu yüzden suç işledi uzak kalsın saçmalıktan ibaret sonuçta mahkemeleri görüldü cezasını aldı kimseye bir zarar da vermedi kendinden başka

Saklıkalan

Doğruları söyleyince eksilemişler hahaha gidin araştırın söylediğim ünlüler kullandı ve hala dizilerde oynuyorlar müzik yapıyorlar neydi Koreliler’im bayıldı psy’ın şarkısı oppan gagnam style

Saklıkalan

Öyle düşünüyorum top uyuşturucu kullandığı için kendinden başka kimse zarar görmedi. Uyuşturucu kullanıp kimseye saldırmadı kimseyi yaralamadı o yüzden uyuşturucu kullanıp çevresine zarar verenlerle bir tutulamaz. Hayranları etkilenir kullanır diyorsan kimse uyuşturucu sigara kullandı diye kimseye özenmem çünkü benim kendi iradem var. Hayranlarını gözü önünde kullanıp uyuşturucuyu övmedi bir şey yapmadı. Ayrıca Sanatçılar benim için sanat yapmak için vardır topluma örnek olmak zorunda değildir. Sonuçta o da senin benim gibi etten kemikten bir insan duyguları inişleri çıkışları var. Yanlış yapması her insan gibi normal

May

Ne yani kimseye zarar vermedi diye bir sorun yok mu? Suç olan bir şey yaptı bilmem farkında mısınız? Suç suçtur. Kimseye zarar vermedi derken de nasıl emin olabiliyorsunuz anlamıyorum. Şirkette uyuşturucuya bulaşmış bir sürü hoobae var ve kimin kime özendirdiğini bilmiyoruz. Biz sadece onları çizdikleri imajlarla tanıyabiliyoruz, kimseyi babanızın oğlu gibi savunmayın. Ve senin yaşın büyük olabilir senin iraden varsa da ne mutlu sana ama buna özenen bir sürü genç ve çocuklar var. Bazılarının iradesi de ne yazık ki seninki kadar iyi değil. Mesela şirketteki diğer hoobaeler falan.. O sadece kendisine zarar verdi kimseye bir zararı dokunmadı demek yerine oppacılığı… Read more »

saklıkalan

kimse ot kullanmasını onaylamıyor bu neden anlamıyorsunuz? mahkemesi görüldü cezası verildi. niye her şeyi istediğiniz gibi anlıyorsunuz? sıktınız artık sevmiyorsunuz dinlemezsiniz desteklemezsiniz olur biter. gelip burada sevenlerine laf söyleme hakkını nereden buluyorsunuz? sizene isteyen destekler istemeyen desteklemez ahkam kesmeyin artık insanlara

yazık be

Harika bakış açısı harika bir düşünce sistemi. Tek merak ettiğim konu Seungriyi de sever misin?

Saklıkalan

Sevmiyorum neden seveyim o pisliği? Ot iç etmekle o pisliğin yaptıkları nasıl bir tutulur? Ot içmesini de desteklemedim mahkeme cezasını verdi top da bir daha kullanmayacağını söyleyip özür diledi niye ondan nefret edeyim? Aptal yorumlar yapmayın bana eksilemeye devam edin sadece

Pass

Senin gibiler yüzünden bu insanlar yaptıkları hatanin farkina varamiyorlar

Saklıkalan

Asıl siz yüzünden, yaptığınız bu psikolojik baskı yüzünden bu insanlar ya tekrar uyuşturucu kullanıyor ya da intihar ediyor. Uyuşturucuyu tekrar kullanmamasını ve mutlu bir şekilde yaşamasını istiyorum. Siz insanları uçuruma iten kötü yorumlar yapmaya devam edin. Ben sizin kadar nefret dolu değilim insanları kaybetmeyi değil kazanmayı tercih ederim.

kash

aynen aynen kesin bizim yüzümüzdendir iyi savunma mekanizması inan sen buna… dalga geçer gibi utanmasa siz ot kullandirttiniz diyecek

clytie

İnsanlar durduk yere sigara alkol almadıkları gibi durduk yere de bünyelerini direkt ölüme götürebilecek maddeleri kullanmıyorlar. Yani ünlülerin, siz gibi zorbalardan dolayı gördükleri zararlardan biri de bu. Tebrikler yediğin boku biliyorsun, seninki iyi savunma mekanizması ama hayatında tutunamadığın dalların hıncını günlerdir burada negatif yorum yaparak çıkarıyorsun harika motivasyon

Olga

T.O.P gercekten pismanse YGden ayrılsın. Benim düşünceme göre asla ayrılmaz yine kaldığı yerden devam eder yani keslige devam